Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.07.2020 in all areas
-
6 точкиЗдравейте, Колеги. При мен, така се стекоха обстоятелствата, че не мога да продължа да правя общите поръчки от Ato24.de Ще направя една последна поръчка за Юли и това ще е от мен. Готов съм да ги предам, ако има желаещ да ги поеме. "Предаването" обаче върви с голяма "уловка". Има регистрирана фирма има и онлайн магазин (www.moto25.bg) за масла, които трябва да бъдат също поети от желаещия да прави общите поръчки. Има и Facebook група, за поръчки на масло, които генерират поръчки, групата е с около 500 члена. Фирмата трябва да бъде прехвърлена - напълно изрядна е, който я получи не поема никакви задължения, всичките и задължения към бюджета ще бъдат платени. Фирмата е неизбежна за изпълнение на общите поръчки, защото банката би блокирала личните ви сметки при съмнения за търговска дейност (както се случи при мен, затова се наложи да минават общите поръчки през фирмата.), заради количеството преводи от хора, които си поръчват, а и е незаконно по смисъла на българското законодателство. За онлайн магазина не са полагани почти никакви усилия да се популяризира, не зная какъв му е потенциалът и дали има потенциал. Идеята беше да купува от Ато24 и да продава с малка надценка, което прави цените някои масла силно конкурентни на нашия пазар. Магазинът съществува от 2018г началото и само 1 или 2 месеца е успял да си изкара твърдите разходи (които са счетоводство, хостинг, ел. поща, телефон, такса за банкова сметка, здравни осигуровки на управителя) и да е на минимална печалба. Към момента с общите поръчки цялото мероприятие отива на печалба - печалба, която не може да оправдае полаганите усилия или по-скоро на мен ми идва в повече. Опитах да ги предам на съпругата ми, както знаете, и тя се занимаваше, докато беше майчиство, но вече и тя започна да работи и това ни идва много в повече. За човек, които има повече свободно време и желание да развива такъв бизнес, може би ще има и икономически смисъл да поеме общите поръчки и да се захване с популяризиране на онлайн магазина. Ако никой не я поеме, фирмата ще бъде закрита в края на този месец, което искам да избегна, защото струва 600+лв и защото ще е хубаво да има къде да си поръчваме качесвени масла на добри цени. Ще дам повече подробности на всеки, който прояви интерес в личен разговор - тел./viber 0885 909 101 Поздрави, Чавдар.
-
3 точкиОбслужвали са ми колата в Омега газ на ул. А. Разцветников, работят с Брц, което е супер за мен лично и аз съм с такава и много доволен. Чувал съм и други добри мнения за тях. Може да ги проучиш. Иначе така или иначе като ходиш във Варна, сервиза на Дидо е безспорен специалист 👌
-
3 точкиЗдравейте, След близо 5 месеца чакане, най-накрая си получих колата Като й навъртя малко повечко километри ще напиша едно по-обстойно ревю, ако има заинтересовани.
-
3 точкиВече вкъщи 🥳🥳🥳 Навъртях в бързината едни 44км. и това е за днес. От Бултрако казаха газ и кеф, няма нужда от голямо "жалене" в началото. Еми да ми е честито 🙂😎
-
2 точкиМоята е 2.0 ръчка, 2011. Има обикновен салон, но има климатроник, автопилот и фабричен парктроник отзад. За мен това са минималните екстри, които трябва да има. Искаше ми се и с по-якия салон, но пък скоро с детето ще е по-лесно с обиновения. Взех я от автокъща, нов внос от северна Италия с пълна сервизна книжка, сменени всички течности, без ръжда и перфектна ходова част. Единственото, което е имала е лек козметичен удар на задната врата, който беше оправен и не си личеше, че го е имало. Човека ми го показа как е бил преди, понеже ми е познат. Колата е на реални 172-3 000км и я спазарих за 16600. За 20 000 трябва наистина да е перфектна,автомат и да има повечето екстри. За ръчка повече от 17500 аз лично не бих дал, максимум 18000, ако наистина много си заслужава. Колата неслучайно държи такава цена, общо взето държи цена както мерцедес държи. За сега съм сменил само масла и филтри и предни дискове с накладки и вече около 6000км нямам проблеми.
