Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 9.10.2020 in all areas
-
4 точкиТест първи за първи път. 1) Масло – микс 5/30 Petro-Canada Supreme Synthetic-1,8л и RAVENOL DXG-1,5л, маслен филтър KNECHT OC617. 2) Автомобил –Honda Civic D14Z6 бензин+газ 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 213 800км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4600км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 20/80% 6) Средна скорост - ....... 7) Сезон на експлоатация – от 09.04.2020г. до 04.09.2020г. 😎 Моточасове – ........ 9) Изразходвано гориво - около350л газ и малко бензин(лято е). 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор -на 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,3л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло не е правено до вземане на пробата.Разхода е от макс до мин. 13)Режим на използване,къси преходи по 5-10км сутрин и вечер+извънградското 14) Предишно масло-Последните 3 смени с 5/30 Petro-Canada Supreme Synthetic,смени на 5000-7000км Снимката е сканирана с HP Officejet J4580 на 600 dpi
-
3 точкиПоздравления за теста! Интересна смес. И двeте са API SN Plus? Нали? Няма някое по старата рецептура. Маслото си е чистичко, точно като при LPG. Има още ресурс! Жалкото е разходът от 0,6л. за 4600км. Явно предишният собственик не е сменал масло. Поне не както трябва и е запекъл сегментите. Предполагам... Давай нататък, да видим кога ще се предаде "микстурата".
-
3 точкиМиналата седмица една млада (пряма) шЕфьорка ми охлузи задната броня: След като заведох щетата при застрахователя, се пробвах с паста и др. подръчни средства да излекувам раната: Добре се получи. При внимателно вглеждане се виждат дребни белези, но мисля засега да го оставя така. Вторите снимки са направени при светнат челник и затова цветът изглежда по-различен.
-
3 точкиКолега, това е много добре ,че си отстранил проблема.Ако не си изхвърлил стария термостат сложи го в една тенджера и стопли водата и виж кога отваря ,ако имаш възможност сложи един термометър.Ще си отговориш на много въпроси . Връзката между него и датчика за вкл. на вентилаторите е линейна.,ако той не отвори или се отваря малко, дебита на охл.течност е малка през големия кръг и няма как да загрее чувствителния елемент на датчика за вкл.на вентилаторите.Същото се получава при полузапушен радиатор.Термостата е напълно отворен при 90 градуса,а датчика включва след 93 градуса.
-
2 точкиНа моя седан слагам за втори път Motohama с размери 40 на едната и 65 на другата чистачка. Тип банан са, чистят много добре, не свирят, карат около година и половина две и струват общо двете 7 лв. Скъпи съм вземал преди и на хубави не съм случил, крайно недоволен съм от марката Бош.
-
1 точкаТова което се сещам,ако искаш го пробвай,при запушване на двата отвора дадени от теб на снимката,колата също трябва да се опитва да загасне. Маркони говореше за някакво покритие черно по ръба на клапата което не трябвало да се премахва при почистване,не мога да намеря темата. Може би то уплътнява точно да не влиза допълнителен въздух при празен ход,и да повишава оборотите когато клапата е затворена. Мислех че целта тук е да натиснеш охлюва в противоположната страна на отваряне,за да се види дали няма някакво отваряне. Накрая наистина вече загубих дирите на това какво си правил,но на диагностика гледано ли е какъв е градуси е положението на клапата.
-
1 точкаИ двете са Dexos1, Gen2 от новата рецепта.С Petro-Canada разхода бе пренебрежимо малък.С RAVENOL DXG 5/30 май и други колеги се оплакваха.
-
1 точкаПолучих нещата едва днес заради липсата на известие от куриера. Голямо благодаря на Атанас освен за работата по доставката, но и за отношението и съдействието при откриването на проблема с куриера.
-
1 точкаДобавям още нещо: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vsi-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VSI SAE 5W-40 - 1 бутилка по 1 литър Стойност на поръчката: (1*€9,55)*1,9675= 18,79 лв. Останалото е същото.
-
1 точкаИзвиянвам се, че се намесвам с оффтопик, но "реномето" на Апостолов, в моите очи, е на измамници и според мен това трябва да се знае от всички. На кратко, колега си купи от тях Акорд 6 с "гаранция", на който е била извадена "чек енджин" лампа. Тези "трикове" си ги позволяват само най-долнопробните от горублянските автотърговци. Ето две теми, ако някой му се чете по-обширно, за премеждията му с Апостолов.
