Jump to content

Power_Of_Dreams_84

Фен
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About Power_Of_Dreams_84

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 04/11/1984

Profile Information

  • Кара
    2007 Honda Accord CL9 / 2007 Honda Odyssey RL3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора

Recent Profile Visitors

471 profile views
  1. При мен като я купувах точно бяха сменили маслото и съм минал около 3000 км. без да се е налагало да доливам. При реглаж на клапаните нали се сменят и маслените сегменти?
  2. Това лъже, защото модула се включва директно в датчика за температура на охлаждащата течност, но тъй като лъже компа, че е под нормата със съвсем малко, мисля че не остава включен смукача...
  3. Да, веднага се усети разлика в респонса и ми е интересно да видя докъде може да стигне ъпгрейда. Ако ти е интересно, ето линк към статията-ревю на джаджата, която ме зариби да опитам: https://www.performancechipreviews.com/st8pro-performance-chip/
  4. ceco_accord беше питал дали VCM системата се активира при работа на място и отговора е отрицателен. Активира се при достигане на оптимална работна температура и скорост между 20 и 80 мили. Точно такъв е принципа на модулите за деактивиране - лъжат температурния сензор на антифриза, че колата не си е стигнала оптималната температура и е все още в процес на загряване.
  5. Колеги, привет! Извинявам се, че доста време не съм писал и отговарял, но поради някаква причина изобщо не съм получавал известия, че има отговори в темата. Откъде да започна - както казва колегата qnkomu, системата за управление на цилиндрите VCM (при мен версията е такава, че изключва винаги 3 цилиндъра, около 5-6 сек. след като светне ECO индикацията) е най-голямата тъпотия, която от Хонда са измисляли и се убедих в това лично и по трудния начин по време на семейната ни почивка в Гърция през септември. Там ми светна check engine light-a и след като сканирах за грешки се оказа споменатия от колегата multiple cylinder misfire проблем. Оправи се от само себе си след ден-два каране по-агресивно, но след като се прибрахме в БГ първото нещо бе да си поръчам модул за деактивиране на тази чутовна глупост, която освен споменатите детонации в цилиндрите и износването на скъпите тампони на двигателя, нарушава работата и на трансмисията, а в дългосрочен план скапва хидротрансформатора. През 2013 г. има заведено колективно дело на собственици срещу Хонда във връзка с VCM, което собствениците печелят и въпреки това, продължават и до ден днешен да я вграждат и съм чел за същите проблеми и на модел от 2017 г., което е пълен абсурд. Там логиката им е, че благодарение на нея ги класират в по-благоприятен емисионен клас, но това е за сметка на клиента. След като вече си карам колата винаги на 6 цилиндъра, машината стана друга - скоростната кутия работи много по-плавно и динамиката също се подобри осезаемо. Иначе вече съм се заредил с 5 литра Amsoil Sygnatute Series 5W-20, както и с техен маслен филтър, така че и аз, както колегата qnkomu се доверявам изцяло на американците относно маслата. По принцип, хора, които са си деактивирали VCM докладват, че мотора спира да харчи масло. Някой нагоре попита за сервизните акции. Историята се разви така - писах на owners.honda.com за това, че по автомобила има 2 неизпълнени сервизни акции и бях дал мои контакти. След около седмица получих обаждане по телефона от тях и ми казаха, че ме завеждат с клиентски номер и ще изпратят всички части и инструкции до Хонда България, и че ще мога в последствие да избера удобен сервиз, където да се извърши манипулацията. Минаха около 2 месеца, докато пристигнат нещата и преди 2 седмици ходих до Пловдив да ги оправим. Там им споменах за проблемите с окачването и спирачките, обезвъздушиха ги, прегледаха ходовата част и ми казаха, че ще оправят всичко за има-няма...4-5000 лв. Реглажът направо ми отказаха да го правят, защото си купих гарнитурите за 350 лв. от Щатите, а не за 700 лв. от тях, така че ще търся някой в СЗ, който да ми направи реглажа. На студено се чува едно тракане, а и за този двигател е характерно да натяга изпускателните клапани, което образно казано му пречи да диша нормално, оттам страда от липса на мощност и предполагам влошава разхода. Предполагам, че никога не й е правен, така че това ще е следващото нещо, което ще се прави. По окачването, след