-
2 точкиТемата е за конкретен сервиз....,ако не греша! Така че предлагайте смело и вие!
-
2 точкиОсъществихме контакт с колегата и ще се опитам да помогна с каквото мога за евентуалната покупка на автомобила. Иначе моя кораб е вече с нова спирачна система отпред (спирачни апарати, дискове и накладки за Хонда Пилот 2010г.), нови стоманени маркучи и сменена спирачна течност с ATE DOT4. В началото не намирах разлика с оригиналните, но след изминат определен пробег и напасване, мога да потвърдя, че конверсията е успешна и вече усещам голяма разлика и сигурност при спиране. Всичко излезе около 2000 лв., но прецених, че след като ще возя най-ценните ми хора, не мога да правя компромис и да рискувам. Остана ми да подменя хидравличната помпа, тъй като, въпреки че сменихме единия маркуч, който беше се втвърдил и допускаше въздух в системата и работата й се подобри, все още при ниски обороти и въртене на място, хидравлично усилие не е достатъчно. Оказа се, че и за това има сервизен бюлетин от Хонда за подмяна на дефекнтите помпи с нови, ревизирани модели. Този път се изциганих и поръчах помпата от Aliexpress, тъй като в Щатите струват около 400 долара, а от китайците ми ляга към 140 лв. с доставката, та дано излезе читава.
-
2 точкиНа умирачка ли сте го подкарали? Значи, купувате си Хонди, понеже са яки и не се трошат, но им треперите дали са реални километрите. Поддръжката им била скъпа - че той животът ни си е един разход, ако няма "в полза роду". Важно е какви радости и ползи ще ви донесе тази кола, а не какви проблеми, но тази гледна точка си зависи от всеки. Аз примерно, не си водя разходите - парите са дадени! Докато колата е при мен - заделям и 1 кашон и в него трупам всичко сменено (без тубетата от масло и филтрите). Мазе голямо, а и е под ръка старият чарк (на всякий пожарный). Като спре да бъде моя - гледам какво има вътре и си казвам - ето това е цената на радостта от експлоатацията. На стария 6-так 11 годишното кашонче не беше голямо, а на 7-мака за сега е още по-малко, но извън него има и 1 воден радиатор. :) Не казвам че всичко е идеално, но е търпимо. Ето, скоро ще метна в кашончето и 1 ел.моторче от стъклото на задна лява врата. Се ля ви.
-
2 точки1.6 се появява в зората на сивик трета генерация като ZC , малко по късно пораства" като D16A1 в интегра и все още си е двувалка . Реално за мен тоя мотор още тогава е мислен много , много добре направена и дишаща глава , големи портове и клапани .Старата школа . По късно се появява в рекс 2 , кончерто , сивик 4та и (ровер- докъм 95-8 година ) , вече като д16з5/а8 и а9 . Като а9 е без ламбда сонда с 4-2-1 изпускател и тн . Има разлики в дросела и всмукателя на зц и д16 но концепцията е запазена като съм чел че за азия а9 е над 136 коня но не знам дали е така . Единствения недостатък е роудстроука на тоя мотор ( както и всички д16) и според мен от хонда го заместват с б16 за по нататъчно развитие на този работен обем. ZC има много редки варианти в интегра дц2 и там е едновалка с два карба . Това като го видях бях на пауза поне 5 минути преди години .В 4та сивик влизат в употреба д16з2 и производните му . Концепцията е запазена 75мм бутало и тн . но вече е 114 коня пак пълна инжекция но 1 разпределителен вал OBD0 . В 5та генерация и на горе вече почват многото разновидности като в 5та вече се появява д16з6 едноваловия витек (P28) 125 коня . Код на главата П28 , ECU p28 така почитано в тунинг средите ( не че няма аналози ) и вече OBD1 . to be continued.......
