Jump to content

ivan_pop

Фен
  • Content Count

    237
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ivan_pop last won the day on July 1 2019

ivan_pop had the most liked content!

Community Reputation

59 Neutral

About ivan_pop

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    OVB X18XE1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. А компютъра на газовата е......? Фобос.....?
  2. Аз не съм много сигурен! Колегата има CRV1 на газ, и сина му също.И на двете колегата редовно проверява клапаните(хлабината) и ги регулира ако трябва.На колегата мотора не гори масло.На сина му мотора гори масло, около 1л/1000км.На мотора дето не гори масло, вече няма на къде да се регулират клапаните.А на мотора дето гори масло клапаните не са мръднали и няма нужда от регулировка.И заради споменатите неща, мотора дето не гори масло, вече има омаслител. Информацията е от втора ръка, не държа че е вярна!
  3. Е като нямат право да го сипват, за чий хей са го купили?Или са са се сдобили с него по пиратски начин?
  4. Грешката означава, че на ABS-а не му харесва напрежението с което се захранва.
  5. На Zavoli Bora комуникацията е по К линия с ниво 12 волта като на BRC, както ти каза колегата по-горе. На Zavoli Alisei комуникацията е по Tx и Rx. И разпиновката на буксата е: 1. К линия 2. GND/маса 3. +12В.
  6. При проблем с бушона на постоянния плюс на компютъра, копчето няма да свети.Копчето се захранва с плюс на контакт.И вътре в копчето има компютър който си общува с големия компютър на газовата.И компютъра на копчето като няма с кой да си общува, копчето не свети!
  7. За тези с квадратното копче имам кракната версия на софта и схема на кабела.При мен работят на XP и на реален COM порт.Ако имаш интерес пиши на лични.Пари не искам, само една виртуална бира!
  8. Щом гаснат ламбите/светодиодите, то се губи захранването.Провери масата и постоянния плюс.Предполагам са хванати директно на акумулатора.Смени гнездото на бушона и самия бушон които са на постоянния плюс.
  9. Къде ги търсиш майсторите?За София тези се занимават и с Принс.Колко са кадърни не зная.На този Принс ключа за превключване квадратен ли е или кръгъл?
  10. Ако това са конете, редуктора R-UNO е слаб!И въпреки това ако е с ОБД БСМ-a, може да се добави малко бензин и да се реши проблема с превключването.Абе търси кадърен майстор!
  11. Причините може да са няколко.Напиши си кода на мотора в профила, че да може да се гадае по-точно!Има ли газова колата?
  12. Точно така е!Аз карам Опел.Пише го в профила ми.
  13. Като ти е в кавички майстора к'о пра'иш при него.По спомени налягането трябва да е 1,6-1,8 бара.Редуктора не ползва вакум освен ако не е с турбина мотора.В София има газаджии дето са на "Ти" с Принса.Търси!
  14. Не видях да си писал за регулиране клапани на мотора?
  15. И аз съм почти така от 80-90000км.Преди 1-2 седмици смених буталата на дюзите.ГИ е МимГаз, Турско изпълнение!
×
×
  • Create New...