Пловдив тук я гледаха още 2 сервиза и в крайна сметка имам за смяна вътрешен кормилен накрайник (възможно е да има отношение към вдървяването на волана при въртене на място), също задни тампони на носачите, предни амортисьори и единия заден, но той търпи отлагане и ще се прави догодина сигурно. Тук никъде, където имам познати и се занимават с части, не могат да ми ги намерят, та всичко ще се поръчва от Щатите и с доставка и митница цифрата ще е около 2000 лв., което си е кофти тръпка, но няма как - 4 години по родните, и особено по софийските "пътища", са си казали тежката дума. Сложих си и чип-тунинг от проверена американска фирма (посочваш модел, година и двигател и го програмират индивидуално), който се връзва през ODB порта и прави газта много по-отзивчива, вдига engine output power с до 35%, но при мен още е в обучителен етап и предстои да усетя пълния ефект, особено след реглажа на клапаните, когато мотора ще започне да издиша правилно. Спирам вече, че стана цял ферман. Явно ще трябва да влизам от време на време, за да проверявам за нови коментари. Поздрави на всички!
  6. Върви и вози доста добре, даже вчера правихме разходка до Хисаря със семейството (4 възрастни + щерката, количката и 100 литра мин. вода на връщане) и ни беше много удобно. Свалих напречните греди от покрива, тъй като не се ползват, а увеличават съпротивлението и ми даде разход по компютър 10.5 литра на 100, което си е доста прилично постижение. Иначе все още имам доста работа по нея. Онзи ден я взех от бояджия за козметични процедури и разкрасяване и предстои да я давам за основно почистване и пране, че особено като е стояла няколко часа без да се проветрява, като влезна ме удря много неприятна миризма на смес от цигари и ароматизатори... Почти всичко като консумативи съм сменил, тази седмица ще правя промивка на хидравличната система с подмяна на хидравличното казанче с ново, което се надявам да ми реши втвърдяването на волана при въртене на място. Чакам комплект маркучи от неръждаема стомана, за да сменя гумените на спирачките, които явно с годините се раздуват от налягането и педала е твърде мек и съответно спирачното усилие твърде слабо. После ми остават ремонт в Пловдив по 2 сервизни акции + проверка за сходимостта/стенд и реглаж на клапани, нови свещи и ще е напълно готова за пътешествия :) Още свиквам с по-меката в сравнение с Акорда визия и като цяло с окачването, което на хубав път с леки неравности е като лодка, но появят ли се процепи, дупки и дупчици става твърде раздрънкано и е леко неприятно усещането в купето. Конкретно в предно дясно колело чувам едно тъпо тропане и ще търся проблем там... В общи линии това е! Има доста неща за оправяне, но явно преди мен не са й обръщали особено внимание. Иначе автомобила е чудесно замислен и има супер готина и респектираща стойка на пътя...
  7. Заповядай! За съжаление не ми дава да кача повече снимки, че са по 6 MB едната, а лимита е 8...
  8. Благодаря, колега! За маслата и аз бях като теб и не признавах нищо друго освен Хонда. Докато не се получи проблем с вибрации от трансмисията на моя Акорд. След много ровене, четене, търсене и консултации, стигнах до един извод - продуктите на Хонда далеч не са най-доброто, което може да се сложи в автомобила (а в същото време е може би най-скъпото)... И така, след като направих промивка през охладителя и налях от американското Amsoil Signature Series колата стана друга! После минах на такова и за мотора, както и за масления филтър. Колата работи вече 40-50 000 км. като швейцарски часовник, а разхода ми падна с повече от 2/100 ( за да бъда максимално коректен, имам и рефлаш при Боби, както и резонаторно гърне вместо катализатор). Така че аз съм вече фен на тази марка и слагам всичко, което мога на тях. Последно смених антифриза на Акорда с такъв на Амсойл, за който се твърди, че многократно надхвърля изискванията на всички автомобилни производители. Сега вече в Стара Загора има сервиз, който предлага машинна промивка, Акорда наскоро го минах през процедурата и съм доволен, та мисля тези дни да мина и с Одисея. Колата е с двигател J35A7, снабден с VCM системата за изключване на 3 от цилиндрите. Единственото лошо на мотора според мен е, че не е с верига.
  9. Благодаря много за пожеланията и за съвета за Евро-то! Ще поразпитам как може да се случи това...