-
1 точка2 линкчета, за да знаем какво имаме. https://hondanews.eu/eu/en/media/pressreleases/34425/legend-2006
-
1 точкаЧестита да ти е и части да не търсиш, а често да и се радваш!
-
1 точкаЗдравейте, от скоро и аз съм собственик на този прекрасен модел, дори я придобих от един от колегите от форума.
-
1 точкаТия неща къде си ги изброил са нищожни и въобще няма какво да ги смяташ. 10 бона е добра цена за фейс екзекютив 2.4 автомат. Това, което по-скоро трябва да те притесни е пробега, защото може би около тия километри започват да се предават разни компоненти, дори и при добра поддръжка досега. Ще имаш да мислиш автомат и тампони на двигателя, верига всеки един момент, разход на масло освен ако вече го няма, карета, полуоски са характерни и за по-нисък пробег, рейки, хидр. маркучи, разкрачени задници като това се регулира с регулируеми горни носачи, тропащи спирачни апарати, криви главини, tps сензор. Не, че някой може да ти гарантира, че ще ти се случи да смениш всичкото това горе, ама и никой не може да ти гарантира обратното. Недей да игнорираш напълно пробега, защото колкото и да са здрави тия коли, това е фактор също. Аз моята я взех от популярен търговец на Хонди и пак трябваше да отстранявам голяма част от горе изброените неща, като си гледам темата какво сменихте по вашия акорд през последната година, не съм и единствения който хвърля такива пари за ремонти. Задължително мини през читав сервиз преди покупката, една част от тези неща, които ти написах могат да се хванат, други при тест драйв. Чуеш ли тропане отзад, усетиш ли тресене при ускорение и при спиране - ей ти едни 2000лв с читави части, малко повечко ако не са криви само дисковете, ами и главините. Това най-лошия вариант разбира се - нови оем части. Ако си купиш всичко втора употреба ще падне надолу цената. Тампончетата ако са омекнали, нови са над 1000лв ако трябва да ги смениш с оригинални, а то е желателно да са такива. Хидравличния маркуч ако сълзи - 600лв нов. А накрая не знам и какъв вторичен пазар ще има тази кола след няколко години на 380 000км примерно, особено ако и газ ѝ сложиш. Освен да ѝ въртиш километража, други опции да ѝ вземеш добри пари нямаш. пп: не съм и фен на светлия салон, ама тука всеки си преценя.
-
1 точкаЗдравей, колега! И аз се включвам. Линк: https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30 - 2 туби по 4 литра Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-dot-5-1.html Вид и количество: Спирачно масло RAVENOL DOT 5.1 - 1 бутилка по 1 литър Стойност на поръчката: (2*€24.49)*1,9675+€8,95*1,9675= 113,98 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез Куриер
-
1 точка- Докторе, всяка вечер сънувам мишки играещи футбол? - Ето ви тези хапчета, вземете 2 тази вечер! - Може ли утре, че довечера са финалите?
-
1 точкаЗдравей, колега! Включвам се и аз. Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-0w-30-1-l.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 0W-30 - 4 бутилки по 1 литър Стойност на поръчката: (4*€4.95)*1,9675= 38,96 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер
-
1 точка
-
1 точкаПетро-то спокойно си държи километри при нормални експлоатационни условия. Колко съм изкарвал с него ме е срам да кажа обаче. Съотношението цена-качество е екстра.
-
1 точкаПитай Бранко - Маркони. Ако има време, ще ти проучи въпроса по-подробно.
-
1 точкаСравнете себе си с това, което бяхте вчера, а не с това, което някой друг е днес.
-
1 точка
-
1 точкаЛагера на главината на дясното колело е проблем на модела. Решава се бързо и не е скъпо. Автоматичният режим може да не работи, ако е паднал акумулаторът на колата. За да провериш дали работи, трябва да свалиш стъклото до долу, да го вдигнеш догоре и да задържиш копчето 3-4 секунди. Малкият дисплей най-често спира да работи заради спойки.
-
1 точкаДнес правихме реглаж на клапаните. След което сменихме дискове (Ате) и накладки (Делфи), както и спирачната течност (TRW) Старите дискове и накладки (TRW) бяха на 33к km, еми дисковете криви и бяха целите на канали, определено накладките щяха да надживеят дисковете, всичко в коша отиде. Къде правихме всички тези ремонти ? Благодаря приятелю, преди всичко бъди здрав!
