Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.01.2020 in all areas

  1. 4 точки
  2. 3 точки
    Цецо, Тая тема няма край... Както се вижда от дискусии/спорове, всеки си има мнение и кара с к'вото е решил на база няк'во четиво/мнение. Това, с което не съм съгласен е че не трябва да се слага всяко едно масло под общ знаменател, защото има масла 20, които мажат и изкарват повече от 40. Относно икономията и емисиите, колкото и да е малка тая икономия сметни го на пример на 1 млрд автомобила и ще видиш, че това с емисиите и икономията започва да придобива много смисъл, егоизЪма настрана, дрУжбата напред. Наистина темата за маслата е безкрайна - марка, грейд, динамичен вискозитет, кинематичен такъв, налягане на маслото при (-), проби, стил на каране, студен-топъл старт, издръжливост на разкъсване на молекулите, способност на същите да бъдат хем еластични, хем след това да си връщат формата и поддържат свойствата си за дълъг период от време, и на всичко отгоре има много фалшиви масла. Факта е едно нещо, и то е неуспоримо - на градско каране 5-6-7-10-15км, се счита за тежЪк режим за ДВГ и няма масло дето да изкара 10К, поради всички условия които Ти изброи. В момента карам с 0-20 на АмсОйл. Фен съм им, въпреки че ги псувах по едно време, защото при първото им ползване К24 изпи около 1л. за около 4К км, след което спря, и нз защо изпи толко, и защо спря. Това, на което аз си базирам мнението относно какво масло да карам е за какъв период от време ще запази динамичния си вискозитет, защото има масла 'дето се рекламират с висок такъв, но заминават за доста кратък период, защото се разпада - именно затова казвам че марка-модел и условия са важни (както всички вече са разбрали), но дори и в нашия климат може да се кара целогодишно с един тип масло, например 0-30/5-30/0-40 са масла, с които може да се кара целогодишно. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. 3 точки
    @Pavel_Pavlov, да, точно заради сградата е, ето го и въпросното кръстовище ЛИНК към MAPS @goga на моята картинка - да, червеният. Има работеща светофарна уредба. Ето го написано в закона: Чл. 7. (1) ... (2) Когато има несъответствие между светлинните сигнали и пътните знаци относно предимството, участниците в движението са длъжни да се съобразяват със светлинните сигнали. Тук има явно несъответствие - светофарите дават предимство на лекия автомобил, а знаците - на автобуса. @crown_bg и двамата трябва да изчакат движещите се по пътя с предимство. Тези от пътя с предимство прилагат между тях си правилото на дяясно-стоящия. Същото правило прилагат после и тези от пътя без предимство. Ето къде е написано: Чл. 50. (1) ... (2) Когато на кръстовище е указано, че пътят с предимство променя направлението си, водачите, които се намират на този път, се ръководят помежду си от правилата на чл. 48. От същите правила се ръководят помежду си и водачите на превозните средства, които не се намират на пътя с предимство. Чл. 48. На кръстовище на равнозначни пътища водачът на пътно превозно средство е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна Знак СТОП се слага на места, където няма видимост към пътя с предимство на определено разстояние преди кръстовището и това може да създаде опасност, ако се премине без спиране. Написано е в Наредбата за сигнализацията на пътищата с пътни знаци: Чл. 53. (Изм. и доп. - ДВ, бр. 35 от 2015 г., в сила от 18.05.2015 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 35 от 2015 г., в сила от 18.05.2015 г.) Пътен знак Б2 „Спри! Пропусни движещите се по пътя с предимство!" се поставя преди кръстовище на път без предимство. (2) Пътен знак Б2 се поставя на място, което осигурява на водача на спрялото пътно превозно средство добра видимост към пътя с предимство, без да пречи на преминаващите с предимство пътни превозни средства и пешеходци в следните случаи: 1. (изм. и доп. - ДВ, бр. 35 от 2015 г., в сила от 18.05.2015 г.) на кръстовище, в което видимостта при приближаване на кръстовището по ал. 2 на предходния член не е осигурена ПРЕДХОДНИЯ ЧЛЕН -> Чл. 52. (Изм. - ДВ, бр. 35 от 2015 г., в сила от 18.05.2015 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 35 от 2015 г., в сила от 18.05.2015 г.) Пътен знак Б1 „Пропусни движещите се с предимство" се поставя преди кръстовище на пътя без предимство. (2) (Изм. - ДВ, бр. 35 от 2015 г., в сила от 18.05.2015 г.) Пътен знак Б1 се поставя, ако е осигурена видимостта при приближаване на кръстовището на 25 m преди него, когато пътят е I, II, III клас или общински, на 15 m, когато улицата е от главната улична мрежа, и 10 m, когато улицата е от второстепенната улична мрежа. Пътният знак Б1 се поставя преди кръстовището на разстояние не по-голямо от 20 m при републиканските и общинските пътища. Пътният знак Б1 и Б2 нямат отношение един към друг, а само към пътя с предимство.
