Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.04.2019 in all areas

  1. 3 точки
    https://www.monitor.bg/bg/a/view/gazovata-uredba-vdiga-ekokategorijata-na-kolata-162618 „Така въпреки по-ниския си стандарт за изгорели газове, автомобилите с алтернативни горива ще получават по-високи екокатегории“, обясни пред „Монитор“ Дамян Войновски от Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“. Категорията ще се определя при периодичния преглед на автомобилите. Което повдига въпроса, за чий е необходимо да даваме грешни пари на бултрако, да си вадим нови талони и всякакви простотии, а не просто ГТП-то да ни определи еко нормите на всички, което с едни читави газ анализатори би било най-адекватното решение. Голяма полза какво ти пише в талона, като нямаш катализатор и доливаш 5л масло за 10 000км. Няма такива глупендери наистина. Всичко, което се иска е да затегнат годишните технически прегледи и толкова много неща ще си дойдат по местата.
  2. 2 точки
    D3 и O/D ги има от 1ген при приефейс на таблото като D3 и на фейса като бутон O/D.Предназначението му е за натоварен режим на кутията, извън пътя по пресечен терен ,когато се дърпа каравана ,ремарке.Това за което го ползвате също се постига и с рязко натискане на педала до долу колата сваля една предавка,и ускорява много бързо . Предавка 1 се използва когато ви трябва много мощ да изтеглите нещо,предавка 2 се използва когато искате да по теглите плавно,примерно зимата или в кал когато сте затънали и не трябва да се окопавате и на помощ идва 4х4.Вие сте намерили и друго приложение на D3.Бутон за спортен режим няма такъв поне до 3ген ако имаше поведението няма да е нищо общо с D3.
  3. 1 точка
    Нищо няма да стане. Като ти се иска, сложи 100. Няма да литне. Ако не ти се горят излишни пари, карай си с 95 и безаварийна.
  4. 1 точка
    Това хваща: https://dab.bg/ Ма само в София засега. Иска специална антенка.
  5. 1 точка
    Кутиите са коренно различни,като започнеш от предавателни числа и свършиш със дебелината на фрикционите на различните предавки...а хидротрансфоматора се заключва на всички предавки след втора...и всичко това зависи от много неща,обороти,въртящ моменти,положение на дроселоват клапа...и не на последно място изправността на хидрото..говоря за приплъзването ...
  6. 1 точка
    Привет. Джанти от фрилендър с ет 46 не стват за харви , опират отпред на спирачния апарат. Аз съм купувал такива метални джанти и са адски подсилени и тежки. Ориентирай се към други джанти. За да не стане объркване ще кача снимка на стоманени джанти от фрилендър
  7. 1 точка
    На таблото на джаза няма показател за температурата на двигателя. Има външна температура. За джаза японците са преценили, че ти стига да знаеш дали е студен или прегрява. Съответно има синя лампа ако не е достигнал работна температура (изчезва след 2-3 мин) и червена лампа ако прегрее, за която само сме чували, че съществува, но май никой не я е виждал
  8. 1 точка
    До автора. Каква ти беше предната кола, жугулка или някой 12-так?
  9. 1 точка
    Колега, просто трябва да инициализираш системата за следене на гумите! За да влезеш в менюто трябва да си на контакт и задължително да се дръпне ръчната спирачка! Системата не ползва датчици за налягане в джантите, а използва тези на ABS-a: като отчете разлика в оборотите на някоя от гумите /при спадане на налягането намаля и диаметъра ѝ/, излиза съобщението на таблото!
  10. 1 точка
    Само че не изгасих телевизора...,егати и стратегиите на черните кончета!Така като гледам мисията WINNOW, ще я превърнат в WINNSOMETIMES . Много комерсиално стана всичко,добре че има някоя друга борба в средата.Даже и "Максчо"поулегна и не прави зрелище!
  11. 1 точка
    Абе не сме много близо до ферари, ама добре че си огелпиха стратегиите та ни подариха 4-тото място... Гасли пак трагичен...
