Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/17/19 in all areas

  1. 2 points
    @CARPERA не беше разреден, просто бях чел, че е хубаво преди да го сложа да го сложа на зарядното.
  2. 1 point
  3. 1 point
    Ебаси състезанието
  4. 1 point
    На моята съм сменял.. ама е 2ка мотор.. Предполагам стартера е еднакъв. Обаче никакви парт номера не съм записвал.. Просто ги свалихме и отидохме в първия магазин. Цялата работа 8лв. ми излезна..
  5. 1 point
    Гарнитурата може да си я смениш.
  6. 1 point
  7. 1 point
    И цената е важна. На всички ни се иска евтино и качествено, ама.......! Качеството на изпълнение, функциите и възможностите на зарядното, както и фирма производител с традиции в тази област, са основните ми критерии за избор. Няколко поста по-горе съм посочил някои основни параметри.
  8. 1 point
    Колегата е написал къси разстояния включени фарове и още консуматори, това води да разряд на акумулатора който не маже да се въстанови от алтернатора. Ако на 15 час е изключило значи е бил много разреден от престоя в склада. Това искаме да ти кажем че този акумулатор няма много капацитет да работи без да бъде зареждан едновременно тоест без да работи колата,естествено тази характеристика е свързана с експлоатацията. Лидълските зарядни са добри за парите си но не са като тези от 200лв да, вършат чудесна работа за 40лв. Моля колега dandilov изброи няколко зарядни за 40 лв качественни.
  9. 1 point
    Първо златно правило е да не се купува от онлайн магазини в БГ! Всичко е залежала стока и ментета! Моите наблюдения са, че в оборотните стандартни магазини за акумулатори и авточасти се продават нови " пресни" акумулатори Бош и Варта. Второ златно правило е, като се купи акумулатор, първо да се сложи на зарядно до пълен заряд и след това в колата! Защото не се знае колко е стоял по складовете... Трето златно правило е, да се зарежда с качествено зарядно! Лидълското не попада в тая графа.... @Nikito82 Искай си нов докато не му е изтекла гаранцията.
  10. 1 point
  11. 1 point
    Намали го и ще писнеш тема откъде да купя бобина. Какво са тея свещи на 3.2 казваш стари явно дооооста стари.
  12. 1 point
    Здравейте, Искам да споделя как се справих с този проблем-ужасният шум в колата по магистрала(става въпрос за англичанка).Най-големият шум идва от вратите, калниците на колата и багажното отделение.Основното е ,че вибрациите от гумите и настилката се предават по купето и най-вече по вратите.По същество-махнах корите на вратите и какво да видя,няма никаква изолация,която да изолира или абсорбира вибрациите,които се пренасят по тенекиите.Пространството между двете стени(външната страна и тази дето се завива кората)играе ролята на кутия ,в която се създава резонанс. 1.Взех виброизолация на tecsound и налепих от вътре на външната стена на вратата.Това се прави,за да изолира вибрациите от тенекиите.(като чухнете с ръка вратата отвън ще усетите веднага разликата.) 2.Върху нея налепих шумоабсорбиращ материал(от алиекпрес се продават). 3.Налепих върху вътрешната страна(там дето се завива кората) пак с tecsound. 4.В краката на пазажера и на шофьора налепих битумна лента с алуминиево покритие и яко натискане. 5.Същата процедура и като вдигнах задните седалки. 6.Tecsound облепяне на всичко след като се повдигне кората на багажника (там дето е резервната гуми и се виждат ламарини) 7.На кората,която се вдига с багажника от долната страна шумоизолационна мембрана 8.Върху калниците отзад битумна лента,защото е по-тънка и залепва и влиза и в най-малките кривини. 9.Под предния капак само шумоабсорбиращ материал. Музиката стана по плътна и по отчетлива(вече няма резонанс във вратите)Преди процедурите при движение с 80 км шумомера показваше 80 dB,а слд тях 71dB. Децибелите са се намалили с 9 единици,но те са в логаритмична скала,което ще рече че шумът се е намалил с 7-8 ПЪТИ.Пътуването вече определено е по-приятно.Дано да съм помогнал с темата.
