Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.02.2021 in all areas

  1. 7 точки
    Баси...., вече 10 страници надлъгване , за 150/200 лв. , които се дават на 3/4 или 5 години (според късмета) - за този консуматив. Пада акумулатора - зареждам го. Не става нищо от него - отивам и ако е в гаранция го сменявам, ако не е купувам нов и сагата приключва! Това да му треперя, "завивам", "отвивам", "къпя", "меря на кантара", свалям и качвам на колата, да го дозареждам през месец или пет, граничи с лудост, фобия или мания - а нЕма нужда . Това, аз никога не бих си го причинил. п.п. Само да не Ви прозвучи, като че ли не се грижа за колите си - няма такова нещо. п.п.п. Абе драскам си малко, да разведрим темата, че си нямам работа.
  2. 4 точки
    Колега, къде е 100лв глобата в града? Глобите са по таблица в зависимост от скоростта в населено и извън населено място. За тези 100лв ако са те глобили си карал + 21 до 30км/ч отгоре. След 31 до 40км/ч ти е вече 400лв глобата. В случая камерата не е важна а е важно да караш в града с 50км/ч, особено зимно време поради 1 куп причини. Масово барутарниците с гуми на 7-8 години карат бързо ама ако ковнат спирачка и трябва да спрат извънредно, гледаме какво се случва по телевизията и фейсбук групите ежедневно. Та, карай си по ограниченията, няма да изгубиш нищо от тези 5 минути в които ще спестиш 2 светофара.
  3. 2 точки
    Със 73 съм карал. На място където дори тролеите карат с над 50.... В същото време на главен булевард по цяла нощ фучат със 150, явно без последствия.... Предния път, пак така, глобиха ме за 13 км/ч , на самото влизане в едно село сложили камерата, сякаш още щом видиш знака за населено място трябва така да нацепиш спирачките, че тоя зад теб да се качи отгоре ти. Никога не карам особено бързо, да, имам си кусури, признавам го, понякога настъпвам, карам нервно, но това е инцидентно - най вече за да изпреваря някой пушилник и съобразено с възможностите на колата. След това обикновено ме е яд на себе си че съм си изпуснал нервите, защото и пътищата нищо не струват и не носят на подобно шофиране. . Дори съвсем наскоро (миналата седмица) искаха да ме бият задето съм карал бавно на може би най-натовареното и опасно кръгово в града.... Карах с 30.
  4. 2 точки
    Тест пети и последен. Утре ще сменям маслото. 1) Масло – Ravenol FES 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 179750км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 8150км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 5600км. извън градско и остналото градско на къси разтояния. Извън градското също не е от най-леките режими. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 24.08.2020г. до 04.02.2021г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 620л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Долято е 400гр. Качвам снимка на просвет, която не се получи много добре, но скана е ОК. Под снимката е сканиран файла на 600 dpi и цветно сканиране. Ravenol test5.pdf
  5. 2 точки
  6. 2 точки
    Ако нямаш гумените тапи може и да видиш нещо, но са завряни. Гледай за нацепвания и разкъсвания. Иначе слагаш пръст на оста, която стърчи и разклащаш здраво колата. Ако блъска много значи са пътник, но трябва доста коли да са минали през теб, за да си точен
  7. 2 точки
  8. 2 точки
    Това хич не е така. Любимото ми е на светофара да застана зад "наточена" дизеларка без DPF. Смрад та се нетрае. В никоя нормална държава няма да минеш преглед.
  9. 2 точки
    Здравейте искам да споделя за един човек,който изработва подложки със страхотно качество на уникални цени.Съвсем случайно го открих в OlX-a понеже искам да повдигна леко хондичката,че последния риболов и се отрази зле.Говорихме доста по телефона и човека е доста запознат с темата.Цената,която ми обяви направо ме изуми,а нещата са с безупречно качество.Не правя реклама,нямам нищо общо с него и никога не сме се виждали.Просто искам да помогна на хора от форума да не дават грешни пари излишно. Казва се Евгени Георгиев и е от Русе. Телефона му е:0882207217 Не членува във форума,но ми разреши да публикувам данните му макар,че имал работа достатъчно. Надявам се модераторите да нямат нищо против този пост,но не се стърпях.За четири задни и две предни подложки ми взе по-малко от 60лв.Не гарантирам,че това е някаква твърда цена и така ще е за всички,но всички знаем колко пари искат останалите.