  12. 1 точка
    Чак пък едвам да върви айде сега,аз съм на 195/60/15 летни,и не усещам кой знае каква разлика спрямо 175/65/14 на зимните
  13. 1 точка
    След няколко стотин километра тестове, всичко е наред. Няма опиране или деформации. Челната заварка е най вече срещу набиване на влага и задържането и между рамената и щангата. Това което забелязах обаче, е това че щангата има известно движение ляво дясно в тампоните, което е логично предвид липсата на ограничителни втулки, които се виждат на предишното им местоположение. Това ще се реши лесно, с изработката на нови разполовени втулки, които ще се закопчеят с по две болтчета. Това ще застопори щангата в едно положение, като само ще лагерува в тампоните без приплъзване. Ето малко пресни снимки след тестовете. За себе си съм много доволен от резултата. Всичко може да бъде направено с подръчни материали много лесно. https://postimg.cc/gallery/t1xdonf4/
  14. 1 точка
    Лок-ъп заключва конвертора, т.е. връзката между двг и ск.кутия става твърда. По този начин се избягват загубите от въртящ момент между двг и ск.кутия, които се получават при хидравличния торк-конвертор. На практика действително се усеща, че ск.кутия е 5-степенна, по-точно 4 и половина. Усеща се при дълъг път с равномерна скорост. На 4-та например, като задържиш да кажем на 120 км/в час, на равен участък, без да ускоряваш, усещаш все едно ти се включва 5-та, но едва забележимо, и оборотите падат с 300-400. Лок-ъпа работи на 3-та и 4-та, за втора не съм обърнал внимание.Другото предназначение на лок-ъпа е т.нар. "моторна спирачка".При голямо спускане, както си караш на 4-та, натискаш по-рязко спирачка, автоматика сваля на 3-та и същевременно заключва торк-конвертора. Получаваш моторна спирачка - махаш краката от педалите, и си спускаш наклона. Когато наклона свърши, автоматично (без да пипаш нищо) се отключва лок-ъпа и ск.кутия се връща на 4-та. Ако пипнеш газта по време на спускането се получава същото - отключване и 4-та. Е сега, като написах това се усетих, че работи и на 2-ра, защото съм го ползвал и при много голям наклон - свалям до 2-ра + заключване. При ускорение не съм пробвал дали работи лок-ъпа на 2-ра.Питащият трябва да уточни, какъв точно му е проблема. Не че знам отговора, досега не съм чел за проблеми с лок-ъпа, и решаването им. Всъщност, това няма да стане днес явно, защото той си изразходва, полагащите му се 2 поста на ден. В този ред на мисли, няма ли възможност по някакъв друг начин да се ограничават недобросъвестните новорегистрирани потребители?!п.п. Не съм запознат с типтроника на Прелюд, но ако кутията е степенна е логично да има лок-ъп.
  15. 0 точки
    Нещо много предизборно ли ми звучи това или тоя филм съм го гледал? А ако не влизаш в никоя категория дали ше те спрат от движение или тва ОГРОМНО перо плащащи "ЕКО"такси, граждански, винетки, данъци и прочее VAG-аджии и BMW-та с пушилките е много ценно за рязане? Дреме ми за "центъра" ... Или на депутатите да не им смърди по "центъра" ...
  16. 0 точки
    Толкова много светло пиво съм изпил, че хората се обръщат вече към мен с Ваша Светлост.
  17. 0 точки
    Аз го имам същия проблем, макар че моята е сивик 5ген. седан. Проблема го реших с бормашината долу до газовата бутилка две дупки. Най много вода влиза когато е паркирана някъде от стоповете, не мога да го хвана точно. Сега ми хрумна една идея, някой колега навива гаджето или жената да влезе в багажника с фенерче а той отвън с маркуча, но иска доста вода да имитира порой. Моята е стара, няма да се навие да влезе вътре, пък и на сивика багажника е по малък.
  18. 0 точки
    Аз също не се състезавам,но автомата има адски дълги скорости и ако чакам да влезне в витек брадясвам, особенно ако караш планинско с 60 км ч и набиеш газта до долу бута на 2ра с около 4000 оборота и все едно карам кола 90 коня. Ако витека почва от 4600 ще е друго. И пак казвам аз колата рядко я газя и затова съм си взел автомат, но искам като я настъпя да усетя тези 190кс които ги има по каталог. Изпратено от моят MI 8 с помощта на Tapatalk
  19. 0 точки
    От двигателя не, но да знаеш, че при тази скорост в купето поне на мен ми е доста шумно...Нашият модел определено има нужда от по-добра шумоизолация.
  20. 0 точки
    Колеги ето и малко цени за подложките от полиацетат: Предни 30 мм - 61,00 Задни 30 мм - 52,00 Предни 25 мм - 52,00 Задни 25 мм - 43,00 Предни 20 мм - 44,50 Задни 20 мм - 35,00 Предни 15 мм - 35,50 Задни 15 мм - 26,50 Изработката става в рамките на 3 работни дни поради заетостта на машината. Чените са с ДДС. За поръчки може на лични. При интерес към по дебели ще се калкулират допълнително, надявам се да съм бил полезен.
  21. 0 точки
    Сетих се нещо което може да ви е от полза. Аз съм с комби, но съм забелязал че като завали (особено обилно) след минутка от предните и задните части на праговете (отдолу) веднага потича по 1 солидна струйка. Предполагам и при вас е така отпред, но за отзад не знам къде са ви водоотводните канали. Вижте някоя схема, защото ако нейде не тече под колата, значи някъде се събира. Не вярвам да влиза при автомивка през отдушниците (отстрани под задната броня), защото клапите им са еднопосочни, а и колко вода може да влезе през фугата между калника и бронята.
