Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.04.2020 in all areas
-
2 точкиОк, това си е мое мнение на база, че така работят търговците. Определено цената не определя качеството. Поне от 20 години. Аз също съм работил в производство и това което описваш със сортирането трудно може да стане в такава фирма. Има си ISO, TUV и т.н. Виж вече ако идва от различни заводи може да има разлика. А те имат много. Това също няма как да знаеш кое от къде идва. А дали проблемът при теб не идва от монтажа нещо? Щото съм чувал от първа ръка и за нестегнати болтове на маховик, монтаж без специални инструменти, обърнати феродови дискове 😉
-
2 точкиКолеги, не успях да дочета предишната тема след сериозния спам, та това което пиша може и вече да е било обсъждано, извинявам се за което: Някъде в социалните медии мернах това видео, после прочетох и статията: https://www.theguardian.com/world/2020/mar/30/senior-who-adviser-appears-to-dodge-question-on-taiwans-covid-19-response После се заинтересовах за ситуацията в Тайван, как са успели да се справят (буквално са на 2 крачки от Китай) и защо не се дава гласност. https://www.npr.org/sections/goatsandsoda/2020/03/13/814709530/with-odds-against-it-taiwan-keeps-coronavirus-corralled Определено има адски много политиканстване около COVID-19, но не искам да наливам масло в огъня. Относно бройките - просто няма как цифрите да са точни, според мен не е възможно всички случаи да бъдат отчетени. Бъдете здрави!
-
1 точка@CARPERA Капковите проби на Shell-helix-ultra 5w30 са преместени в съответната тема - КЛИК. Моля те повече да не пускаш такива в тази тема. Колегите изрично ти дадоха линк към Капковата тема, а и не е като да не я знаеш .
-
1 точкаТо това ми беше водещото за реглажа, да му видя част от карантиите и състоянието им, и определено съм приятно изненадан, нулева амортизация и никакви отлагания, сякаш оня ден е излязъл от завода, но определено си имаше нужда от реглаж и осезаемо се подобри работата на двигателя, така че съветвам всеки, който си е купил втора ръка кола и не правил реглаж задължително да мине през тази процедура.
-
1 точка
-
1 точкаПри пет свалени пластмасови всмукателни колектори, не ми се е налагало да се сменя гарнитура, но пък за да го измъкнеш, трябва да свалиш и "Те" образната рамка над радиаторите.
-
1 точка-Шефе, ще има ли заплати? -Да, щом се върне счетоводителят. -Ама, той отпуск ли е? -Не, в затвора. ***** Вчера снимах двама, които бяха на един метър един от друг, и единия снимаше едни, които се целуваха. Баси, заради такива изроди ще измрем.
-
1 точка
-
0 точкиТак точно! Моля за следващата опорка Ceco, сайта е анонимен с афинитет към фалшиви новини. https://mediascan.gadjokov.com/ В тези извънредни времена има много време за четене, но внимавайте с източниците!
-
0 точкиТова са снимките Shell-helix-ultra 5w30 на 20 км Първата ,четвърта и пета са срещу светлина,другите две не,надявам се нещо да е станала не са сканирани.
-
0 точкиВсички ние. Викам "да излизаме" утре по улиците, всичките 7 милиона, да се наплюем един другиго и да се почва, та да се свършва по Великден, и да си живеем като хората!
-
0 точки^ Е това си е пълен сценарий за нова серия на "Междузвездни войни" с премиерно заглавие: "Коронавирсът атакува". За "Тъмната страна" е ясно, само не виждам в сценария, кои ще са "Джедаите"...
-
0 точки
-
0 точкиВ един цирк се явява нов кандидат за работа: Господине, какъв номер можете да правите? Викат ми "Царя на яйцата". За 15 минути мога да изям 100 кокоши и 100 патешки яйца. Много добре, ще ви вземем на работа. Обаче да знаете - в неделя имаме по четири представления на ден, ще можете ли да се справите? Че как, разбира се. Това е много хубаво, но като дойдат празниците, имаме представления на всеки час. Как така на всеки час? А аз кога ще ходя да обядвам?