  10. 1 точка
    Ето и малко снимков материал
  11. 1 точка
    Позволявам си да пиша в темата, въпреки че съм карал Акорд 7 само на тест-драйв за покупка, но карах 3 години Акорд 5, втора година съм с Акорд 6, а много добър мой приятел вече 6-та година кара "служебен" Акорд 8. Слагам кавичките, защото колата я кара само моя човек, шефът му в събота и неделя (ако го мързи да вади друга кола от гаража) и аз, когато съм шофьор по заместване. Колата я купиха нова през май 2015г., в момента е на почти 80к км, 2.0 автомат, седан. Причината за покупката беше, че една кака спря в Ауди-то за 150к и решиха да вземат евтина кола за градско и кофти пътища. Като изключим двете сменени рейки по гаранция (втората я рециклираха извън гаранция, защото беше изтекла вече), колата определено оправдава очакванията, но като качество на материалите има много какво да се желае. Докато моя човек рециклираше втората рейка возих шефа с моя Акорд 6. Човекът не можа да повярва, че колата е на 230к (по километраж), а интериорът е в по-добро състояние от неговата, която уж е пазена. Осмицата е бъкана с шукарийки - подгрев на седалките, автоматични къси, дълги светлини и чистачки, двузонов климатроник и т.н., но единственото нещо, което реално забеляза като липса в моята беше автоматичната кутия (аз пък си държа на ръчка - седмицата която гледах не я взех най-вече защото беше автомат). Заприказвахме се за коли и неусетно стигнахме до най-важното - парите. В сравнение с А6 Акордът се оказва доста изгодна покупка - 150к срещу 40к, а реално върши същата работа - придвижване по служба без децата, но за разлика от Ауди-то не бие толкова на очи, а човекът определено не е от тези, които парадират с възможностите си. От друга страна за моя Акорд платих 999 евра, което пък е в пъти по-разумна инвестиция от нов Акорд, който след 6 години изглежда по-занемарен, има по-гадни пластмаси, с по-кофти аудио система и харчи около 2 литра отгоре, но в единия случай отиваш до магазина и взимаш най-изгодната кола, която имат налична, а за да намеря моята обикалях 9 дни и над 2000 км из Европа. След това още около 3к (регистрация, обслужване, джанти, гуми и няколко дребни ремонта и подобрения) и два месеца ми отне, за да я докарам до състояние, в което мога да разчитам на нея. Реално предимството на 8 генерация е, че са все още новички и намирането на читав екземпляр е доста по-лесно. Също така има и доста повече благинки от предходните модели, но тук всеки си има приоритети. Най-важното нещо в една кола е да има читав двигател, а това го има всеки Акорд без значение от годината на производство
  12. 1 точка
    От половин година ползвам Waze и съм доволен както за полицейските постове тъй и за трафика.Ако е маркирана полиция,спряла кола или катасрофа предупреждава 0,5 км предварително.
  13. 1 точка
    С какво гориво караш? Аз от опит знам, че почне ли да ми прекъсва първо сменям бензиностанцията и слагам най-качественото гориво, ако продължи, едва тогава почвам да търся проблема в колата.
