Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.04.2020 in Мнения

  1. 2 точки
    Здравей колега.Съжалявам ,че сега ти отговарям просто това упражнение го изпълних преди две седмици.Помпата се разглабя напълно (хубаво е да снимаш всеки етап от разглобяването).На мен ми излезе около 12-13лв.за консумативи,труда е мои.Лагера се сменя супер лесно.Хубаво е да смениш и семеринга и о пръстените.Съжалявам само 'че не смених уплътнението на задния капак и сега леко сълзи от долната задна част.
  2. 1 точка
    Ако знаеш колко си прав . Някъде в темите го бях писал първата ми регистрация е 2006 но като взех 2рия си акорд 3та след 2ра генерация акорд купе ! , не можах си вляза в профила и това ми е 2рия от 2009 . Но няма и читатели , няма и интерес и няма и да пиша няма и смисъл . Само като прочетеш че изпускателната генерация няма общо с мощността на мотора и на поста 5 реакций +, всичко е безсмислено. Продължаваме на пред да си правим кефа по пистите и те така . Благодаря ти за мнението!
  3. 1 точка
    Вземи си просто препоръчаните в ръководството NGK ZFR6K-11 или DENSO KJ20DR-M11. Аз предпочитам NGK.
  4. 1 точка
    Моето предложение е NGK задължително Японски ето тук да видиш кои са http://www.ngkpartfinder.co.uk/cars_commercial.php?type=SPARK%20PLUGS&manufact=HONDA ако ти се дават пари вземи иридиеви издържат над 120хил км докато обикновенните на 40 хил и в коша. Какво караш сега свещи ,проверявал ли си ги. Съвета ми е да пускаш теми в раздела за твоя сивик има по-голяма вероятност за отговори.
  5. 1 точка
    Движението по този път е отвратителено. Дори и сега, когато е може би на 1/3. Пълно е с камиони и тъпанари. За съжаление, и аз имам 3-4 изпълнения, заради трафика. Най-вече заради такива, дето карат с 60 км/ч, при разрешени 90 км/ч и въобще не им пука, че след тях правят километрични задръствания...
  6. 1 точка
    Не пречи да погледнеш и двете. Първата пише,че е от Словения, а трябва да видиш и втората от къде е. Нека ти маркирам някои неща,ако решиш че са ти полезни. Имах леки контакти с Кентавър,които продават втората. До сделка не се стигна, но докато ги проучвах имаше сравнително добри отзиви за тях. 1.Ако Кентавър ти продадат колата с фактура ще спестиш няколкостотин лева,защото няма да ходиш при нотариус. 2.По принцип много рядко се връщат километри на бензин понеже хората не минават толкова много километри,т.е. и да са върнати няма да са с 200-300к 3.Разгледай внимателно сервизните книжки.Дали съвпадат дати и километри и разгледай печатите по тях.И провери дали някоя не е имала газова уредба,защото тогава скритите километри ще са много. 4.Бултрако може да ти кажат километри само ако е влизала при тях или е минавала при обща сервизна акция в Европа. 5.Хубавото е,че R20 мотора е здрав и може и да не очакваш скъп ремонт 6.Пробвай по VIN да я провериш в нета.Най-важно е да не е имала някакъв сериозен удар,който да е повредил геометрията на колата. Успех!
  7. 1 точка
    Да, това с релето го правих (дори взех още едно за всеки случай)... бях и развил маркуча за горивото и ме оплиска целия с бензин, но не се сетих да го пусна в едно шише и да се уверя, че при контакт "помпи" гориво, а не само че има .... По празниците ще имам достатъчно време и ще го пробвам и ще пиша!
  8. 1 точка
    могат да видят кога за последно е била в хонда сервиз и на колко км е влязла!
  9. 1 точка
    Много обичат да пишат "всички екстри". Най-високото ниво не е "luxory" а е екзекютив. Тази кола няма нави (съответно и камера за заден ход, гласови команди, блутуут) AFS и CMBS също няма. Не виждам и инфо дисплей. Освен волана, са претапицирани и подлакътниците, но това не е нищо особено, тъй като от завода излиза с целофан на тези места и всяко втора е така или съдрана. За тази цена може да я погледнеш, но търси някой който знае какво да гледа.