  10. Правилно предполагаш, колега! Взех го преди няколко дни, но от емоции - и положителни и не дотам, не ми остана време да пиша тук. Колата е супер - голяма, комфортна, луксозна, вози като лодка, не чупи вратове, но има тяга, когато ти трябва. Лакома е доста (градско 18-19...), но от София до Стара Загора при 140-150 си ми даде приличните за над 2 тона кола около 12/100, което ме устройва, тъй като ще се кара основно в такъв режим и то има-няма 10000 км/годишно. Оттам имах първоначално голяма уплаха, защото колата НЕ спираше, нямаше ръчна (в случая - крачна), тропаше яко по дупките, а волана затягаше при въртене на място сякаш караш Лада 7ца :D Бях подготвен, че спирачките по default не струват, и убеждаван от целия екип на един препоръчан сервиз, че колата е чук, реших че твърде много я искам, за да ме откажат тез неща и стиснахме ръце с човека. Оттам минах през идея за поръчкови 4 бутални спирачки и опасения за сериозен дефект в кормилната уредба, а тропането изчезна с демонтирането на теглича. За мой късмет се оказа, че колата не спира, просто защото няма грам накладки, а спирачната течност беше станала на пилешки бульон и след като днес сменихме всичко с ново, о кеф! Ръчната я регулирахме и вече и тя е чук, а последния ми сериозен дерт - втвърдяването на волана може би ще се реши с една промивка на системата, ново хидравлично масло и повратния момент - нов резервоар и капачка! Оказва се, че оригиналния е с фабричен дефект, тъй като има на дъното филтър, който е твърде ситен и след тези близо 170к км. боклуците, които е събрал нарушават всмукването при ниски обороти. След промивката и смяната на резервоара + новата течност би трябвало системата да стане като нова. Остава ми само тези дни да направя промивка и на трансмисията и хидротрансформатора и зареждане с американското масло Amsoil и колата трябва да стане чук. Накрая вече ще имам само козметични процедури и освежаване и много надявам се безгрижни и комфортни км...
  11. Абсолютно! То и аз мисля да запазя Акорда за къси дестинации и градско, а ако го вземем "кораба", да се ползва само на дълъг път. Със сигурност ще минем през Омбре (доколкото разбрах той кара предишната 2ра генерация) и ще й направя пътен тест, че чета притеснителни оплаквания от проблеми, свързани със системата за изключване на цилиндрите VCM (вибрации) и спирачките (потъване на педала). Дано всичко е наред и скоро да се похваля с нова придобивка...
  12. Разбира се, че км не са реални, най-малко от факта, че стойността е грешно или нарочно записана в км, а не както е реално в мили, т.е. колата по одометър е на 110 000 мили или около 180 000 км., което също е съмнително за толкова години, но да кажем, че е възможно. Аз я гледах вече веднъж, вътре изглежда горе-долу запазена, ако изключим, че е пушено доста в купето, което е кофти... Външно има забележки, но четох че боята на този модел по принцип е слабо място и след време почва да се лющи. Собственикът е фен на марката и твърди, че автомобила е поддържан изцяло в сервиз Омбре и има документи за всичко. Именно затова се допитвам и до вас, да не би някой да познава собственика (и автомобила респективно), за да каже дали са читави...
  13. Все пак май се насочвам към този "кораб", просто защото не мога да харесам друг модел с плъзгащи врати и голям багажник, който в същото време да е с комфортна возия, добър и качествен интериор и приличен мотор. Някой знае ли този софийски Одисей и може ли да сподели мнение: https://mobile.bg/11560099886468115
  14. Благодаря за съвета! И един приятел от Канада, въпреки че казва добри думи за модела, който е масов там, смята че разхода ще е доста сериозен, при все, че сега сме свикнали с между 8 и 9/100 с Акорда. Пусто Хонда нямат някой по-малък модел с плъзгащи врати, удобен за семейство с малки деца...
  15. Привет, колеги! Някой да има опит или наблюдения за модела, че семейството расте и си търсим по-сериозен миниван (заради удобството на плъзгащите врати и багажното пространство), а специално този модел вади и добра визия/возия, качествен интериор и прилични екстри. Въпросът ми е по-скоро свързан с реален разход на гориво (ще се кара основно извънградско и не бих сложил LPG), поддръжка, консумативи и части. Също така, на Одисей за продажба, къде бихте ми препоръчали да извърша сервизен преглед в София (като изключим Бултрако)? Благодаря предварително на включилите се в дискусията!
×
×
  • Create New...