  4. 2 точки
  5. 1 точка
    Ето я темата Системата се самообезвъздушава така че проверете капачката или я сменете хубава е към 20тина лв ОЕМ по-скъпо.
  6. 1 точка
    Пишете точното масло иначе не може никой да вземе отношение.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Няма как да отпадне, защото най-малкото трябва данъкът да се определя по някакъв начин. Ако си евро 5 и замърсяваш като за Евро 1 може да станеш отново Евро 5. Ако си Евро 1 обаче няма как да станеш Евро 5
  10. 1 точка
    Колега, нещо си се объркал, преди фейса са с оранжеви маркери на мигачите, след фейса са с прозрачни безцветни. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. 1 точка
    Учител води курс по география на 20 блондинки.Задава въпрос: – Къде се намира Америка? Михаела,една от блондинките, става и намира Америка на картата. – Браво! А кой е открил Америка? 19 блондинки стават и в хор отговарят: – Михаела!
  12. 1 точка
    За мен колата си има много достойнства. Недостатъци....? Няма. Всеки който се добрал до нея, би трябвало да се се запознал с характеристиките на автомобила и да си е направил сметка какво купува. Харвито си е със собствена визия и характер който и подхожда, има си всичко необходимо за всякакви условия на каране (без екстремен офроуд). Не я слагайте до други автомобили, тя си е отделен, само нейн клас!
  13. 1 точка
    Аз те разбрах, представих си го и точно затова обърнах внимание на мигача. На теория има само 1 верен отговор, но на практика мигачът на автобуса (който Не дава предимство) предотвратява колизията - сещаш се защо. :)
  14. 1 точка
    Може долният път да има ограничена видимост например от сграда близо до пътя. Мисля че има такива кръстовища в София.
  15. 1 точка
    Ситуацията на Оги: Движещият се направо минава с предимство защото когато има работещи светофари, знаците за предимство не важат. По моята картинка: след като минат двете коли по пътищата с предимство (зелена -> синя), преминава червения и след него лилавия. Причината е, че по актуалния закон път без предимство със знак с обърнтат триъгълник (левият път от картинката) има същия приоритет като такъв със знак стоп. Разликата е в това, че Стопът те задължава да спреш. И двата пътя (левия и долния) се явяват с равни приоритети, червеният се явява дясностоящ на лилавия и минава преди него.
  16. 1 точка
    Вчера изпитах истински ужас от един млад шофьор(поне на години).Ситуацията е следната: Движа се в "глупав" трафик от наредени,като овце само в едната(лява лента)коли,другата дясната свободна. Решавам да мина в нея и да използвам свободното пространство за движение. Внезапно,съседната до мен кола от ляво малко по напред,решава да пропусне завиващ от насрещното,за наляво. Премина с пълна газ,но със сигурност и на задника,защото благодарение на "Контитата" в комбинация със задействан abs,успях на спра на минимално разстояние от него странично и не можа да се превърне в дъга,а аз за части. Случката става, на брезовска до лукойл в посока към колелото. Ето примитивна ,начертана с пръст от мен скица на ситуацията: Грешка 1-ва и най груба е че червения идиот изобщо не си направи труда да се изнесе с нужното внимание и оглеждане на ниска скорост,за идващ автомобил,а мина рязко и ме видя,след като вече бях до гредата му. 2-ра:Почти равносилна на първата и бих казал спасяваща животи.Синия,който решава да пропусне червения(тука вече си личи,кой има усет на пътя)е длъжен чисто колегиално да хвърли едно око,на дясното си странично огледало,впредвид потенциално рисковата ситуация. 3-та (по скоро нашенски стил),при налична свободна лента,всички си стоят наредени като оце,само в едната и образуват бавно движеща колона. 4-та моя,че за миг съм забравил,къде се намирам и че има такива елементи.
