Jump to content

Power_Of_Dreams_84

Фен
  • Content Count

    75
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Power_Of_Dreams_84

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 04/11/1984

Profile Information

  • Кара
    Accord k24A3 AT 2007
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора

Recent Profile Visitors

423 profile views
  1. Power_Of_Dreams_84

    Honda Odyssey 2005-2008

    Заповядай! За съжаление не ми дава да кача повече снимки, че са по 6 MB едната, а лимита е 8...
  2. Power_Of_Dreams_84

    Honda Odyssey 2005-2008

    Благодаря, колега! За маслата и аз бях като теб и не признавах нищо друго освен Хонда. Докато не се получи проблем с вибрации от трансмисията на моя Акорд. След много ровене, четене, търсене и консултации, стигнах до един извод - продуктите на Хонда далеч не са най-доброто, което може да се сложи в автомобила (а в същото време е може би най-скъпото)... И така, след като направих промивка през охладителя и налях от американското Amsoil Signature Series колата стана друга! После минах на такова и за мотора, както и за масления филтър. Колата работи вече 40-50 000 км. като швейцарски часовник, а разхода ми падна с повече от 2/100 ( за да бъда максимално коректен, имам и рефлаш при Боби, както и резонаторно гърне вместо катализатор). Така че аз съм вече фен на тази марка и слагам всичко, което мога на тях. Последно смених антифриза на Акорда с такъв на Амсойл, за който се твърди, че многократно надхвърля изискванията на всички автомобилни производители. Сега вече в Стара Загора има сервиз, който предлага машинна промивка, Акорда наскоро го минах през процедурата и съм доволен, та мисля тези дни да мина и с Одисея. Колата е с двигател J35A7, снабден с VCM системата за изключване на 3 от цилиндрите. Единственото лошо на мотора според мен е, че не е с верига.
  3. Power_Of_Dreams_84

    Honda Odyssey 2005-2008

    Благодаря много за пожеланията и за съвета за Евро-то! Ще поразпитам как може да се случи това...
  4. Power_Of_Dreams_84

    Honda Odyssey 2005-2008

    Правилно предполагаш, колега! Взех го преди няколко дни, но от емоции - и положителни и не дотам, не ми остана време да пиша тук. Колата е супер - голяма, комфортна, луксозна, вози като лодка, не чупи вратове, но има тяга, когато ти трябва. Лакома е доста (градско 18-19...), но от София до Стара Загора при 140-150 си ми даде приличните за над 2 тона кола около 12/100, което ме устройва, тъй като ще се кара основно в такъв режим и то има-няма 10000 км/годишно. Оттам имах първоначално голяма уплаха, защото колата НЕ спираше, нямаше ръчна (в случая - крачна), тропаше яко по дупките, а волана затягаше при въртене на място сякаш караш Лада 7ца :D Бях подготвен, че спирачките по default не струват, и убеждаван от целия екип на един препоръчан сервиз, че колата е чук, реших че твърде много я искам, за да ме откажат тез неща и стиснахме ръце с човека. Оттам минах през идея за поръчкови 4 бутални спирачки и опасения за сериозен дефект в кормилната уредба, а тропането изчезна с демонтирането на теглича. За мой късмет се оказа, че колата не спира, просто защото няма грам накладки, а спирачната течност беше станала на пилешки бульон и след като днес сменихме всичко с ново, о кеф! Ръчната я регулирахме и вече и тя е чук, а последния ми сериозен дерт - втвърдяването на волана може би ще се реши с една промивка на системата, ново хидравлично масло и повратния момент - нов резервоар и капачка! Оказва се, че оригиналния е с фабричен дефект, тъй като има на дъното филтър, който е твърде ситен и след тези близо 170к км. боклуците, които е събрал нарушават всмукването при ниски обороти. След промивката и смяната на резервоара + новата течност би трябвало системата да стане като нова. Остава ми само тези дни да направя промивка и на трансмисията и хидротрансформатора и зареждане с американското масло Amsoil и колата трябва да стане чук. Накрая вече ще имам само козметични процедури и освежаване и много надявам се безгрижни и комфортни км...
  5. Power_Of_Dreams_84