  10. 1 точка
    Павеле, дано да си прав. Обаче, дано, дано, ама надали. Това си е живата истина. Само отвори първата тема на Фена в този форум и ще разбереш, защо. Колко от имената, писали в нея виждаш да пишат в наши дни, да кажем откакто ти си регистриран? Много от тези, които четяха и даваха съвети, по една, или друга причина спряха да пишат във форума. Викаш, хората четат!? Колко да четат?! По принцип, не темите на хора като Фена конкретно. Читателите вече са малко, всичко живо е писател. Регистрира се господин "читателя" и две минути по-късно във форума, обикновено в грешен раздел, се появява тема "Какво масло да налея в двигателя на ...". Ееее, т'ва читател ли е? Кой да му отговори, и какво? Фена също е задал първия си въпрос 5мин, след като се е регистрирал, ама вече е имал години работа и четене по въпроса. Когато той се е регистрирал, аз се сдобих с първата си истинска Хонда, ама от най-истинските - CR-V RD1 JDM. Това, всъщност го разбрах по-късно. Открих форума няколко месеца по-късно, когато се появи проблем. Поне 1 месец четох, преди да се престраша да се регистрирам. Не съм отварял тема относно проблема си, реших го с четене. Повечето от проектите на Фена (и не само неговите) съм ги чел. Не помня някога да съм коментирал, за което се извинявам. Може би някое плюсче, някъде. Съвети не мога да давам, по-скоро обратното. Ииии, те така!
  11. 1 точка
    Главното реле (main relay) пуска ток към помпата.
  12. 1 точка
    Ние с Ванката сме влюбени в тая 3-та генерация. Невероятно автомобилче е, а той го и астероидизира!
  13. 1 точка
    Има, има интерес. Може би хората повече четат, а не пишат. Колата е страшна работа иначе, дори малко екстра weight reduction от случайна ръжда тук-там, че то няма какво повече да се свали
  14. 1 точка
    Статия с доста препратки и дори с източници след нея! Ако на някой му се чете за това как умират пилетата!? https://nauka.offnews.bg/news/Skeptik_3/Radiovalnite-ne-ubivat-ptitci-Otkade-tragnaha-legendite-za-5G_148911.html?fbclid=IwAR3xbq33I7MxAQ09ufoKfWhtUQFED63m8u39z8heHm9FXaCMx0fD-MHw6ss p. s. А на врабчетата гълъбите им изядоха яйцата, та заради това ги няма в Сф. По по-малките села има живи, ама няма какво да ядат. Те врабчетата ядат основно говежди лайна... p . p. s. Умря хубавата тема - от събота никой да не пише!? Да не сме приели истаМбулската конвеКция
  15. 1 точка
    При мен "нищо ново под слънцето", но понеже ще преобладава по тези земи с месеци, разтварям завесите на зимата и изкарвам на сцената летните "актьори". Дано Бог даде да ги ползвам и по шосета тая година, понеже от 2 месеца комбито не е излизало извънградско и не е помирисвало трицифрен спидометър. :(
  16. 1 точка
    Не уйдисвай на акъла на майстори които са на принципа "сменяме подозрителните неща докато се оправи" и после "е нищо, тъкмо си ги сменил, та няма да имаш проблем в бъдеще". Ако е за тяхна сметка няма да проповядват тая теория. Какъв майстор е, та не може да открие от къде идва това явно, силно скърцане...Добрият майстор е предимно диагностик, всеки може да сменя нови части. Опитай да слушаш с дълга дървена/метална пръчка. Допираш я до ухото, другия край до корпуса, неподвижна част на въртящите се неща, оста на ролки, генератора, хидравлична помпа. Предполагам компресора на климатика не е включен, но шайбата му се върти, опитай вкл/изкл и има ли промяна. Опитай с ключа с който се отклонява обтягащата ролка при смяна на ремъка, да охлабваш ремъка, докато почне да буксува и слушай промяна има ли. В краен случай свали ремъка за проба, дори да светне лампата заради генератора, ще изчистиш грешката после. Ако все пак го свалиш, на ръка може да провериш за луфтове и как се въртят всички шайби/ролки... Не знам за коя демпферна шайба говориш, така се нарича тази на коляновия вал, на генератора също е съставна, но не знам дали се нарича така.
