Jump to content

niko75

Фен
  • Content Count

    145
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

niko75 last won the day on September 25 2021

niko75 had the most liked content!

Community Reputation

46 Neutral

About niko75

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 06/30/1975

Profile Information

  • Кара
    nissan primera ,accord 7 2.2 I-CTDI
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Madrid

Recent Profile Visitors

1766 profile views
  1. Карайте си колите ,потдържайте ги, но не им бъдете роби,има много по-важни неща в живота.Колата е да ти служи не ти да и служиш.Гледайте си здравето и семeйcтвото и се наслаждавайте на живота.
  2. Търси сервиз и го сменете,не я напъвай колата,ясно е че е съединител.
  3. Можем само да гадаем,требе да се прочете каква е грешката и човек който разбира и да я интерпретира и открие проблема.Безмислено е да си чешем езиците докато не се прочете какво е записано.
  4. Еми поне в Испанския форум говорят добре за този сервиз,специализирали са се с Хонда,може да ти вземат малко повече от квартален сервиз ама ще е монтиран правилно.Пиши по темата къде ще го монтират да знам и аз да се подготвям в близко бъдеще.
  5. Еми не знам колега какво да ти препоръчам,гледам че и ти си в Мадрид.Требе да е при хора които са сменявали такива съединители,на много места въобще не използват специализиран инструмент какъвто препоръчва ЛУК ,аз съм питал механици които бачкат в сервиз и са ми отговаряли че този инструмент го ползват само за яки мотори на поршета и Ауди-та,демек само за яки мотори и за некакъв Акорд немало нужда.
  6. Еми обикновенно при прегряване и натоварване най вероятно е и кристализирал,затова и коментирам, че излишни натоварвания не са необходими,и моя на 7-ма буксува ама ще кара още,защото го прави от време на време ,пазя го защото не мога да остана без кола ,колата ми трябва ежедневно да ходя на работа и в удобен на мен момент ще влезе за смяна.Не мога да се оплача защото са 356000 км с оригиналния съдинител.
  7. Отговорил съм ти в другата тема,с тези екцперименти май си му взел живеца.
  8. Този тип съединители като се износват започват да приплъзват на висока предавка като се подаде р́́язко газ,друга специфика е че има автоматично нагласяващ механизъм на притискателния диск,четох в испанския форум че понякога буксуването може да е и от този механизъм ( при прехвърляне на следващ зъб,или от прах не сработва добре). Мой съвет е да припомпаш съединителя да видиш дали ще се намести и ако продължава да буксува не го напъвай да провокираш буксуване защото ще го загрееш и ускориш напълното му умиране,гледай да не набиваш газта под 2000 оборота и може да се кара още доста врме докато програмираш смяната.
  9. Така е ,като се говори за вятърна мелница и те питат от къде тече водата
  10. Да допълня,забравих че съм сменял предното стъкло ,имаше наранявания от камъчета ,но не ми е струвало нищо защото ми е включено във застраховката, @Г.Писаров така е за ходовата част все още нямам никакви проблеми и дано да продължава така.
  11. Колата е дизел купена 2013,на 158 000 км ,сега е на 352 000 км за тези 8 години 10 смени масла на 20 000 - общо 500 евро 10 въздушни филтъра- общо 90 евро 10 филтъра на купето общо 100 евро 3 горивни общо 60 евро 2 комплекта накладки общо 100 евро 1 туба антифриз 25 евро 1 хидравлична течност 15 евро Това е само по подръжка ,правил съм всичко сам ,маслото е Мотул 0W30-eco energy ,филтрите Ман и накладките TRW и АТЕ Като аварии съм правил Ролка и ремък на алтернатор (при едно ходене до България)- 200 лева при Омбре Алтернатор с ремък и антифриз-300 евро датчик на Airbag- заден-10 евро от морга малката жабка под волана ( карам служебно Вито и там му е ръчната и по навик я изскубах 2-3 пъти) - 4 евро цялата кора от морга 2 щипки за сенниците - 0 евро ,подариха ми ги от моргата Това е рвносметката за повече от 8 години,гумите не съм ги смятал.ама са средно 120 евро на всеки 30 000 км(2 бр) ,колата се кара основно Испания и 6 пъти съм ходил до България и още толкова горе долу в Португалия.
  12. Еми в един от най-големите сайтове като сложа на търсачката бензинов Акорд след 2009 и на по-малко от 120 000 км излизат 22 броя от които 7-8 от собственици другото са джамбази.
  13. Много скъпи тези бензинови 8-ци,тази е една от най-евтините в Испания с 2.4 https://www.milanuncios.com/honda-de-segunda-mano/honda-accord-353359831.htm
  14. Така е вече са си на годинки ,замислял съм се за смяна на мойта 7 -ма ама като гледам какво се предлага и колко са надеждни по-новите автомобили ми се струва че ще си я карам докато не умре при мен.
  15. На мен ми прилича на инерционна шайба на алтернатора,само ,че при мен си потракваше и топла,не само на студено.
×
×
  • Create New...