-
1 точкаИталианки само от Северна италия. Предното ми ауди беше от там, мерцедеса на баща ми също. Там ги поддържат повечето хора. Пак трябва да се внимава, но не е като от южна италия, където карат с едно масло години наред. От испания бях видял една много добра в мобилето преди няколко месеца, но са я купили. Трудно излизат от там, то и от Италия са по-редки. Аз моята я дебнах близо половин година, понеже много държах да е фейслифт, но не ми се даваха повече от 16. Една с повече екстри, но от швейцария, но за 15500 я изпуснах. От момента, в който пусна обявата, видях я на същия ден, след 3 дена беше продадена. Така, че трябва постоянно да следиш и да си готов да реагираш бързо, че хубавите на добри пари ги взимат като топъл хляб.
-
1 точкаПочни си от проверка на крушките. Често се случва да изгарят една след друга. Габаритите работят ли, не спомена, ако да, почти сигурно крушки, две жички са на една крушка, случва се да изгаря и само едната. При проблем със стоп машинката правилно предполагаш, няма да свети третия стоп, също така ще светнат VSA и тн. Бушон отпада също, щото свети централния.
-
1 точкаПредпочитам автоматика, защото ми носи повече комфорт и удобство при шофиране, особено в града. На тази кола повече и отива. Започнах да карам автоматик преди повече от 15 години, паралелно с ръчката, така че не съм предубеден към него. Минималното увеличение на разхода на гориво при обсъжданата цена на колата и цената на поддръжката е пренебрежимо. Автоматикът според мен ще държи по-добра цена при препродажба.
-
1 точкаМоята е 2008, но мога да ти кажа: Да, бих дал в момента 20К лв. крайна цена за фейслифт 2010 г, но задължително: - с ясна история - до 150 х. км. (моята в момента е на толкова) - автомат!!! - най-високо ниво на оборудване, задължително панорама, може и без навигация. За ръчка не бих дал, както и ако другите условия не са изпълнени.
-
1 точкаТака, благодаря за отзивите! Казвам веднага какъв е проблема - напукани са всичките от стоене (явно) на слънце. Да, висок клас са Bridgestone Turanza. Идеята ми е, че в София имам кола, която е със 225/45/17 Continental ContiSport 5 на два сезона (2бр.) и два Dunlop-а на един сезон. Не искам "гъзария", а просто да си спестя 400-500 евро за нови гуми. Гледах и Hankook, които между другото са доста висок клас и един брой струва 172 Евро, (казвам по спомен), но сега са намалени на 93 Евро. Относно смяна на каквото и да било в талона на колата. Не, не съм длъжен да отбелязвам размера на гумите в талона. По принцип и дефакто трябва да съм с размерите, препоръчани от производителя. Тук наистина е малко сложно с тия неща, но то и за това хората са дисциплинирани. Лично аз съм фен на Континентала, но трябва да мисля и за зимни гуми, защото те пък са с ДОТ 2011. Както и да е. И аз мисля, че с по-ниска гума ще вози по-твърдо, но като цяло това не ме притеснява особено много. За това поисках мнение от вас, защото Хонда за мен бе определено мечта, а сега е сбъдната мечта И разбира се, като щастлив собственик на Хонда, искам да се грижа добре за колата си. Благодаря ви за мненията!
-
1 точка
-
1 точкаДа, ама не. Когато го свалих се оказа, че на дизела е различен, т.е. 6303
-
1 точкаЗдравейте на всички ! Първо искам да се извиня ако темата вече съществува, но съм нов в морето наречено “ Хонда форум” и не съм имал време да го преплувам Въпросът ми е следния - някой от вас интерваувал ли се е дали е възможна смяна на двигателя на CR-V 2010 i-vtec 150 hp със такъв от “акорд” 2.4 бензинов от осма генерация и въобще рентабилно ли е ? Питам от чисто любопитство Хубав ден !