  17. 1 точка
    Навсякъде еднакви боклуци, затова гледам цената. Марешки 1.82 бензин и 0/89 газ. Другите са2.14 до 2.17 на 0.97газ.
  18. 0 точки
    Здравейте, колеги! Мой съгражданин и бивш съученик има нужда от нашата помощ. 7 месечното му детенце на име Мартина се нуждае от трансплантация на черен дроб. Преди и по време на коледните празници се проведоха инициативи за събиране на средства, необходими за извършване на операции в Турция. Парите се събраха и операциите се извършиха, но сега е необходимо да се направи трансплантация на черен дроб в Германия, за което са необходими около 250 000 евро. До колкото разбирам към момента оставащата сума е около 140 000 евро. Helpkarma и някои благотворителни фейсбук групи вече събират средства, но сегашното положение в страната и света значително усложняват нещата. Знам, че момента е много труден за всички, но всяка минута е от значение за лечението на детенцето, а всеки събран лев е изключително ценен. Затова /с разришението на админите разбира се/ се обръщам към Вас с молба за помощ, кой с каквото може! Освен финансова помощ се приемат и идеи за събиране на допълнителни средства. Ще се опитам да кача клип записан от семейството както и информация за дарителската сметка. Благодаря Ви! https://bg.helpkarma.com/campaign/da-pomognem-na-marti-918
  19. 0 точки
    @ceco_accord, поздравявам те за този начин на мислене! Аз пък изпитвам непреодолимата нужда да се похваля, че разделих дългите от късите при светлинен клаксон. Сега ще си светкам на воля. Преди това доста често ръкомахах, вместо да присветна, че ксенона скъп, пък и трудно се сменя... Ред.: на Акорд 7 е това, фейс-печка.
  20. 0 точки
    Нема кой да чака до утре... Първи тест, на клипа пускам къси, дълги и снимам фара как изглежда. После спирам всичко и свързвам само масата на новото реле, което е същото като светлинния клаксон. Пак снимам фара за да се види как светва само дългата светлина. И така както съм го направил времнно и за проба, кой знае още колко ще карам така... То в тая тема всичко си пише, но тия дни ще заформя едно ръководство за по-ясно разбиране кое къде какво и защо и как.
  21. 0 точки
    Ако Емича е имал предвид затъмняване на стъклата - това никога не съм го правил и не смятам да го правя, защото пречи на околните да виждат през колата, съобразявайки се с пътната ситуация отвъд нея. Да караш зад кола със затъмнени стъкла е все едно да шофираш гледайки си под носа, а не напред.
  22. 0 точки
    Заради горепосочените причини, съм от 8 години с dashcam в колите ни... Ако стане нещо, поне да се знае, кой какво, че ма... та си е.....
  23. 0 точки
    Е това като някакво проклятие се оказа - кората под волана я остави, ами имам и съединител там, дето ти имаш маншон. През тоя отвор минава помпата му. Там където бъркаш да снимаш откъм двигателя, при мен стои казанчето за течност на съединителя. Имам един огромен сноп кабели, който влиза някъде в средата на стената под сензора за светлина, но леко вляво от него, и друг, по-малък сноп, който влиза леко вдясно от сензора. Фактически 2 снопа влизат, по един вляво и вдясно на централната конзола. Реших да се пробвам през левия и след само 1 час псуване и обиколки - от купето към двигателя и обратно - успях да го промуша тоя кабел. Който е с печка - много, много неприятно място за работа. За сам човек е изключително гадно. Ако са двама вероятно ще е къде-къде по-лесно. Както и да е, станаха нещата, имам нов кабел от волана до кутията с бушони и релета при двигателя. Тази вечер ще си подготвя едно реленце с кабелчета за проба и утре ще го тествам да ви кажа работи ли, не работи ли.
  24. 0 точки
    Ами от там е тръгнАл виросо...