  17. 1 точка
    За съжаление огромна част от шофьорите не знаят правилата за движение и точно в такива ситуации, в които е важно да знаеш теорията, си личи колко опасни са те за останалите. Заради тях трябва да си на нокти и да си напрегнат в пъти повече, отколкото ако си бяха взели книжките с учене, а не със зубрене. Хем са много, хем са навсякъде! Особено ако имаш фейсбоклук, там можеш редовно да срещнеш картинки с на пръв поглед елементарни и напълно еднозначни ситуации, които са точно и ясно описани в закона кое е правилно и как се прави. На пръв поглед се сещам за една със светофар и кола, която се движи направо по път без предимство, а срещу нея автобус, завиващ наляво по път с предимство. Светофарът свети зелено във всички посоки и за двамата. Казусът е кой е с предимство. Но под картинките се започват едни луди разсъждения, кой крив, кой прав, псуване, обиди, заплахи... И лошото също е това, че точно хора, които са взели книжки отдавна - изобщо не са наясно с актуалните правила, по които се движат "новите" шофьори, а си карат по техните си стари правила. Мога да посоча няколко такива и тук, но веднага ще рекат, че се заяждам, затова ще си замълча, но те ще се сетят, ако прочетат. Те са точно такива - взели книжки преди много години и най-вероятно се справят добре, защото имат дългогодишен опит. Но не знаят кое е правилно в елементарни ситуации, които са ежедневни и ги има като въпроси на изпитите. Винаги съм бил на мнение, че при всяко подновяване на книжка, задължително трябва да се полага проверочен изпит. Във всички сфери на живота знанията трябва да се опресняват и подновяват, но странно защо при шофирането хората ги учат по някакви правила, после правилата се променят, но никой не учи старите шофьори на новите правила. И ей така ти излиза някой като този на това кръстовище "С ПРЯКА" и ти говори "Аз се движа направо; аз съм на по-широка улица, значи е главна; това не е кръстовище, а е пряка...." и тем подобни глупости, които за млад шофьор са повече от абсурдни.
  18. 1 точка
    Бълбукане в охлаждащата система това не е добре. Тя не случайно се обезвъздушава. Трябва да е от нещо друго.
  19. 1 точка
    R J P През новата година само ДИО ! Най-добрия тандем в рока Рони § Ричи ! е, стават и другите след това.
  20. 1 точка
    Колега, без да се обиждаш, ама според мен си мазохист Харвито освен за градско и риба/лов по черен път не е подходящо. Весело посрещане на новата година! Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  21. 1 точка
    На изгасена кола: https://youtu.be/0Y-otHZLydw и на запалена: https://youtu.be/c9Me6oCo94Q
  22. 0 точки
    Необходими материали: 1. Крик/рампа или друг начин за повдигане и укрепване на Honda Civic 1.6i-DTEC (2013) 2. Кръстата отвертка с връх /накрайник/ Philips PH3 3. Вложки 8мм / 10мм 4. Ако тресчотката, с която разполагате не е 3/8", то трябва и вложка 3/8" (квадрат 10мм) 5. Уплътнение пробка 94109-20000 (вътрешен диаметър: 20мм, външен: 25,8-27,8мм, височина 1,3-2,4мм) 6. 1,9л/2 кварти подходящо масло 7. Фуния/маркуч за наливане на новото масло 8. Парче балатум/хидроизолация за покрив/др. с размер 25х40см 9. Съд за събиране на източеното масло Работни стъпки: 1. Повдигате и укрепвате колата 2. С вложка 8мм разхлабвате и освобождавате връзката между дросела и кутията на въздушния филтър 3. Премахвате капака на кутията на въздушния филтър и въздушния филтър 4. Развивате с вложка 10мм болта, който държи долната част на въздушния филтър 5. Изтегляте долната част на въздушния филтър. Освен с болта тя се държи и на две сферични глави - просто издърпайте нагоре Ще се отвори следната гледка 6. Разхлабете горната пробка с вложка 3/8" (квадрат 10мм) 7. Свалете металната подкартерна защита с помощта на кръстата отвертка с връх /накрайник/ Philips PH3 Ще се отвори следната гледка 8. Разхлабете долната пробка с вложка 3/8" (квадрат 10мм) 9. Развийте напълно горната пробка 10. Поставете съда за източеното масло под долната пробка и наместете парчето балатум/хидроизолация както е показано 10. Развийте долната пробка и оставете маслото да изтече 11. Завийте долната пробка с ново уплътнение за пробка 94109-20000. Въртящ момент за затягане 39Nm. 12. С помощта на фуния/маркуч налейте новото масло - 1,9л 13. Завийте горната пробка. Въртящ момент за затягане 36Nm. 14. Проверете дали има теч от долната пробка 15. Сглобете кутията на въздушния филтър и поставете (нов) филтър в нея. 16. Направете пробно шофиране 17. Проверете дали има теч от долната пробка 18. Поставете металната подкартерна защита
  23. 0 точки
    Чакай малко, колега! Не се шашкай. Това не значи, че са го направили по-лошо... Просто са заместили малко от едни компоненти с други, набутали са му доста молибден, като противоизносна присадка и магнезии, бор като дисперсант, намалили са му калция, за да не прави LSPI при двигателите с директно впръскване, и т.н. Всичко, за да отговаря на на съвремените изисквания и на dexos1 Gen 2. Това не значи, че е по-лошо от преди. Но ще видим в периода на експлоатация какви анализи ще има.