-
1 точкаСпрейовете не са проблем. И да, пяната през дренажа крие същата опастност. Аз не бих пробвал изобщо с пяна.
-
1 точка
-
1 точкаПо едната кола има общи неща с Додж от 1927г., като допълнителните фарове, предната броня, емблемата, така че е може и това да е марката... http://www.royalvintagecars.com/delhi/vintage-cars-on-rent.htm#photo-gallery-6
-
1 точкаАко не бях купил Frogum за багажника, оригиналната мокетна вече щеше да е пълна мизерия. Постоянно качвам бебешката количка и от калта по гумите става страшно. @Ves обаче линка, който си сложил е за Petex,а не Frogum.Какви купи в крайна сметка?Качи моля снимки, ако не е проблем. Аз съм с оригинални мокетни, изглежда много добре с тях и прилепват прекрасно по дъното.Когато ги вдигнеш отдолу няма и прашинка. Върху тях обаче бързо се натрупва пясък и прах и се чудя зимата дали да не купя Frogum гумени и за вътре.
-
1 точкаЗа първи път тази година няма да ида на почивка на Малдивите, заради скапания корона вирус .🤒 През другите години обикновено не ходех поради липса на пари .
-
1 точкаГуби се, ако по някаква причина изчезне сигнала за отключена/заключена шофьорска врата. Било от проблем с контактите в самата машинка на вратата, или кабелите към нея. Това от своя страна води и до друг проблем. Проблема със самозаключване на колата при оставен ключ в патрона на волана. Иначе казано, гасиш колата, слизаш без да вадиш ключа, затваряш вратата и колата се самозаключва с ключа вътре. Много неприятен проблем и може да те свари неподготвен, ако нямаш втори ключ, или си на 100-200 км от вас. За другите машинка на вратите не помня дали се получава този ефект. И другия ефект, е че спира да ти работи отварянето на багажника от копчето на ключа, за седаните се отнася това.
-
1 точкаТака е и за финансовата и не само култура,но тя е пряко свързана с мизерията! Казваш му кой двиг.е по надежден,че е хубаво да няма монтирана газова,че трябва оглед в сервиз,а той не "юруш",към първия джамбазин,който го облъчва от далеч,че колата е само с козметични забележки и му вярва фанатично!
-
1 точкаНе е там въпросът. Забележете в раздела за CR-V тенденцията да се търсят автомобили с нереалистично нисък бюджет за закупуване и вероятно никакъв за поддръжка. Колегата правилно е напипал по-горе темата за финансовата култура. Освен това, нали тази тема е за оплаквания? Аз лично моите съм ги написал още във второто мнение, а всичко друго, което мога да изкажа, са суперлативи.
-
1 точкаЪпдейт на ъпдейта Имайки предвид, че оригиналната струва 260 лв. тази ти се струва по-добре от нея дори С Frogum Proline съм от декември 2019-та и съм супер доволен от нея. Не е мръднала, иска само прахосмукачка от време на време, а ако нещата загрубеят - пароструйката и е като нова От тази седмица ъпгрейднах с мокетни стелки отново от тях и са супер -> линк п.с. ако някой иска снимки, да пише и ще изпратя
-
1 точкаМного точно казано Цецо,ето тази представа ще добие човек,като чете на горе! Дали пък при другите марки автомобили и то повече за дизелите,не важат същите треперения че и по големи финансови втрисания!
-
1 точка
-
1 точкаъъ.. малко съм озадачен от последното мнение @jijane И по точно последното изречение на последното мнение. Искаш да кажеш ,че във всеки един момент трябва да имаш 1500 лева да поддържаш тая кола , така ли?Тоест в една година може и няколко пъти по 1500 да ти дойде да даваш? Какво струва на тия изброени коли 1500 лв и къде? Сигурно 1500 ще струва един основен ремонт на мотор на тия коли. Не знам, на мен нещо не ми излиза тая сметка, имайки предвид какви ремонти съм правил, а аз водя всичко до стотинката на моята кола на хартия и знам. Някой по-нагоре беше казал ,че трябва да се казват нещата такива каквито са. Тия цифри ми се струват страшно далеч от реалността. иначе първата половина на поста съм съгласен с нея.