  25. 0 точки
    По колата: Битумна шумоизолация във вратите Опитах се да си полирам стъклата, че имам едни досадни варовикови петна. Винтоверта прегря, след това ръката ми се откачи, не се махнаха напълно но има някакъв ефект Смених антифриза с оригинален. Предния беше с някакъв неясен произход с яркозелен цвят Общо взето все неща, които отлагам. Сега като уикендите не пътувам се намери време за това-онова. Иначе тези дни работя от вкъщи, правя дупка в дивана и разцепвам Nintendo-то
  26. 0 точки
    Кратко резюме от скорошно пътуване по пътя Пловдив - Карлово. За целия преход от 60км изпреварих следните превозни средства - камион, който караше с 50км/ч; трактор, който караше с 30км/ч; едно пежо 206 и един 30 годишен опел кадет. Поддържал съм навсякъде където няма ограничения скорост от 93км/ч по GPS, което е към 96-97км/ч по табло. Бях изпреварен от поне 20-25 автомобила и това при положение, че пътувах някъде към 19:00 там (не е било точно след час пик). Ако бях час по-рано, предполагам щяха двойно повече коли да ме изпреварят. Населени места, пътна маркировка, ограничения - това нищо не значи. Средностатистическия български шофьор е карач и можач. За него 90км/ч е обидно ниска скорост, непрекъсната осева не значи нищо, а знаците 50-60 не са поставени заради търговски обекти, кръстовища и пешеходни пътеки, а са капани, където да го глобят. Специални поздрави и за "колегата" с чисто новото CR-V, който в едно от селата ми се залепи на бронята до степен, в която на огледалото за обратно виждане му виждах от чистачките нагоре, който си ме изпревари с мръсна газ на непрекъсната осева, въпреки че в негова чест ускорих дори до 60км/ч и след това пред сляп завой изпревари още 2 автомобила на излизане от селото. В заключение мога да кажа, че бях изпреварен от коли като Порше Макан до Голф 3, а най-бързия участник в рали отсечката беше едно БМВ е46 дизел. Колкото до избора на евентуален следващ автомобил, все повече си мисля за нещо по-високо и тежичко, пък да върви колкото си иска. Очевидно карайки по ограниченията не съм в състояние да изпреваря почти никой, поне ако някой галфон реши да ме затрива от лицето на земята, да имам някакъв шанс.
  27. 0 точки
    Здравейте отново. От една година ползвам моята с огормен кеф!! Ползва се за Youtube, Soundcloud и Spotify, както и за онлайн радиа. Извънградско и в чужбина, винаги използвам WAZE навигацията и много ми помага, особено за куките и камерите!!! Имам дори Shortcut икона на групата във Facebook, която споделя местоположението на КАТ в района в който живея. Има достатъчно настройки на звука. Мачове съм гледал, когато са ме возили. Екстрите и приложенията са много и по нищо не се различава от един андроид телефон. На предната страница го има модела, не е от евтините но си струва. Дори видях, че вече има още по - нови и хубави модели. Единствения недостатък, за който се сетих е, че при няколкочасово шофиране ( може би само зимата, на парното, но не съм сигурен, одавна беше ) при слушане на музика от Youtube и използване на WAZE, отворени и други приложения усетих лек лаг и дисплея беше по - топъл! С пускане на mp3-ки вместо Youtube всичко се оправи веднага. Китаеца рекламираше,че е с подобрено охлаждане, което било проблем при повечето китайски навигации, особено обемните, но явно има още каде да го подобри. Все пак е с най - мощния хардуеар за времето си, но и говорим за 2 или 3 подобни случая за 1 година и то при максимално натоварване от моя страна ( Дисплей в дисплея с клип и WAZE, която и на телефона да я пусна го заргява само тя)! Горещо препоръчвам!
  28. 0 точки
    по 199.50лв на брой. От други вносители не можах да намеря цена под 215лв.
