Jump to content

niko75

Фен
  • Мнения

    72
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно niko75

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 30.06.1975

Profile Information

  • Кара
    nissan primera ,accord 7 2.2 I-CTDI
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Madrid
  1. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Гледай запазена и от 1-ви собственик, 200 х са нищо,ако са реални.
  2. натиснал си копчето в багажника и си го блокирал
  3. помпата за префей и фейс е с малки разлики,аз имам работеща
  4. Някой сменял ли е вериги на фейслифтов акорд? Аз масло сменявам както си е по книжка - 20 000 км, проблеми нямам, на близо 300 000 км е колата и мисля поне още толкова да я карам.
  5. Съединител Акорд 2.2 дизел

    Требе специален инструмент за монтажа, като се ползва няма ядове, ама има много всезнайни майстори, после що боксува. Който иска да види за какво става въпрос, да напише : Youtbe саединител SAC
  6. Аз карам с Bridgestone, на 16-ки стандартен размер 205/55/16 Turanza ER300. За моят стил на каране са перфектни, карат ми по 40-50 000, с въртене отпред и отзад. Докато се произвежда модела други не мисля да слагам.
  7. Рециклиране на маховик за 2.2

    Или е от нескопосан монтаж ; използваха ли преса за монтаж ?
  8. Чак такава разлика няма,говоря от личен опит.
  9. Дискове АТЕ е добър избор, за оптяжнта ролка само лагера се сменява,относно дълъг ии къс ремък не знам какво да те посъветвам.В един форумен сервиз в Испания съветват да се остави дългия,аз съм с късия от 15 000 км и засега разлика не усещам,като искара алтернатора 200 00 км значи, че си е струвала смяната.
  10. Разликата между бензинов ъ дизелов е във малката решетка от към интеркулера,на дизела има отвори да влиза въздуха за интеркулера
  11. Нали си му оправил проблемите на дизела сега карай и се радвай.Или искаш сега бензинови проблеми да оправяш.
  12. Да си намери колегата някоя запазена иначе ще се почне пак един спор.И аз съм много доволен от мойта печка,ама пробвах едно А6 2.7 ТДИ автоматик, на 280 000 км и беше от вътре като нова,та следващата ще е 6 цилиндъра със сигурност.
  13. И аз си поръчах Bosh,с акорд фейслифт съм,филтъра е различен от префейслифт,живея в Испания .Пристига ми филтъра и на него пише Made in Bulgaria ,направо паднах от коня очавах да е направен в Испания.
  14. Задължително пълнене на филтъра с помичката при смяната му,пише го в мануала.Тази помпа да върти на сухо въобще не и идва добре
  15. Ударено предно стъкло

    Аз съм в испания и тука едни българчета работят със същата марка която прави оригиналните,разликаа е че не пише Хонда,не си спомням коя е фирмата ама утре ще видя на моята какво пише.Показаха ми на едно митцубиши .На мене няма да ми струва нищо защото гоправя със застраховката
×