  13. 1 point
    Моето скромно мнение: каквото ти пише в ръководството. Ако не се изискват иридиеви, няма много смисъл. А пък относно свещи специално за газ, имаше дълга дискусия във форума… За мен не променя избора и най-добре с оригиналните. Най-много да доближа разстоянието между електродите по-близо до долната граница на дадения толеранс.
  14. 0 points
    Зъбното колелце дойде за 10 дена. Не съм го монтирал още (нямам време), но го сравних с оригиналното и изглежда няма разлика освен, че е метално. Ето и снимка със сравнение: Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  15. 0 points
    Митак аз не се обиждам от коментари, в които няма злоба. Но финала определено щеше да е по емоционален, ако ги имаше и двете ферарита.
  16. 0 points
    Включени,но до като не ги видиш..... .При мен преди две години когато свалиха колата от автовоза се опитаха да ги скрият.Как ли щяха да обяснат липсата им.Дано всичко мине леко и спокойно.Поддържай постоянна връзка.Това имах на предвид. С автовоз е най добре да си дойде колата.След един месец спират да пътуват,чак до година.
  17. 0 points
    Гурбетчия пише на жена си: - Тука без теб, понякога ми става много трудно. Отговор: - Не се притеснявай! Аз намерих един, дето му става много лесно..
  18. 0 points
    Не бе, ако може да клонират Фетел и Леклер и да пускат по 4 ферарирата - е тогава е големия фън
  19. 0 points
    Според мен, не трябваше да ги пускат отново в състезание 3 обиколки преди финала, но ... Очакваме решението на КО-мисията. Вече съм вехт за такива фенски емоции, но след рестарта и особено в последната обиколка, палците ми бяха побелели като кантовете на гумите "хард", а сърцето ми сигурно лупаше със 17000 удара в минута. Иначе браво и на Албън и особено на Гасли - горкият - каза че се е смъкнал максимално надолу в кокпита, за да може с още 1 милимунда да намали челното съпротивление. То си се видя как веднага при излизане на финалната права болидът му започна леко да напредва спрямо Мееерцедеса. А Макс просто отвя всички - някои ПО НЯКОЛКО ПЪТИ!!!
  20. 0 points
    Ех, а можеше всички коли на подиума да са с Хонда.
  21. 0 points
    браво, бива те в преговорите, дори и само с размяна на съобщения! На обявата автомобилът изглежда супер. Успех!
  22. 0 points
    Viva Vettel, Viva простотия Щях да храня много джипси Кинг, ама той поне излезна мъжкар и се извини ! Макс си беше фаворит в това състезание без никакви съмнения, жално за Албън ама другада година ще може да се докаже.
  23. 0 points
    На финалната права втория срещу третия гума до гума на пълна газ... Адреналина на всичко хонда фенове се вдига до небесата...
  24. 0 points
    Честита победа на феновете на РБ, напълно заслужена. Жалко за младежа на който аз съм голям фен, можеше и на подиума да се качи.