-
1 точкаМисля, че не се спират. Там има знак да не се поставя столче за дете. Ето:
-
1 точкаДа, явно моят "хълм" не става! Снощи пробвах на две други места кове, но явно при нас много повдигнаха Ломско шосе и наклона май е над 30 градуса и се връща, но не мисля да си бракувам колата заради това!
-
1 точкаДа внеса разяснение: снимката е правена във Враца около или малко преди втората световна война, съответно регистрационният номер ВР с еди какви си цифри си означават това, което и днес означават българските табели започващи с ВР. Двата автомобила са били на мои не преки роднини. Въпросът е какви са колите. Аз за мое чисто любопитство бих искал да разбера какви са, защото не знам. Казано ми е, че били додж-ове и двете, но колко е истина... не знам. Колите отдавна не съществуват (те и хората от снимката са измрели отдавна де) или поне аз не знам да съществуват и няма как да се знае със сигурност какви са.
-
1 точкаПредно дясно е най-опасното място в автомобила, а ти искаш детето си да сложиш там!
-
1 точкаСпоред мен е редно нещата да ги пишем както са, за да може някой човечец като влезе тук да прочете, да добие реална представа. Примерно решил е, че му е писнало да се занимава с ръждясалaта му 19 годишна Ц класа, прочел е, че Акорда е много здрав, само масла и филтри се сменят, нищо се не чупи по него, пуснал си е клипа на бричката и вече ходи по огледи. Да обаче за 5 минутния тест драйв, който са му разрешили му се струва, че спирачките не са баш като на изгнилия му мерцедес и му се е сторило малко шумно и е стигнал до нашия форум да прочете или пита нещо. Затова не искам такива хора да останат с впечатлението, че като си сменят спирачната течност или си сложат дискове ате внезапно усета за спиране ще им се подобри или пък някой да ги убеди, че само в главата им е това, че е било по-шумно. Или пък да прочете, че комбито било по-добре обезшумено от седана, нищо че аз не се сещам за една логична причина при еднакви нива на оборудване, кола на която багажника й е във купето да е по-тиха от кола, на която багажника е отделен, но както и да е. Всичко това без лоши чувства към когато и да било.
-
1 точкаНе виждам смисъл от това заяждане. Акорда няма да почне да спира като Порше, но като смениш 15 годишна течност пълна с вода и ръжда с прясна разлика има и то не малка. Със спирачки и гуми компромиси не трябва да се правят. По-добре да смениш спирачна течност и накладки от свещи.
-
1 точкаДавам още отзиви след около 1 000 км. шофиране по магистрала Тракия. Колата върви нормално, ускорява добре. За статистиката, при моя тежък крак разходът е 13-14/100, тоест с около 30% повече отколкото на бензин, което е очаквано. Отделно си има довпръскване на бензин. Естествено, на газ е една идея по-шумна - но това само аз го чувам. Нивото на газта го настроихме горе-долу. Установих, че показанията за нивото на бензина се рестартират коректно сами когато резервоарът е пълен някъде около и над 3/4. Така че засега не мисля да слагам модул.
-
1 точкаТук не съм съгласен. Аз карам само с Мишелин защото е единствената гума с която мога да мина 80хкм и издържа до 6г максимално преди да се напука и в твърди. Проблема е през лятото когато стои паркирана на слънце през целият ден без да се кара.
-
1 точкаТочно с такъв размер карах аудито навремето.С по-високата гума возеше осезаемо по-добре,а и винаги е от полза да ти е малко по-височка колата.
-
1 точкаПо спомен, цялата работа(доста професионална) с ксеноновият комплект ми излезе 220лева! Два комплекта крушки х 35 лева~300 кинта=бяла светлина! Сега си взех и едно комби CW1, но там се глася да слагам LED крушки. Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаПоздрави на всички! Регистрирах се във форума, защото обмислям покупка на ето този автомобил: https://m.mobile.bg/details/11579630637291228 Четох дискусията и използвам темата на Power of dreams 84 за да ми помогнете при вземането на решение.