-
0 точкиВсъщност говорим за това: https://thebulgariantimes.com/Измамата-корона-вирус-разобличен/?fbclid=IwAR1nFNMqXx3SWribJjIPvNtk5UEgJCkWJ_7DcGd3vWgNGqw45iogt7UdKwI Вървим ли към covidiot population?
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиДнес я закарах за реглаж на клапани, един входящ и 2 изходящи бяха леко натегнали, пробег 86к.
-
0 точки
-
0 точкиДа, смених го преди 2 седмици. Отзивите не съм сигурен дали ще са полезни на този етап. Проблеми нямам за момента, всичко върви мазно, но ме съветваха 2-3 хиляди километра да го галя и без резки смени. Не съм ги минал все още, няма и да ги мина близките 2-3 седмици сигурно. И на дветете части пишеше Luk, но се водят Genuine и двете, което е по-добрия вариант (според няколко мнения вече). Не знам какъв друг отзив да ти дам, евентуално ако питаш нещо конкретно? При мене нещата се получиха супер странно. Заделих пари за съединител и маховик, при положение че от 2 години ми напомнят в сервиза, че са за смяна като симптомите бяха само приплъзване на 4-та между 80 и 90. Нито торпаше нещо, всичко си беше окей. Три дена след като направих поръчката и маховика се потроши и започна да рита педала на съединителя като го натисна до долу. Чуваше се и като загасях колата. След смяната вече не е така, даже в сервиза ми демонстрираха на маховика как и къде точно дрънчи, като звука беше точно този. Не мога да повярвам какво съвпадение просто...
-
0 точкиВ няколко изречения, че момичето много важни и добре структорирани неща разказа : - мерките, взети от немското правителство, макар и късно, са най-доброто в момента... - тази епидемия ще бъде наистина накрая, когато се намери ваксина!!! Една до две години?! - всички данни и прогнози, дадени от официалните немски органи, сочат недвусмислено за дълга карантина и поне 1 година забрана на големи обществени ( над 1000 човека) събития... В момента немските политици се страхуват да изговорят тази истина! - само здравата дисциплина и обществено съзнание, са в състояние да намалят заболеваемоста и разпространението ( всичко доказано с помоща на компютърни симулации)- колкото по-бързо обществото приеме това , и се стегне да си стои вкъщи и ограничи заразата, толкова по-бързо ще отмине тази пандемия... -2021 година, може би ще успеем да се върнем към нормалност..... Търпението, дисциплината, промяна на мисленето и действията на всеки гражданин... са най-важни в момента!
-
0 точкиНе виждам много логика LUK за себе си да отделят "ментетата", а на Aisin да продават "оригиналите". Просто Aisin преопаковат и затова им е по-висока цената.
-
0 точкиТова сме го обсъждали вече. Може да пробваш търсачката, ще излезе много за четене. Ето едно от последните: Както съм написал там, ако купиш SACHS в кашона може да излезе LUK, при Valeo също. За SACHS ми каза моя майстор, а за Valeo мисля, че е официално обявено, че са партньори. При Exedy няма такава опасност, щом @fenabg казва, че са добри значи е така. Разликата в цената май не е много голяма, спрямо LUK. Аз сложих LUK и съм на 90% доволен. Има едни шумове като я настъпиш до ламарината, но може и да са нормални не знам, все пак не е кола за такова каране. По точно след това се появява, когато тръгнеш да ускоряваш плавно, след това се намества и край, мисля, че идва от маховика. Иначе в останалото време се държи добре, нямам проблеми вече 2000 км след смяната.
-
0 точкиАко има някой говорящ немски би било добре да направи резюме на клипа Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
-
0 точкиЕмич, и аз си задавам същите въпроси. Генерала излиза и не казва цялата истина. Говорят за 70%, че трябва да заболеят, пък после друг от щаба казва, че не е точно така - един болен зарзява 3-5 човека, но още толкова изграждат имунитет без да боледуват. В Китай според данните далеч не са заболели 70%, както и Италия са далеч от този процент. В Южна Корея и Германия тестват масово и те са далеч от 70%. Та не е ясно кое е вярното. Говорят за претоварване на здравната система, а тестват полицаи, но не и докторите от първа линия - за спешната помощ, джипита и доктори извън интензивните и извън контакни сьс заразени говоря. Може би ги е страх от резултатите. Имам подозрението, че до края на май месец ще удължат извънредното положение, но тогава да не излязат хората по улиците от глад. На Цецо видеото е полезно и дава друга представа и гледна точка на положението. Дано времето да покаже кой крив и кой прав.