  25. 0 points
    Търсиш фирма или човек който се занимава с стартери свалят го обслужват го и всичко е ок.В зависимост от сменените части е от 30 до 60лв. Но ОЕМ има и това за моя модел. Пробвай тук по VIN да намериш твоите по ОЕМ номер може да намериш заместители. https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda
  26. 0 points
    За съжаление, както и предполагах, че ще стане - отговор на въпроса няма, а си писал само общи неща от теорията по зареждане, без да аргументираш конкретното си твърдение, че зарядното на Лидл е некачествено. Благодаря ти, че си ни запознал с написаното в дебелите книги, но може ли дадеш отговор на въпроса "Защо зарядното на Лидл е некачествено?" Аз ще изкажа обратното твърдение - зарядното на Лидл е качествено, защото поддържа показаната по-горе схема на зареждане с постоянен ток и постоянно напрежение, при която се постига 100 % зареждане. В допълнение, струва само 30 лв и е с 3-годишна гаранция. Като още едно допълнение, може да бъде избран режим на зареждане с малък ток, който е много полезен за големи акумулатори, но е за сметка на времето. Още допълнение - има защита срещу обръщане на клемите, каквато има всяко качествено зарядно. И малко да те поправя, защото написаното в първата част не е вярно. Отвори пак дебелата книга и виж какво пише за зарядния ток. Дали не пише, че "зарядният ток трябва да е не по-голям от 1 / 10 от капацитета на акумулатора"? Това малко противоречи на споменатото от теб "поне 1 / 10". Колкото по-малък е зарядният ток, толкова по-добре е това за акумулатора. Може да е 1/100, 1/50, 1/20, 1/15 - няма значение колко е, но не трябва да превишава 1/10, защото това ще доведе до силна електролиза и голямо повишаване на температурата, което е нежелателно за плочите. Ако едно зарядно ми поддържа 14.7 на зареждане на оловен акумулатор, ще го изхвърля, а ако не съм го купил - ще го подмина. Максималното напрежение, на което трябва да се подлага клетката, е 2.4 В или 14.4 за 6-те клетки. За да се избегне нежелана електролиза, в колите дори се поддържа още по-ниско напрежение - 14.1 - 14.2 в повечето. Не съм виждал кола с 14.4. Моята в много редки случаи вдига на 14.3 Ползата от третия цикъл е неоспорима и зарядно, в което е вграден такъв цикъл определено е качествено. На практика, дали го има или няма - без значение е, защото съвсем малко хора ще имат полза от него. След като зареждането е 100 % след втория цикъл, защо да го държа още на трети цикъл? Няма ли да го кача в колата и да тръгвам да върша работа с нея? Добре е да уточниш, че този цикъл е полезен само в случаите, в които включваш акумулатора за зареждане и не знаеш кога ще го изключиш - дали след 2 дни или след 3 месеца, но трябва във всеки един момент той да е в пълна готовност. Колко хора познаваш, които имат нужда от такъв начин на употреба? Аз лично - нито един. Така че дали ще го държиш на такъв цикъл, или ще го изключиш след втория цикъл и ще си го качиш на колата след 2 месеца - няма значение, защото дори в магазините и складовете не го правят. За собствено удовлетворение може да го включиш на зарядно с такъв цикъл 24 часа преди да ползваш акумулатора, за да се дозареди и да е в готовност. От гледна точка на автомобила обаче, там зареждането винаги се прави по метода постоянно напрежение, а токът варира в широки граници. Това е 99 % от случаите. За третия цикъл пък изобщо не можем дори да си помислим. Е, голяма работа, ако в тоя 1 % от случаите си го зареждал с най-скъпото и качествено зарядно, с такъв 3-ти цикъл, и си успял да му удължиш 6 годишния живот с 1 седмица. И така, след като вече сме добре запознати с теорията на качественото зареждане, моля пак за отговор на въпроса "Защо зарядното на Лидл е некачествено?" Самият ти ползвал ли си такова, мерил ли си стойностите на зарядния ток и на зарядното напрежение? Мерил ли си при какви стойности преминава от един към друг цикъл и дали отговарят на графиката за качественото зареждане, която си дал? Подозирам, че не си и направи заключение само защото се продава в Лидл и струва 30 лв. Така ли е?
  27. 0 points
    Едно от нещата, които трябва да изпълнява доброто зарядно е да може да осигури достатъчно голям заряден ток за основния заряд. В дебелите книги пише 1/10 от капацитета на акумулатора. Другото е да комбинира няколко режима. Най-добре тристепенен заряд. 1. Основен заряд със заряден ток поне 1/10 от капацитета на акумулатора. Това е заряд с постоянен ток, при който се постига 80% заряд на батерията. 2. Допълнителен (изравнителен) заряд. Това е заряд с постоянно напрежение, след основния заряд. При който се постига 100% заряд на батерията. 3. Поддържащ заряд. Ето и графика за по-нагледно: Ако обръщате внимание, основният заряд продължава до достигане на 14.7V (2,45V на клетка), а след това продължава изравнителния на същото напрежение! Има и нещо друго, което правят "умните" зарядни. За да няма интензивно газоотделяне при напрежение над 14.4V, периодично включват, на цикли, малък товар, който дръпва за кратко от енергията на клетките, като по този начин възпрепятстват до известна степен газоотделянето. Същевременно този процес, с т.н. "заряд с реверсивен ток", води до активна десулфатизация от дребнозърнест сулфат. Ха сега да видим кой от всички тези критерии изпълнява "лидълското зарядно"? И кога ще направи 100% заряд, като изключва на 14.4V @ogi28b Колега, надявам се, че отговорих на настоятелните ти въпроси.
