Jump to content

Petrun4o

Фен
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Petrun4o

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 8 dtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

1688 profile views
  1. Има някакво ограничение за качване на снимки, за това продължавам тук. 3. Сваля се предпазното капаче на фара с леко завъртане по посока обратно на часовниковата стрелка 4. Издърпва се буксата на крушката внимателно, като се внимава да не се скъса от кабела. Освобождава се металния щифт, който държи крушката: натиска се в горния край навътре и леко наляво, след което щифта се освобождава и крушката се издърпва внимателно Сглобяването става по обратния ред. * При смяна на крушката от пасажерската страна, мястото е по-ограничено.
  2. Тъй, като някои хора свалят цели брони, аз ще покажа как се сменят крушките през подкалника, като ако се действа чевръсто, смяната отнема около 20мин. на крушка, а който вече го е правил веднъж може да го направи и по-бързо. Мястото е тясно и ограничено и понякога трябва да се действа с напипване, но става. 1. Свалят се копечтата на подкалника, като се започне от бронята до горния носач - всички копчета. 2. Издърпва се внимателно подкалника откъм предната част на гумата и се издърпва нагоре тръбичката за интейка за да се свали
  3. Ами то във вртата си влиза вода така или иначе, но се отвежда към долната част на вратата и излиза през едни отворчета. Наведи се и ги виж на отворена врата от вътрешната страна. Карай си и не му обръщай внимание. Такива лайсни се намират мн трудно. Грозно е, но колите си остаряват и ще виждаш всякакви неща по нея
  4. Хора, за какви 200км/ч ми говорите? Кой ви кара с 200? Тея коли не са за такива скорости. Първо 2.4-то с тая скорост трябва да вървиш с 5л. масло допълнително. Да, дизела е слаб във високите ама ще споделя какво стана след ремапа - 182к.с. с 412нм. Колата тръгва от 1500 оборота силно и колкото повече се качва оборотомера, толкова повече върви. И на 3та върти гуми. Постоянно свети лампата за пробоксуването. Без пушаци и с още повече икономия, ако се кара нормално П.С. онзи ден заредих догоре, и като си сметнах километрите и колко литра съм сипал ми даде 7/100, като 90% е градско.
  5. Точно, защото не карат дълго, братушките споделят, че слагат пръстенче от CRV, което е със същото Ф, но с по-голяма дължина. То издържало повече от оригиналното пръстенче, което е по-късо.
  6. Къде ти я правиха и колко излезна?
  7. Аз също имах тресене от дясно вътрешно каре. Взех на Febest - 150лв. и вече го нямам този проблем. Ще видим колко ще изкара
  8. Братленце, последно пиша и глупости повече не ми се четат. Как мислиш 50 метра за секунда да изминат тея коли? Демек 400 метра ги взимат за 8 сек. ли? Та на 2.4то и дават да вдигне 100км. за 8 сек. по каталог. Дават им 400м. да ги правят за около 16 сек. На 16 сек., колко % е 1 сек.. разлика? Започвай да смяташ отново. Отказвам се, честно. Няма да чета повече тук.
  9. Ами ако сравниш бензинов камион с дизелов, естествено, че дизеловия върви повече. Особено пък да мъкне товар. Защо мислиш, че повечето тежки машини са с дизелови агрегати?
  10. Съгласен съм с колегата. Не съм казвал, че 2.2 дизел ще бие 2.4 бензинката, освен ако не е ремапнат, но ще върви плътно зад него. Колата има достатъчно мощност. И ако сложиш два еднакви мотора - дизел и бензин, то бензинката няма шанс.
  11. Да, ако го караш само в червеното - бензина върви. При всички останали случай не върви. И не драматизирай толкова, ако обичаш с твоите нови теми. Не съм изявил желание да отваряш такава, нито да ми показваш изчисленията си. Карал съм и 2-те. Бензинката много я тормозят килограмите, както и ако катериш балкан например. Там тея 200 коня изглеждат, като 150, и то ако я караш до 6500 оборота, където е най-силна. В ниски обороти и да настъпваш.. няма никой
  12. Ха-ха. Братленце, ти сигурно сменяш предавки само в червеното. Не се прави! Сигурно 95% от времето си караш акорда, като автобус и ти. Дори и във високите обороти, дизела пак има повече нютони, въпреки, че е по-малък двигател от 2.4-то. Не е нужно да сваляш предавки, като изпреварваш и да го вкарваш в червеното. Само настъпваш, турбото засвирва и колата си върви. Не е толкова зле, колкото го описваш. Пак казвам, фен съм на бензина, но виждам тук, че си има доста мощ още от ниски обороти. п.с. Само да те поправя.. 140 коня са 7 ген. Тук е раздела на 8-ма
  13. Не ми е ясно как така двигателя ще избутва буталото, или по-скоро самата експлозия от сместа в цилиндъра, но както и да е. Както ти го описваш нютон метрите нямат никакво значение, а въобще не е така. Дизела върви с пълна мощност от 1800-4500 оборота, като в ниските обороти играят нютон метрите, а във високите - конски сили. Диапазона на мощност е доста по-голям от на бензинката. Да не говорим и, че след един ремап и 2.4-то си отива. Аз лично съм фен на бензина, но просто отчитам фактите. Викам да приключим с офф-а?
  14. Гледам, че някои хора се хилят, но ако се разровят в нета ще видят, че на 400м. разликата между бензинката и дизела е 1 секунда в полза на бензинката. И какво, като е 200 коня? Няма нютони
×