-
0 точкиЗдравейте колеги, Надявах се миналата година да се сдобия с мечтаното купе, но към края на 2019 неочаквани неща ме спряха. Надявам се тази година да се порадвам на блажен звук от V6, покрай това извънредно положение. Поздрави
-
0 точкиНикой и за момент не си е помислил да омаловажава опасността от вируса, или какъвто и да е друг вид вирус или болест. Трагедия е всеки един загубен живот, без значение дали в момента е от въпросния вирус, или друго нещо. Това е ясно и категорично и смятам всички пишещи тук колеги за нормални и отговорни . Проблема обаче е : че се крие истината (каквато и да е тя - или имаме истински проблем, или умишлено създадена истерия) , а това води до това , че всеки избира на какво да вярва и какво да прави . Гледат ни в очите и чрез купените медии ни плашат, промиват ни мозъците, отчитат някаква загриженост, действат на парче , половинчато и неадекватно , но изглежда това им е капацитета. Информацията която ни дават е неправилно поднесена, изкривена и според мен тотално невярна. Въпросния кризисен щаб , не може да ме убеди за да му повярвам, а за останалите локумаджии, както и за неподготвените - но не случайно подбрани "журналисти" въобще и не искам да говоря! То да управляваш правилно и кадърно една държава и народ, не е за всеки, но за жалост в момента това е "материала". Надявам се когато всичко това свърши (колкото по-рано, толкова по-добре), да излезе истината и ако са ни лъгали за сериозността на проблема, да си понесат отговорността. Иначе по темата: - Понеже постоянното оправдание за това ИП е - да не се претоварва ЗС , искам да попитам, тези показни "уж болници" които ги правят по разни зали, с какво ще помогнат, като така и така няма достатъчно лекари и сестри, няма необходимата апаратура, ( и не се заблуждавайте, че са нужни само апарати за обдишване , за които се говори постоянно) - за евентуални морги, или за друго ще ги използват? Знаете ли какво е всъщност едно интензивно отделение - с какво трябва да разполага като оборудване, колко легла и на какво пространство трябва да са и евентуално с колко медицински персонал ? - Следващ въпрос - правилна ли е мярката, установени заразени да ги изпращат в домашна карантина (за самолечение) и чак ако много се влошат , тогава да ги приемат в болница ? Питам адекватно ли е това, защото според прочетеното, в началото симптомите са уж леки като при всеки грип и изведнъж положението ставало критично за няколко часа - та как ЗС ни помага в този случай , или ако оцелее даден човек добре, ако не какво правим. - Сума ти светила се изказаха ,че въпросния вирус няма да изчезне ей така, само с карантина - уж за забавяне на разпространението , а че това ще стане когато почти 70% от населението го прихване и изгради имунитет. Та кое е вярно според вас и ако карантината падне другия месец, на фона на бавното разпространение у нас (поне това ни казват и обявяват - макар че според мен, вируса тук мина през януари и февруари), няма ли тогава да е бомбата със закъснител?
-
0 точкиНе знам защо е нужно да дойде нещо при нас и тогава да кажем "а да, вярно, че е така". В Европа и най-вече в развити страни като Италия и Испания, с едни от най-добрите здравни системи, от това "леко грипче" хората измират масово. И не, не са само възрастни. Не знам, не гледате ли, не четете ли какво се случва? Кога от сезонен грип са били пълни моргите и се е налагало с военните камиони да извозват починалите? Ако не се спазва карантина и едновременно заболеят 20 000 души като дори 1/3 от тях да имат нуждата от болнично лечение, къде точно ще се лекуват? С какъв персонал ( доктори, сестри, санитари ) и с каква техника? Кой ще избира кой да се лекува и кой не и кой живот е с приоритет?
