Jump to content

Power_Of_Dreams_84

Фен
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Power_Of_Dreams_84 last won the day on July 26 2021

Power_Of_Dreams_84 had the most liked content!

Community Reputation

42 Neutral

About Power_Of_Dreams_84

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 04/11/1984

Profile Information

  • Кара
    2007 Honda Odyssey Touring
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора

Recent Profile Visitors

949 profile views
  1. Към колата давам всички оригинални части, които са били подменени, нови части и консумативи за бъдещи нужди. Подарявам специално защитно покривало за целия автомобил, както и чип-тунинг модул американско производство, повече инфо на линка: https://www.sawyertuning.com/product/better-st8pro-stage-3-obd-gas-diesel-performance-chip-programmer/
  2. Първа регистрация: 09.2007 г. Километраж: 195600 км. Трансмисия: 5-степенен автомат Мощност: 244 к.с. Цена: 22 000 лв. Телефон за контакт (и вайбър): 0988349663 (Стефан) Това е перфектния семеен автомобил, невероятно комфортен и удобен за дълъг път, спокойно превозвайки до 7 възрастни и багажа им (тествано). Най-високата модификация за модела - Touring, която разполага с доста полезни и нестандартни екстри като: електрически отваряеми багажна и странични врати, електрически регулируеми педали, мултимедийна система с възможност за възпроизвеждане на всякакви файлове от флашка, преден и заден парктроник, камера за задно виждане, автоматични фарове с модул за дневни светлини (всички осветителни тела са LED), тризонов климатроник с модул за управление на втория ред, скрито отделение в пода и доста други. По колата съм извършщил доста подобрения и съм направил профилактика на всичко, за което може да се сетите. За всичко съм си водил отчетност с дати и пробег и кога са следващите сервизни интервали, така че следващия собственик ще има пълна и ясна представа относно поддръжката на автомобила. Всичко като сериозни интервенции съм извършил съвсем наскоро, така че на колата предстоят в близко бъдеще само смяна на масла и леки консумативи. Някои от нещата, които съм направил за последните 2 години са: професионален ъпгрейд на цялостната предна спирачна система (с помощта на инженер от развойния технически отдел на Хонда Америка) с дискове, накладки и спирачни апарати от Honda Pilot 2010 + комплект Goodridge Stainless steel brake lines; сменил съм хидравличната помпа и хидравличното казанче с нови; реглаж на клапаните; нов термостат, сменени водна помпа, ремъци, ролки и обтегачи, нови задни амортисьори KYB Excel-G японски и подсилване на задните пружини с комплект въздушни възглавници, модел Airlift 1000. Също съм сменил цялото табло и модула на климатроник с такива от канадски модел, за да стане в метрична система (км/ч, градуси в Целзий и т.н.) и да бъде максимално удобна за ползване по нашите географски ширини. При смяната съм настроил одометъра на новото да отговаря на 100% на километража на старото табло (давам оригиналните компоненти на новия собственик). Използвал съм само оригинални части, поръчвани най-вече от RockAuto USA. Има монтиран специален висококачествен модул за деактивиране на VCM функцията (която превключва между 3 и 6 цилиндъра, повече подробности по телефон или на живо). Оборудвал съм колата и с нова резервна гума тип патерица (модификацията не разполага с такава фабрично, защото излиза от завода с гуми Runflat); комплект зимни гуми 17" с DOT края на 2018 и комплект летни 18" Falken FK510 на 2 сезона, сложени на маркови джанти BBS, внос от Щатите. Всички гуми са с датчици за налягането, а системата показва индивидуалните стойности на всяка гума. Газови амортисьори вместо щеката на предния капак. Колата е 3 катализатора (налични, единия се слага специално заради регулациите на щата Калифорния) и също много важно - с вписана в талона Евро 4 норма! Извършил съм в оторизиран сервиз на марката и 2 сервизни акции със съдействието и части, изпратени директно от Хонда