  14. 1 точка
    Колеги да изкажа и аз мнение за Avitel, днес си взех колата от тях за DRL модула, страшни пичове! Много усмихнати и приветливи хора, като оставих колата ми обясниха всичко, че този DRL модул се връзва на дългите светлни работи на 30% и т.н. Обаче тъй като моята е с ЛЕД дълги явно е по-различна схемата, обадиха ми се да ми обяснят, че заради ЛЕД светлините, когато се включват при паленето на колата премигат няколко пъти за около 3 секунди и дали все още искам да го сложат, казах им че не е проблем това и бяха готови още същия ден, около 70-80 лева излиза цялата процедура. Също ги помолих тъй като ми беше изгоряла крушката на късите да я сменят и нея, и това направиха. Та с 2 думи Препоръчвам ги ако някой има желание да слага такова чудо.
  15. 1 точка
    Има такава функция. Всеки потребител може да добавя камера, полицейски пост, препятстие по пътя, спряла кола ..., както и всеки може да потвърди дали все още е там органа. Погледни оранжевото къгче долу в дясно ...
  16. 1 точка
    Не смятам,че ако не се превишава значително заводската височина има някакъв проблем.Тук целта не е да правим офроуд тунинг(то за хондата какъв ли офроуд),а да върнем магазинската стойка на колата.Моята цел е около 80см.отпред и 81-2 отзад.Не знам кога ще остане време да ги сложа,но задължително ще дам отзиви.
  17. 1 точка
    @zograffa Благодаря за споделеното. Като ги сложиш и покараш, напиши отзиви за пълно впечатление.
  18. 1 точка
    Аз я карам с 0w-20/5w-20. Слагал съм Petro Canada, Ravenol, Amsoil. Заключвам темата, че всяка втора е "какво масло да сложа".
  19. 1 точка
    6-та зима и почти 7 години с Варта и не е свалян от колата за зареждане. Единствено зареждане през есента, когато изгоря бубината и сина е въртял стартера на чекрък в опит да запали...
  20. 1 точка
    Колега, ползвай търсачката. Така ще успееш да откриеш нужната информация сам а не да чакаш някой да ти я даде пречупена през неговите разбирания. Аз маслото на автомата го опресних на 40К км понеже карам доста градско. Относно вибрациите, които описа като посетиш сервиз и ти се изяснят нещата, напиши каква е развръзката за да си полезен на някой след теб.
  21. 1 точка
    Дай, Post code да видим дали ще мога да намеря някой да помогне. или звънни на +44 7532722087 за оферта ако си West Midlandds, ако не си нищо не пречи да попиташ. ама доколкото знам минимума е към £650.
  22. 1 точка
  23. 1 точка
    Имам црв в момента му правя ремонт на мотора , автомат , без ръжда . Ако всичко е наред скоро и ще е на пазара . Дано някой ти даде да покараш , много приятна колица . Личното ми е ръчка де.
  24. 1 точка
    Ако и горе и долу ти съвпадат белезите , както казваш остават все глупави варианти , палец , да няма шпонка , разбита шайба , прееб@н стробоскоп .
  25. 1 точка
    Единствения производител на маховиците е LUK , разликата е само в кутията в която е сложен
  26. 1 точка
    Имам впредвит първата ти снимка не последната - тя си е на ред
  27. 1 точка
    Сега идва въпроса долу къде е , че горната ти снимка не са така белезите ?
  28. 1 точка
    Колеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
  29. 1 точка
    Не е дебилска просто не си на белези и на снимката която си качил не е . И аз съм си блъскал главата споко. П.П още един жокер ролка не се стяга на ГМТ
  30. 1 точка
    0 - смени майстора 1- не ти трябва 2- не , не е от него 3 не 1 литър Някоя помпа вероятно е тръгнала и не отцепва добре съединителя но е малко вероятно , щом 2ра влиза. смени си маслото в кутията 1.8 литра ти трябват . Ако няма кой да ти прати линк от де да си ги купиш аз ги имам винаги на склад . ''От чужбина пък там всичко е по на далавера.''
  31. 1 точка
    Като го зацепите като хората ще се оправи . И не рови повече по делкото . П.П жокер , щом искаш да си майстор - единия вал се разминава със зъб , и ремъка е хлабав . Дерзай и мисли !
