Jump to content

Niakoi

Фен
  • Мнения

    192
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно Niakoi

  • Ранг
    Зашеметен

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    К24А3 facelift
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Pz

Последни посетители

2208 профилни разглеждания
  1. Регулиране на фаровете

    Регулирах я на стена и после светеше на 20-ина метра без да пречи на насрещно движещите се. Никой никога не ми е пресветкал заради фаровете.
  2. Като купих колата преди около половин година, си регулирах фаровете, защото не бяха добре. Направих ги да светят на около 20 метра на къси. На всеки фар има отзад електромоторче, което би трябвало да регулира фара по вертикала. Фаровете са ксенон, колата е след фейслифта. Прибирам се преди малко и ми прави впечатление, че фаровете ми светят на не повече от 10...11 метра, а нищо не съм пипал. Незнам да има как да свалям или вдигам фаровете от шофьорското място - мисля че не може, защото не съм виждал досега копче за това. Някой казват, че фаровете били с автоматично регулиране!? Някой може ли да обясни набързо, как става това регулиране и ако не е автоматично и не може с копче, за к'ъФ **й са тези моторчета!?
  3. Твоят е 8-ма. Някой със 7-ца има ли го?
  4. Да добавя и аз какво още ме дразни освен "стандартните" дразнители: няма автоматично вдигане на стъклата при заключване и задържане на ключа. Стария ми акорд от 96-та го имаше, а тоя не!? Не се сещам, какво печи да го има? Един приятел предопложи, че някой американски евреин е осъдил концерна, щото колата му е затиснала ръката и те са махнали екстрата
  5. Огледала Accord 7-ма ген.

    Смяната на стъклото става за 20...30 секунди. В тубата има много клипове по въпроса. Най-общо казано: дърпаш долния край настъклото назад (гледаш в огледалото и дърпаш към тебе ), после го "хлъзгаш" нагоре и готово. За първата операция, може да си помогнеш с отвертка. Все пак внимавай - стъкло е...
  6. Алуминиеви джанти 17ки

    Току що проверих - има с 280мм и с 282мм - на тях може 15-ки.
  7. Алуминиеви джанти 17ки

    Не съм 100% сигурен, но 300мм диск със спирачния апарат, май не влизат в 15-ка.
  8. Въпрос за стартер

    Знам, както споменах по-горе - няколко години се занимавах с ремонти, но прекратих тази дейност преди време. Сега нямам време, материали и инструменти (вече и нерви) за това. Като мине лятото ще го дам на един колега да reball-не всичко що е BGA по платката. По-горе писах, че не мога да го настроя. Според мене, устройството не ме "чува", което значи, че само с обдухването не съм го възстановил напълно.
  9. Въпрос за стартер

    Работата стана така: Имам станция за разпояване с горещ въздух. Имам и флюс-паста за тaзи цел. Поставя се необходимото количество паста окло BGA чиповете на горната (по-малката) платка и се обдухва с горещ въздух, докато обдухваният чип започне да "плува" върху разтопените си калаени топчета. https://www.youtube.com/watch?v=bDrpftBjRdk Така се прави с всичките три BGA чипа на платката. За по-сигурно обдухвам и всички други чипове и елементи на платката. Идеята на цялата работа е да се възстановят спукани спойки (калаени топчета под BGA чиповете) и такива разядени от калаената чума (безоловна технология ). Пукат се от температурните изменения - зимата е много студено, особено в Швейцария (колата ми е от там), а през лятото, като се напече панела под който е кутийката... После оставям да изстине, измивам с това: и като изсъхне добре (така че, да не мирише) сглобявам всичко в кутийката и готово... Ако някой си прецака напълно блутута, опитвайки се да повтори по-горе описаното, не поемам никаква отговорност Аз се занимавам с това от години и имам нужните инструменти, материали и може би опит.
  10. Въпрос за стартер

    Ремонтирах блутута. Сега работи, но не мога да го "закача" към телефона. Нещо не се разбираме с него - или английския ми е супер зле или защото бях на отворени стъкла (жега е) и е шумно или... незнам... Като му кажа "Phone set-up", ме разбира като "Phone book set-up" или сменя езика - немски, френски... дрън-дрън. Консумацията не съм я мерил, предполагам че ще е ок. Но ще я премеря де...
  11. Въпрос за стартер

    Махнах блутута и консумацията падна на 27ma. Ще покарам малко така и после мисля да направя профилактика на стартера. Дори и нищо да му няма, няма да е излишно.
  12. Въпрос за стартер

    А дали изобщо ще го има!? Ако има блутут, не трябва ли да има и микрофон някъде? Т.е. нещо видимо, да съм сигурен че има б/т!
  13. Въпрос за стартер

    Мерих тока с амперклеща - 140-150А показва. Не мога да вярвам на това показание, но все пак е някаква насока. То, докато захапе клещата и колата е запалила :-) Пък и нали тока пулсира... Обаче намерих проблем - плюсовата клема беше хлабава и не може да се стегне, гайката е стегната до край, но ламаринката не може да уплътни към клемата (оловото) на акумулатора - вади се на ръка. Подложих я и я стегнах, утре ще видим какво може да се направи. Консумацията ми е 210ма. Май ще трябва да се търси виновника! Един въпрос: двата бутона на волана от ляво, дето са за телефон, означават ли, че имам блутут? Аз мисля, че не. Ако има, трябва да има начин да се свържа с него с телефона, но няма сигнал. А, ако има и е сдал багажа, може той да товари. Май ще трябва да разглобявам, а в тая жега....
  14. Въпрос за стартер

    За сега само мерих - алтернатора зарежда префектно, пада по кабелите на "масата" от клемата на акумулатора (оловото) до двигателя при въртене на стартера е 0,47V. После премерих напрежението на клемите на акум.по време на въртене - пада под 11V, на цифровият уред не може да се каже точно до колко. Че акумулатора "прикляква" няма спор, но както писахте по-горе, проблема може да не е от него. Не съм го мерил с товарна вилка, защото нямам, но смятам да премеря тока на стартера с амперклеща и тогава ще се разбере. P.S. Някой да каже, каква трябва да е консумацията на колата в покой! Нека да е някой, който е мерил и е сигурен.
  15. Колата си пали, топла, студена - няма проблем. Но забелязвам, че стартера върти някак си тегаво, все едно че е много голям аванса и двигателя, връща - трудно му е да преодолее ГМТ. На студен двигател "ритането" е по-силно изразено. Даже таблото "примижава"... Акумулатора е на около 2 месеца - 45Ah Varta джапан стандарт. И с предишния акумулатор беше същото и го отдавах на това, че джамбазина го е сложил колкото да се продаде колата. То сигурно е така де. Като се замисля, спрямо зимата, сега сутрин не е студено, а колата е автомат! Да имате някаква идея какъв може да проблема? Някакъв съвет!?
×