Jump to content

vesivanova

Модератор
  • Мнения

    1989
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    17

vesivanova last won the day on Август 5

vesivanova had the most liked content!

Обществена Репутация

909 Excellent

Относно vesivanova

  • Ранг
    Опитен

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Кара
    N22A2
  • Пол
    Женски
  • Място
    .....
  1. , Marto. Аз ного не разбира.., но бих проверила това: крива джанта, крива гума, амортисьор, лагер, карета, тампони от страната на проблема и после волан, ако не е решено. Опитните колеги да кажат.
  2. Да, индикациите и съобщенията са две. CHECK ENGINE OIL LEVEL Индикацията за ниво на масло (тази с масльонка и вълнички отдолу) е оранжева, т.е. предупредителна. Подсеща да проверите и да долеете, ако има нужда. Светва и в движение, има звуков сигнал. OIL PRESSURE LOW Индикация за ниско налягане на масло (само масльонка) е червена. Свети само на контакт. Не бива да свети в движение. Прочетете си упътването, бре ...., колеги !
  3. Ниски и високи обороти

    Да, разбирам thelastbonbona. И аз съм с дизел. Сутрин, като запаля, в студа, оборотите са над 1000. След минута работа на място падат на 800. Така знам, че се държи дизел през зимата. Преди да изключа, оставам да работи на място още една минута; така съм чувала. Нямам проблеми с пропадане на обороти, засега. Нито с педал спирачка. Само със скърцане педал съединител, но това е друга тема.
  4. System prüfen

    От тук : Опитайте да промените езика на таблото :
  5. Опитайте от тук, step15:
  6. https://www.google.bg/search?q=honda+civic+2.2+cdti+dpf&client=safari&hl=en-bg&dcr=0&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjUv7rbtfHXAhWlK5oKHSjLBMwQ_AUIESgB&biw=1024&bih=615&dpr=2
  7. А защо не попитахте в автомивката, за въпросния чаромат? Така описано ... и аз бих искала да знам....
  8. От тук : http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=102600
  9. civic 8 hatch

    Колега Мартин Рудов, само тук ли четете? http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=95180
  10. civic 8 hatch

    Прочетете тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=102600
  11. “....Белият дим от ауспуха е напълно нормален при студен мотор. Всъщност става дума не за дим, а за пара – в студено състояние на изпускателната система парата е естествен продукт от изгарянето на горивото, частично кондензира, става по-силно видима и накрая на ауспуха се появява кондензат. Колкото е по-студено навън, толкова по-плътен и бял е димът, дори при -20- -25 градуса има и леко сив отенък. “ Цитат от тук : https://m.auto-press.net/article/viewarticle/article_id/22104
  12. бобини

    http://www.hondafitjazz.com/manual/A00/HTML/98/SAA2E98K72100081155FAAT10.HTML
  13. Ниски и високи обороти

    За проблем на rusen4e, погледнете и тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=103851
  14. Погледнете и тук, има всичко : http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=102600&p=1057473274
×