    Honda Odyssey 2005-2008

    Абсолютно! То и аз мисля да запазя Акорда за къси дестинации и градско, а ако го вземем "кораба", да се ползва само на дълъг път. Със сигурност ще минем през Омбре (доколкото разбрах той кара предишната 2ра генерация) и ще й направя пътен тест, че чета притеснителни оплаквания от проблеми, свързани със системата за изключване на цилиндрите VCM (вибрации) и спирачките (потъване на педала). Дано всичко е наред и скоро да се похваля с нова придобивка...
  6. Power_Of_Dreams_84

    Honda Odyssey 2005-2008

    Разбира се, че км не са реални, най-малко от факта, че стойността е грешно или нарочно записана в км, а не както е реално в мили, т.е. колата по одометър е на 110 000 мили или около 180 000 км., което също е съмнително за толкова години, но да кажем, че е възможно. Аз я гледах вече веднъж, вътре изглежда горе-долу запазена, ако изключим, че е пушено доста в купето, което е кофти... Външно има забележки, но четох че боята на този модел по принцип е слабо място и след време почва да се лющи. Собственикът е фен на марката и твърди, че автомобила е поддържан изцяло в сервиз Омбре и има документи за всичко. Именно затова се допитвам и до вас, да не би някой да познава собственика (и автомобила респективно), за да каже дали са читави...
  7. Power_Of_Dreams_84

    Honda Odyssey 2005-2008

    Все пак май се насочвам към този "кораб", просто защото не мога да харесам друг модел с плъзгащи врати и голям багажник, който в същото време да е с комфортна возия, добър и качествен интериор и приличен мотор. Някой знае ли този софийски Одисей и може ли да сподели мнение: https://mobile.bg/11560099886468115
  8. Power_Of_Dreams_84

    Honda Odyssey 2005-2008

    Благодаря за съвета! И един приятел от Канада, въпреки че казва добри думи за модела, който е масов там, смята че разхода ще е доста сериозен, при все, че сега сме свикнали с между 8 и 9/100 с Акорда. Пусто Хонда нямат някой по-малък модел с плъзгащи врати, удобен за семейство с малки деца...
  9. Power_Of_Dreams_84

