Jump to content

qnkomu

Фен
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

qnkomu last won the day on May 14

qnkomu had the most liked content!

Community Reputation

28 Neutral

About qnkomu

  • Rank
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    vasil_77

Profile Information

  • Кара
    Honda Pilot 3.5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Тук Маркони е абсолютно прав - температурата е на изходящите газове, а не в цилиндъра, защото там наистина няма датчик. Извинявам се за некоретно цитирания параметър. Сигурен съм, че и двамата ще се съгласим, че в процентно съотношение намаляването на температурата в цилиндъра (при използване на течна фаза) няма да е по-голямо от вече цитираното: температура на запалване на ПРОПАН(C3H8) 470 - 480 C, температура на запалване на БУТАН(C4H10) 465 - 475 C. Температурата на горене е по-висока от цитираните и сметката, която съм направил в по-горния пост като цяло е коректна.
  2. Задна щанга (която е към задния мост и носача) - 52.00 лв. Мисля, че е съвсем поносимо.
  3. Колега Prodanov, аз имам Хонда Pilot 2009. Частите си ги поръчах от Euro 07 и пристигнаха за 10 дни. Всичко оригинално от US. Смених - ангренажен ремък, водна помпа, хидравличен обтегач, пистов ремък, филтри и дясна задна щанга (щангата на задния мост). Цените са повече от поносими. Успех!
  4. Колега Маркони, аз твърдо съм за градивния, спор, воден от любопитството! Температурата в цилиндрите съм я засичал с HDS четец - просто има опция за следенето им в реално време. Аз не съм кон с капаци и не твърдя, че течната фаза е брилянтна (като забравим цената), защото съм коментирал неведнъж нейния най-голям недостатък, а именно обледяването в смукателния колектор, което после води до по-трудно палене. Обаче като се има предвид, че не се режат маркучи на охладителната система, настройката е много по-опростена, можеш да си настройваш лесно системата и не на последно място усещането за динамика(според моите усещания) е много по-осезаемо ... аз гласувам за тази система. Естествено това, което ме отказва за момента на Pilot-a да му сложа такава газова е безумната цена. Ако трябва да коментирам по точките, които си представил: Инвестиция - осезаемо по-голяма. Икономия - спрямо другите ГИ системи - няма такава. Поддръжка - много по-лесна - няма изпарител, инжекторите имат гаранция 150 х.км (никога не са ми правили проблеми за 100 х.км), няма вода, която да трябва да подрява изпарител и да се правят интервенции по охладителната система. Сервизна помощ - разчиташ на форуми и директна връзка с Vialle - аз съм го правил 5 пъти. Тук е важно да предоставим обективна имформация (мисля, че тази, която представям е такава) на колегите и те вече имат глави на раменете си, за да решат.
  5. Здравей колега Birchoo, аз съм с Хонда Pilot 2009 3.5 J35 мотор. За сега мога да кажа само суперлативи за V6 мотора. Това, което тествам все още е V6 VCM-2 системата, която при определени автомобили е проблемна и се изразява в нагар по свещите и смяна на сегменти заради повишена консумация на масло - 1л на 1500 - 1600 км. По справка от различни форуми доста от V6 VCM-2 двигателите са засегнати от този проблем <10% и темата е много дискутирана. В US и Канада са провеждани акции за смяна на сегменти на 1-2-3 цилиндър защото именно те се изключват при ECO режима(когато работи VCM-2 системата). Като купуваш автомобила провери по VIN номера дали на автомобила са правени някакви сервизни акции. Аз специално съм решил да изгася VCM-2 системата, защото това е единственото решение, което предпазва мотора от бъдещи проблеми.
  6. Колега Маркони, аз съм компютърджия, но и доста грамотен в други области. Няма да се опитвам да те убеждавам в каквото и да било, но само искам да уточня нещо - при впръскването на втечнената газ в горивната камера влиза и малко повече кислород. Това именно е причината да няма загуба на мощност - по-студения въздух е по-богат на кислород. По криви на горивния процес, които съм гледал (ще се постарая да ги приложа) скороста на горене на газта леко се повишава. По отношение на охлаждането на камерата пак не съм много съгласен с теб - да предположим, че газта влиза при -42 C в смукателния колектор, от там нататък тя много агресивно се разширява и температурата и се повишава. Следил съм живи данни на цилиндрите и температура в горивната камера е около 580 C - 590 C, така, че сметката е ((580 - 42) / 580) * 100% / 4 = 7.3% /4 = 1.8% понижаване на температурата. От собствен опит (5 години) казвам, че течната фаза предоставя по-добра динамика, сравнена с нормален ГИ. Позволявам си да го твърдя защото дълги години съм карал и единия и другия вид газови системи.
  7. Колега iso_eu аз съм с Пилот 2009. Върви уникално. Засега няма проблем с VCM системата, но сигурно ще я изключа. Доста съм почел по форумите за нея и едва ли ще се вдигне много раазхода на мотора като не работи на 3 цилиндъра.
  8. За моя 3.5 V6 259 hp, LiquidSi ми идва 3800 лв. Пак е доста необосновано като цена. С доускоряването проблеми няма да имаш. За да се насладиш максимално на течната фаза си вземи кабел, за да си я настроиш сам. Аз не съм карал с настройките на инсталаторите и съм си я настройвал така, че да ми носи максимално удоволствие от шофирането. И да се върна пак на V6 мотора. Удоволствието от карането на V6 е несравнимо. Уникално балансиран мотор, страхотно усещане за динамика и ускорение. Ако може да си намериш такъв автомобил ... не се колебай!
