Jump to content

StormTrooper

Фен
  • Мнения

    60
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно StormTrooper

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 10.02.1997

Contact Methods

  • Skype
    mitko_vodoleq

Profile Information

  • Кара
    Civic EK3 D15Z6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

669 профилни разглеждания
  1. StormTrooper

    Палене на 3 цилиндъра

    По принцип досега винаги на време съм оправял всичко, просто реших че този проблем не е толкова страшен и да го пооставя до заплата, за да обслужа колата от-до, но ми е за урок, повече да не оставям нещата за по-късен етап. Благодаря за отговорите, ще пиша с update след като погледна колата тези дни да видя състоянието.
  2. StormTrooper

    Палене на 3 цилиндъра

    Малко update. Днес сутринта малко посгафих. Понеже досега нямах много време да я гледам и от както пуснах темата, не съм я гледал колата(нямам толкова инструменти, за да сваля свещите). Та днес, понеже бързах, реших да я взема (на глава ми беше дюзата, но очаквах да изплюе горивото след 1-2 минути, след палене). Запалих с очакването да запали на 3 цилиндъра, но уви, запали си на 4, та реших, че този път не е останало гориво. Тръгнах, нямаше проблеми, 4 цилиндъра, пушка, но 200 метра след нас колата се задави и угасна. Пробвах след това да я запаля, няколко опита неуспешни, изобщо и не запали. След 5-6 опита запали едвам, но много трудно, ниски обороти и 3 цилиндъра(пак). Успях едвам да тръгна, поне да я паркирам пред нас, на 3 цилиндъра и след 50 метра се пооправи, пак малко проблемно, но не толкова, малко играеха оборотите. Спрях я пред нас, вече нормални обороти, но загледах, че и оборотите малко играеха между 800 и 850( в Idle ). Та да, видях че посгафих и ще я оставя така до заплата, за да има средства за нещата. Не очаквах да стигне до там, но то аз съм си за бой. Ще видя и да сменя бензиностанцията (локална е), защото ме съмнява и тяхното гориво. Ще видя да добарам инструменти и този уикенд да сваля, и свещите да ги погледна, ще видя и дюзите, както колегата Tino каза, ще погледна и клапана ПХ, както колегата boiskii каза. А колкото до променящите се обороти на Idle, предполагам това е от IACV, както колегата boiskii каза. Ще видя и него да почистя и да обуча компютъра, както го е описал в друга тема (Линк) И един въпрос - как да разбера дали свещите и кабелите са заминали/си заминават? Скоро със сервизирането на колата ще сменя свещите (ако се наложи и кабелите), но просто питам.
  3. Добър ден колеги. Пиша с малък проблем при хондичката. Honda Civic 6-та японка D15Z6. От скоро почна да прави малко проблеми при палене. Ако не съм я палил 1-2 дни, като я запаля пали на/като на 3 цилиндъра(звука е като на субару. ). Пали от първия път веднага, но на 3 цилиндъра. Като запали почне с около 1500-1600 оборота, след което падат супер ниско до 400-500, 1-2 секунди след паленето, на предела на гаснене. Аз й подавам малко газ, колкото да не угасне (макар че я оставих и не угасна). След което минават 10-12 секунди и започва да си работи на нормални обороти и 4 цилиндъра. Колата няма газ и не е имала. Пускам темата (предварително се извинявам, ако този проблем е разглеждан в друга тема), ако някой се е сблъсквал с този проблем или може да помогне да пише. Още не съм отварял да гледам каквото и да е, проблемът се появи миналата седмица. Проблемите, за които аз се сещам, може да са свещи, кабели. Четох в други теми и за бенз. помпа, бенз,филтър, бобина, датчик колянов вал, но ако те бяха проблеми, мисля че щеше да работи на 3 цилиндъра постоянно.
  4. StormTrooper

