Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.01.2021 in all areas

  1. 5 точки
    Капков тест 2 1. Petro-canada SS 5W20. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-186600км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1200км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 40/60 6.Средна скорост,около 35км/ч. 7.Сезон на експлоатация 03.12.2020 до 07.12.2020г. 8.Мото часове около 34 9.Изразходвано гориво 100л.газ и 15л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.3л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02) 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване средно тежък,към лек (зима...). 15.Предишно масло-Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 28ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката я докоснах,до офисната хартия. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,но само през щеката и гърловината на капака на клапаните. Картерната пробка,не е отвивана този път.
  2. 4 точки
    Честит Имен Ден на всички именници! Да са живи и здрави! Честит Имен Ден и на нашия си Иван @fenabg Здраве и късмет, да илядиш дано във всяко отношение, изключая задължения! НАЗДРАВЕ! p. s. Моля модератор да го тагне Фена (или там както се казва, че имаме сблъсък на човека с технологиите)...
  3. 3 точки
    Това е последната разработка на ICOM , създадена е за да е по-евтин вариант като крайна цена. Интересното е, че помпата е извън бутилката и се монтира под автомобила. Има и софтуер, за да може да се наблюдава работата на двигателя, има и връзка по OBD. В общи линии това е. Ще монтирам такава система в края на месеца или началото на другия на Toyota FJ Cruiser с 6 цилиндров двигател и тогава ще имам по голяма яснота дали е по добра от предишните им системи. Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk
  4. 2 точки
    @Mkilla Преди време бях чел за оем свещите и като цяло за оем частите, че квалити контрола е на по-високо ниво и от там цената скача. Все пак големите фирми не могат да си позволят да тестват всяко едно нещо, което излиза от поточната линия, поради простата причина, че количествата са огромни, а всеки един уважаващ себе си производител на автомобили държи на качеството и от там частите, които влага в колите си трябва да са на високо ниво, респективно оем частите, които са брандирани с логото на автомобилната марка не са случайни. Аз лично съм попадал на много негативни мнения за НГК, вече не знам поради какво, дали заради това, че марката търпи много подбив от ментета или заради различните производства, но ако ще слагам такива свещи то трябва да съм сигурен в произхода или ще заложа на Денсо.
  5. 2 точки
    Здравей колега . Ето ти описание и ръководство за монтажа на спойлера : https://forums.hondabg.com/applications/core/interface/file/attachment.php?id=34475 Смени си оригиналните болтове, които вървят с крилото с неръждаеми
  6. 2 точки
    Колеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
  7. 2 точки
    То в дизела има повече вода от колкото може да събере този "папирус". И овлажнен да е, какво от това. И едва ли някой прави цвета на хартията по шаблон. Ако някой колега вижда конспирация в това може и да не се ваксинира.
  8. 1 точка
    Привет и за много години! Откриваме годината с новата Акорд среща тази неделя, 10ти януари от 13:00ч. Местоположението ще е подземният паркинг на The Mall (ниво –2). Линк към събитието във Фейсбук: https://www.facebook.com/events/449580316414105/ И отново: добре дошли са и неакордаджии
  9. 1 точка
    Ех, Емич, ех..., ти го определи по-добре и от мен - точно пулсация по хидравличната система е най- вероятно това оприличеното от мен като тупкане. Точно по тоя пост #166 рециклирах помпата (снимка по снимка, стъпка по стъпка) т.е. разглобих, почистих и напаснах всички части, както е по снимките. Смених всички опръстени без елипсовидния, защото комплекта от Али експрес дойде за бензиновата версия 2002-2004г. и този елипсата е различен от нашия за дизела (мисля, че идваше по-голям). Не мисля, че съм объркал нещо по сглобяването, ама знам ли - като не ми е пред очите в момента. Тогава свалих и казанчето с цедката и тях чистих с бензин, след което налях и нова хидравлична течност. Чел съм и пост #183 за слайдера. При слайдера имам лек луфт- усетен при натиск с ръката, но там симптомите би трябвало да са други- тропане, хлопане и тем подобни. П.п. Мой приятел с бензинова версия 2004 г. има абсолютно същата пулсация при въртене волана наляво. Наскоро през лятото му се беше спукал хидр. маркуч. Рециклираха му го и му смениха течността с оригинална, но и при него това тупкане си остана.