Америка, дори си имам зачислен служител там, който отговаря за автомобила при нужда. Цената е такава, тъй като съм инвестирал доста средства и време, за да я приравня максимално много до перфектното техническо състояние, та дори и отгоре (визирам например спирачната система, където съм инвестирал над 2000 лв. , но която сега работи значително по-добре от фабричната конфигурация). За повече инфо по телефона мога да говоря доста, за който се интересува. Колата е страхотна, вози като лодка, няма хлопане или скърцане и разполага с доста мощ, автоматика не се усеща като превключва (от 2007 слагат същата трансмисията като на пикапа Honda Ridgeline 4x4, която е с много по-голям капацитет), дава среден разход от 12л/100 км. , засичано редовно през последните месеци със специализирано приложение. Честно казано никак не ми се разделя с нея, но децата поотраснаха и вече бихме се справили и с по-малък автомобил. Съхранява се в сух гараж и няма ръжда по купето. Има леки външни и интериорни забележки, но нищо фрапиращо. Таблото е покрито с висококачествена подложка от велур, специално за модела, която предпазва от слънчево отражение и от прегряване на таблото през лятото, много удобна и красива екстра. Към колата имам и напречни греди за закрепяне на товарна кутия/ски/сноуборд и др. , както и оригинален американски теглич, но в момента са свалени. Има модул за безключово палене, който е деактивиран, тъй като не ползвам тази функция, но може да се активира при желание.
  3. Здравейте и за много години, колеги! За съжаление се случи това, което смятах, че в близките 5-6 години е изключено, а именно - решихме да се разделим с Одисея. Въпреки че вече изпълних абсолютно всички проекти и ъпгрейди по него и в момента е кола, която със сигурност за годините и пробега си, впечатлява като пътно поведение, комфорт и динамични характеристики. Но модерната болест сериозно ограничава използването на колата, а и децата поотраснаха, та без колички, кошари и детски столчета, бихме се справили и с по-малък автомобил. За да не правя реклама тук, който иска нека пише на лично и мога да пратя повече инфо и снимки. Бъдете здрави!
  4. Изправен SRS Airbag шофьорски еърбег във волана за Хонда Акорд 2003-2008 г. (CL-7 и CL-9) преди фейслифта. На последната снимка се вижда серийния номер. Цена: 150 лв. За контакт: 0988349663
  5. От вчера съм с новите амортисьори и почистени дросел + EGR клапан, както и с нулиран PCM модул по препоръка на колеги от американския форум, които споделят доста позитиви след reset-a (подобрена мощност, намален разход на гориво и нещо, което и аз съм изпитвал - леки пулсации при рязко отпускане на газта). Като покарам малко ще мога да дам и лична оценка по въпроса...
  6. @dimy Честито и от мен, много безаварийни и приятни километри да имате! Мога да препоръчам в перспектива да я ъпгрейднете с едни възглавници Airlift 1000. При наскорошното ни ходене до Гърция изобщо не усетих, че колата е пълна с хора, багаж, храни и т.н. Може би най-добрата ми инвестиция в колата!
  7. Да, и при мен са се получавали подобни аномалии, но ето сега за двата амортисьора доставката ми беше 20 долара, така че зависи...
  8. Иначе мога да се похваля, че от скоро съм с монтирани Airlifts (въздушни възглавници) в задните пружини. Разликата е доста осезаема, колата се усеща много по-стегната и стабилна, без олюляване и без да се нарушава комфорта за пътниците. Прилагам снимка след монтажа... Сега сме на гръцкото море, но като се приберем ще подменя с нови и задните амортисьори с KYB Excel-G и би трябвало още да се подобри возията.
  9. За части ползвам този сайт: https://www.rockauto.com/ Може да пробваш и тук, във форума, чрез груповите поръчки от Америка. Досега не съм се включвал и не мога да дам мнение кое е по-добро.
