Jump to content

Diego_mmm

Фен
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Diego_mmm

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord VII CL
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Здравейте отново.вчера си взех колата ,сменихме горивния филтър и някакъв датчик за нивото на водата в горивния филтър мисля ,който беше с гумено уплътнение ,което не уплътняваше хубаво.днес и вчера запали ,без да изгасне ,а дано най-накрая да е това
  2. Здравейте ,през уикенда я палих всеки път като първо напопвах мехчето и колата не изгасна нито веднъж.прави ми впечатление ,че когато задницата е по -ниско колата пали малко по-трудно ,а когато предницата е по-ниско пали веднага .днес ще я карам в сервиза и ще видим....
  3. Така,сутринта напомпах мехчето и колата не изгасна,довечера и утре пак ще я тествам ,за да съм сигурен,мерси за съвета ,дано да е това.ходих при друг майстор и след като му обясних всичко каза ,че сто процента дърпа въздух от някъде или ,че е горивния филтър.в понеделник я карам ,до тогава ще тествам и мехчето всеки път като не съм я карал известно време и вече се надявам да е това.какво мислите вие и трудно ли се проверява горивния път ,уплътненията и маркучетата?
  4. Веднага ще го тествам ,би ли казал къде се намира това мехче и как точно да го напомпам ако не е твърдо ?мерси
  5. Аз не съм сигурен ,но майсторът ,който ми прави колата ми каза първия път ,че няма помпа в резервоара ако за това става въпрос и всичко става с вакуум,защото аз също го питах да не е някоя помпа в резервоара .в понеделник ще му карам ,разбрахме се да се проверят всички уплътнения и да сменим това мехче с клапана и след това ако не е наред ....
  6. МожеАми най-вероятно говорим за различни неща ,защото доколкото си спомням майстора ,който работи по колата е тествал дюзите с епруветки за връщащото гориво и ми каза ,че налягането е 350 бара мисля и тогава компютъра подава ток на дюзите и те впръскват гориво .чух се и пак с него преди малко и рейла,който тествахме е бил с клапана за налягането не без него,така че надали е от рейла.а за стойности и мерни единици не съм сигурен ,защото наистина не разбирам и за това се консултирам:)на диагностиката се водеше магистрално налягане . Много се надявам да е това мехче,тъй като и то имало клапан в него .....
  7. Мисля,че не ,по спомен вчера като го засичахме със софтуера-любителски ,даваше ,че трябва да е 30 по стойност и при мене се менеше между 29,30,30,31.
  8. Следващите неща ,които ще правим е да се проверят всички уплътнения и да сменим клапана на мехчето.и на мене ми изглежда като проблем с налягането ,за това ще питам майстора като сменяхме рейла дали сме го сменили с клапана ,макар че няма логика да е било без ,но знае ли човек.в неделя ще й правя диагностика иначе вчера я закачихме с един приятел ,който му е хоби само ,не майстор и това ,което ме учуди е ,че на дюза 1 данните бяха 0.0 mg ,а останалите показваха -1,6 за отрицателните и 0.5 за положителната и като се подаде газ стойностите се променяха само на първа оставаше на нула.това нормално ли е и възможно ли е ако наистина този клапан на рейла е дефектен и тъй като първа дюза в най-вляво точно до него за това да е 0 стойността.а за стойностите на налягане преди и след старта не видях ,но в неделя ще питам като правим диагностиката.иначе като запали всичко освен данните за дюза 1 изглежда да е ок ,магистралното налягане е 30 ,колкото трябва да бъде ,за това и аз си мисля ,че трябва да е някой клапан за налягането ,който не работи ,както трябва.
  9. Здравейте, Имам голям проблем с моята Хонда Акорд 2006 фейс дизел. Когато колата не е карана 2-3 часа при първото палене запалва инслед 2-3 секунди нормална работа -оборотите са ок ,няма нищо странно просто изгасва.на втория опит винаги запалва ,но трябва да въртя стартера около 15-20 секунди и след това пали.няма значение дали е студено или топло времето,просто трябва колата да не е карана 2,3,4 часа.ако е карана и я запаля след 1 час примерно пали и не гасне.до сега съм сменил ,горивна рейка и гнп-горивната помпа и дюзите са тествани и работят нормално.освен това дори и когато пали има леко забавяне ,нужни са й 2-3 секунди ,не от раз.ще съм благодарен за отговорите.утре ще я закачам на диагностика да видим какво ще стане:)
  10. Хахаха,и аз така си помислих,ще гледам да са най -много Ет45.Другото,което ме интересува е ако някой има опит да каже дали има ли голяма разлика във возията и евентуално как ще се отрази по окачването на колата ако се сложат 18 вместо 17 ?и второ ако са 17 става ли да са 225/50/17 и съответно 18ки 225/45/18,демек една идея по високи от нормалното ?
  11. Здравейте,имам един въпрос,харесал съм си едни 17ки с ЕТ 40 искам да попитам дали много ще излизат отпред и дали ще стоят добре според вас ?
  12. Тази е ОЕМ и е с ЕТ55
  13. Така ,ето снимки на навигацията и на усилвателя ,който намерих -той е от Акорд 2005 ,но се надявам да е същия.
  14. Няма да е проста работа май :Д. ами да с обикновеното радио е как да си го намеря тоя усилвател -специален ли е за тази навигация само или може да се вземе някой друг и от къде мога да го купя , бих си го взел ако знам,че след това ще се получи ?човекът от olx е до тука има само навигацията и никакво инфо повече.
  15. аз я купих от OLX и сега питах човека ,знае само ,че е от дизелов Акорд и само това .тя сега е в сервиз и като я взема мога да снимам буксите на навигацията и кабелите на самата кола ако това ще е от помощ ?или ако знаеш някой,който се занимава с тези неща да отида при него,защото навигацията изглежда много добре и ми се иска да опитам да я оправя:)мерси
×