Jump to content

stosto

Фен
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About stosto

  • Rank
    Начинаещ
  • Birthday 01/19/1994

Contact Methods

  • Skype
    s-t-o-s-t-o

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv, Bulgaria

Recent Profile Visitors

452 profile views
  1. Здравейте! Включвам се и аз в темата, понеже и на мен ми светна checka преди време. Закарах колата на сервиз и диагностиката показа проблем с някакъв MRCI клапан. Майсторът ми изчисти грешката, по негови думи каза, че е често срещано запушването на този клапан и оттам се записва тази грешка и светва checka, но нямало проблеми да се кара така колата. След време обаче на два пъти пак ми се случи да светва лампата и да гасне в рамките на същия ден. Не забелязвам никакви проблеми в държанието на двигателя, но ме дразни фактът, че има някакъв проблем и бих искал да го отстраня. Може ли някой запознат с този проблем да даде съвет какво представлява този клапан и как се оправя проблемът- с почистване, смяна и т.н както и в какви цени ориентировъчно. Благодаря!
  2. Когато сменях машинките на моя Акорд установих, че могат да бъдат капсуловани и не. Взех от морга такива, които могат да се разглобяват, за да може при проблем евентуално майсторът ми да може да ги поправи. Проблемите с централното заключване са много чести при този модел наред с моторчетата за ел. стъклата, при които пък четките им издават багажа и се налага смяна на цялото моторче с ново. Изобщо електрониката е много слабо място при Акорда(калпави фарове при модела без ксенони с дефектни букси,изгаряне на платки на радиото, изгаряне на диодни платки на алтернатора и много други). Колкото и да харесвам тази кола, тези проблеми са ми изяждали нервите милион пъти.
  3. За нашите ширини най-подходящото масло е 5w30, както колегата каза, колата побира около 6 литра. За маслените филтри няма нищо специфично, всеки майстор ще се справи. За горивния филтър има доста писано. Най добре е да се сменя всяка година, защото колата често изпада в авариен режим при запушен филтър и т.н. Някои казват по форумите, че е най-добре да се слага само филтър на Бош, има доста написано по тази тема, но истината е, че и AMC и други марки вършат същата работа, щом се сменя на време. Поддръжката не е кой знае каква, като се спазват сроковете за смяна на консумативите.
  4. Не е от толкова голямо значение каква марка е филтърът. По-важното е да се сменя всяка година, защото с тези горива се задръстват бързо филтрите. От опит го казвам, защото колата ми е влизала в авариен режим, точно заради запушен филтър. По отношение на марката на филтъра нещата малко се преекспонират и доста хора пишат, че трябва да се слага само Бош, но това не е абсолютно вярно, защото точно с филтър на Бош съм имал проблем и след като го смених с друга марка, нещата се оправиха. Още повече, вече продуктите на Бош ги правят къде ли не и няма никаква гаранция, дали филтрите ще са читави, защото съм виждал на един филтър да пише, че е правен в Испания, а на друг в България. Дано съм бил полезен.
  5. Аз имах такъв проблем отзад. Оказаха се някакви втулки на спирачните апарати. Като не карам по равен път, а по павета или минавам през някоя дупка трополеше така.
  6. А някой чипосвал ли е 2.2 и може ли да сподели мнение
  7. Вече два дни не съм имал проблем. Ще пусна колата на диагностика другата седмица и ще ви информирам какво е показала. Лек ден:)
  8. Спирачната течност е в норма, това беше първото нещо, за което се сетих
  9. Здравейте, днес като запалих колата сутринта ми светнаха едновременно лампите за VSA, ABS и за ръчната спирачка, при условие, че ръчната беше пусната. Покарах малко колата, след което всички лампи изгаснаха, но вечерта проблемът се появи пак. Спрях, загасих двигателя и го запалих пак и нещата се оправиха. Приложил съм и снимка. Някой знае ли от какво може да се е причинило това?
  10. Радвам се да споделя, че проблемът вече е решен, чрез смяната на горивния филтър. Вече карам колата повече от седмица като още след смяната, проблемът вече не е на лице. Ако в бъдеще на някой му се получи същият проблем, е важно да се сменя филтърът и то всяка година най- хубаво преди зимния сезон като марката не е от толкова важно значение, както прочетох в повечето форуми. Важно е самият филтър да е нов, а не толкова самата марка.
  11. Дойдох в сервиза да го сменят, но нямат на Бош. Ще ми сложат на AMC. Дали пе е проблем
  12. Ходих на диагностика и ми изписа следната грешка: Fuel rail pressure LOWER than expected. Майсторът каза, че е възможно да е от филтъра. Някой знае ли какъв модел точно на Бош трябва да се сложи? Утре смятам да го сменя и ще пиша с подробности
  13. Ще могат да закачат колата за диагностика най рано в Петък, обясниха ми , че е възможно да се получава претурбиниране и от там колата да влиза в авариен режим.
  14. Този проблем решава ли се с филтъра на Бош, понеже не е скъп и нищо не ми пречи да го взема
×
×
  • Create New...