  28. 0 points
    Разбрахме се с продавача за 9500 евра. Както някой отбеляза по-рано, от доста време ги гледам Акордите и вече реших да се пусна. Стискайте палци!
  29. 0 points
    Еми, няма кожения салон, духалките към задния ред и шибидах, така че си е второто, но поне е фейс и в бяло е красавица.
  30. 0 points
    Сивик 1.5 ръчни скорости. Когатото беше на 5000км., го занулих и това е разхода за следващите 12000км-6.7/100, от които около 60% градско...
  31. 0 points
    Докато опиша други неща в темата, днес пристигна това: Преди доста години бях поръчвал пак боя но беше 1 шишенце. Тук са 2, има си описание кое как трябва да се случи "уж" с боичката. Взех го, защото винаги в зимният сезон някаде хвърчат камъчета и докато се боядиса в даден момент, то вече е избила ръждива точка/и. Не, че ще стане яма докато се боядиса но пък дразни много.
  32. 0 points
    Здравейте, Много благодаря за изчерпателният отговор. Човекът, който я е бил харесал съм аз, и предполагам търговецът най-вероятно е визирал мен. Ходих да гледам колата вчера, а днес също отидох за да я покажа на жената. И двамата много я харесахме, констатирахме забележките, които и вие сте изредил, но въпреки тях, бройката ми се струва много добра, цената също. Разбира се цената може да се коментира. Това, което не ми допадна много е, че в началото търговеца не пожела колата да я закараме до официалният сервиз на Хонда, но след като поговорихме малко и разбра, че съм сериозен, склони и нямаше проблем. Идеята беше да се обадя до Бултрако и да запазя час за преглед и ако всичко е ок, да я взема. Колелото обаче се завъртя доста непредвидено за мен. Днес случайно ми беше препоръчана кола, която изобщо не съм гледал и изобщо не съм подозирал, че би ми харесала. Отново става въпрос за Хонда Акорд 7 генерация, само че комби, автоматик с мотор 2.4. Никога не съм предполагал, че като тръгна да я карам, ще изпитам такъв кеф, просто чуството беше неописуемо. Неописуемо до такава степен, че се навих да я купя. Ако всичко е наред, би трябвало след няколко дни да съм горд собсвеник на тази кола. Ако случайно нещо стане, имам бекъп и ще действам с търговеца. Поздрави!
  33. 0 points
    Относно колата от първия линк. Има забележки по предна и задна броня и по задния капак, което за кола от Барселона е нормално. Възможно е да има и други външни забележки, които да не съм видял, тъй като колата беше мокра. Ръжда също не видях. Ауспухът е чист. Отвътре не видях забележки по салона, имаше оригинални мокетни стелки Акорд. Гумите са Пирели, предните са дот 17, задните са с дот 15. Мултиволанът работи, климатикът и колоните на музиката също. Дръжката на задната лява врата е одраскана стабилно, явно детето е стояло там. Купена е на 1 декември 2006-та година, тоест годината на производство не съответства. По думите на собственика километрите са 190 000, не е имал инциденти с колата нито технически проблеми освен нещо свързано със сервото (не разбрах много хубаво, но би трябвало да става въпрод за хидравличната помпа или рейката, но проблемът е бил отстрснен. Моторът работи добре, не видях нищо плашещо. Кошът беше доста мръсен, със сигурност не е мит скоро. Според мен колата си струва и на 9 000 лева би заминала веднага. По думите на търговеца някой вече я е бил харесал и е щял да я взима. Това колко е вярно не се наемам дс коментирам. Надявам се да съм ти бил полезен и скоро да се похвалиш с придобивка.