  22. 0 точки
    Днес дойдоха 3 коплекта преходници за говорители за акорд 8 (6 бройки) от алиекспрес за 20 паунда с доставаката. В бг трябваше 105лв да дам зс 3 комплекта
  23. 0 точки
    Вярно е че Макс получи подаръче, а имаше шанс и още 1 място напред да мине, нооо ... Гасли поне не се посрами. Важното е че с маторя всичко е наред. Не че съм върл фен на Ред Бул, но поне това което движи задните им гуми напред ми е някак сродно. Шансовете да останат трети при конструкторите са големи, а може и до второто място да се докопат, но там са още случайности и късмет - лош за тези преди тях. Вярвам че ще имаме още подиуми, но за най-високото стъпало трябват чудеса (негативни за някои). Първите 2 отбора са религии и напрежението върху тях е по-голямо. Мерц имат и пилоти и болиди за шампионски позиции, при Фери-тата и двете неща са под въпрос. При Биковете има потенциал и в двете насоки, а и вярвам в Е. Нюй, но времето ще покаже, колко ще оптимизират болида и пилотските си представяния. Иначе е вярно че нещата твърде се комерсиализираха, но битките все още са възможни, така че ще следя с надежда за интересности случващи се по трасетата, а не при стратезите. Там е по-сложно и както се вижда - манипулативно.
  24. 0 точки
    Накратко, за разхода и възможностите на 2.4 - приличен двигател с прилична мощност. Няма да ти "счупи" врата като турбиниран двигател, но е адекватен за нормално каране. Разход градско (София) с нормално каране - 15/16 газ (сега, имам я от 2 месеца). Интересното е, че градско с плавно каране харчи толкова, колкото с резки настъпвания + крузване (инерция). Извънградско - между 11 и 17 литра. До Търново ми даде 11.5 при нормално каране (2.5 човека). В събота София-Бургас със 150-160, 5 човека, доста багаж, без климатик - 17 газ. Колата над 140 става доста, доста шумна. До 140 е добре (гумите също имат значение, новите ми Континентали са доста шумни). На 160 вече шума от вятъра е доста. Не съм карал 2.0, но според мен наистина ще е неадекватно бавен автоматика. За ръчката може и да се ок, не съм карал. Но, автоматикът е наистина голяма благинка. Колата е иначе е практична, има много пространство и това ми харесва много. А, да - и е супер, супер стабилна. Аз не съм карал досега джип, не знам дали с всички е така. Но на връщане от Бургас карах със 150 в големия дъжд в събота и колата НЕ МРЪДНА. Може би значение имат и гумите, не зная. 2.4 има няколко читави в немското мобиле, но под 10 000 евро няма да намериш. С докарване, газ, гуми, обслжуване, каско, гражандска, регистрация такава кола ще ти отиде на 24-26 хиляди лева. Но за мен е приемливо за такъв продукт. Ако пък ти са много парите, вземай за 22к Шкода Октавия 2014 г. дизел автомат на 100 000 и тва е.
  25. 0 точки
    Етикета с гумите е информативно препоръчителен. Според производителя с въпросните цифри и букви се постига оптимален баланс между различни критерии, някои от които са противоречиви един на друг. Никой не е казал че не може да се сложат по-ниско профилни гуми. Просто те разместват приоритетите и този който слага такива, е добре да си дава сметка за промените. Сигурен съм че визията е само първоначалният повод, а промените в пътното поведение са търсен ефект за сметка на други фактори. Кой до къде ще се "качи" по цолажа и ще "слезе" по профила и офсета е въпрос на личен избор, но гумите са първият елемент от окачването. Да, нещата са коментирани и преди, но пак "задълбахме" по въпроса.
  26. 0 точки
    Здравейте ,през уикенда я палих всеки път като първо напопвах мехчето и колата не изгасна нито веднъж.прави ми впечатление ,че когато задницата е по -ниско колата пали малко по-трудно ,а когато предницата е по-ниско пали веднага .днес ще я карам в сервиза и ще видим....
  27. 0 точки
    Здравей, Аз щях да ходя да го гледам, но се отказах и поне за момента не съжалявам. Колата няма нито един ред сервизна история в Хонда. След като е закупена от Цюрих, повече никога не е посещавала оторизиран сервиз или дилър, което за мен е повече от странно и директно ме отблъсна. Не значи, че колата е зле, просто за мен това беше сериозен минус, защото нямам никаква представа дори за приблизителните й километри, камо ли какви други нестандартни болежки е имала. Самия търговец иначе е учтив по телефона и отзивчив що се отнася до предоставянето на VIN-а. Препоръчвам ви внимателен оглед, за да няма после изненади. Успех!