  32. 1 точка
    От днес и аз съм в отбора. Предна лява. Като допълнителен вариант за тези които търсят нови . От Намалени Авточасти ми ги доставиха днес на цена 180 лв за брой. Марка Сумо или нещо подобно беше. Момчето от магазина сподели ,че продава доста от тях на оффроудъри и няма рекламация. Друг вариант бяха и прътове на Корейските ntv (карам с предни носачи от тази марка и съм доволен към момента) , но доставката за 30 дни.
  33. 1 точка
    В предната долна и задната долна част(от двете страни) има капачки, зад тях са болтовете, които държат конзолата, след това с две ръце се разтварят страничните пластмаси в долната предна част и се вдига, този на клипа не го прави правилно(вдига първо отзад).
  34. 1 точка
  35. 1 точка
  36. 1 точка
    Сигурно му е писнало да спори с "капацитети" изразяващи мнение във всяка тема, трупащи мнения... като че ли това е целта на живота им. към модовете:
  37. 1 точка
    Знам как е там, от скоро съм в БГ (тука нема пътища), още не мога да свикна, колата за няколко месеца се раздрънка като каручка, че за това рекох да ти подскажа и аз нещо.
  38. 1 точка
    1. Най-вероятно вътре в бронята има греда, която е част от теглича. Най-вероятно бронята е изрязвана за да се монтира теглича. Най-вероятно, ако се махне гредата ще останат дупки в бронята. Тези дупки, най-вероятно ще се оправят като се смени бронята. Без снимки, толкова ... най-вероятно. 2. Щом имаш auto значи си с т.нар. климатроник. Аз не съм, затова ... най-вероятно ... не знам, к'ъв ти е проблема. Все пак, какво не му тръгва на парното - жегата, или вентилаторът? 3. Паркираш на страничен наклон, така че десните гуми да са по-високо от левите (колко по-високо не знам, не съм пробвал). Като отвориш вратата трябва да не се затваря сама, амортисьора да я държи. 4. Нямам представа, как се вади? Друго ще стане, ама, доколкото знам оригиналното има връзка с имобилайзера, или алармата, или и с двете. Трябва човек, който знае, как да свърже новото. 5. От жабката до предния край на седалката е 280mm. От гърба на предната седалка до задната е 250mm. Ние, машинните инженери работим в милиметри, в сантиметри работят дърводелците.
  39. 1 точка
    В гараж ли я държиш? Да , нали? А, заключваш ли я в гаража? Предполагам, не. Вероятно, може да НЕ заспива всичко от системите когато я оставиш отключена , ако е така де. Ако е с безключово палене (В което съм 98% че е така) също може да харчи.
  40. 1 точка
    Здравей колега dimy, Pilot-a вече е на 220х.км. Изключително комфортна кола. Мощност в излишък. До момента за 1.5 г съм направил следните интервенции: 1. реглаж на клапаните преди 10х.км. - за колегата Power_Of_Dreams_84 да кажа, че аз съм с 3 деца, и реглажа съм го правил 2 нощи до 3:00 през ноща. На "баш майстори", които да се учат на колата, не си я оставям и си я правя сам. 2. Смяна на водния радиатор - спукасе в момента, в който паркирах пред къщи и му изтекоха водите като на родилка. Случва се при автомобили с пробег над 200 х.км 3. алтернатор - смяна на диоден блок. Всеобщ проблем на Denso алтернаторите щом наближат 200 х.км. Реле-регулатора и четките не ги смених защото бяха ок (четките бяха с повече от 50% ресурс и заложих на оригиналното). Задния ред седалки става без проблем за 3-ма възрастни. Много място и е комфортно. След като се вдигнат 3-те реда седалки остава място да сложа 2 куфара един върху друг. По отношение на хидравликата, преди няколко дни източих хидравличната течност и направих няколко смени според ръководството. Хидравличната течност беше кафеникава първоначално ... след 2 л хидравлична течност през системата, хидравликата започна да се върти без усилие. Изрично е описано в ръководството, че течноста трябва да се смени докато не стане бистра! Автомобилът се кара всекидневно. 30% извън градско + 70% в Пловдив. Среден разход 15.8/100 газ. В момента с климатика отива към 16 - 17/100 газ. Течността в VTM-4 трябва да се сменя на всеки 20х.км. Само оригинална. Отиват около 3.6л(4q). Най-големия проблем за този мотор е VCM системата, която трябва да изключиш моментално, след като се сдобиеш с колата. Става много лесно и ще ти съдействам. По отношение на маслото използвам само 5W30 Signature Amsoil. След 6х.км издевателства (няколко пъти стигах до червения сектор, заради олигофрени, които като тръгнеш да ги изпреварваш и дават газ) съм долял 1quart (946мл). В момента обаче ще направя една проба с Petro-Canada Supreme Synthetic 5W30 - покрива Honda HTO-06. Ако се сетиш нещо, което съм пропуснал питай.
