Jump to content

ZaRRicK

Фен
  • Мнения

    1936
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

330 Excellent

Относно ZaRRicK

  • Ранг
    Petrol Head
  • Рожден ден 1.06.1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    ВикТорИя
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Последни посетители

14898 профилни разглеждания
  1. На D15Z6 едната сонда е на колектора, така че и за това ттябва да се помисли.
  2. Потърси си оригинален 2ра употреба от някоя автоморга. Предполагам няма и да са скъпи тези пластмаси.
  3. ZaRRicK

    Поредният :)

    Слагай секрети някви, щото с тея лепенки волк рейс джантите стават по-скъпи от колата, нищо че не са баш тва.
  4. Би трябвало да има и разлика в диаметъра. Иначе от колектора назад всичко е взаимозаменяемо, като се има предвид разликите в диаметъра нали. При дизеловите има май повече разлики в компонентите.
  5. ZaRRicK

    Задължителни зимни гуми.

    Ако това мине ще е поредния лобистки закон. който ще напълни джобовете на вносителите дето не могат да си изпълнят квотите. За справка в Бургас от три години не е падал сняг.
  6. Медикс за килими също може да се пробва. Доста добър препарат е.
  7. Моята заводско е с 195/55 R 15 и на вратата пише, че препоръчителното налягане е 2.4атм. В момента съм на 195/50 и я поддържам м/у 2.3 и 2.5. Нямам оплаквания.
  8. ZaRRicK

    Обърнати джанти

    Предполагам става дума за Стоманени обърнати джанти... http://s143.photobucket.com/user/scyler_01/media/SU1BRzAwMzQuanBn.jpg.html https://ekhatch.files.wordpress.com/2009/10/4001301368_4769993188_o.jpg http://i60.photobucket.com/albums/h38/egcmikey/12-30-08-003.jpg Само да вметна че ако не я снижиш с обърнати джанти ще изглежда доста неугледно. Големия плюс е че изглежда добре и можеш лесно да експериментираш с цветове.
  9. Да точно така, на горивния филтър се оказа че се закача в крайна сметка. Явно найстина си е отдушник някъв.
  10. Здравейте, Докато човърках по колата (Сивик 2000г.) попаднах на странен разкачен маркуч който тръгва от някакво разклонение излизащо от канистъра и водещ незнайно (почти) къде. Това е върпосният маркуч: Завършва с накрайник с квадратна форма и куки все едно се закача в квадратен отвор. Доста поогледах наоколо в обхвата на дължината на маркуча, но единственото място с отвор с такъв размер е на самото купе към подкалника, под тарелката на акумулатора, и реално не води на никъде, а само придържа маркуча. От там или само може да взима въздух или да изпуска газ/течност навън от/към околната среда. Това е отворчето (в средата на снимката, в дъното): малко, квадратно, с размер около 1х1 см: Та някой знае ли точно какъв е тоя маркуч, за какво е и дали наистина там се закача, да го слагам и да не го мисля повече?
  11. Здравейте, Интересува ме пасва ли генерацията от 2.0 Сивик дизел (1998-2001) на Сивик (японски) хеч (3 врати) (1996-2001). Става въпрос за директна замяна от колектора или от катализатора назад, средно и крайно гърне. Дали извивките отдолу са същите? Дължината на тръбите? Благодаря!
  12. ZaRRicK

    Син мат за Сивик

    Пробвай да потърсиш "plasti dip"
  13. ZaRRicK

    Хонда Сивик!

    Ми Астра Г като цяло е по-нов автомобил от Сивиците които си посочил. Какво не ти харесва в Астрата. Вярно че са доста дървени, но и Хондите са доста постни откъм обурудване дори и в сравнение с опелите. Поддръжката няма да е по различна от на Опела, доста са опростени.
  14. ZaRRicK

    Генерация на Civic 6

    Няма много смисъл за това нещо да ходиш до сервиза на Апостолов, освен че ще те таксуват скъпо. Няма логика да не пали след смяна на акумулатор, ако не е правена друга интервенция. Къде ти го сменяха, замерен ли е? Да не е дефектен? Стартера завърта ли изобщо?
×