  29. 0 точки
    Колкото смърта на птици може да е вярна толкова може и да е вярна и по горната статия. Тоест в информационния век ние знам по малко от колкото преди информационния бум, лъжите са много повече от истината. Дори и това което е истина е извъртяно или пропуснато нещо. Например един случай с познат, става катастрофа на цариградско(софия) главно действащо лице черен мерцедес, репортажите обвиняват шофьора на мерцедеса а тира дето е предизвикал катастрофата го няма той не е интересен, медиите смятат че те създават новините и ги пускат по шоутата най често наречени "новини" и това е нормална практика а репортажите по медиите са или спусната или платени други почти няма познавам подходящите хора за да знам горното. Е как да намериш истината, по сигурния начин е по скоро врачка гадател но аз не познавам такива поне не истински. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  30. 0 точки
    това 100% е сайта avtogumi.bg От доста време мощно рекламират тия Армстронг, но тръгнеш ли да търсиш по чужди сайтове информация почти няма да намериш,а а ревюта от потребители пък хич.Задръстват и фейсбука с платената си реклама, но няма как гума с клас А и еди ква си гаранция да струва около 150 лв за 225/60 R18. Ще споделиш ли на каква цена поръча Нокиан-а? От интернет ли ги купи колега?
  31. 0 точки
    И това заради "великите" ни управници!
  32. 0 точки
    Заинтересовани ще се намерят, особено между тези които разбират че със стандартния светлинен клаксон включващ и късите, живота на ксенона (не само крушките) се скъсява значително. При наличие на време и аз ще го реализирам, при мен даже ще е плюс това че крушките на дългите ми са винаги загрели заради включен DRL там. За някой са щуротии, за други си е нормално хоби и реализация на творчески идеи. И аз от време на време залитам по такива шукарийки като го правя по-скоро "за спорта" отколкото от някаква неотложна необходимост, ама пусто време не достигащо!
  33. 0 точки
    Здрасти, колега. Не бъркаш 18-те са с размер 235/45
  34. 0 точки
    Мен подсилените стени на Nokian Wetproof SUV ме грабнаха и поръчах с доставка от чужбина. Ще почакам Цитирам и какво ми отговориха от един от българските магазини на запитване къде се произвеждат Нокиан. Става въпрос за 225/60 R18:
  35. 0 точки
    Благодара ви, колеги! @CCord, да си говорят колкото искат, ич не ме интересуват! Аз няма да им се бъркам в диалога, освен това, че ще пресека на модула в купето достъпа до информация, че съм задействал светлинния клаксон. Другият пък няма да знае, че дългите светят и така - чиста работа. Мисля направо да ги заобиколя - захранвам си едно реленце от акумулатора, режа кабела, по който от лоста се подава маса на дългите при светлинен клаксон и тази маса я подавам към новото реленце. За това ще ми служи новото кабелче, което ще пробия. Така модулите излизат от играта и все едно никога не присветвам с дългите. Самите дълги - захранвам ги през веригата на релето директно на изходящите кабели от кутията. По веригата ще добавя и бушон 15-20 А, защото ще заобиколя оригиналните (поне единия) и да не остава без бушон. Това е принципно, но при мен не знам дали казах, ще правя малко по-сложна платка, а не само за дългите, за да захраня през нея и дневните евентуално чак след запалване, ще добавя и 2-3-5 контролни светодиода, абе ще си стане цял нов модул почти, в една малка кутийка там някъде. Сега малко кабели стърчат навсякъде, че каквото и да правя - уж времнно, за проба, и така с години... Ето така: Ето я глупавата кутия, погледнато отдолу. Ляво на снимката е откъм левия калник. На трите пина, оградени в оранжево, излизат дългите. От трите - левия и средния пин са свързани заедно и по тях излиза към единия фар (май бяха за десния дълъг), а десния пин е за левия дълъг. Не е трудна за сваляне, по инструкциите на @CCord, гледа се внимателно и се разединяват щипки, куплунзи... Откъм двигателя само се демонтират двата захранващи кабела, чийто болтове се развиват с вложка 8 мм. Ако някой ги развива - задължително с вложка или гаечен ключ, а не с кръстата отвертка! Много здраво са стегнати. Обаче като е свалена - наистина ми се видя невъзможно за отваряне, без да се разкърти. Не съм и опитвал повече. Горе вдясно на снимката, бялата букса с 3 пина - ELD-модула. Някой ден и той ще мине под ножа. Аз съм си олд-скул, предпочитам алтернатора да вади 14.0 постоянно. @Ivan_Ch перфектен е клипът, благодаря ти за отделеното време! --------- Всъщност някой има ли интерес от тая интервенция да я направи също, или май само се занимавам с щуротии?