  41. 1 точка
    С колегата Bbosta ходихме да видим заедно колата от обявата, но се оказа с доста проблеми, повечето от които ги имаше и при мен, та можех да му дам полезно инфо за това какво го очаква и така до сделка не се стигна. Стигнахме до извода, че ако човек твърдо е решил да се сдобие с такава екзотика, най-добре да си я вкара сам от Щатите или Канада. Просто тук нито собствениците, нито сервизите (с много малки изключения) са наясно с модела и неговите специфики и от там колите се търкалят докато не станат твърде проблемни и тогава тръгват да ги продават. Както се казва, бях там и го играх този филм (и още го играя хахах), но вече мога да заявя, че след всички ремонти и подобрения колата всъщност е страхотна. Онзи ден с колегата навъртяхме 420 км. с моя Одисей във всякакви режими - градско (със задръствания в Бургас), извънградско и магистрала, при среден разход 10.3 на 100, което за такъв голям автомобил е чудесно постижение за мен. Само проблем с климатика попречи на иначе страхотното удоволствие от шофирането. Накрая се оказа гръмнал предпазител на компресора, смениха ми го без пари и днес отново пътувахме супер комфортно цялото семейство. Остана да оправя проблема с хидравличната помпа и проекта ще бъде завършен... засега 😀😏
  42. 1 точка
    Подарък от приятел....изключителна изненада...
  43. 1 точка
    +1http://razorsedge.snimka.bg/automobiles/ho...53.19485915.bighttp://razorsedge.snimka.bg/automobiles/ho...53.19485913.big
  44. 0 точки
  45. 0 точки
  46. 0 точки
  47. 0 точки
  48. 0 точки
    Няма как да ги има,поради простата причина ,че си менят местоположенията. Ту под салкъм (акация),ту в храста. Виждал съм,как добре работят хората с тази навигация в голям мегаполис и наистина е добра.Само трябва,всеки да допринася,като отбелязва трафик птп и др.
  49. 0 точки
    Лекарите съобщиха че, ще започнат да ваксинират срещу КОВИД 19, първо собствениците на Дачия. Причината е липсата на вкус.
  50. 0 точки
    Поръчал си един пияница чаша ракия, отпил, но му станало лошо и умрял. Отишъл на небето и се замолил на Бог, да го върне поне да си допие чашата. Съгласил се Бог, но казал, че вече не може да се върне в човешки вид. -Ще те превърна в паяк, ще се изкатериш на тавана точно над чашата, ще пуснеш нишка и така ще достигнеш чашата. Съгласил се човека и се озовал на тавана. Доплъзял над чашата и почнал да пуска нишка. Но тавана висок и спрял, нишката не достига. Напънал малко и пак тръгнал надолу. Пак спрял. Напънал повече пак тръгнал. Вече усещал аромата на питието, но пак свършила нишката. Напънал още, но нищо. Напъвал, напъвал с всичка сила и изведнъж чул глас: - Гошо, какво сънуваш? Събуди се, че се насра бе човек.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...