-
1 точкаХонда акорд седан 2.0 с хидротрансформаторен автоматик е читавата кола за тези пари! Ще изкара 300-400 к км ако я вземеш поддържана .... не от автокъща ...:) Сивика с 1.8 е кофти..... ПП Коли които са много читави и хубави и ги дават за бартер...... далекооооо ГИ на Хонда или в истинкси сервиз или в доверен газаджия !!!! Малсото на автомата само оригинал!!!
-
1 точкаЩом е автомат обслужван ли е ,маслото там сменено ли е.На щеката трябва да е розово. Верига сменял ли е там е доста сумата за комплект вериги. Автомата го покарайте да загрее тогава си проявява недостатъците. Не трябва да има удари или усещане при смяна на скоростите,всичко трябва да е плавно. Газовна ако е сбирщайн ще нанесе повече вреди от ползи на мотора. И други още неща които се гледат при всяка кола.
-
1 точкаПо принцип към газифицирана Хонда трябва да се подхожда внимателно. Какво е надробил газаджията е важно . Появяват се много неизвестни.
-
1 точкаЗдравейте! От 10 дни съм новият горд собственик на този прекрасен автомобил 😊 С всеки изминал ден откакто сме заедно се убеждавам колко голям късмет съм изкарал попадайки на нея... всичко по нея работи перфектно, вида й е страхотен, усещането зад волана е такова, че не ти се слиза, а звука на двигателя мога цял ден да стоя да го слушам и няма да ми омръзне... прекрасна е... Тук искам специално да отделя място да благодаря на Златозар за всичко, с което ми помогна да премина по възможно най-безболезнения начин през всички трудности при прехвърлянето на колата, за вниманието и отношението. Благодаря ти и за всички грижи, които си полагал по този автомобил през годините и си го превърнал в бижуто, на което се радвам в момента. Тук пред всичките ни съфорумци ти обещавам, че ще дам всичко от себе си да се грижа по възможно най-добрия начин за нея и да бъда достоен неин нов собственик!
-
1 точкаЗамина си. И двете деца я прегръщаха за последно. Тъпа купчина желязо, предизвикваща парейдолия... Друго обяснение нямам. Със следващите ще е по-лесно. Там такава химия няма.
-
1 точкаЗдравей! Втората хонда е форумна кола и със сигурнрост няма да сбъркаш. Като човек, който кара 6 ген вече 5та година, мога да ти кажа няколко неща: поддръжката е елементарна и евтина, повечето неща по окачването са около 20-40лв, говоря за шарнири, накрайници, тампони, биалетки и т.н. "Скъпите" неща са: съединител - 200лв(хубав) + 120 труд, тампони на задни носачи - 2бр по 40лв + труд около 150 общо, радиатор около 80лв, маслото ти е от 50 до 100лв, филтрите са по 10лв грубо, проблем са рейките, защото вече годинките и са повече и съответно километрите, там за труд 150 + рейка втора употреба 150 или рециклиране около 300-400. Гаранция и при двата варианта няма, може пак да се разтропа. Изключително здрави и идиотоустойчиви мотори, говоря за 1.4 и 1.5. Ако имаш мерак за "засилване" също има варианти и то евтини. Икономична е, макар че градско Варна под 10 слабо да я свалиш поне аз не мога, на дълго с ограниченията е около 7л/100, това за 1.4, предполагам 1.5 е подобно. За 7-ма генерация не мога да ти кажа много, когато избирах моята ппц исках 6 генерация, но се качих да покарам и 7 хеч с 1.4 мотор отново 90кс. Ами да ти кажа доста по-дървена ми се стори и доста по-мудна, но може и само на усещане да е била. Това купе от обявата е по-различно, със сигурност ще върви повече от 6-тата, но проучи добре въпросната кола. Преди време, може би години имаше обява за подобно златисто купе, но имам спомен, че беше със сериозни проблеми с мотора, който може и вече отдаввна да е ремонтиран, сменен и т.н, но да имаш едно на ум. Според мен огледай и 7 генерация 1.6 втек 110 коня, фейсово и спорт пакет. Изглежда доста по-съвременно и върви прилично. Например: https://www.cars.bg/offer/5e458bace6c584217e543be3 ; https://www.cars.bg/offer/5e00dfa207455a347f3cac62 А ето и темата на колегата за сивия хеч.
