-
Content Count
234 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
ivan_pop last won the day on July 1 2019
ivan_pop had the most liked content!
Community Reputation
58 NeutralAbout ivan_pop
-
Rank
Потребител
Profile Information
-
Кара
OVB X18XE1
-
Пол
Мъжки
-
Място
Плевен
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Грешката означава, че на ABS-а не му харесва напрежението с което се захранва.
-
Изводи (pinout) на три пинова диагностична букса.
ivan_pop replied to martinhristov's topic in Алтернативни горива
На Zavoli Bora комуникацията е по К линия с ниво 12 волта като на BRC, както ти каза колегата по-горе. На Zavoli Alisei комуникацията е по Tx и Rx. И разпиновката на буксата е: 1. К линия 2. GND/маса 3. +12В. -
газова уредба Зимни проблемчета с газовата уредба
ivan_pop replied to Костадинов's topic in Алтернативни горива
При проблем с бушона на постоянния плюс на компютъра, копчето няма да свети.Копчето се захранва с плюс на контакт.И вътре в копчето има компютър който си общува с големия компютър на газовата.И компютъра на копчето като няма с кой да си общува, копчето не свети! -
За тези с квадратното копче имам кракната версия на софта и схема на кабела.При мен работят на XP и на реален COM порт.Ако имаш интерес пиши на лични.Пари не искам, само една виртуална бира!
-
газова уредба Зимни проблемчета с газовата уредба
ivan_pop replied to Костадинов's topic in Алтернативни горива
Щом гаснат ламбите/светодиодите, то се губи захранването.Провери масата и постоянния плюс.Предполагам са хванати директно на акумулатора.Смени гнездото на бушона и самия бушон които са на постоянния плюс. -
Къде ги търсиш майсторите?За София тези се занимават и с Принс.Колко са кадърни не зная.На този Принс ключа за превключване квадратен ли е или кръгъл?
-
газова уредба Зимни проблемчета с газовата уредба
ivan_pop replied to Костадинов's topic in Алтернативни горива
Ако това са конете, редуктора R-UNO е слаб!И въпреки това ако е с ОБД БСМ-a, може да се добави малко бензин и да се реши проблема с превключването.Абе търси кадърен майстор! -
Причините може да са няколко.Напиши си кода на мотора в профила, че да може да се гадае по-точно!Има ли газова колата?
-
Точно така е!Аз карам Опел.Пише го в профила ми.
-
Като ти е в кавички майстора к'о пра'иш при него.По спомени налягането трябва да е 1,6-1,8 бара.Редуктора не ползва вакум освен ако не е с турбина мотора.В София има газаджии дето са на "Ти" с Принса.Търси!
-
Не видях да си писал за регулиране клапани на мотора?
-
И аз съм почти така от 80-90000км.Преди 1-2 седмици смених буталата на дюзите.ГИ е МимГаз, Турско изпълнение!
-
Ако е взет от правилното място вакума, се дължи на перфектна компресия.Колкото вакума отива към 1.0, толкова повече е износен мотора!
-
Ако не е сменен филтъра при тази операция и в него остава масло.
-
Дават се едни пари на едни хора да направят преглед само на газовата.И след това се дават едни други пари(понякога на същите хора) да се направи ГТП!