Jump to content

Diego_mmm

Фен
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Diego_mmm last won the day on April 26

Diego_mmm had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About Diego_mmm

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord VII CL
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Аз имах проблема с приплъзването на 4 и 5 като подам газ до долу и ми вдигаше оборотите несъразмерно със скоростта-приплъзваше ,смених си съединителя при Жоро със комплект съединител на LUK и проблемът изчезна.Не знам защо ти е казал ,че е по-вероятно да е маховикът .аз не съм майстор ,но това ,което съм чел тук там ,съм останал с впечатление ,че по-скоро е съединителят .дано само да не е заминал и маховика ,че ако трябва и двете да се сменят си е ..... Мамата.
  2. Хубав въпрос ,ще се чуя в понеделник с майстора и ще ти пиша
  3. Здравейте ,аз имах леко треперене на волана между 100 и 120 км ,закарах колата за пълен преглед на ходовата част ,защото имах и леко чукане отзад при неравности ,смениха ми два шарнира ,заден ляв горен носач и два тампона и всичко изчезна ,колата върви като по масло.
  4. Здрасти ,аз си смених съединителя при Жоро -Autoclinic ,се казва сервиза,по принцип много разбира от Хонди,сервизът се намира на Околовръстното с пресечката за Горубляне ,вторият вариант е при Боби в Дружба-Honda power performance,цар е на Хонда ,ето ти и номер :0888725721.Весели Празници!
  5. Здравейте отново.вчера си взех колата ,сменихме горивния филтър и някакъв датчик за нивото на водата в горивния филтър мисля ,който беше с гумено уплътнение ,което не уплътняваше хубаво.днес и вчера запали ,без да изгасне ,а дано най-накрая да е това
  6. Здравейте ,през уикенда я палих всеки път като първо напопвах мехчето и колата не изгасна нито веднъж.прави ми впечатление ,че когато задницата е по -ниско колата пали малко по-трудно ,а когато предницата е по-ниско пали веднага .днес ще я карам в сервиза и ще видим....
  7. Така,сутринта напомпах мехчето и колата не изгасна,довечера и утре пак ще я тествам ,за да съм сигурен,мерси за съвета ,дано да е това.ходих при друг майстор и след като му обясних всичко каза ,че сто процента дърпа въздух от някъде или ,че е горивния филтър.в понеделник я карам ,до тогава ще тествам и мехчето всеки път като не съм я карал известно време и вече се надявам да е това.какво мислите вие и трудно ли се проверява горивния път ,уплътненията и маркучетата?
  8. Веднага ще го тествам ,би ли казал къде се намира това мехче и как точно да го напомпам ако не е твърдо ?мерси
  9. Аз не съм сигурен ,но майсторът ,който ми прави колата ми каза първия път ,че няма помпа в резервоара ако за това става въпрос и всичко става с вакуум,защото аз също го питах да не е някоя помпа в резервоара .в понеделник ще му карам ,разбрахме се да се проверят всички уплътнения и да сменим това мехче с клапана и след това ако не е наред ....
  10. МожеАми най-вероятно говорим за различни неща ,защото доколкото си спомням майстора ,който работи по колата е тествал дюзите с епруветки за връщащото гориво и ми каза ,че налягането е 350 бара мисля и тогава компютъра подава ток на дюзите и те впръскват гориво .чух се и пак с него преди малко и рейла,който тествахме е бил с клапана за налягането не без него,така че надали е от рейла.а за стойности и мерни единици не съм сигурен ,защото наистина не разбирам и за това се консултирам:)на диагностиката се водеше магистрално налягане . Много се надявам да е това мехче,тъй като и то имало клапан в него .....
  11. Мисля,че не ,по спомен вчера като го засичахме със софтуера-любителски ,даваше ,че трябва да е 30 по стойност и при мене се менеше между 29,30,30,31.
  12. Следващите неща ,които ще правим е да се проверят всички уплътнения и да сменим клапана на мехчето.и на мене ми изглежда като проблем с налягането ,за това ще питам майстора като сменяхме рейла дали сме го сменили с клапана ,макар че няма логика да е било без ,но знае ли човек.в неделя ще й правя диагностика иначе вчера я закачихме с един приятел ,който му е хоби само ,не майстор и това ,което ме учуди е ,че на дюза 1 данните бяха 0.0 mg ,а останалите показваха -1,6 за отрицателните и 0.5 за положителната и като се подаде газ стойностите се променяха само на първа оставаше на нула.това нормално ли е и възможно ли е ако наистина този клапан на рейла е дефектен и тъй като първа дюза в най-вляво точно до него за това да е 0 стойността.а за стойностите на налягане преди и след старта не видях ,но в неделя ще питам като правим диагностиката.иначе като запали всичко освен данните за дюза 1 изглежда да е ок ,магистралното налягане е 30 ,колкото трябва да бъде ,за това и аз си мисля ,че трябва да е някой клапан за налягането ,който не работи ,както трябва.
  13. Здравейте, Имам голям проблем с моята Хонда Акорд 2006 фейс дизел. Когато колата не е карана 2-3 часа при първото палене запалва инслед 2-3 секунди нормална работа -оборотите са ок ,няма нищо странно просто изгасва.на втория опит винаги запалва ,но трябва да въртя стартера около 15-20 секунди и след това пали.няма значение дали е студено или топло времето,просто трябва колата да не е карана 2,3,4 часа.ако е карана и я запаля след 1 час примерно пали и не гасне.до сега съм сменил ,горивна рейка и гнп-горивната помпа и дюзите са тествани и работят нормално.освен това дори и когато пали има леко забавяне ,нужни са й 2-3 секунди ,не от раз.ще съм благодарен за отговорите.утре ще я закачам на диагностика да видим какво ще стане:)
  14. Хахаха,и аз така си помислих,ще гледам да са най -много Ет45.Другото,което ме интересува е ако някой има опит да каже дали има ли голяма разлика във возията и евентуално как ще се отрази по окачването на колата ако се сложат 18 вместо 17 ?и второ ако са 17 става ли да са 225/50/17 и съответно 18ки 225/45/18,демек една идея по високи от нормалното ?
  15. Здравейте,имам един въпрос,харесал съм си едни 17ки с ЕТ 40 искам да попитам дали много ще излизат отпред и дали ще стоят добре според вас ?
×