    Джанта 14' сивик '98

    офф: Вентилатори казват на тея които идват от VTi:
  5. StormTrooper

    Засилване на D14A4

    Трудно се намират здрави, иначе наскоро взимах и аз от D16Z6, и бяха към 80-100лв. като моя "уж" беше здрав, но открих 3 пукнатини, та после и тях оправях, така че си е играчка..
  6. Благодарско за инфото колега! Ще го пробвам по-натам, само процедурата с обучаването на компа е по-гадна, но щом трябва .
  7. Тази зима и при мен се появи проблемът, който колегата над мен е описал и не знам на какво се дължи. Колата гасне само след първото палене, второто палене е добре и не прави проблеми. И това го прави само сутрин на студено, през деня не го прави. Колата няма газова .
  8. StormTrooper

    Civic D15Z6 VTEC-E

    Колеги, къде се намира филтъра на купето ? Колата има климатик, но нещо не го виждам зад жабката?
  9. StormTrooper

    Civic D15Z6 VTEC-E

    И при мен се е появило едно дрънчене и мисля че е някоя ламарина някъде, звучи около изпускателя да е, виж на канал къде какво дрънчи. При мен дрънченето е леко като се подаде газ и все едно бие някаква ламарина в изпускателя
  10. StormTrooper

    Civic D15Z6 VTEC-E

    Колеги, наистина е доста трудно да се намери 4-2-1 изпускателен колектор здрав от D16Z6 Затова леко ще го оставя настрана и ще ви попитам друго - да взема ли от D14A3/D14A4 ? Ще спъне ли колата по някакъв начин (като се има в предвид че ще сложа генерация на ф55 заедно с изпускателя) и като цяло заслужава ли си да го взема или да търся стоков 4-2-1 или спортен 4-2-1? И още нещо, от D14A3/D14A4 изпускателя 4-1 ли се води?
  11. StormTrooper

    Моят пръв Сивик

    Честита и безаварийно!
  12. StormTrooper

    1998 Honda Civic 1.8-VTI 170 hp.

    Мисля че към 40-50лв искат за проверка на всичко. Преди време ходих да ми направят диагностика кво не е в ред на моята кола и г/д толкова ми искаха.
  13. StormTrooper

    Окачване 6-та ген.

    Днес загледах и тези койлове: Линк , но не ги знам като марка, за 830лв с доставка сигурно е добре. Някой знае ли нещо за тях ?
  14. StormTrooper

    Civic D15Z6 VTEC-E

    Колеги имам въпрос за изпускателния колектор на нашия мотор. С какъв изпускателен колектор ще е добре да се замени стоковия ? Ще слагам генерация на ф55, но ми казаха че ще е добре да се смени и изпускателния колектор. От това което четох - стоков колектор 4-1 от D14 бил добър във високите обороти, а стоков колектор 4-2-1 от D16Z6 . Това вярно ли е ? Какъв да търся за моята ?
  15. StormTrooper

    Civic D15Z6 VTEC-E

    Здравейте колеги, още един икономик при мен Имам го от година но не съм писал тук. Тази седмица си направих малък експеримент с колата. Реших да я засеча, но понеже нямах много пари да я засека както се прави - да сипя до горе, да мина 100км и да сипя пак че да видя колко харчи на 100, реших малко по-евтиния вариант. Оставих я да падне до последната черта на таблото и заредих за 20лв - 10литра и малко. С тези 10 литра изминах 170км градско точно, като гледах да държа все в Econo mode-а ( до 2500 оборота на 3-та и 4-та скорост и 3000 оборота на 5-та). Изобщо не съм я натискал, съвсем леко каране. И така карах докато не падна пак до последната черта. Tа си правя извод, че градско е изкарала около 6л/100км (като разделим 10-те литра и 170-те километра на 1,7, за да стане 170/1,7=100км). Така че да, бих казал нашите коли са best of both worlds - икономични когато ти трябва(бих казал по-икономични от 1.4) и малко мощни когато трябва.
×