  36. 0 точки
  37. 0 точки
    Ако някой вярва че честотата на микровълновата 2.45gHz е избрана защото е по безопасна спокойно може да отиде в швейцария за да види лилавите крави. А по високите честоти би трябвало да са по опасни. Няма да се учудя ако множеството високочестотни излъчвания са част от причините за зачестилите всевъзможни алергии и за много други проблеми но в пазарната икономика здравето не е приоритет. А за рутера поне може да се спира нощем и мобилния интернета на телефона също и да не е до главата а телефона в джоба е добре да е с стъклото към тялото и още по добре в джоб по ниско на крака. Но нещо ми се струва всичко това като глас в пустиня. Много по страшно е съвременната ценностна и морална система на човечеството та съвременните хора са тотални роби на парите. Вижте само Сузаните на какво чучело се е направила а на колко години е а родителите които я насърчават а да беше само тя. Най-точната дума за типичния съвременен човек е боклук с ниво на развитие максимум висше животно.
  38. 0 точки
    Да обобщим. Гадните норвежци дърпат децата ни, за да изстискат от кръвта им новия наркотик – аденохром, който струва по 1,5 милиарда килото. Първоначалната идея била за разпространението му да се ползва гугъл хром (мислите, че имената съвпадат случайно, а?), но Ванга прозряла заговора и казала на Нешка да съобщи на всички. Именно затова в момента дрогата се сипе от кемтрейлса. С този наркотик за сериозно подмладяване, освен всички масони, евреи, илюминати и рептилий, се е друсал и Кристиян, който уби Милен Цветков, въпреки, че е само на 22 г., но и той искал да се подмлади и да се върне на майка си у п….. Единствената защита е напоения с урина потник, който се носи под дрехите, но според запознати не по-малък ефект има и изписването на свещени руни с лютеница по тавана. Медните гривни не помагат. Категорично. Наркотика се приема и през чип. Чипа се следи от 5G кулите, които освен това отговарят за разпръскването на covid-19 и изтреблението на всякакви летящи хайвани, но конкретно една, в близост до кръстовището, се била повредила от радиационния облак, дошъл откъм Чернобил. Затова и произлезла катастрофата, въпреки, че душата на Кристиян предварително не се била съгласявала да прави убийства. Цялата тази картинка се следи от извънземните от планетата Нибиру, които са се установили на Луната, която всъщност е кухо изкуствено тяло, довлечено до Земята именно за тази цел. Задачата им е доста лесна, защото Земята е плоска и всичко се вижда ясно отгоре. Пропускам ли нещо? А сега резонирайте!
  39. 0 точки
    Двете неща както много си приличат, така и нямат много общо. Не се бъркайте, че 5G и 5GHz домашна мрежа са едно и също. 1. 5G честотите са от 24 до 72GHz. Има някакво нискочестотно компромисно решение, за което се говори, че ще се въвежда в БГ, но то е друга бира. Честотите на домашната "5G" мрежа е 5GHZ. 2. Двете технологии домашното "5G" и баш 5G-то работят с различна компресия, протоколи, различен интензитет и общо взето нямат много общо. И аз бих препоръчал ако всички устройства ви поддържат 5 GHz мрежа да си изключите 2.4 вкъщи. Аз още не съм го направил защото имам стари устройства които ловят само 2.4 GHz Защо, защото честотоата на микровълновта е точно 2.45 GHZ, тя неслучайно е избрана защото ...тътътъ, тътътъ, всеки може да си прочете. Дълго е. Ето и кои честотни канали на домашната 2.4 G мрежа съвпадат с честотите на микровълновата, а осътаналите са много близки. Доколкото съм запознат 1 канал е най-безвреден, така да се каже и аз винаги си настройвам рутерите на него. Тук също има много за четене.
  40. 0 точки
    За жабката ползваг пвц фасунгата от изгоряла Т10 лед лампа и я влкючих в оригиналното захранване само прекъснах едната жичка през ключето а ето и клипче с постсвката.. received_685728081798213.mp4
  41. 0 точки
    Пуснах 5V към задната част за синчето, да си зарежда телефона на задната седалка, не че много пътуваме де, но с перспектива.
  42. 0 точки
    Софиянци са гадни копИлета. Изгониха селяните и затвориха столицата, за да могат сами да си ядат фурмите които пристигнаха със самолет от ОАЕ.