  28. 0 точки
    CRV 1джанта 10,5кг и гума 9,5кг всичко ок
  29. 0 точки
    Благодаря колеги, успях! ) колегата goodybg ме надъха да гледам по внимателно и го прекарах през гумено маншонче от където излиза едно жило...намира се малко вдясно от тръбите за парното( ако се гледа от към коша) ако се погледне през педалите е по лесно . това е ! благодаря и колегата tueskok ....сега видях и неговият пост... хубава вечер на всички!)
  30. 0 точки
    Баба ми викаше: - Стани сине военен ! Докато разберат че си идиот, ша си майор! Докато се начудят кво да та праат, ша си пенсионер.....
  31. 0 точки
    Работата не е за "на око". Трябва си стенд, с точните параметри за модела и той ще каже има ли отклонение. Колелата на задният мост трябва да имат наклон (разкрачен към земята) - осигуряващ стабилност при завои, и да са затворени (в посока напред) - осигуряваща курсова стабилност. Първото се вижда с просто око, второто не, но и двете трябва да са в допуските, за да осигуряват великолепното пътно поведение (поне на комбито). Двата ъгъла се уравновесяват и поне аз нямам износване на гумите по вътрешния или външния край на протектора.
  32. 0 точки
    Нека вземем стъпка назад и успокоим страстите. Извинявам се от името на екипа. Грешка е, че се повдигат конкретни проблеми с конкретен потребител пред всички. Ще го обсъдим вътрешно и ще се постараем да не се случва. Хората, които се чувстват ощетени от модераторски действия имат пълното право да повдигнат въпроса като пуснат тема или пишат на някой от екипа. Ще го разгледаме. Но това, че не са доволни от някое решение, не значи задължително, че са прави. Модераторите и администраторите понякога правят грешки, но никой от хората в този екип няма наклонности да си търси повод за заяждане или безпричинно триене. В огромният мажоритет - модераторска намеса е била необходима. Тъй като модераторите няма как да четат всичко - обикновено някой обръща внимание след като е получен "доклад". В същото време да се използва тази конкретна тема, за да се правят генерализации или да се заяждаме за технически детайли, със сигурност не помага. @DTEC целта на цитираното от теб правило е да се забрани писане на шльокавица. Не да се избягва писането на каквито и да е думи на английски - @Markony напълно разбираемо е написал "ban" на латиница, ти си използвал "Angebot" също разбираемо. Комуникацията не е била нарушена. Наистина ли е необходимо да формулираме правилото различно или просто се заяждаш? @mcd пиши ми (лично, извън темата) конкретните неща, които смяташ, че сме сбъркали и ще обърна внимание. Като генерализираш, е трудно да се вземат конкретни стъпки, с които да се реши какъвто и да е проблем. За конкретната тема, която си цитирал и в която си наказан, е изтрит търговски пост. Търговски постове извън търговските раздели са абсолютно забранени и модераторската реакция е била напълно адекватна. Нещо повече, постът е бил докладван и скрит като нежелан спам: https://www.dropbox.com/s/kwmb1ljgx3mfgrl/Screenshot 2019-04-12 17.52.11.png?dl=0
  33. 0 точки
    https://dox.abv.bg/download?id=3580b3696a# - Линк за сваляне https://dox.abv.bg/download?id=eef3873c68# - Линк за сваляне отново съм качил ръководството за тези който не са си го свалили.
  34. 0 точки
    А сега джазвето си има и оригинален подлакътник.Пасва точно и ефектът е отличен.
  35. 0 точки
    Здравейте, Да затворя темата, благодарение на форума мисля че се насочих към правилния сервиз - Motobox в кв. Овча купел. https://www.facebook.com/pg/MotoboxSofia/about/?ref=page_internal Лично Слави пргледа автомобила, направи точно това което исках а именно проверка на ходова част, проверка за грешки в компютъра, проверка на масло и антифриз, диагностика на веригата спрямо аванса на запалване на топъл мотор и празен ход. Проверка на всички ел.системи стъкла, фарове и т.н. Колата се оказа с нечувано много ръжда, и майстора директно си ми каза, че той не бия купил, толкова ръжда няма как да се оправи. Иначе всичко по ходовата част и двигателя беше в отлично състояни, представете си беше с оригиналните си биалетки от 2006 г Освен безумното количество ръжда под колата, бяха ръждясали буталата на спирачките и трябваше да се закупи комплект за поправка който струвавше около 20 лв на колело, но така или иначе колата я отказах. Прегледа ми излезна 50 лв. За заинтересованите това е обявата https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?adv=21508849015967503&page=1&searchres=n4d4r7z1 Надявам се да съм бил полезен на колегите които търсят кола и сервиз в който да могат да я проверят.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...