Jump to content

Niakoi

Фен
  • Мнения

    215
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно Niakoi

  • Ранг
    Зашеметен

Profile Information

  • Кара
    К24А3 facelift
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Pz

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

2504 профилни разглеждания
  1. Продавам алуминиеви джанти MMS 7Jx16 - 4x114,3 ET38 с втулки за Accord V - Prelude IV В отлично състояние, без удари, кривини и пребоядисване Цена: 380лв. Джантите са в Пазарджик, но мога да ги изпратя с куриер с наложен платеж и преглед. За контакт: 089782ЧЗ8З - Георги.
  2. И на моята светна ABS и VSA в петък. Вчерашната диагностика с HDS изплю: 17-1 LEFT REAR WHEEL SPEED SENSOR OPEN OR SHORT Въпроса ми е, задните ляв и десен ли са или са еднакви? Откъде да го купя? Като гледам цените на българските онлайн търговци, май няма да е от тях. В AKR-Performance преден датчик струва около 65 лева (заден обаче няма), а тука ги гледам 160-180лв.
  3. Колега, да не си засичал с моят акорд!?
  4. Моята я купих през май 2007г. и един колега още я кара. Проблема си го имах още от първата зима. Явно това е колата, която може да върви стотици-хиляди километри с предала се гарнитура... Моят съвет е да се почистят дюзите - ултразвук и разни химии. Аз не стигнах чак до там де...
  5. Току-що преведох 21 лв. Начин на получаване - на ЛС.
  6. И аз ще поръчам: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-psf-y-fluid.html Вид и количество: RAVENOL PSF-Y Fluid 1L Стойност на поръчката: 10.95*0,95*1,9675 = 20,47 лв
  7. Аз имах същия проблем на предишната ми хонда 1.8iES - не го оправих, но "хванах един чалъм", как да не прецакваш стартера от въртене. Сутрин, когато колата е студена и се очаква да запали трудно и с много въртене, правех следното: врътвам на стартер половин оборот, колкото да се "събуди" компютъра на колата (така си го обяснявам :-) ) и оставям на контакт (без да връщам ключа) да почака колкото време мисля, че ще е напразното въртене. После пак без да връщам ключа направо въртя за палене - така палеше почти всеки път веднага. Така времето през което преди въртях без да запали, сега го изчаквах и това щади стартера и акумулатора.
  8. Пише: € 98,00 per set, та не ми се вярва да е само един. Едва ли са продавали по една бройка. И да, седан е.
  9. И аз ще поръчам: https://www.akr-performance.com/p/hardrace-stabilizer-bar-bushings-rear-14mm-HR-7452 https://www.akr-performance.com/p/hardrace-stabilizer-bar-end-links-rear-HR-6980 https://www.akr-performance.com/p/ebc-brake-discs-rear-260mm-5x1143-usr-series-EBC-USR1400 От последния линк ще купя, само ако важи обявеното 30% намаление!
  10. Тоя същия акорд, дето го караше Филип и дрънкаше глупостите които е назубрил, го карах и аз седмица преди да снимат клипа - щях да го купувам, ама купих другия . Заден десен лагер си беше наред - не се чуваше никакъв шум от там, стържене, виене... Обаче отпред от ляво нещо дрънкаше като на тенекия, без значение дали е натисната спирачката или не, дали е навит волана или не - все си дрънкаше. Ама това онзи не го каза... сигурно щото не му е по сценарии
  11. При мене чукането е от обтегача на пистовия ремък, ама аз си го знам и не ми пука
  12. Та, хлабините са: Intake: 0,21–0,25mm Exhaust: 0,25–0,29mm Цецо, корекция на потвърждението: 1% е...
  13. "Оригинален ксенон" изобщо не е по-голям консуматор от "оригинален халоген". Даже е по-малък консуматор - 35W за ксенона срещу 55W за халогена, без значение дали са оригинални или китайско менте.
×