  24. 0 точки
    Ха! Много добър въпрос! Май беше, но сега...?! Хем са променили формулата и са намалили цинка и фосфора, хем отговаря и на ACEA А5/В5, и на API SN, и на GM dexos1 Gen 2, хем има TBN = 12.5. Aбе хем не е, хем е нещо подобно... Хамериканска му работа...
  25. 0 точки
    Ако е за ремонт утиваш при фена и действаш.
  26. 0 точки
    - Дами и господа - съобщава стюардесата - летим на височина 10000 метра. Температурата навън е минус 20 градуса. Намираме се над океана, на 300 километра от най-близката суша. Капитанът на самолета ви пожелава приятен полет и пита дали на някой от вас случайно не му се намират 25 тона керосин?
  27. 0 точки
    Аз я ремапнах преди половин година. Колата е много приятна за каране. Доста набира и тръгва от 1500 оборота и колкото повече пълни оборотомера, толкова повече мощност и идва. Разхода градско е г/д литър надолу. На магистрала разхода е същия, като преди.
  28. 0 точки
    На електрическият стол. - Последно желание ? - Да се хванем всички за ръка!
  29. 0 точки
    За мен това с евронормата трябва тотално да отпадне ако се въведе замерването на ГТП. Какво значение има ако си евро 5, но в действитилно замърсяваш повече, поради премахнат катализатор и т.н.?
  30. 0 точки
    До 4ти етап на Дакар хонда държат първо, второ и трето място при моторите. Дано да им се получи тази година, че миналата беше голяма мъка.
  31. 0 точки
    Аз пък си я направих сам. От цялото правене най-трудното беше качването на пистовия ремък 😂
  32. 0 точки
    Ако кажат,че може да стане софтуерно и не е проблем тогава ще запишем час и ще се плаща. Иначе на думи от сорта - не знаем,не сме сигурни.Така не. Аз винаги може да се освободя и да дойда.
  33. 0 точки
    На тоя прелез никой не спира - просто няма място. Всеки разчита че като са вдигнати бариерите - значи влак не се задава. Това е възлово кръстовище в града и ако всеки спира да се огледа, ще стане ЧУДО! Правилникът си е правилник, но "живият живот" е нещо друго - понякога доста разминаващо се с теорията. Слава Богу има околовръстен път на града и транзит минаващите няма нужда "да се набиват между шамарите", освен ако не съгрешат със стара дейта на навигацията.
  34. 0 точки
    https://www.ato24.de/en/motul-6100-synergie-10w-40.html Вид и количество: Motul 6100 Synergie+ 10W-40 1х5L Стойност на поръчката: 23.75x1.9675 = 47лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД - 47лв Начин на получаване: - Чрез куриер.
  35. 0 точки
    При лекаря. - Докторе, след сватбата имам проблеми със зрението. - Какви по-точно? - Ами, не виждам никакви пари.
  36. 0 точки
    През Google Street View се вижда, че точно на това комплексно кръстовище, случайно или не, е поставен лозунгът: "Безопасността на движението - дело на всички".
  37. 0 точки
    Колега ти караш с 5-30, не виждам проблем да си караш с него и след това, ти сменяш верига не сегменти. Понеже не си уточнил, но комплект верига или само верига, надявам се да не е само верига [emoji846] Sent from my iPhone using Tapatalk
  38. 0 точки
    Хората просто грешно тълкуват „Когато има несъответствие между светлинните сигнали и пътните знаци относно предимството“. И в известна степен наистина не е достатъчно ясно защото може да навежда на мисълта, че се говори само за забрани / позволени посоки на движение. Ред: „един път влакът беше отнел предмиството на един камион“ . И аз мразя кат стане така – като карат няколко тона повече от мен и си мислят, че са все с предимство!
