Jump to content

Seaman

Фен
  • Мнения

    115
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Seaman

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 17.10.1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    Stefan Sharenkov

Profile Information

  • Кара
    Хонда Акорд 7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Bs/Tz

Последни посетители

3012 профилни разглеждания
  1. Това е маркуча и наистина съм се объркал при първия оглед,че излиза от турбото.Това е пластмасовата тръба,идваща от филтъра и както се вижда е доста омаслена,а има масло и малко по-нагоре на коляното преди самия филтър.Явно трябва да я сваля и огледам.Може ли,ако има пробив да бърка смесообразуването и от там да пуши повече и този завишен разход.иначе колата си върви нормално,турбото го усещам около 1800-2000 об.започва да дърпа,не съм чул свистене от спукан маркуч. На диагностика в Апостолов Бургас техника каза,че всичко е в норми и работи,само една дюза дава завишени стойности за компенсация на друга с ниски.Според тях този пушек идвал от проблем с дюзите. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  2. Здравейте колеги,има масло там където вентилацията от капака влиза във маркуча след турбото.Възможно ли е от там турбото да изпуска или да засмуква повече въздух,отколкото е отчел дебитомера.Симптомите са че изпушва дори и при по леко натискане на педала,а при пълна газ отзад става димна завеса,при каране със 100-110 си припушва леко,щом го виждам в огледалото.Другото е че имам повишен разход поне според мен,под 6.5 извън градско трудно я свалям,в града 9-10.Двигателя е 2.2 дизел в Акорд 7
  3. Авариен режим.

    Пиша с малко закъснение,филтъра го смених сам преди 2 седмици с Бош.Преди смяната колата не можеше да се кара нормално извънградско,от 90км/ч при натискане на газта забива и влиза в аварием режим.Засега след смяната проблема изчезна,тествах я доста пъти с пълна газ от 100-120 до 160 ускорява без проблем.Благодаря за съветите колеги!Надявам се темата да е полезна. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  4. Авариен режим.

    На няколко места по сайтове за авточасти излизат 2-3 модела на Бош за Акорд дизел,има ли някакъв конкретен модел,към който да ме насочите?Благодаря Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  5. Авариен режим.

    Ще пробвам със смяна на филтъра и без това незнам кога е сменян последно. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  6. Авариен режим.

    Здравейте колеги,колата е Акорд 2.2 дизел 2004г.Днес тръгнах на път и на магистралата ми направи проблем,както карах със 130,натиснах газта за да изпреваря тир и колата просто заби и не ускори.В последствие започна да мига лампата за подгрев и не можеше да качи повече от 2к обороти.Спрях на първата бензиностанция и след 15 мин запалих и тръгнах,всичко беше нормално,до следващото по рязко натискане на педала,колата пак забиваше и докато не я угася и запаля не се оправя.Колата преди месец беше в Апостолов бургас за диагностика и излезе проблем с една от дюзите и ниско налягане в горивната рейка(естествено не знаеха от къде може да е проблема,дали от дюзата или....40 лева и това е).Ако някой е имал такъв проблем,моля да сподели къде може да е проблема.Знам че трябва диагностика,но поне някаква насока. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  7. Продавам въпросните накладки,чисто нови.Пращам по Еконт Цена: 50лв Тел:0887267007 или на лични
  8. +1 и за мен Civic 96-00 хеч/купе - 49лв/комплект предни
  9. Въпрос за пружини

    А като возия как бяха,друсат ли повече или е поносимо(не че заводските са много меки),понеже смятам да си взимам такива на купето?
  10. Не ускорява повече от 140км.

    Имах подобен проблем при едно пътуване до В.Търново.Зареждам от Лукоил.До там 270км никакъв проблем и на връщане изведнъж колата започна само да бучи и не вдига повече от 3000об.,налагало ми се е да качвам смешно малки наклони на пътя на 2-ра.Спирах по пътя (без да гася двг.) да гледам за някакви проблеми,но поне външно нищо.Така се добрах до Бургас и реших да сложа малко бенз. от Шел.На тръгване останах учуден,колата си се набира и до 7к оборота без проблем като и до днес нямам никакъв подобен случай.Така и не разбрах дали е от горивото на ЛУК-а или от някаква грешка на компа,която се е оправила с изгасяне на двигателя на Шела
  11. Въпрос за централен отвор?

    И как точно разбра,че колата е в канавката поради несъответствие в ЦО (или е от каране с несъобразена скорост)?
  12. Въпрос за централен отвор?

    Няма да имаш никакъв проблем,аз вече година карам летите джанти с центр.60мм без втулки.Като ги стегне конуса на гайките те се центрират
  13. Ако не държиш да е Филипс,виж ТУК
×