Jump to content

Petrun4o

Фен
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Petrun4o

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 8 dtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

1726 profile views
  1. @Angelov_88 какъв е материала за направа на втулката?
  2. Вариант 1 Вариант 2 Само ги премери да видиш дали са точни
  3. В алито има само стъкла. Поразрови се
  4. За тея пари един ремап и забравяш за тръбички. Моята е направена над 1500 оборота да изключва ЕГР-а.
  5. Каква му е цената на този заместител?
  6. И при мен дава Error 1. И аз стигнах до инфото, че това е лоша или прекъсната комуникация F-CAN и до там. Нищо повече, но каъо цяло всичко ми работи. Нямам проблеми.
  7. Съгласен, но звукът, който чувам е абсолютно същия и мисля, че е от самата рейка, а не от помпа..
  8. При мен се чува едно, като леко стържене (виене.. не знам как да го нарека), като въртя волана на място на асфалт. Това го правеше и на стария ми акорд 5 ген, но доста по-шумно беше там. От какво може да е?
  9. @Angelov_88 браво! От кога разправям, че само втулката (пръстенчето) се износва и се избива на преса и не е необходимо да се изработва цялата шайба със втулка, но просто някои хора са толкова предубедени и не приемат чужди мнения.
  10. Здравейте! Гледам, че колегата е разглобявал. Искам да разглобя поставкат за чаши, че капака не се затваря. За да не изпочупа пластмасите, някой би ли ми дал инструкции как се разглобява? Благодаря!
  11. Има някакво ограничение за качване на снимки, за това продължавам тук. 3. Сваля се предпазното капаче на фара с леко завъртане по посока обратно на часовниковата стрелка 4. Издърпва се буксата на крушката внимателно, като се внимава да не се скъса от кабела. Освобождава се металния щифт, който държи крушката: натиска се в горния край навътре и леко наляво, след което щифта се освобождава и крушката се издърпва внимателно Сглобяването става по обратния ред. * При смяна на крушката от пасажерската страна, мястото е по-ограничено.
  12. Тъй, като някои хора свалят цели брони, аз ще покажа как се сменят крушките през подкалника, като ако се действа чевръсто, смяната отнема около 20мин. на крушка, а който вече го е правил веднъж може да го направи и по-бързо. Мястото е тясно и ограничено и понякога трябва да се действа с напипване, но става. 1. Свалят се копечтата на подкалника, като се започне от бронята до горния носач - всички копчета. 2. Издърпва се внимателно подкалника откъм предната част на гумата и се издърпва нагоре тръбичката за интейка за да се свали
  13. Ами то във вртата си влиза вода така или иначе, но се отвежда към долната част на вратата и излиза през едни отворчета. Наведи се и ги виж на отворена врата от вътрешната страна. Карай си и не му обръщай внимание. Такива лайсни се намират мн трудно. Грозно е, но колите си остаряват и ще виждаш всякакви неща по нея
  14. Хора, за какви 200км/ч ми говорите? Кой ви кара с 200? Тея коли не са за такива скорости. Първо 2.4-то с тая скорост трябва да вървиш с 5л. масло допълнително. Да, дизела е слаб във високите ама ще споделя какво стана след ремапа - 182к.с. с 412нм. Колата тръгва от 1500 оборота силно и колкото повече се качва оборотомера, толкова повече върви. И на 3та върти гуми. Постоянно свети лампата за пробоксуването. Без пушаци и с още повече икономия, ако се кара нормално П.С. онзи ден заредих догоре, и като си сметнах километрите и колко литра съм сипал ми даде 7/100, като 90% е градско.
  15. Точно, защото не карат дълго, братушките споделят, че слагат пръстенче от CRV, което е със същото Ф, но с по-голяма дължина. То издържало повече от оригиналното пръстенче, което е по-късо.
×
×
  • Create New...