Jump to content

Power_Of_Dreams_84

Фен
  • Мнения

    66
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно Power_Of_Dreams_84

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 11.04.1984

Profile Information

  • Кара
    Accord k24A3 AT 2007
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора
  1. Първи стъпки в тунинга на K24

    При Боби моята я мериха само на 3-та...
  2. Първи стъпки в тунинга на K24

    Благодаря за коментара, Недко! Както казва поговорката: "Не питай старило, а питай патило!", та затова исках да чуя мнението на някой по-вещ. Между другото, някъде след рефлаша при Боби, колата започна осезаемо повече да пуши отзад, като изпаренията миришат доста силно и дори само за малко да се завъртя при багажника при работещ двигател, целия се вмирисвам на изгорели газове, че и в купето влизат и става доста неприятно. Степента намалява естествено като се загрее мотора, но и при вече топъл го има този леко прекомерен кадеж и смрад... Възможно ли е от новите настройки да обогатява повече сместа и това да е причината и може ли нещо да се направи по въпроса? Мисля да пробвам и с тази добавка, за да не би да е нещо от горивната система: https://ap1shop.com/bg/products/amsoil-pi-performance-improver-gasoline-additive-22/
  3. Първи стъпки в тунинга на K24

    Писах писмо на funkypower.com във връзка с изпускателя на DC Sports. Обясниха ми, че въпреки, че има керамично покритие (оказа се само външно) било хубаво, но не и задължително, да се увива допълнително модула с термо лента. Понеже при ускорение, леките отклонения в позицията на двигателя е възможно във времето да доведат до пукнатини в системата, питах има ли подобна опасност при DC Sports, но ми обясниха, че ако държачите на мотора са здрави, не би трябвало да има проблем, още повече, че въпросния модел има гъвкав сегмент, който ги обира до известна степен. Май не съм виждал такъв елемент при сглобките на Драго или се бъркам? Някой имал ли е подобен проблем? Още се чудя на кого да се доверя и от къде да поръчам...
  4. Първи стъпки в тунинга на K24

    Преди няколко месеца и аз минах през Боби за въпросния рефлаш и мога само положителни неща да кажа (макар че нещо не се бяха разбрали с украинеца и падна голямо чакане и звънене докато го събудят, тъй като от известно време се бил преместил да живее пича в Канада и при него нашата инициатива се падаше по малките часове). Доколкото разбрах, преди мен е минал някой друг колега с К24 автомат, където на диното дал 157 к.с. и ме подготвиха за подобен резултат, в следствие на типа трансмисия. Всички обаче останахме приятно изненадани с моите стокови 166 к.с. и 220 нютона (заключиха, че явно колата на колегата е имала някакъв проблем), а украинеца, след като му пратиха графиката, им вика "търсете турбина!" та явно и той остана изненадан от резултата! Единственото подобрение в онзи момент беше премахнатия при Драго катализатор. При свалянето на компа ми, Боби ми обясняваше на колко неподходящо място е монтиран и как често се случва да се мокри от климатика. Оказа се, че и моят беше "наводняван" и беше чист късмет, че се реших на рефлаша, защото е било въпрос на време да изгърмя и да отида на нов или употребяван комп + нов рефлаш. Боби почисти внимателно окислените области и след като извършиха същинския ъпдейт, облепи мястото, където се е мокрил с алуминиево тиксо, така че да предотврати бъдещи проблеми. Контролното замерване отчете 172 к.с. и по-важното - 250 Нм! Някъде по флашките съм забутал графиката и затова цитирам по спомен... Колата определено се съживи и стана по-приятна за каране. Докато чакахме украинеца да се събуди, коментирахме доста неща, свързани с тунинга на нашите Акорди и ми препоръчаха като следващи "първи стъпки в тунинга" подмяна на хартиения въздушен филтър с K&N панелен и нов изпускателен колектор, каквито съвети ми даде и Драго. Филтърът го смених, а онзи ден със смяната на маслото (карам с 5W30 signature series на Amsoil) за първи път сложих и Amsoil-ски маслен филтър, който по лаболаторни тестове постига 99% филтриращи свойства, съпоставено с 68% на оригиналните филтри на Хонда (след смяната навъртях 500 км и колата сякаш подобри една идея вървежа и разхода). Сега ми остана единствено да реша въпроса с изпускателния колектор и реших да се допитам до вас за съвет! Драго, който е доказан специалист ми оферира изработка (ако правилно разбирам ги прави от неръждаема стомана) + термоизолация с лента + монтаж за 1000 лв., но пък из нета намирам на сносни цени такъв, който е с керамично покритие и съответно дава по-добра производителност (поради свойството да задържа топлината и съответно да извежда отработените газове по-ефективно) и по-дълъг експлоатационен живот. Намерих един такъв вариант за около 800 лв.: http://www.funkypower.com/index.php/dc-sports-4-2-1-exhaust-manifold-k24.html Какво ще ме посъветвате, като се има предвид, че търся подобрение без осезаемо вдигане на шума, поне до към 3-3500 об.?
  5. Първи стъпки в тунинга на K24

