Jump to content

qnkomu

Фен
  • Мнения

    43
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

19 Neutral

Относно qnkomu

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    vasil_77

Profile Information

  • Кара
    Хонда
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  1. Благодаря колега Markony за информацията. Аз също съм решил да се заиграя с настройките, за да проверя дали мога да постигна нещо, променяйки газовите времена - при мен коефициента, който трябва да манипилирам е 1 и експеримента, поне на прима виста изглежда, че ще по-опростен. Ако съм те разбрал правилно, при по-високи обороти и едновременно по-къси времена на петролните инжектори трябва да намаля малко времената на газовите инжектори?
  2. http://asia.vtec.net/Engines/R20A/index.html Колеги това е информацията. Започва от секция iVTEC. Иначе мисля, че не съм сбъркал с превода. Ще очаквам мнения.
  3. Здравейте колеги, Да изтупам малко темата. Оказа се, че двигателят R20A2, който е с един разпределителен вал (SOHC) когато работи iVTEC системата (поне при документацията, която гледах се включва и работи при 1000 - 3500 оборота и скорост над 10km/h) и двигателят не е натоварен, iVTEC системат променя времето на затваряне на всмукателните клапани и те се затварят много по-бавно, което позволява част от горивновъздушната смес да се върне обратно в смукателния колектор. Цялата тази гимнастика е направена да се използва само толкова гориво, колкото е необходимо, т.е икономия а и освен това да не се затваря дроселната клапа, с което се повишава ефективноста на работа на двигателя при малки натоварвания. Освен това в смукателния колектор има резонатори, които доставят постоянно количество въздух при различно натоварване на двигателя. И тук идва въпросът ... възможно ли е заради тази система на връщане на въздушногоривната смес обратно в смукателняи колектор, при загасяне на двигателя след по-дълго каране и по-дълга работа на iVTEC системата да остава повече газ (ако евентуално е малко по-богата сместа) и това да води до последващо по-трудно палене.
  4. IAT/MAF при Honda CR-V R20A

    Здравей колега Tokio, Точно това ми е проблема, че не познавам такъв човек. Моля, ако някой може да предостави данни или има такава диагностика да организираме едно наблюдение на "живи" данни. Мисля, че ще е полезно за всички.
  5. Здравейте колеги, Последните дни отделих малко време на датчиците на CR-V 2.0 R20A, автоматик и един от датчиците, за който не мога да намеря никаква информация е IAT/MAF. Това е прословутия дебитомер + температурен датчик на входящия въздух. Датчикът е HITACHI и по множество форуми, в които се рових излиза, че минималната стойност, която трябва да показва този датчик (да приемем, че сме на морското равнище) е около 2-3 g/S на празен ход. Никъде обаче не мога да намеря информация, колко трябва да е максималната стойност, при напълно отворена дроселна клапа? При мен максималната стойност, която отчитам е 45-50 g/S при максимално отворена дроселна клапа. Дали това е нормално? Въпросът ми е продиктуван от това, че разхода ми е завишен и търся някакво логично обяснение (отбелязвам, че стилът ми на шофиране последните 5 години не е променян и причината не мога да я търся там). Моля, ако има колеги с CR-V R20A автоматик, които са сваляли данни от IAT/MAF датчика, да споделят какви са граничните стойности, които са наблюдавали.
  6. Здравей колега, Много късно виждам темата, но аз имах същия проблем. Оказа се датчик на налягането на маслото в скоростната кутия. Датчикът ми излезе 68.00 лв и след смяната и източване на на около 2.5 L масло от скоростната кутия и доливане с ново ATF-DW1 проблемът изчезна. От тогава съм минал 35 00 км.
  7. Колега dindin благодаря за уточнението. Така нещата си идват на място. При мен температурата от температурния датчик на радиатора успях да я видя единствено с по-висок клас OBD II четец, а широко распространения ELM327 показва температурата от първия датчик, който е на главата.
  8. AT скоростна кутия

    Колеги аз съм правил частична смяна - източваш и доливаш до указаните маркери на щеката . При мен няма ритане при превключване от D на R и после на P, а се чува едно щракане, все едно чукане/удар метал в метал. Трябва ли да мисля за пълно източване или може да се кара без притеснение?
  9. Малко допълнителна информация: Перките се включват при температура на охлаждащата течност, измерена от температурния датчик на главата 101 C и температура на изходящата от радиатора охлаждаща течност 95 C. Това реално са температурите от двата температурни датчика. Измерено с ATS900 на Bosch.
  10. Здравей колега Йотов, Степени реално има, но се управляват директно от компютъра на автомобила, а не вентилатора да има нещо допълнително (поне аз така съм го разбрал). Приложил съм електрическа схема и можеш да видиш, как става това.
  11. Колега Йотов по схемата, която гледах има 4 релета и скоростта на вентилаторите (на климатика и на радиатора) се управлява от тях. Самите вентилатори нямат степени. Скоростта им се управлява директно от компютъра - FANL (low speed) и FANH (high speed). Самите вентилатори доколкото успях да разбера нямат степени и допълнително управление. Прилагам схема на управлението. Извинявам се за накъсаната схема, но ми е много малка резолюцията на лаптопа и не мога да направя един единствен screenshot. Очаквах малко повече колеги да споделят, ако са сваляли данни в реално време от компютъра на автомобила, каква е температурата, която са наблюдавали, при която се включват перките на вентилаторите.
  12. Проверил съм схемата, но няма такава платка. Радиаторите се управляват през едни транзистори и релета директно от компютъра. Реално вентилаторите включват, но едва след като температурата остигне 103 C се включват перките. Вентилаторите се включват нормално и при включване на климатика .... все едно изглежда, че всичко работи. Проблемът е, че липсва информация на колко градуса трябва да се включат. Казаха ми, че при по-новите автомобили температурата, при която се включват вентилаторите ства все по-висока и по-висока. От Bosch сервиза ми казаха, че последно правили едно Ауди, при което нормално термостата отварял на 110 C.
  13. Смених и двата - на радитора (долу под перката) и този който е на главата. Променя няма. Това обаче, което казваш не звучи успокоително, ако и при моя мотор трябва да е така.
  14. Колеги прави сте, но проклетото любопитство ме човърка. За стойностите съм сигурен, че температурата е около 103 градуса. Интересното е, че никъде няма зададено на колко трябва да се включи първата степен и на колко втората. Исках ако някой има наблюдения да сподели.
×