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЦецо, видеото и лирическото отклнение ги покажи на хилядите италиански семейства дето са загубили роднини, или на докторите които се чудят кой да лекуват и кой не. Не подкрепям теорията, че и преди в Италия са умирали толкова хора /от всеки друг вирус или и без вируси/ на ден, ама понеже нямало корона вирус едва ли не е било нещо нормално и вероятно са си умирали в къщи без да товарят здравната сиситема, щото сега тя изнемогва. За маските в Австрия е друга тема, вероятно и с милиардите ще е същото, но това не променя факта, че умират много хора и няма лекари да им помогнат доколкото е възможно.
-
0 точки
-
0 точкиЕдин изял ябълка и хората били изгонени от рая. Друг изял прилеп и всички си стоят по домовете. Та внимавайте какво ядете, та да не стане накой друг сакатлък!
-
0 точкиРадвам се че си "схванал картинката" от предният ми пост. Не омаловажавам опасността, но трактовката на представената избирателно информация е меко казано повод за размисъл. Не обезценявам живота на когото и да е (знаен или незнаен за мен). Мнозина сме дали живот, на останалите се надявам да ви се случи и на никого не пожелавам смъртта да го съпътства (пряко или косвено), макар това да е естественият ход на нещата. Но да се заиграват някои със страховете на хората е вече непростимо - дори да е (и особено ако е) от некомпетентност. Не искам да политиканствам, но да излезе здрав. мин. и да се "колебае" дали маските са задължителни, навежда на въпроса - защо е здрав. мин. Предполагам че като лекар е 100% наясно, а защо като министър не е? А има ли нещо общо с изявлението на канцлерът на Австрия, който в интервю пред тяхна телевизия при зададен въпрос към НЕГО от къде се доставят и купуват маските ТОЙ каза от БЪЛГАРИЯ. Значи по аптеките в България няма маски и се отменя задължително носене, а България продава на Австрия.....Ееееее, хак така бе? Къде е Б. Б. ? Може би не помните, но в началото на прехода имахме министър на вътрешните работи, който каза (цитирам) - "Еб@ти държавата, щом аз съм и министър".
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиПонеже сме авто форум и за да не фрустрирам Димо и други съфорумци - представете си следната ситуация: Есен е. Тоест - зимата някъде вече е почнала. Там е студ и "вие вук". Разни учени климатолози предупреждават че ще дойде и по нашите земи и "ще стане страшно". Министърът на транспорта свиква кризисен щаб и възлага на шефа на КАТ да разработят мерки, така щото гумаджийниците да не изпаднат в критично положение, заради напливът от желаещи да си сменят гумите. Някои хора питат - ама още е топло!!! Кризисният щаб започва да обяснява как нямало "сервизите да издържат", колко жертви от катастрофи е имало миналата зима в задполярния кръг (без уточнение за истинската статистика на причините) и как сме нетолерантни към обществото, понеже ще отнемем човешки живот, ако не се адаптираме своевременно. За основен метод за адаптация е обявено - който няма зимни гуми "Да не излиза", понеже ако завали и свие студ, ще го обърне на сняг. Някои хора питат - ама още е топло!!! Ние с колите си вадим хляба? Разни научни фактори подсказват че е по-разумно да се действа според обстановката и да се планира ограничен достъп на планинските проходи, при зимни условия. Обществото обаче вече знае че идва зима и е съгласно че е разумно да се "преобува", но ако може - да е когато дойде снегът. Щабът възклицава - "Ама като завали гумаджиите ще са претоварени и ще стане проблем!" Метеоролозите съобщават че се задава циклон от север. Хората гледат новините от пострадалите райони и си казват "Ей - прав е човека - глей кво стаа по света". На другия ден е опашка по магазините за гуми. Всеки граби, щото не се знае колко ще продължи зимата и никой не може да ги успокои кога точно ще дойде пролетта. Купуват всякакви - само и само да са със зимен грайфер. Врачки и народни майстори обясняват че като няма зимни и всесезонните стават. Купуват и вериги, спрейове за размразяване, стъргалки, гелове против замръзване на уплътненията и т.