  10. Здравейте, колеги! Извинявам се, че скоро не съм писал, но все така не ме известява системата при отговори в темата, може и аз да съм пропуснал да дам отметка последния път като съм писал... Надявам се да не се включвам твърде късно за колегите, които са отправили питане. По повод чуденката дали не съм се отказал от моя Одисей, той е кажи-речи "непродаваем" вече, тъй като съм му направил толкова много ремонти и подобрения, че би било равносилно на подарък сега да го продам. Може би след време, като поотраснат децата, но за момента ни върши чудесна работа за дълги пътувания и превоз на хора и половин къща багаж. Така, относно деактивация на VCM, аз ползвам ето това устройство и съм много доволен, защото е напълно автоматизирано, не пречи на работата на вентилаторите и може да се само-деактивира в случай на реално прегряване на мотора: https://www.vcmtuner.com/products/vcmtuner-ii-honda-3-5l-i-vtec-disable-vcm-eco-mode Относно сервизните акции (recalls), аз писах мейл през сайта, от който се проверя дали има активни акции по рамата на автомобила, те се свързаха с мен (по телефон и по мейл) и след като посочих кой сервиз на Хонда в Бг ми е удобен, изпратиха всичко необходимо и ми ги изпълниха без пари, за сметка на Хонда Америка. При мен бяха две - за нов софтуер на ABS и за нова бензинова помпа. Аз посочих сервиза в Пловдив, но препоръчвам да се извършват в София. Относно хидравличната помпа, точно както са го описали колегите, тези с парт-номер 56110-RGL-A02 са проблемни и нямат оправяне. Аз в момента съм със заместител от Алиекспрес, който вече повече от година работи перфектно. За всеки случай намерих ревизираната помпа 56110-RGL-A03, втора употреба и си я поръчах. Пробвах да избегна Митница, но не мина, та всичко на всичко ми излезе 500 лв. Сега съм с 3 помпи, но ще оставя китайчето докъдето изкара.
  11. Не се бях сетил за това, но се надявам всичко да е ОК, ако ли не, просто ще ги продам и ще взема други. При мен са 2-бутални апаратите, вероятно и това има значение...
  12. Няма нужда, защото 17ките са минимума, за да се поберат по-големите апарати. Сега покриват почти цялата вътрешна площ на джантата, така че на 18 ще стои и естетически по-добре. Иначе BBS-ките ми попаднаха на много добра цена, внос от Щатите, пребоядисани и съответно изглеждат нови. Завъртяхме ги тук на машина и нямат сериозни кривини, та сега чакам само да дойдат нов комплект сензори за налягането и напролет - с нова визия. По мое мнение джантите оформят 50% от визията на един автомобил. Ще пратя снимки като ги сложа. Междувременно почистих MAF/MAP сензорите, сега ще почистя и EGR клапана и за последно - смяна на термостат и подмяна на антифриза. Чета на тубата антифриз на Хонда, че пише при смяна след източване да се направи и промивка. Знаете ли дали е нужно и някой има ли опит да сподели?
  13. Благодаря за включването и окуражителните думи! Голямо удоволствие ми е да се занимавам да я върна към добрите й дни, че и малко отгоре. Дано малко от малко да се нормализира живота, за да мога да й се радвам и на пътя, че сега с тези локдауни я карам от дъжд на вятър, което е жалко. Ако имаше 4х4 или още по-добре SH-AWD на Леджънда/Акурите, щеше да е просто перфектния автомобил за почти всякакви цели и нужди, но нямало пълно щастие... Купих си комплект джанти BBS 18ки и ми е интересно до колко ще се променят комфорта, управлението и спирането, но ще трябва да почакам до смяната на гумите, за да разбера. Прикачвам снимка от американския Одисей форум на същия модел джанти, само че 20ки. Доста я отварят според мен...
  14. Предните са 330 мм, двубутални, за Хонда Пилот 2010 г. Говорим за спирачни апарати, дискове и накладки. Също помагат и стоманените маркучи, тъй като не се раздуват както гумените, имат по-малко напречно сечение и елиминират "омекването" на педала. Сега се дозира много добре, като от един момент захапва много стабилно. С новите по-широки летни гуми би трябвало дори още да се подобри спирачната ефективност.
  15. Да, трябваше им няколко стотин километра да се разработят новите компоненти и разликата е доста сериозна. На 2-3 пъти ни спаси в екстремни ситуации от сигурен инцидент с фабричните спирачки.
×
×
  • Create New...