Jump to content

Niakoi

Фен
  • Мнения

    189
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно Niakoi

  • Ранг
    Зашеметен

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    К24А3 facelift
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Pz

Последни посетители

2202 профилни разглеждания
  1. Твоят е 8-ма. Някой със 7-ца има ли го?
  2. Да добавя и аз какво още ме дразни освен "стандартните" дразнители: няма автоматично вдигане на стъклата при заключване и задържане на ключа. Стария ми акорд от 96-та го имаше, а тоя не!? Не се сещам, какво печи да го има? Един приятел предопложи, че някой американски евреин е осъдил концерна, щото колата му е затиснала ръката и те са махнали екстрата
  3. Огледала Accord 7-ма ген.

    Смяната на стъклото става за 20...30 секунди. В тубата има много клипове по въпроса. Най-общо казано: дърпаш долния край настъклото назад (гледаш в огледалото и дърпаш към тебе ), после го "хлъзгаш" нагоре и готово. За първата операция, може да си помогнеш с отвертка. Все пак внимавай - стъкло е...
  4. Алуминиеви джанти 17ки

    Току що проверих - има с 280мм и с 282мм - на тях може 15-ки.
  5. Алуминиеви джанти 17ки

    Не съм 100% сигурен, но 300мм диск със спирачния апарат, май не влизат в 15-ка.
  6. Въпрос за стартер

    Знам, както споменах по-горе - няколко години се занимавах с ремонти, но прекратих тази дейност преди време. Сега нямам време, материали и инструменти (вече и нерви) за това. Като мине лятото ще го дам на един колега да reball-не всичко що е BGA по платката. По-горе писах, че не мога да го настроя. Според мене, устройството не ме "чува", което значи, че само с обдухването не съм го възстановил напълно.
  7. Въпрос за стартер

    Работата стана така: Имам станция за разпояване с горещ въздух. Имам и флюс-паста за тaзи цел. Поставя се необходимото количество паста окло BGA чиповете на горната (по-малката) платка и се обдухва с горещ въздух, докато обдухваният чип започне да "плува" върху разтопените си калаени топчета. https://www.youtube.com/watch?v=bDrpftBjRdk Така се прави с всичките три BGA чипа на платката. За по-сигурно обдухвам и всички други чипове и елементи на платката. Идеята на цялата работа е да се възстановят спукани спойки (калаени топчета под BGA чиповете) и такива разядени от калаената чума (безоловна технология ). Пукат се от температурните изменения - зимата е много студено, особено в Швейцария (колата ми е от там), а през лятото, като се напече панела под който е кутийката... После оставям да изстине, измивам с това: и като изсъхне добре (така че, да не мирише) сглобявам всичко в кутийката и готово... Ако някой си прецака напълно блутута, опитвайки се да повтори по-горе описаното, не поемам никаква отговорност Аз се занимавам с това от години и имам нужните инструменти, материали и може би опит.
  8. Въпрос за стартер

    Ремонтирах блутута. Сега работи, но не мога да го "закача" към телефона. Нещо не се разбираме с него - или английския ми е супер зле или защото бях на отворени стъкла (жега е) и е шумно или... незнам... Като му кажа "Phone set-up", ме разбира като "Phone book set-up" или сменя езика - немски, френски... дрън-дрън. Консумацията не съм я мерил, предполагам че ще е ок. Но ще я премеря де...
  9. Въпрос за стартер

    Махнах блутута и консумацията падна на 27ma. Ще покарам малко така и после мисля да направя профилактика на стартера. Дори и нищо да му няма, няма да е излишно.
  10. Въпрос за стартер

    А дали изобщо ще го има!? Ако има блутут, не трябва ли да има и микрофон някъде? Т.е. нещо видимо, да съм сигурен че има б/т!
  11. Въпрос за стартер

    Мерих тока с амперклеща - 140-150А показва. Не мога да вярвам на това показание, но все пак е някаква насока. То, докато захапе клещата и колата е запалила :-) Пък и нали тока пулсира... Обаче намерих проблем - плюсовата клема беше хлабава и не може да се стегне, гайката е стегната до край, но ламаринката не може да уплътни към клемата (оловото) на акумулатора - вади се на ръка. Подложих я и я стегнах, утре ще видим какво може да се направи. Консумацията ми е 210ма. Май ще трябва да се търси виновника! Един въпрос: двата бутона на волана от ляво, дето са за телефон, означават ли, че имам блутут? Аз мисля, че не. Ако има, трябва да има начин да се свържа с него с телефона, но няма сигнал. А, ако има и е сдал багажа, може той да товари. Май ще трябва да разглобявам, а в тая жега....
  12. Въпрос за стартер

    За сега само мерих - алтернатора зарежда префектно, пада по кабелите на "масата" от клемата на акумулатора (оловото) до двигателя при въртене на стартера е 0,47V. После премерих напрежението на клемите на акум.по време на въртене - пада под 11V, на цифровият уред не може да се каже точно до колко. Че акумулатора "прикляква" няма спор, но както писахте по-горе, проблема може да не е от него. Не съм го мерил с товарна вилка, защото нямам, но смятам да премеря тока на стартера с амперклеща и тогава ще се разбере. P.S. Някой да каже, каква трябва да е консумацията на колата в покой! Нека да е някой, който е мерил и е сигурен.
  13. Колата си пали, топла, студена - няма проблем. Но забелязвам, че стартера върти някак си тегаво, все едно че е много голям аванса и двигателя, връща - трудно му е да преодолее ГМТ. На студен двигател "ритането" е по-силно изразено. Даже таблото "примижава"... Акумулатора е на около 2 месеца - 45Ah Varta джапан стандарт. И с предишния акумулатор беше същото и го отдавах на това, че джамбазина го е сложил колкото да се продаде колата. То сигурно е така де. Като се замисля, спрямо зимата, сега сутрин не е студено, а колата е автомат! Да имате някаква идея какъв може да проблема? Някакъв съвет!?
  14. Точно тази я пробвах около час преди да купя моята и няколко дни преди Филип да направи клипа :-) Филип го нямаше, карах я с някакъв друг около 2-3 км. Заден десен лагер е за смяна, също така нещо отпред от ляво дрънкаше - онзи каза, че били накладките, но като натискам спирачката, дрънкането не спира! Липсва решетката на десния халоген. Моят човек и направи диагностика след карането - никакъв проблем.
  15. И аз вече с друга...

    Някой знае ли точно какво масло слагат в Бултрако на автоматиците?
×