н. Вечерта пак са пред телевизорите и гледат Наталито - просто е харизматична и вдъхва компетентност. Щабът също гледа метеопрогнозата и дава брифинги - "Споко - ние освен нашата прогноза гледаме и други източници". На другата сутрин захлажда. На изходите на областните градове - КПП-та с КАТ-аджии, но колите им с летни гуми. Връщат поголовно, освен ако не подпишеш декларация че ще караш само "до ееейй там и обратно". Някои попълват, повечето се връщат да сменя гуми. Оказва се че мнозина имат втори комплект джанти и не им е страшно. По селата КПП-та няма, нито магазини за гуми, а и хората там нямат пари за нови, та разравят зимници и килери, да не би да са останали "некви от деда им". Гумаджийниците са "въоръжени до зъби" с гайковерти и крикове, но въздух още нямат - чакат доставка. Кръстатите ключове от железариите са изкупени и се продават на черно. Някои пенсионирани заварчици отварят "надомен бизнес" изкупувайки метални тръби и влизайки в кооперация с гилдията на стругарите. Други предприемачи чакат доставка на Г-ключове със специален сертификат (за зимни условия), но не знаят размера на болтовете по джантите, ама - важното е да тръгнат контейнерите навреме. Щабът чинно информира с брифинги че за вчерашното денонощие има заловени с летни гуми и внимателно чете статистиката на загиналите (без да уточнява причините за ПТП). Хората си вземат поука и сменят поголовно летните гуми със зимни, нищо че навън леко ръми и е +10 градуса. Наталито вечерта съобщава - "Циклонът наближава". След нея - репортажи от "северните земи", където той вече вилнее. Някои хора питат - ама още е топло!!! Може ли да кажете колко от ПТП-тата са поради летни гуми при плюсови температури? Щабът отговаря - нямаме точни данни, но със сигурност колите им бяха с летни гуми. Хората продължават да сменят масово летните гуми със зимни. В социалните мрежи е пълно с приятелски/подигравателни съвети/призиви за смяната и ако някой още няма "Да не излиза". Обръща го на сняг. Вали лекичко, по асфалта се топи. Настъпва масова паника. Тези които са още с летни гуми са "по-ниски от тревата". Брифингите продължават. Хората си стоят по къщите, понеже не знаят извън градовете каква е пътната обстановка. По-напредничавите търсят инфо в нета, но 95% от уеб камерите са по главните улици, но не и по шосетата. Обществото е притихнало и чака вечерните шоута на щаба и метеоролозите. Застудява - температурите (нощем) падат под нулата. Държавата осъмва с нови и по-крути мерки. Вече няма значение дали имаш зимни гуми, понеже насрещният може да е с летни. Някои хора питат - ама още е топло!!! Снегът не се задържа и денем е над 7 градуса. Щабът всяка сутрин съобщава броят на катастрофите (без подробности), както и колко точно коли са се подхлъзнали, кои от тях с какви поражения са и колко са "тотал щета". В градовете работят само магазините за гуми и застрахователите. Министърът на транспорта създава експертен съвет към щаба (за да въведе научен подход към кризата), който излиза със становище че велосипедите също трябва да са със зимни гуми, а от вкъщи може да се излиза само със зимни обувки. Съветът също така дава правомощия на КПП-тата да изследват качествата на зимните гуми, но предупреждава че има 2 вида тестери. Бързите са чрез пробождане на гумата и вземане на екстракт от най-вътрешния слой, а бавният (който е много по-достоверен) е да се отреже парче от нея и да се прати за лабораторен анализ в специализирани лаборатории. Така минава месец - горивата поевтиняват, но малцина се радват на това. Повечето само чистят снега от колите си и чакат пролетта, но никой не знае кога ще дойде тя. Някои гледат календара - 1-ви април е. После гледат през прозореца, а там е 122-ри декември! Циклонът в "северните земи" отдавна е отминал. Наталито вече е с къса поличка, но щабът и съветът още държат на своето - "При нас зимата тепърва започва - пазете гумаджиите"! Навън май вече е МАЙ. Щъркелите са дошли, но не носят бебета. Кой би си помислил за деца в тая криза. Все повече хора питат - ама вече е топло!!! Журналистите се събуждат от зимен сън и питат щаба - "Е - що ги ручахме жабетата??? Щабът се извинява - направил е всичко "в името на народа". Кризата все още не е отминала - просто се мести в южното полукълбо. Статистиката за ПТП отдавна не е тема №1 по популярност сред популацията, а и тепърва ще се нищи въпросът за причините на конкретните произшествия. Министърът на транспорта подава оставка и е назначен за министър на пътищата и крайпътните заведения (за да "капе" все пак нещо и за него) - отнесъл е критиките. Животът се пука по шевовете, а гумаджийниците също кипят от работа. Но не всички сменят зимните гуми с летни. Просто повечето фабрики не работят и хората са се върнали отново към препитание чрез майката земя. Хората са щастливи че са изкарали зимата в къщи. Децата само съжаляват че не са се попързаляли в 3-те дни с обилен сняг. Това е авто форум. Всяка прилика с действителни лица и събития е случайна, а другото е просто лирическо украшение. Надявам се да послужи ако не на разума, поне на чувството ви за хумор, макар че "майтап - майтап, ама на гол гъз не бива". С надежда че не е в разрез с политиката (на форума) и няма да бъде скрито, а и докато се усетя, съм отделил час от напоследък аскетичното си битие.