-
1 точкаАз от 20ти съм в Никити, Ситония. В събота беше голяма лудница, след това мъртвило и постепенно идват повече хора - голяма част, от които - българи. Водата вече се е затоплила и е много приятно, слънцето също пече яко. Живот и здраве - през септември на остров Корфу.
-
1 точкаЧе тя си е като нова на вид. Тоя шоурум добре и стои. Все едно снимките не са на няколко дни, а на десетилетия. Така е със старите Сивици - връщат времето назад.
-
1 точкаВсе още не е уточнено кога ще бъде юлската среща. Ще пиша тук, когато се реши.
-
1 точкаАз вече преполовявам почивката. Много препятствия с резервациите, но има светлина в тунела. До тук нещата са добре, о. Наксос. Пловдив-Атина 10-11часа и после фери почти 5ч. Ако някой му предстои подобно, мога да дам жокери. Всичко работи на 25% капацитет от преди пандемията. От 6 ферибота на ден в тази посока, сега са само 2. Голяма час въобще не работят. Всичко е почти празно, което има и своя чар, но и доста доза тъга!
-
1 точкаАбе, явно има, щом хората са създали The Temple of VTEC 😃
-
1 точка3.1. Стрът бар от англичанка VTI. 3.2. Шумоизолираща кора под предния капак от японка VTI, каквато не-vti версиите нямат. 3.3. Панелен спортен филтър K&N. 3.4. Инвестирах в малко по-високи гуми 195/55/15 Uniroyal RainSport3 за да вози възможно най-добре пък и да не стои толкова празен калника. "Инвестирах", защото от масовото 195/50 до екзотичното 195/55 има немалка разлика в цената. 3.5. Джанти. Бях намерил много кефещи 14-ки, след което ми изпаднаха класическите 15-ки вентилатори. Много се чудех дали да ги слагам, но след като ги видях как стоят на колата - всякакви съмнения изчезнаха. 4. Други. 4.1. Видеорегистратор. Сложих един китайски видеорегистратор, който вързах с ток от таблото, че ме дразнеше пищенето на зарядното му в запалката. 4.2. Защита. Още като я взех й сложих афтърмаркет аларма с шок датчик, вързана с централното заключване. Малко по-късно я направих и да си заключва вратите няколко секунди след запалване и да се отключва при гасене, защото алармата имаше такава функция. През повечето време колата се кара от жена ми и не исках някой да може да й отвори врата и да й дръпне чантата или не знам какво. 4.3. Дневни светлини. Монтирах модул за дневни светлини, който включва дългите на 30% и ги спира при гасене. Пък и понеже сложих хубави крушки, които струваха почти колкото самия модул барабар с монтажа, исках да пестя ресурса на жичките на късите светлини, които да се използват само, когато трябва. 4.4 Клаксон. Оригиналният еднотонов клаксон на сивика излъчва тъга и немощ. Сложих му двутонов клаксон (марка Klaxon ) от Мазда 3 и колата свирна доста по-добре. Снимки разни. Годините снанаха много и хронологията може да е разбъркана, но от един момент нататък, спрях с промените, защото не виждам какво повече може да се направи, без да се отклоня от заводската визия.
-
1 точкаБлагодаря ти , но май намерих как става. Ето клип : Още не съм намерил време да се пробвам , но и това ще стане. има и други клипове без сваляне на брони.
-
0 точкиВ моята най ме дразнеще буботенето на ниска скорост в града. Автоматикът изобщо не работеше като хората. Преди имах мазда, тоя проблем го нямаше. Сега имам волво, работи си безшумно на ниски скорости.
-
0 точки
-
0 точкиВерижката на дизела и тя е над 1000лв. Като ти се разтропат спирачните апарати отзад - 2 апарата + съпорти + дискове + накладки и труд са ти към 700лв.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00