  39. 0 точки
  40. 0 точки
    @DTEC имаш едно мнение в което си писал че един мотор си го ревизирал карал Х километри и после си го пак отварял и е бил в много добро състояние . Може ли чисто статистически да споделиш колко километра си минал на газ с него с какво масло и на какви интервали си го сменял . @dandilov наблюдения за кои мотор за К24 ли , колко и да ги наблюдавам ако мотора е тръгнал каквото и да му се сложи няма да спре да гори , винаги съм им слагал 0в40 или 0в30 но това си е моя практика с която не ангажирам никои . И при мотор в кондиция до 10-12к нямат и капка разход сега ще наблюдавам и моята к20ка с гдито което странно за 1000 км хапна близо половинка после спря .Къде отиде тва масло и защо нямам идея , наближавам 3к скоро ще го видя . А по горния въпрос колегата нека пробва с рИванола мисля че ще му е много по добре и те така.
  41. 0 точки
    Доста я уцапахме тази тема. Аз имам един въпрос към колегите с негативни мнейния. Защо сте си купили този автомобил? Само за чукарите и риболов ли? За мен мога да кажа ,че според предназначението този автомобил ми пасва повече. Ами прост пример. Тръгнали сме на разходка в региона и решаваме да се качим до манастира в Голямо Буково. (Пътя до манастира е с дълбоки коловози и нормална кола не може да се качи до там) По магистрали пътувам много рядко. Така че този автомобил ми е по функционален от някой с по "комфортна" возия . А иначе на отворковците с трабантите мога да кажа че работата ми е такава че по цял ден съм на пътя със служебен автомобил От 2015 (предния ))получих го на 43 км.и съм го карал само аз. През май го смениха с 2019 модел и стария (този от 2015) ми го продаваха (на 169000 км -не го взех защото не си заслужаваше бонуса -ако ме разбираш. Не ми трябва за лична. Идеята ми за тази тема беше че едно Харви може да измине толкова разстояние (км/мили) като всеки друг автомобил от марката. Пределно ясно ми е за комфорта и екстрите на другите модели и ако съм засегнал колеги с такива -Моля за извинение.
  42. 0 точки
    Е нали това ще се мери с тия еко стикери. Ако си на газ – по-добра категория. Няма да се отрази в данъка, но ще има стимул по друг начин. Аз мисля, че не е идеалното решение това, което сътвориха, но нека – замърсяващите да плащат повече. Ако пък накара някои да си сложат обратно катализатора или да сменят ремапнатия дизел с махнат дпф с нещо нетолкова пушещо чернилка, ще съм още по-щастлив.
  43. 0 точки
  44. 0 точки
    Здравейте ! От спряна (поради липса на исканата стока) поръчка, имам 77 лева, преведени по сметката ви . Сега искам да поръчам: Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-hjc-protect-fl22-premix-40-c.html Вид и количество: RAVENOL HJC-Protect FL22 Premix -40°C 1x5L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-dot-4.html Вид и количество: RAVENOL DOT 4 1x1L Линк: https://www.ato24.de/en/gm-semi-synthetic-sae-10w-40.html Вид и количество: GM Semi Synthetic SAE 10W-40 1x5L Стойност на поръчката: (16.95 + 6.99 + 14.49)*1,9675 = 75.61 лв Начин на плащане: - Парите СА ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД - 77 лв Начин на получаване: - Лично в кв. Драгалевци (за сега)
  45. 0 точки
    С цел избягване на корозия . Тоя сандвич" стомана- мед-алуминий му трябва само вода и се получава и електричество . Което само по себеси корозира джантата и в по тежки случай джантата се маха силово от главината.
  46. 0 точки
    Това може спокойно да бъде класификацирано "Коментар на 2019г"
  47. 0 точки
    Келнер, бира… - Ама, господине… Как бира след водка ...?! - Зелен си още, момче ... От мен да знаеш - бирата не е след водката, а преди уискито...
  48. 0 точки
    Баба Яга сварила ракията и се чуди, с кой да я изпорка. Обадила се на Змея. - Аре бе, копеле! Само ти не си умрел, ела да къркаме! - Добре ма, ида... Баба Яга си сипала едно и седнала на прозореца да го чака. Гледа търчи тоя, па падне. Стане и па търчи. Падне, стане и па. Стигнал накрая. Баба Яга сипала еликсир, пили по едно, две и го питала: - Що така тичаше, падаше, тичаше? - Ми щот, кат си помислим за ракията - бръзам! Ма кат се сетя, че после ще требе да те е*а, припадам...
  49. 0 точки
    Здравейте. Имат това! Вече е закупен 😊 https://marveltuning.com/категория/автомобили/honda/accord-8/
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...