  10. 1 точка
    И аз съм карал с френско NGK и не съм патил. Обикновено в мотора "проблема със свещите" не е от свещите.
  11. 1 точка
    За сивата, волана незнам но за салона си напълно прав, взех от тези момчета, акорд 2,4 ръчка, като цяло изненади нямаше и подводни камъни, двигател топ, ходова част също, корозия никъде, но се бяха постарали със седалките след като я покарах няколко месеца лъсна протрито на шофиорската седалка но това да е проблема. хаха ако е в състоянието като моята препоръчвам.
  12. 1 точка
    Тези с фолиото, нали се сещаш, не са за Европа, а някъде по-на запад .... А толкова ли не може да се светне с фенерче, да се огледа дъното на кутията? Моят майстор слага винаги Mahle. Предполагам ако вървят добре, няма да са ръждясали?
  13. 1 точка
    Май 2004-та ми е Е4. От Бултрако. 42 лв е сертификата. Вземаш си го от място или с куриер. Искат снимка на голям талон само.
  14. 1 точка
    В тая тема от долу, #166 е описано много добре, нещата по помпата. Виж я. Какво си рециклирал (цялата ли си я разглобявал, или само си сменил малките О пръстени), защото ако е цялата може нещо да не си направил както трябва и тази тема и пост, могат да те подсетят дали не си допуснал някоя грешка, при сглобяването. В същата тема но #183 , е описано доста добре и за един проблем с рейката, та виж и него (макар че той според мен, може да е свързан повече с потропване - но може и да има връзка с тази пулсация която ти се получава). Ако следваме обаче написаното от теб, че това пулсиране (туп,туп ...), го прави само когато въртиш волана на ляво, ( разсъждавам си на глас ), логиката би била, че трябва да търсим проблема, в рейката - нещо луфтове , нещо запушено, нещо еба ли го какво е..... Знаеш ли какво, аз ако бях на твое място, преди каквото и друго да правя, бих сменил отново хидравличната течност( все пак е 1 литър и някакви 30-40 лв. няма да те бутнат). Но преди това бих свалил, почистил и измил казанчето където се сипва течността, защото колкото и да ти е странно , там има един филтър (тип решетка), който се затлачва, от което течността не може да циркулира правилно и може да прави мизерии. Хубавото обезвъздушаване после е задължително. Пробвай и пиши.
  15. 1 точка
    Здравейте, моята е 06.2004 и в талона пише "Евро 4".
  16. 1 точка
    Там могат да ти извадят документ, че колата отговаря на Евро 4, абсолютно съм сигурен в това, 30тина лева плюс минус струва. А дали от КАТ, ще решат да го уважат, и да, и не. Могат, но могат и да не пожелаят.
  17. 1 точка
    Като изстине, напълни радиатора догоре, а разширителния съд - между средата и макс.
  18. 1 точка
    Най-много една песен от Веско Маринов...
  19. 1 точка
    Сплавта на китайските ключове е неприятна за повечето ни ключари и някои отказват да ги нарязват, други с малко мрънкане свършват работата. Аз бях от тези, на които им помрънкаха, но сега имам 3 ключа, но с оригинален дизайн - не с прибиращ механизъм.
  20. 1 точка
    Може да продължите с гърнета, задни амортисьори, резервна гума и така нататък. Обаче според мен, възможните виновници за това тупкане са, помпата, или в краен случай рейката. Това, че си сменил два/три О пръстена и хидравличната течност, не значи че помпата ти работи нормално и дава необходимото налягане. Какво е положението в казанчето, струята каква е, течността пеняви ли се, освен тупкането други паразитни шумове чуват ли се от към помпата ? Като сменява О пръстените ,какво беше положението с пружинките под тапите ? Относно Рейката - потропва ли и някъде виждаш ли теч или омаслено?