-
1 точкаТази кожа се реже трудно, а не намерих нищо по-близо до таблото като цвят. Праговете бяха от единична сделка от базар.бг от някакъв пич, който ги взел изостанали от склад на дилър Италия. Напълно случайно, нямат намиране иначе. 2. Екстериор. Малко след като се взехме й боядисах праговете, огледалата и дръжките на вратите да са в цвета на купето. На лайстните сложих пък стикери "VTEC". Боядисах сам предните апарати в сребристо, като им сложих термоустойчиви стикери "Хонда". Не ги знам от какъв материал са направени апаратите, ама откакто съм ги боядисал не са мръднали: Взех и монтирах реплика на оригинални халогени в предната броня: Маските им бяха боядисани малко по-късно. Сложихме и преден и заден лип от общите поръчки, а на калниците отпред сложих оригинални калобрани, които също боядисах в цвета на колата. Оригиналните джанти с тасове ми трябваха за зимата, а отдавна се оглеждах за един тип джанти. Нещо като "еленови рога", но в умален вариант. Видях тези, които напълно отговарят на това, което търсех, купих ги и ги боядисах: Не ме кефят никакви оранжеви елементи по колите. Махнах оригиналните мигачи от калниците и сложих бели. Даже и крушките им сложих да са сребристи, които само при включване да светят оранжево: Същото направих и с крушките на мигачите в предните фарове: Сложих и изчистен хромиран накрайник на задното гърне. Така към 2014 колата изглеждаше по този начин: Ветробраните от снимките ги издържах за кратко - дрънчаха, а имах чувството и, че мъчат механизмите на стъклата. След дълго издирване се сдобих и с редкия оригинален спойлер под задното стъкло. Не ме питайте как се монтира точно и симетрично без шаблон това. Голяма играчка беше. Снимки - малко по-нататък в темата.
-
1 точка1.2. Салон. Надали има някой, на когото седалките от 6-та хеч да са му удобни. Намерих чифт предни седалки от прелюд 4 в изключително запазено състояние (рядкост голяма, предвид възрастта на тези прелюди) и инвестирах в тях. След известно преправяне на релсите им станаха. Карах ги няколко години така, но много ме дразнеше различния десен да задните седалки, корите на вратите и подлакътника. Купих още два комплекта задни седалки от Прелюд 4 заради плата. Два комплекта - защото задните седалки на прелюда са с голям подлакътник посредата и имат много по-малко плат за материал. Закарах седалки и кори на тапицер със сваления вече плат от прелюдските и ми ги обшиха. Получи се доста прилично. Само задните подглавници сложих да са от друга Хонда, че тези на сивика ме дразнеха как стърчат. Резултатът: Всъщност тука по-новото е, че след като тапицирах задните седалки е, че корите на вратите ме дразнеха, че са със стария плат. Също и подлакътника. А прелюдския плюш е разкошен. Само донори трудно вече се намират. Но стига да търсиш... Разликата в усещането, спрямо гадния плат на сивика е огромна. На снимката с предната седалка се вижда и претапицирания подлакътник. И имам подлакътник, да 1.3. Централна конзола. Сивика няма поставка за чаши. Поне европейския. Поръчах от общите поръчки от Щатите оригинална поставка за чаши в централната конзола и я монтирах: Подложката навътре в конзолата също съм си я изрязвал за там по размер от стара подложка за мишки. Да не ми се плъзгат или дрънчат нещата из нея. Също ме дразнеше, че и запалката не е осветена. Не, че пуша, ама... Взех запалка от акорд 6 с подсветка на пръстена и я свързах с тази на пепелника. Километражът ми изглеждаше малко постен и го свалих, облепих го целия и му боядисах стрелките в искрящо оранжево към червено с цел имитация на VTI километраж. Резултатът: Нямах и термометър. Взех китайски, който свети кехлибарено (максимално близко до цвета на оригиналната подсветка) и го монтирах под левия въздуховод, а копчето за задните фарове за мъгла изместих долу, като го замених с оригинално копче за халогени. Резултатът: 1.4. Прагове. Купих й и чисто нови хромирани, оригинални прагове за под вратите за модела. Ето ги и тях: Преди: След: 1.5 Стелки. Виждат се още от предните снимки, но когато дойде беше с оригинални, но поизползвани стелки без нашивка. Взехме си нови оригинални, с надпис "CIVIC". Ако някой път забравя каква хонда беше - да ми напомня 1.6. Кожа. Оригиналният волан беше изпечен от италианското слънце. Сложих кожен волан от юбилейка: Както и кожена топка за скоростен лост от англичанка, която претапицирах. Да не се бърка с топка от VTI англичанка. Тази е друга и е изключително рядък аксесоар:
-
1 точка1.2. Шумоизолация. Като взех колата, всеки път, когато карах в дъжд, имах чувството, че имам отворен прозорец или врата на багажника. Толкова силно се чуваха пръските от водата в калниците отзад. А и като цяло си беше шумничка колата. Отделих няколко дни от живота си, но разглобих целия салон от-до, и положих слой битуумна лента (Bituself) по целия под - от гърба на двигателния отсек до края на багажника, както и по калниците и страничните панели отзад. На вратите положих на външния слой ламарина, както и на вътрешния. На всички кори пък сложих слой К-флекс. Така и така бях свалил целия под, ами го и изпрах, че не знам кога ще му се падне пак. Ето снимки от процеса:
-
1 точкаЛеджънд-а си е един от най-екзотичните избори в този клас. Ако не ме лъже паметта, доскоро тук във форума се продаваше такъв с фактури за над 3 бона за ремонти и поддръжка, а и едва ли човека е оправил абсолютно всичко и тогава я е пуснал за продан. Колкото и гледан автомобил да си намериш, ако го вземеш на 200к и му врътнеш едни 120 000км за 5 години ще е болка за обслужване. Смятам го така, защото на колегата му е важно да е тихо на магистрала. Ако се качва 3 пъти в годината на магистрала, едва ли тишината в купето ще му е фактор. Реално погледнато по един Акорд си отиват 800-1000лв на година при по-сериозен пробег, представям си по Леджънд. Съвсем отделен въпрос е човека дали има при кого да я води тази кола. Забелязал съм, че много неща се опитва да си оправя сам, за което евала, но това може и да е подбудено от факта, че няма читави майстори за марката около него. Ако случи на по-трошлив Леджънд и типичен "специалист", който работи на принципа проба-грешка много бързо може стане грозна ситуацията. Ако говорим и за части, освен ОЕМ на безумни цени, масово имаш 2-3 афтърмаркет опции и 2 автоморги в България, които може да имат някакви части за теб (които също продават на космически цени). Като заключение, аз лично не бих препоръчал с лека ръка на някой да си вземе 10+ годишен Леджънд в българската действителност. Аз този модел го чувствам като подходящ за някой заклет фен не само на марката, но и на самия модел и някой, на който няма да му трепне окото когато нещо се счупи да си остави колата някъде и да му го сменят с ново ОЕМ. Това пак казвам ми е личното усещане за този модел.
-
1 точка1.1.2. Тонколони. Акустиката в купето на 6-та хеч куца. Каквито и елипси да сложиш в задните кори, те просто не "свирят". Мислех си за суб, но багажникът ми трябва да е на разположение на 100%, да не говорим, че и без това е малък. Какво можеше да се направи... Видях, че под кората му има достатъчно място. И... Обърнах резервната гума да е с лицето надолу, така че да се оформи достатъчно голяма ниша, за да побере говорител. По формата на кората от шперплат изрязох същата, но вече от 18мм МДФ, като изрязох и дупка за 20' говорител точно над центъра на резервната гума. Купих си суб-че за отворен обем Pioneer, което монтирах в нея. Изрязох кичето отгоре, като го занесох на тапицер да го обшие по ръба, че стоеше грозно. Трябваше и усилвател. Купих един Made in Japan едноканален Alpine, който навсякъде хвалеха, че е Old School (какво по-подходящо за такава кола ), който беше достатъчно компактен, че да се побере под шофьорската седалка. Момчето, споменато по-горе извади от босе-то и чинчови изходи от предусилвател и remote жичка, с които да подам сигнал на усилвателя. Окабеляването до него си направих сам, след доста четене по форумите. Ето къде му намерих място: Не, че сега свири кой знае колко силно - дори на радио е малко по-тихо, но определено звукът стана доста по-хармоничен и наситен на бас. Точно колкото на мен ми трябва. Нямаше как да минем и без пищялки от VTI. От онези, които се монтират в триъгълните кори при огледалата. Ето ги и тях: В края на 1.1. бих искал да отдам почит на момчето от Стара Загора, без което тази точка нямаше да може да стане факт. През Декември 2017 с огромно съжаление разбрах, че е починал преди няколко (тогава) дни по изключително нелеп начин. Казваше се Аврам от сервиза на Тодор Петров в Стара Загора (от снимката) и беше един от най-кадърните техничари, които някога съм срещал и много се кефех, че когато и колкото и откачено задание да съм му занесъл - винаги се е справял. Наясно съм, че това му е била професията и с този риск си е изкарвал хляба, но беше от хората, за които се радвах, че ги има. Благодаря отново и светла му памет!