  9. Да, говоря за R20 мотора. Филтрите си ги сменяй ти, не чакай на тях! Става въпрос за 3 мин. работа. За изпускателните клапани най-важно е да не ти е бедна сместа. Освен това студената течна газ отнема като цяло от температурата на главата така, че от течната фаза има основни плюсове. За 90 х.км не ми се наложи да правя реглаж. Само 3 проверки. Сега съм пред дилемата дали на V6 да сложа виале или BRC. Цените на течната фаза са се вдигнали необосновано много. Когато аз слагах преди 3.5 г. беше 1900 лв.
  10. Колега iso_eu, с течна фаза колата върви малко повече на газ отколкото на бензин (естествено въпрос на горивна карта, която при Vialle се задава много лесно посредством един единствен параметър - коефицент на бензиновите времена). Това се дължи на рязкото разширяване на течната газ попадайки в смукателния колектор и след това в цилиндрите. Аз винаги съм си настройвал системата да работи с малко по-богата смес LTFT: -3% .. -5%. Това ти гарантира доста добро поведение, особено при изпреварване, и не толкова голяма разлика в разхода. Има функция за допълнително впръскване на бензин. При мен беше включена след като премина над 5000 оборота. По отношение на филтрите аз имах 2 (говоря в минало време защото се разделих с CR-V-то): - в дистрибуционния клапан, който се намира в коша. Този филтър трябва да се сменя на 10 000 км, защото става много черен. - допълнителен филтър, който се поставя преди пистолета на колонката. За съжаление гадовете на газовите колонки изобщо не го харесват защото остава газ и при махане на пистолета газта отива при този, който не внимава как маха пистолета. Откраднаха ми го на 6-ия месец. Върши много добра работа. Струваше около 70 - 80 лв. Почиства се с изопропилов алкохол (или препарат за почистване на дебитомери).
  11. Колега стискай палци да не разбираш за валовете на К20. Аз го казвам от опит с 2 такива мотора. Не съм правил компромис с маслата. Следващия път като си отвориш капака на клапаните огледай хубаво валовете - пак ти го казвам от опит! Освен това разгледай темите на руснаците за К20 двигателите и разпределителните валове - 2002-2004. Моторът К24 не страда от този проблем така, че ако визираш този мотор ... няма спор. И последно, аз неверни неща не пиша! Обади се в N на брой морги за авточасти и виж на колко от тези мотори К20 разпределителните валове са им налични.
  12. Аз съм с CR-V 3 ген. бензин с газова бутилка на мястото на резервната гума. Самата резервна гума е разположена права зад седалките и преди щората на багажника. По този начин почти няма загуба на пространство в багажника. Аз съм с три деца, като най-малкия се вози в количка все още. На последното ни по-дълго пътуване до Гърция, колата беше натъпкана с: бебешка количка, 2 големи куфара, 2 сака, 4 чанти с какви ли не играчки, 2 стека вода и 2 стека бира( в някакъв момент и аз трябва да съм човек). Това се побра без проблем, като можех да виждам през огледалото за обратно виждане. Мисля, че е повече от добре като вместимост на багажника.
  13. Аз съм с такава. Износва се трудно. Три деца в колата ... постоянно стъпки, разляти млека и т.н. Почиства се много лесно, но не трябва да се оставя да засъхва. Има специални китове за почистване на алкантара. При мен най-износена е кожата на шофьорската вратам където е управлениео на прозорците и заключването. Изглеждаше много сплескана и замърсена. Тъй като ми се досвидяха 90 лв за почистващия кит за алкантара го почистих с Meglio + малко по-специална кърпа за прозорци. Кожата стана като чисто нова. На лични мога да пратя модела на кърпата, за да не правим реклама.
  14. Здравей колега Markony, чета го с ELM327. Това шунтиране сигурно е малко по-специално, защото ако е направено просто като се шунтира клапата ще има грешки и ще се увеличава температурата ... което ще доведе до по-следващи проблеми. Нали освен за рециркулация, EGR-a помага да се понижи температурата на изгорелите газове?
  15. Колега emonai радвам се, че си се оттървал от досадната оранжева лампичка. Тъй като продължавам да се човъркам с диагностиката по моята хонда, забелязах следната стойност EGR Error = +49.8% при празен ход, която ако подам рязко газ се променя на -49.8% или на стойност, която е с отрицателен знак. Въпросът към колегите ми е ... не трябва ли на празен ход тази грешка да е 0%. Да обясня как се изчислва този параметър EGR Error = (Текуща_позиция_на_EGR_клапана - Подадена_от_компютъра_позиция_на_EGR_клапана) / Подадена_от_компютъра_позиция_на_EGR_клапана, % т.е при мен на празен ход изглежда, че позицията на EGR клапана се отклонява значително, от позицията, на която компютъра иска да премести клапана. Тази стойност съм я засичал при каране на газ. Не съм наблюдавал каква е стойността при каране на бензин. Може би е грешка от моя страна, че не съм видял какви са показанията. По принцип при каране на газ (ако не е много богата горивната смес) EGR клапана не трябва да се замърсява толокова колкото при каране на бензин. Ако греша, моля да ме поправите. Ще се радвам да чуя някой, който е наблюдавал живи данни от ECU на R20А2 и има наблюдения върху този параметър.
×