  21. 1 точка
    Блока е еднакъв и при двата двигателя, както и главата. Разлика в буталата, колектора и ЕКУ-то. Моята е с блок от 128 к.с. и бръмчи без грешка. Това да правиш от 128 на 147 к.с. е пълна глупост! Нищо няма да усетиш като вървеж. НО! Ако сложиш никелирани кюнци 3" и леТни Жанти със сигурност ще възкресиш мъртвите коне и ще анаболизираш полу-мъртвите. 😀🤪😀
  22. 1 точка
    Има и шапчици различни цветове в Викиват мойте съм ги сменял понеже старите изгарят.
  23. 1 точка
    https://vikiwat.com/miniatyurna-lampa-t1-14v-60ma-1.html Махаш старите и слагаш тези. Червената е с думичка,ако можеш да я махнеш я слагаш на Новата. Но и без нея става. Ако имаш път към Млафост 3 ще ти покажа на място.
  24. 1 точка
    Бих казал ,че трябва да е към 9- 10 разхода. Много ми се струва 12.Някакви шумове от мотора? Придърпване при подаване на остра газ? Светил ли е чека отново? Аз бих погледнал бензиновата корекция на диагностика, ако няма записани грешки.
  25. 1 точка
    Между пукотевицата от пуканки и пиратки, да ви пожелая весело посрещане на 21-вата година от 21-вия век. Както сме по трапезите, все така да сме - коги сме най-зле. Народа го е казал - ти ми дай свинско и винско, па ме чекай да умрем. Сили имаме - здраве да е, другото че си го купиме. А па китайците, тяхната кожа :), мъдреят че кризата за едни е възможност за други. Гледайте да сте от вторите! Бъдете ведри, телом и духом и носете радост на околните, че да ви се връща! Действайте по плановете и мечтите си, че да се сбъдват, щото Бог дава, ама в кошара не вкарва! Карайте си Хондите с кеф и ги дръжте в кондиция и обороти, че все ще изскочи от некоя пресечка некой Галфон. Да отритнем старата, че тегава беше, но ще отшумява бавно, и да гледаме напред! А, току поглеж, може и да се видиме, па да се ръкостиснеме, па да се раздумаме, и те така, те.
  26. 1 точка
    Казвай, ама не да говориш колко са спънати бензините и как пък газовото направо ни принизява до охлюви. Избора на двигател си е личен избор и е глупаво да почваме да спорим. Всеки е имал своите причини да направи своя избор и те са си негови. Аз питам за инфо за конкретен специалист и оборудване. От хора използвали такива
  27. 1 точка
    Здравей колега, набързо проверих в алиекспрес и излезна, че има. Може да потърсиш, за месец и нещо ще дойде. Такива може би? https://www.aliexpress.com/item/4001023161138.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.7c0860cfBoM8b9&algo_pvid=f98d1184-8287-46b1-a137-359f7eef0e46&algo_expid=f98d1184-8287-46b1-a137-359f7eef0e46-28&btsid=0b0a555e16096070834025004e61e5&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ Или тези по-тесните: https://www.aliexpress.com/item/32812134240.html?spm=a2g0o.detail.1000014.17.1c3069b3skf0xM&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.14976.205978.0&scm_id=1007.14976.205978.0&scm-url=1007.14976.205978.0&pvid=e56f42eb-03a7-49a0-8be3-f0c3de7cbd33&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreOtherSeller,scm-url:1007.14976.205978.0,pvid:e56f42eb-03a7-49a0-8be3-f0c3de7cbd33,tpp_buckets:668%230%23131923%2364_668%23888%233325%235_4976%230%23205978%2314_4976%232711%237538%23988_4976%233104%239653%234_4976%234052%2318551%2371_4976%233141%239887%235_668%232846%238107%231934_668%232717%237564%23689_668%231000022185%231000066059%230_668%233422%2315392%23831_4452%230%23194213%230_4452%233474%2316498%23684_4452%234862%2322449%23550_4452%233098%239599%23773_4452%233564%2316062%23556
  28. 1 точка
    Сурово ми се струва все още, 10дни в това топло време не стигат. Аз чакам да застудее и почвам моето.