  34. 0 points
    Не знам за Джаза/и тия прословути бобини/ но при ЦРВ-то май поема всичко......старите ми свещи бяха на 3-3.2 мм и си вървеше много добре на бензин.....сега след ,като сложих газова още нямам време да ги намаля на 0.7-0.8......ама и се чудя, защо ли да го правя , след като си е добре на 1.1 -NGK-то
  35. 0 points
    -Може ли да мина отпред само да питам нещо? -Какво ще питаш бе, това е банкомат.
  36. 0 points
    Според статистиката, човек изминава пеш по 1500 км на година и за същия период изпива около 90 литра алкохол. Тоес - гори 6 на 100.
  37. 0 points
    Не само ключът , но и имобилайзера е нужен , освен ако някой няма да синхронизира и обучи новият компютър към системата . Но на 6 генерация не знам дали може и дали няма да иска нещо специално като червеният ключпримерно . На 7 и 8 ма е ясно че може смяна с препрограмиране на ECU но на 6-та не съм пробвал.
  38. 0 points
    Първоначално продължих с вискозитет 5/40, с какъвто беше и автомобилът. Разход не обърнах внимание да имам до към 5000км пробег и бях горе-долу доволен. Казвам горе-долу, защото не бях сигурен, дали това е най-точното масло за този автомобил. На няколко места срещах противоречиви мнения. Та 5/40-ската беше това: Това е малко след 4000км по щека. Карам предимно извън града, в проценти най-вероятно е 30/70 градско/извън. На една от следващите смени, нямах възможност да отида там където принципно сервизират автомобила, отидох на друго място за смяна на масло. Майсторът смело ме върна и каза да взема 5/50, взех 1 туба Repsol , изкарах и с него 1 смяна но мисля, че и това не беше точното масло за този двигател. Беше по-муден докато загрее, разходът на гориво се покачи. С оглед на вискозитета най-вероятно е нормално. Разликата дойде от тук: С Amsoil-a разходът на гориво падна с около 1 литър и малко, двигателят се развърта като топъл всеки път, разход на масло също няма с него поне при моето каране.
  39. 0 points
    Ей тая моя кристална топка е за чудо и приказ. Сменяй и си карай колата, от алтернативните на делфи карат.
  40. 0 points
    Малко зимна информация, преобух си колата. Понеже ми бяха останали червено-черните джанти, защото ония ''VIP'', където взе стара е тип Чичо Скрудж и не ги поиска, а аз му ги давах на много ниска цена заедно с подарък червените капаци за огледалата (ако някои закъса имам капаци за огледала, могат да се пребоядисват) и реших да си ги оставя за зимни. Параметрите на джантите са същите, а гумите са 225/50/18 Michelin Pilot Alpin 5, ще ги видим тази зима как ще са... Купих си професионален ниско профилен крик (понеже поисках в сервиза до нас да ми услужат, за да си сменя гумите и отговора му беше - Знаеш ли защо имам? Аз: Не, Той: Защото не давам! Аз: Така ли? и си купих, като го свалих от колата и идва и ми вика ти сервиз ли ще отваряш, а аз му викам ти нали не даваш и аз си купих) с две помпи от 75-500мм (ако някой е в нужда може да дойде да го използва), гумите ги стягам с динометричен ключ стар руски, баща ми каза, че е стегнал над 200 глави тоя ключ, пак в тоя сервиз до нас ми се смееха на ключа, ама като го замери с неговата Beta за 1000лв. и се опули, че мерели еднакво... ХаХаХа е пружина сигурно е омекнала ама върши работа...
  41. 0 points
    Здравейте на всички от няколко месеца съм собственик на Хонда Акорд 2,2 CTDI 2004г.Искам преди настъпването на зимата да сменя антифриза в системата,защото нямам данни за сегашния на колко години е и дали е вече ефективен.Затова искам някой да даде съвет какъв точно антифриз да сложа и колко литра събира.Сегашния антифриз е зелен на цвят.Предварително благодаря за отговорите.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Create New...