Jump to content

STAN57

Фен
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About STAN57

  • Rank
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    0894999936

Profile Information

  • Кара
    CR_V 2.2 Diesel 140HP 2008g.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. БЛАГОДАРЯ МНОГО ЗА ПРЕПОРЪКАТА НА ЦЕЦО !!!!! След смяна на компресора и радиатора на при други майстори компа ми даваше чек и те бяха до там.От тук взех телефона и се свързах с Цецо.Личи си ,че е перфектно запознат с автомобилите на HONDA.Останах с отлично впечатление.
  2. Хей RAIAN ,ако има и клип качи го тук ако можеш за да може тези на, които им се появи такъв проблем да се ориентират максимално бързо и ясно!
  3. ПОБЕДАТА Е ЗА ПОДГОТВЕНИТЕ !!!!!!
  4. Колеги извинете ,че се забавих,но исках да имам някакъв резултат . И сега, по закона на всеобщата гадост това което търсех го намерих последно, чак днес защото HFT модула е бил преместен и го открих когато махнах панела за управление на климатика,изключих го и всичко си дойде на мястото.Да блутут модула е бил виновен и сега ще се възползвам от темата на хахо за да го оправя.Ааа и сега вече консумацията е 0.01 А.
  5. Започнах с бушоните при двигателя,но сега не се сещам кога ми се промени от 0,37А на 0,21А защото наистина не бях затворил вратата когато вадих бушоните в купето,грешката е изцяло моя.Днес и утере съм на работа ,но в сряда ще го проверя и дано това е бил проблема.Благодаря още веднъж на всички!!!
  6. Благодаря Ви много!!! 1. Ще спазя правилата посочени от rocкton. 2.И ще изчакам необходимото технологично време за контролерите,а после ще видм. П.П. А защо да заключвам като нали махам "-" клемата от акумолатора?
  7. Друго ,забелязах ,че на инфо дисплея преди да пипам куплонзите и предпазителите имаше една вертикална чера ,а след това изчезна но и инфо дисплея започна да свети чак когато запаля колата.
  8. Проблема е ,че трябва да познава ХОНДА ,а аз не познавам такъв в София.И досега карам ФОРД Мондео от1996г,който съм оправял сам или при майстори ,които не се занимават с японнски коли /или поне не софтуерно
  9. Да,и защото акумолаторами пада за 2-3 дни и не може да запали. В събота съм вадил всички бушони 1 по 1 + всички куплонзи под таблото и навигацията и резултата беше ,че падна на 0,21 А .Не можах да открия модула на HFT-то .Имам и печка инея изключвах, но резултата беше сущия. Чудя се ако отида да я качат на компа дали ще има някакъв резултат
  10. Аз съм съвсем нов и имам същия проблем.Моето CR-V започна да дърпа 0,37А след преинсталиране на нов диск на навигацията.Още търся проблема и като го открия ще споделя тук
×
×
  • Create New...