  29. 1 точка
    Ноември 1998г. До тогава са били "в срок" оригиналните батерии на уредбата ми, блян от тийнейджърските ми години. Да имаш "уредба" или "компютър" по онези времена си беше истинска привилегия, не даденост, като днес. От времената, когато Филипс (тотално девалвирала марка за мен понастоящем) означаваше нещо. Или когато все още можеше да се намери нещо, произведено в Япония, камо ли ОЕМ батериите на холандска марка, които са възложени за производство от подизпълнител в страната на изгряващото слънце. И контраста с днес, когато повечето неща се правят точно, колкото да си изкарат "срока", а някои дори не успяват... И сега пак за батериите от снимката. Та, да - работят си и до ден днешен.
  30. 1 точка
  31. 1 точка
    Много пари съм дал за пиене, леки жени и хазарт, но и доста пари съм изхарчил за глупости. Вини Джоунс
  32. 1 точка
    Тръгна,намотах около бобината:
  33. 1 точка
    Докладвам: По идея на @mi67 намерих производителя днес, нещо повече - попаднах на единия от двамата младежи, писали софтуера (с иреч създали БардолинитУ). Покани ме да ида и смея да твърдя, че беше доста отзивчив. Отидох, отвори капака, по говорихме, разгледа, закачихме я и врътнахме едно кръгче - дет се викало там на "живи данни". Настрои си човека нещата, показа ми промените в температурата на редуктора и заключи, че всъщност работата е в некачествен монтаж или иначе казано, редуктора е поставен една идея по високо от нивото на двигателя и леко в страни пред пасажера (утре ще кача снимка, за което е извинявам и на @sashua, че го забравих днес). Иначе казано днес при външна температура от 6-7 градуса и при подаване на газ, работната температура на редуктора беше 56 градуса, не видях дали падаше щото си гледах пътя. На връщане и при спускане без подаване на газ и скорост от 50-60км, температурата започна да пада и стигна 52 буквално за има няма 500-600метра. От тук и следното: Зимно време при продължително движение по магистрала и с моята непроменлива "стъпка" от да речем 120км и външна температура около 0 градуса до към 3-4 редуктора работи на критичния си минимум от към работна температура и когато подам рязко газ за да направя съответната маневра, студения въздух нахлува, температурата пада и колата обръща на бензин. Що се отнася до редуктора, да малко е слаб. Правят го за коли с до 140кв или 187кс, но това не означавало, че не храни достатъчно, каза че за 200кс имали продукт една идея по мощен, но за момента не е проблем да се кара с този стига да се сложи малко по ниско за да се избегне рязкото нахлуване на студен въздух. За копчето дето гасенеше, да чукам на дърво от как псевдо майсторите смениха бушона в купето проблем не ми е правила. В други ден пътувам, имам едни бързи 1000 км, като гаранция на първата половина ще ми дава ядове с обръщането на бензин, но на връщане ще погледнем всичко още веднъж със @sashua, ще свалим малко нивото на му и вярвам след това ядове няма да има. И още нещо, никога, ама никога не ходете в СОФГАЗ. @СОФГАЗ @SOFGAS 10 пъти ходя, гледат го, пред очите им е, виждат го и ми обясняват за зимна/лятна газ и как да си създавам допълнително налягане с компресорите по бензинджийниците. А от последното ми ходене след като ги хлъзнах за нов по-мощен редуктор, отговора беше: да разбира се, ще монтираме и няма да имаш проблеми, само 3 дни по-рано проблема беше като миналогодишния до като още бях гаранционен а именно съотношението зимна/лятна газ. Е мерси КАЗАХ. КРАЙ. ПС: БЛАГОДАРЯ НА @mi67 и @sashua БЪДЕТЕ ЗДРАВИ И ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИЧКИ
  34. 1 точка
    За тези с квадратното копче имам кракната версия на софта и схема на кабела.При мен работят на XP и на реален COM порт.Ако имаш интерес пиши на лични.Пари не искам, само една виртуална бира!
