Jump to content

Petrun4o

Фен
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Petrun4o

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

1652 profile views
  1. Братленце, последно пиша и глупости повече не ми се четат. Как мислиш 50 метра за секунда да изминат тея коли? Демек 400 метра ги взимат за 8 сек. ли? Та на 2.4то и дават да вдигне 100км. за 8 сек. по каталог. Дават им 400м. да ги правят за около 16 сек. На 16 сек., колко % е 1 сек.. разлика? Започвай да смяташ отново. Отказвам се, честно. Няма да чета повече тук.
  2. Ами ако сравниш бензинов камион с дизелов, естествено, че дизеловия върви повече. Особено пък да мъкне товар. Защо мислиш, че повечето тежки машини са с дизелови агрегати?
  3. Съгласен съм с колегата. Не съм казвал, че 2.2 дизел ще бие 2.4 бензинката, освен ако не е ремапнат, но ще върви плътно зад него. Колата има достатъчно мощност. И ако сложиш два еднакви мотора - дизел и бензин, то бензинката няма шанс.
  4. Да, ако го караш само в червеното - бензина върви. При всички останали случай не върви. И не драматизирай толкова, ако обичаш с твоите нови теми. Не съм изявил желание да отваряш такава, нито да ми показваш изчисленията си. Карал съм и 2-те. Бензинката много я тормозят килограмите, както и ако катериш балкан например. Там тея 200 коня изглеждат, като 150, и то ако я караш до 6500 оборота, където е най-силна. В ниски обороти и да настъпваш.. няма никой
  5. Ха-ха. Братленце, ти сигурно сменяш предавки само в червеното. Не се прави! Сигурно 95% от времето си караш акорда, като автобус и ти. Дори и във високите обороти, дизела пак има повече нютони, въпреки, че е по-малък двигател от 2.4-то. Не е нужно да сваляш предавки, като изпреварваш и да го вкарваш в червеното. Само настъпваш, турбото засвирва и колата си върви. Не е толкова зле, колкото го описваш. Пак казвам, фен съм на бензина, но виждам тук, че си има доста мощ още от ниски обороти. п.с. Само да те поправя.. 140 коня са 7 ген. Тук е раздела на 8-ма
  6. Не ми е ясно как така двигателя ще избутва буталото, или по-скоро самата експлозия от сместа в цилиндъра, но както и да е. Както ти го описваш нютон метрите нямат никакво значение, а въобще не е така. Дизела върви с пълна мощност от 1800-4500 оборота, като в ниските обороти играят нютон метрите, а във високите - конски сили. Диапазона на мощност е доста по-голям от на бензинката. Да не говорим и, че след един ремап и 2.4-то си отива. Аз лично съм фен на бензина, но просто отчитам фактите. Викам да приключим с офф-а?
  7. Гледам, че някои хора се хилят, но ако се разровят в нета ще видят, че на 400м. разликата между бензинката и дизела е 1 секунда в полза на бензинката. И какво, като е 200 коня? Няма нютони
  8. Какъв? Казвам, че дизела е силен, въпреки, че е 150 к.с. Имаш 220нм на бензинката срещу 350нм на дизела. Турбинката си играе роля
  9. Дизела дава с около 3лв повече смесено на 100км., но като сила мисля, че е близък до 2.4 бензинката. Мисля, че ще изпълнят километража за еднакво време. Не гледай само конете. От 0-100 бензинката ще го дръпне ама нагоре може да има обрат. 350 нютона е все пак дизела, а 2.4-то е 220нм.
  10. Petrun4o

    Accord 8 dtec - букса?

    Elegance трябва да е
  11. Колега, доколкото знам сайта не е много актуален. Един приятел си проверява и уж няма, ама като отиде в КАТ и му излезнаха 3 фиша.
  12. Petrun4o

    Accord 8 dtec - букса?

    Accord 8 tourer CW
  13. Здравейте? Някой има ли идея тази букса за какво е и защо не е закачена? Намира се зад шофьорския фар, отстрани между акумулатора и калника. Благодаря!
  14. Да де, ясно, ама този сивик има ли поне нещо ел.,че да се развали? Купе и двигател. Пуст е, като гол охлюв На всеки ни е ясно, че турбинката си има живот и някой ден си иска рециклаж. Или дюзите се задръстват от кофтито гориво. Иначе на двигателя няма какво да му стане
  15. Гледам, че спорите, та да ви дам инфо от 1ва ръка. Акорд 8 дизел, разход: градско около 8/100 (Пловдив), магистрала със 130км/ч. - 5/100. Стойностите са при нормално каране и е възможно да варират. Тъй, като е дизел, колата тръгва много мощно от 2000 оборота и си набира доста прилично до 4500 оборота. Доста е приятна за каране и си има доста мощност, като мисля, че разхода е напълно приличен
×