Jump to content

vankata09

Фен
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About vankata09

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравей!)

    Та ти си ми и градски...)..(от Ямбол)

    В четвъртък ще си идвам в Ямбол, та ако успея утре с твоя помощ да го оправя (компресора) - ще е чудо!)

    Тел ми е 0884623300

    Ще бъда благодарен, ако успеем да си поговорим утре преди обед за този термопредпазител....защото в 17.00 ще я карам в един сервиз и т.н. 

    Хубава вечер!)

  2. Човече, ти ще ме спасиш от изсъхване ...) Наистина ще е ценна повече инфо по въпроса...)
  3. Всъщност, колегата по горе ми е май ми е отговорил за пресостата....все пак имам надежда той да изключва минуса...)))
  4. Здравейте, Току що се върнах от един сервиз за климатици...(момчето е свястно и с авторитет, та съм склонен да му вярвам) Не мерихме налягане...като му описах какво знам ...премери напрежението на входа на бобината ( има 14v) и според него е изгоряла бубина.... Сега ще търся такава стара или нова... Аз все пак се опитах да измеря съпротивлението и....чрез единственото кабелче, влизащо в компресора и на минуса на акумулатора....отчете безкрайно съпротивление....т.е. .. може и да е бубина.. Имам въпрос към знаещите...ако налягането е малко и пресостатът за ниско сработи (т.н. защита) - тогава какво става? Подава ли се все пак +14 в на намотката или тогава той изключва подаването на напрежението...? И друг въпрос...понеже бях чел за майстор по хондите на цариградско- евентуално за телефонен номер... Благодаря!)
  5. Колко грама фреон съдържа системата на акорда?
  6. Обект: Аккорд 7 2000 куб. 2003 г. бензин Дефект: климатика духа топло ...(не изстудява) Обстоятелства: духаше на макс и изстудяваше добре. по време на движение на автоматично (16 градуса)- изведнъж започна да духа топло. Опити за ремонт: рестартиране и т.н. не се получи... прегледах релетата и ги измерих- работят, забелязах, че не се завърта шайбата (ролката) на компресора при включване на климатик (т.е. не включва съединителя на компресора), замерих вх. напрежение при включен климатик на единственото кабелче, което видях да влиза в компресора- 14В. Въпросът ми: 1. има вероятност да е някаква защита, ако е по ниско налягането(изпуснал) на фреона- да не включва компресора? 2. каква е според вас повредата? Благодаря!)
  7. Колеги, това са буксите от задната страна на навигацията (акорд 7 преди фейса)...бялата ми е свободна в момента 6 пинова... Въпросът ми е: за какво е тя? И евентуално- схемка за свързването и... На гърба на ДВД нямаше свободни букси... Благодаря ви предварително!)
  8. Благодаря колеги, успях! ) колегата goodybg ме надъха да гледам по внимателно и го прекарах през гумено маншонче от където излиза едно жило...намира се малко вдясно от тръбите за парното( ако се гледа от към коша) ако се погледне през педалите е по лесно . това е ! благодаря и колегата tueskok ....сега видях и неговият пост... хубава вечер на всички!)
  9. Привет колеги автомобила е аккорд тоурър 7 бензин 2.0 2003 година Искам да прекарам единичен кабел от купето(бушоните) до двигателния кош за да инсталирам едни халогенни фарове за мъгла....търсих, гледах, но не успях да открия дупчица от където да прекарам нещо...като подводница е тази кола...) всичко и е запечатана и в жгутове ....не съм разглобявал никъде нищо засега, за по обстоен преглед... та ..въпросът ми е : ако ви е възможно - да ме насочите чрез обяснение или (случайно ако имате) снимка на мястото от където е възможно да се промуши нещо.....) това е !) Извинявам се за лаишкия въпрос..)
×