    На мен Драго ми даде цена от 900 лв. с монтаж за ден, но най-добре говорете директно с него - http://www.extreme-tuning.bg/
  6. Първи стъпки в тунинга на K24

    Колега от къде поръча филтъра Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Най-добра цена намерих тук: https://www.avtochastionline24.bg/ За нашите машини номера на филтъра е 33-2276, а на почистващия комплект 99-5000EU Поздрави!
  7. Първи стъпки в тунинга на K24

    И Драго спомена това за конусните филтри, че не ми ги препоръчва. Преди малко заръчах панелен K&N с комплект за поддръжка и в най-скоро време мисля да го посетя отново за смяна на колектора, че ми стана интересно колко точно спъва работата стоковия Благодаря за коментарите и поздрави!
  8. Първи стъпки в тунинга на K24

    И аз да се похваля с моята първа мини стъпка в тунинга - тази събота смених при Драго в Extreme-Tuning катализатора с резонаторно гърне. Много компетентна и добре свършена работа, а резултатът не закъсня. На идване в отсечката Стара Загора - София при почти постоянна скорост от 150-160, разход 10,2 по борд комп; на връщане - пак същата скорост, на моменти до 200, че една Алфа ми се заигра, разход 8,4 по борд комп, с единствената разлика от 20 и няколко литра по-малко гориво, в сравнение с първия курс, но пък с включен климатроник. Доста съм доволен и сега ми се иска да я подкарам дори още, на принципа апетита идва с яденето Драго предложи като следваща стъпка да сменим и изпускателя (твърди че стоковия не е никак добър) и смята, че дори само с тези 2 промени ще усетя доста приятна разлика във вървежа, а и от коментара на колегата BuRn1nG излиза, че и Боби е на това мнение. В последствие, като последна стъпка мисля да мина и на един рефлаш при него и да спра дотук. Между другото, с Драго коментирахме и въздушния филтър, тъй като в момента съм с хартиен и ми препоръча да сложа един панелен K&N. Това нещо каква поддръжка иска и на какъв интервал?
  9. Първи стъпки в тунинга на K24

    Добре, а къде ще ме насочите за махането му? По спомен мисля някой беше хвалил extreme-tuning.bg
  10. Акорд 7-ген - общи дискусии

    Колеги, някой сблъсквал ли се е с проблем с вградената хендс фри система на Хонда? При мен HFS я има фабрично, с управление от волана и преди година и нещо, когати си купих акордеона си вършеше работата чудесно за няколко месеца и после, необяснимо как и защо, спря да открива блутут устройства, за да се свърже с тях. Някакви идеи как да оправя нещата? Пробвах с разкачане на акумулатора за минута-две, за да се рестартира модула, но без резултат?
  11. Първи стъпки в тунинга на K24

    Благодаря за отговора, bongo! А можете ли да ме насочите към проверено място (без значение Стара Загора, Пловдив или София), където могат, ако това изобщо е възможно, да диагностицират състоянието на катализатора и ако се налага, да ми го сменят с резонаторно гърне? Доколкото разбирам, това е препоръчителната стъпка, преди рефлаша...
  12. Първи стъпки в тунинга на K24

    Това вярно ли е, че като съм със фейслифтов К24 не мога да се класирам за рефлаш при Боби?
  13. проблем с ксенона на Акорд 2004г

    След извършване на пътния тест късите осветяват вече добре, но дългите незнайно защо продължават едва да покриват дистанцията на късите... На предния ми акордеон като ги включех и ставаше ден Някакви идеи?
  14. Акорд 7-ген - общи дискусии

    Едно въпросче относно автоматичните трансмисии. Вие, колеги, на светофар изключвате на неутрална или държите на скорост автомобила? Едната или другата практика дава ли отражение върху износването на кутията? Питам защото аз по принцип на светофар, ако трябва да чакам примерно 20 сек и нагоре, винаги изключвам на позиция N, но наскоро един колега с Legend "анатемоса" тази практика с твърдението, че всяко включване на скорост причинява "удар" и излишно натоварване в трансмисията.
  15. Акорд 7-ген - общи дискусии

    И аз се записвам към анти-чалга клуба! По темата - защо не си сложите по един usb/sd/aux адаптор и да се избавите от мъките?!
×