Jump to content

dragomirrr

Фен
  • Мнения

    26
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно dragomirrr

  • Ранг
    ХондаR
  • Рожден ден 16.04.1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.dikom-bg.com

Profile Information

  • Кара
    Accord
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

1368 профилни разглеждания
  1. Помогнете тогава да изберем някоя от предлагащите се в София или Бургас. Тази наистина не ме грабна особено... Газовата е с предимство.
  2. Здравейте, От доста време разглеждам обявите и си търся по-нова Хонда. Не мога да намеря читава 7-ца с 2.4 мотор и минах на 8-ца с 2.4 мотор. Бюджета обаче скочи двойно... По тази причина вече гледам обявите и за Legend-4. Вчера гледах тази кола в Пловдив: https://m.cars.bg/offer/c2894118 Колата пали и работи перфектно. Не са й добри гумите-зимни, но имала хубави летни. Предна дясна - износена е стъпаловидно на блокчета, което може да означава амортисьор или носач/тампони. Има няколко външни не фатални забележки. Не се вижда корозия под капака. Интереора е добре за годините. Кожата на шофьорската врата и седалка е износена. Волана е захабен. Гаранция че не е на тези километри. Не съм я карал, само набързо я огледах – беше кучи студ. Смятам да я огледам в сервиза, където работя. Да й направя комп. диагностика и т.н. Ако някой има впечатления или знае колата да ги сподели моля.
  3. Когато свалиш акумулатора се губят настройките. После е необходимо известно време за да се самонастрои. Това е моето и на последния майстор обяснението
  4. При мен проблема си остава! Почистих дроселовата клапа и клапана за празния ход със спрей. Изкарах много мизерия и не че е било безполезно, но не помогна. Пробвах и всички гореописани методи на палене и тва си е. Тия дни когато температурата беше над 10 градуса палеше ок. След това стана под 10 градуса и пак не пали както трябва!?!? Не че е нещо толкова страшно но 10-тина сек. се тресе и подскача на много ниски обороти - притеснявам се че ще се скапят тампоните на двг най-малкото. Те и без тва са за смяна. След почистването се стабилизираха оборотите на празен ход и изчезна притръпването на светофарите - съветвам който не си е чистил клапана да го направи! Става много лесно поне на моя акорд. 2 болта 12-ки и 1 спрей за поч. на карбуратор(http://www.abro-bg.com/catalogue/prod_67.html) ест и малко разлобяване на възд. тръби за да се стигне до дроселовата клапа
  5. Не помогна братлета. Руския ми е като майчен...ама и тва не помага.Давайте други идеи. Магии не работят. Беше 6 градуса и кенеф.
  6. Като гледам колко сме да вземем да си направим среща. Да си намерим психотерапевт и да посещаваме група......извинявам се за офтопика, но това за срещата не е на майтап. Все някой трябва да ги разбира тия неща, и той определено не работи в Бултрако-да ме извинявате(знам че четете редовно форумите-вземете си поука)
  7. Със същия проблем съм. Вече съм писал по въпроса и никакъв резултат. Стария Акорд е на 20 год. и такова нещо не ми се е случвало. Прави го F18A3. Много е досадно! Познавам човек с ROVER 618 със същия проблем и Субару Легаси `94 също. Понеже и 3-те коли сме с газов инжекцион на Старгаз мислех че е от него, но май не е точно от него. Май проблема е масов доколкото разбрах от руския сайт. При големите студове даже трябваше бая да си повъртам та накрая и акумолатора зареждах-голям срам! Кво е тва мамка му! Бутилка марково и от мен за човека който реши проблема!
×