  43. 0 точки
    Мечо Пух и Прасчо се разхождали в гората. Намерили пушка и почнали да я разглеждат. Мечо Пух я изпуснал и тя паднала върху лапичката му, гръмнала и простреляла Прасчо в корема. Прасчо се хванал за стомаха и се запревивал на земята, а Мечо Пух заподскачал на един крак и неразбрал за какво се превива Прасчо казал: -Какво се смееш бе, свиньо мръсна, знаеш ли как ми писнаха ушите.
  44. 0 точки
    Най-лесно е като отидеш при гумаджия.
  45. 0 точки
    2,4 АТ при 140 е на 2800 оборота.
  46. 0 точки
    Направих малко ремонти ,смяна на задни лагер главина и двата ,кормилни накрайници вътрешен и външен и втулка на реикатс
  47. 0 точки
    Вашето препоръчано масло е в тази таблица: https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=0 Темата за обсъждане на масла е тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101841&do=findComment&comment=1057467514 FAQ двигателни масла е тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101840&do=findComment&comment=1057467386 Отваряне на тема тук с заглавие: -Препоръчайте ми масло.. -Какво масло за моя двигател... -Да питам за едно масло.. ...и други подобни е ГРУБО НЕУВАЖЕНИЕ към труда на екипа, събрал и подредил тези материали.
  48. 0 точки
    Б16 главата превъзхожда с много тази на Б18Ц4! Като цяло винаги съм гледал на GSR двигтателите като на икономични втеци ... защото са си точно такива с тази рестрикция на приток на въздух от смукателя! Много хора ще кажат че Ц4 главата била по-сгъстена и от нея имало по-голяма файда както си мислех и аз преди 2-3 години ... да ама НЕ! Б16 главата има по-голяма горивна камера, която позволява по-голям ъгъл на разположението на клапаните от там входиящата смес и изходящите газове преминават доста по-безпрепятсвено и нещата се случват по-бързо, докато при Ц4 главата и 4-те клапана са събрани в центъра на камерата която е значително по-малка от тази на Б16 и разбира се клапаните са разположени по по-кофти начин от който сместа трябва да направи един завой преди да попадне в горивната камера! За пример мога да дам Д серийте както знаете Vtec-E двигателите са с изключително сгъстена горивна камера на главата мисля че само 25цц и за да се постигне стоковото сгъстяване от 9,3:1 (мисля) там Хонда слагат супер мега вдлъбнати бутала които са буквално като купички! Тоест концептологията на икономичния двигател е сгъстена глава и разредени бутала както е и при Б18Ц4 (както знаете там буталата са напълно прави), докато при Б16 буталата са доста по-челосани за да наваксат голямата горивна камера и да достигнат отново същото сгъстяване от 10:1 както е и при Ц4! Нещата всъщност са доста по-задълбочени и сложни, но просто ги претупвам на разбираем език!... Моята препоръка е да ползваш Б16-кова глава! Не случайно от Хонда позлват Б16А главата за основа на Type R главите (Б16Б и Б18Ц) като цяло там главате е същата като Б16А само че, леко портната! Ако нямаш пари за афтърмаркет части и Type R валове можеш да ползваш валове от Ц4 колкото и да е спрял двигател все пак са предназначени да хранят 1.8 двигател и са малко по-добри от тези на Б16А2! За буталата един колега вече е споменал че, ще трябва да ползваш PHK бутала от Б20З блок, а за самия блок или биели дали са Б20З илиБ20Б няма толкова значение! Този сетъп може да се върти спокойно до 8200 оборота! В този си сетъп ще постигнеш точно 10:1 сгъстяване, но ако искаш имаш право точно на 7 десети от милиметъра които можеш да свалиш от блока понеже буталата стоят малко над 7 десети на вътре в блока! И да ползваш двупластова гарнитура и ето ти ги около 11:1 сгъстяване което е идеално за този сетъп и без това над 11:1 сгъстяване с валове от Ц4 файда няма да има! Ако нямаш възможност за афтърмаркет смукател можеш да ползваш Б16-ковия той не е лош даже си е перфектен! Ако избараш и един дросел на 62мм също ще е добре както и маслена помпа от Б16! Дано да съм бил полезен!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...