  35. 1 точка
    Днес след една година водене на дела срещу АПИ за закупена повторно Винетка, справедливоста възтържествува. Осъдихме АПИ да плати 450 лв адвокатски разноски по делото и сумата за винетката 97 лв. Вярвам, че все пак съдебната ни система работи, макар и не достатъчно ефективно. Граждани, не се отказвайте, проявете воля и си търсете правата. Успех!
  36. 1 точка
    Вчера смених масло и филтър ДВГ. Бях си решил че ще е преди Коледа - да намаже и тя нещо от мен, че само газ и сипвам и издухвам. За 6 м. 10000км. Снощи гледах филмче за новия Aston Martin DBS Superleggera. Имала алуминиеви - двойно окачване / подрамници / панели по купето + карбонов карданен вал - ми то и Legend модела ги има - от преди16 години. Е не е 12-так с 8 предавки, ама бива. Колкото повече я ползвам, толкова повече ме изненадва с премислени решения. Само къде са и монтирали масления филтър. Викам си - тук е претрупано, кой знае каква мъка ще е, а те японците го изкарали зад предно дясно колело. Завиваш волана и воаля - отвиваш филтъра.
  37. 1 точка
    Аз като купувах моята преди това гледах Пасат,Ауди а4, БМВ 3-та серия,и един колега ми вика що не ходиш да пробаш некой Акорд ? Така и стана видях няколко докато намерих моя, не беше от най-евтините нито от най-скъпите 2013 година ко платих 7500 евро + прехвърляне за близо 7-годишен автомобил,като споделих с един приятел джамбазин какво съм купил,ама толкова се смя и толкова ми обяснява как съм се набутал и че видиш ли в България са на половината от тая цена и англичанки за 4-5 хил.лева.Еми вече близо 8 години карам и не ми е омръзнала ,въобще не съжалявам и не мисля че съм се набутал.
  38. 1 точка
    @CARPERA, колегата ти пише за кола, която се предполага,че е на 55к км ,но ти както винаги изопачаваш нещата. Този двигател, който си показал,не му е сменяно маслото никога и най вероятно са му слагали и добавки. Много добре знаем,че не харесваш дизелите (аз също не съм и фен),но ти прекаляваш с писането.
  39. 1 точка
    Ахаха Round 7 от 1во до 5то място NSX
  40. 1 точка
    А това е ръководството за навигацията: НАВИГАЦИЯ.PDF
  41. 0 точки
    И го "разпрал" вместо ловджиите, па излязла бабата и го погнала с бастуня, за дето и изневерява с мъжко.
  42. 0 точки
    Пускайте си жалбите Родната полиция да си размърдат задниците малко и да поработят
  43. 0 точки
    Виж колко теми има в този раздел! Дай си време и ги прочети - ще придобиеш представа и ще си оформиш впечатления, но и да си знаеш - не е задължително всички проблеми да ти се случат. Щом те кефи - вземаш и караш, а ако нещо възникне - правиш. Лошата видимост и твърдото возене се преценяват с практически тест драйв. Колите са като жените - няма перфектни, но има подходящи и докато те кефят им прощаваш конструктивните особенности и възникващите проблемчета, а и двете с годините стават по-зле, но и това е въпрос на лично възприятие и търпимост.
  44. 0 точки
    По повод горното:
  45. 0 точки
    Отива един дядо в аптеката и гледа млада красива аптекарка! - Моме една виагра от 100мг.! Качило се момичето на една стълба, към най-горните рафтове, но била само с престилката, отдолу гола, лято е, да се проветрява! Гледал дедото мигал, въртял глава, па рекъл: - Моме, нема да купувам, проблема е в бабата!
  46. 0 точки
    Двама махмурлии: - Малииии, снощи съ напи'ме кът бмв-та! - И що точно кът бемвета? - Ми ни моем да вървим!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...