-
1 точкаА днес да я допиша, а утре, и минаха още (!!!) четири години, откакто пуснах темата... Явно няма да мога да направя ретроспекция по години, каквато ми беше първоначалната идея, и затова ще го карам сумарно. 1. Интериор: 1.1. О(без)звучаване. 1.1.1. Радио. Като взех колата нямаше радио. След известни експерименти сложих едно ОЕМ-ско радио Кларион. Освен, че се вписва идеално в интериора, подсветката му се активира с тази на фаровете, както и не бие на очи за да бъде откраднато. Много исках обаче да сложа BOSE от Акорд 6, с което се сдобих, благодарение на един колега от форума. На него обаче му трябва външния еквилайзер, който нямах, а и да имах, надали щях да мога да свържа. Открих една доработка, с която босето щеше да тръгне. Остана проблемът, че е касетофон. На пазара има MP3 плеъри, които се включват в платките на радиото с кабел. Виждал съм го по разни опели. Става идеално и лесно, но стига да имаш схемата на радиото. А на босето схемата я нямаше никъде и на никой от каквито да е било прехвалени жичкаджии да намирах не му се занимаваше да си блъска главата. Накрая намерих едно изключително кадърно момче в Стара Загора, което направи това, както и доработката на Босето за да бачка без еквилайзера. Аз пък намерих идеално място, където да сложа MP3 плеърчето с вход за флашка. Плеърчето има IR приемник за дистанционно у-е, като си взех още едно дистанционно за волан и го монтирах, където ми се стори най-добре за целта. Резултатът:
-
0 точкиБръснарят вече на два пъти е порязал клиента и за да замаже положението, се опитва да завърже някакъв разговор: - Извинете, Вие не сте ли идвали и друг път при мен? - Не! Ръката си загубих при трудова злополука...
-
0 точкиАко знам какво да му правя веднага, ама той върви на гръм 😂 Ще сменям на 5000 и това е. С тая пандемия тъкмо за една година ще ги правя като гледам.
-
0 точкиГоворят си двама Евреи: - Аврам, знаеш ли, че нашият приятел Муше е станал педерас? - Какво?!!! Да не би да е спрял да си плаща? - Не бе, в добрия смисъл на думата.
-
0 точкиСистемен администратор седи в бар и пие бира. Приближава се младо момиче и закачливо пита: – Извинете, колко е часът? Сисадминът сграбчва ръката й, тя кокетно започва да премигва, а той показвайки й часовника на ръка й, с досада в гласа, казва: – ЕТО ТУК… ВСИЧКО Е… НАПИСАНО!!!!!
-
0 точкиМинути до затваряне на магазина. Умореният продавач се кани да си тръгва. Влиза 1 бабичка. - Ох, за малко да ви изпусна! Пилета имате ли? Продавача вади последното пиле от фризера и го слага на кантара. - Точно 1 килограм. - А по-големи нямате ли? Продавача прибира пилето във фризера и го вади обратно. Слага го на кантара и натиска леко с пръст. - Това е кило и половина. - Чудесно! Двете ще стигнат за всички гости. Опаковайте ми ги моля.
-
0 точкиРуснаците имат всичко и да японски са от десни волани. Проблема е че няма транспорт. После тук ще има мито, ДДС, такси... Обявиха ми 500$ за транспорт на компресор кл-к от Русия. Купих компресор от САЩ Rockauto. От цена в сайта 323$ при мен дойде на близо 1000лв. Фар купувах преди няколко месеца. Единствено в Алегро-Полша - пак 1000лв 2-ра уп-ба!
-
0 точки
-
0 точки
-
-1 точкиПък и К20 не е най вкия мотор на Хонда в интерес на истината, с прословутите изядени валове и тънки магистрали на смазване...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00