    Honda Odyssey 2005-2008

    Привет, колеги! Някой да има опит или наблюдения за модела, че семейството расте и си търсим по-сериозен миниван (заради удобството на плъзгащите врати и багажното пространство), а специално този модел вади и добра визия/возия, качествен интериор и прилични екстри. Въпросът ми е по-скоро свързан с реален разход на гориво (ще се кара основно извънградско и не бих сложил LPG), поддръжка, консумативи и части. Също така, на Одисей за продажба, къде бихте ми препоръчали да извърша сервизен преглед в София (като изключим Бултрако)? Благодаря предварително на включилите се в дискусията!
  10. При Боби моята я мериха само на 3-та...
  11. Благодаря за коментара, Недко! Както казва поговорката: "Не питай старило, а питай патило!", та затова исках да чуя мнението на някой по-вещ. Между другото, някъде след рефлаша при Боби, колата започна осезаемо повече да пуши отзад, като изпаренията миришат доста силно и дори само за малко да се завъртя при багажника при работещ двигател, целия се вмирисвам на изгорели газове, че и в купето влизат и става доста неприятно. Степента намалява естествено като се загрее мотора, но и при вече топъл го има този леко прекомерен кадеж и смрад... Възможно ли е от новите настройки да обогатява повече сместа и това да е причината и може ли нещо да се направи по въпроса? Мисля да пробвам и с тази добавка, за да не би да е нещо от горивната система: https://ap1shop.com/bg/products/amsoil-pi-performance-improver-gasoline-additive-22/
  12. Писах писмо на funkypower.com във връзка с изпускателя на DC Sports. Обясниха ми, че въпреки, че има керамично покритие (оказа се само външно) било хубаво, но не и задължително, да се увива допълнително модула с термо лента. Понеже при ускорение, леките отклонения в позицията на двигателя е възможно във времето да доведат до пукнатини в системата, питах има ли подобна опасност при DC Sports, но ми обясниха, че ако държачите на мотора са здрави, не би трябвало да има проблем, още повече, че въпросния модел има гъвкав сегмент, който ги обира до известна степен. Май не съм виждал такъв елемент при сглобките на Драго или се бъркам? Някой имал ли е подобен проблем? Още се чудя на кого да се доверя и от къде да поръчам...
  13. Преди няколко месеца и аз минах през Боби за въпросния рефлаш и мога само положителни неща да кажа (макар че нещо не се бяха разбрали с украинеца и падна голямо чакане и звънене докато го събудят, тъй като от известно време се бил преместил да живее пича в Канада и при него нашата инициатива се падаше по малките часове). Доколкото разбрах, преди мен е минал някой друг колега с К24 автомат, където на диното дал 157 к.с. и ме подготвиха за подобен резултат, в следствие на типа трансмисия. Всички обаче останахме приятно изненадани с моите стокови 166 к.с. и 220 нютона (заключиха, че явно колата на колегата е имала някакъв проблем), а украинеца, след като му пратиха графиката, им вика "търсете турбина!" та явно и той остана изненадан от резултата! Единственото подобрение в онзи момент беше премахнатия при Драго катализатор. При свалянето на компа ми, Боби ми обясняваше на колко неподходящо място е монтиран и как често се случва да се мокри от климатика. Оказа се, че и моят беше "наводняван" и беше чист късмет, че се реших на рефлаша, защото е било въпрос на време да изгърмя и да отида на нов или употребяван комп + нов рефлаш. Боби почисти внимателно окислените области и след като извършиха същинския ъпдейт, облепи мястото, където се е мокрил с алуминиево тиксо, така че да предотврати бъдещи проблеми. Контролното замерване отчете 172 к.с. и по-важното - 250 Нм! Някъде по флашките съм забутал графиката и затова цитирам по спомен... Колата определено се съживи и стана по-приятна за каране. Докато чакахме украинеца да се събуди, коментирахме доста неща, свързани с тунинга на нашите Акорди и ми препоръчаха като следващи "първи стъпки в тунинга" подмяна на хартиения въздушен филтър с K&N панелен и нов изпускателен колектор, каквито съвети ми даде и Драго. Филтърът го смених, а онзи ден със смяната на маслото (карам с 5W30 signature series на Amsoil) за първи път сложих и Amsoil-ски маслен филтър, който по лаболаторни тестове постига 99% филтриращи свойства, съпоставено с 68% на оригиналните филтри на Хонда (след смяната навъртях 500 км и колата сякаш подобри една идея вървежа и разхода). Сега ми остана единствено да реша въпроса с изпускателния колектор и реших да се допитам до вас за съвет! Драго, който е доказан специалист ми оферира изработка (ако правилно разбирам ги прави от неръждаема стомана) + термоизолация с лента + монтаж за 1000 лв., но пък из нета намирам на сносни цени такъв, който е с керамично покритие и съответно дава по-добра производителност (поради свойството да задържа топлината и съответно да извежда отработените газове по-ефективно) и по-дълъг експлоатационен живот. Намерих един такъв вариант за около 800 лв.: http://www.funkypower.com/index.php/dc-sports-4-2-1-exhaust-manifold-k24.html Какво ще ме посъветвате, като се има предвид, че търся подобрение без осезаемо вдигане на шума, поне до към 3-3500 об.?
  14. На мен Драго ми даде цена от 900 лв. с монтаж за ден, но най-добре говорете директно с него - http://www.extreme-tuning.bg/
  15. Колега от къде поръча филтъра Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Най-добра цена намерих тук: https://www.avtochastionline24.bg/ За нашите машини номера на филтъра е 33-2276, а на почистващия комплект 99-5000EU Поздрави!
×