-
0 точкиПиша този пост заради колега от форума който ми пише на лични. Въпроса(дилемата) му е, дали да прави компромис, оригинален или алтернатива(евтина)на детонациония датчик. Моето лично мнение е оригинален! Процедурата по смяната му е енерго-часоемка, можеш и на двора(пред блока), но ти трябват специализирани инструменти. В сервиз, не знам, ако е случаен, не знам как си калкулират труда, но е връткава работа, значи скъпа. Ако си уцелил късата клечка, демек боклук, късмет ще е ако се скъса резбата докато се монтира, поне карантията ще е разчекната и няма два-три пъти да разглобяваш и сглобяваш(плащаш). Иначе, монтираш(монтират) връщаш всичко обратно и пак светне........? Така, че нека всеки си преценява. Вижда се тука в темата, някои са късметлии и им се получава от първия път с китайски, но знае ли човек.
-
0 точкиКупено и върнато, напечатали са си червени етикети с надписите и кутии и продават вече ментета. Оригиналните сензори са във бели пликчета с надписи Хонда и парт номера, вътре са без никакви капачки от към резбата и метала е различен, но не мога с думи прости да го опиша. Първия който взех (от този линк), за приятел, беше читав, оргиналдъ, понеже и преди съм купувал от щатите(знаете), та имам база за сравнение. Сега си взех един за мен, че нали съм с ново коле, на което не е сменяван сензора, не че имам проблеми, а е така превантивно, предвид цената и ГРЕДА.
-
0 точкиТрябва да мислим глобално, защото сме част от глобална икономика. На хората, които работят в туристическия и транспортния сектор им е все тая дали има карантина, ако няма полети, автобуси, екскурзии, като ресторантите и хотелите са празни. Някои работят в сектора на IT услугите (било то телефонна поддръжка, продажби, програмиране) за чужди фирми - могат да го правят и от вкъщи. Но ако клиентите им са в засегната държава или сектор и си отказват проектите - пак края на карантината не променя много. Ако ще обвиняваш правителството - поне обвинявай всички правителства. Мерките не се взимат защото някой иска да си убие икономиката, а защото иска да я спаси - месец-два стриктни мерки като китайците и да се връщаме към нормалност.
-
0 точкиВАЖНО от Кризисния щаб! При съмнения за висока температура и поради изчерпване на термометрите в аптеките, МЗ препоръчва да се поставят три сухи царевични зърна в дупето. Ако излязат пуканки, веднага се обадете на Бърза Помощ ! Забележка: Само зърна - не цели кочани !
-
0 точкиКазах ви че е добра! https://cars.honda.bg/honda-s-tri-nagradi-red-dot-vklyuchitelno-i-best-of-the-best-2020-za-honda-e/?fbclid=IwAR0fWsJ-uJt0sg_08xF70G2y-o1Yem_jrFXbARjeWCvcr8cDyHl_nGAuHPI
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиСлед доста чудене четейки противоречиви отзиви реших да ремонтирам моя маркуч който досега си сълзеше, и бях сложил едно изрязано шишенце да събира маслото. Няколко човека ми препоръчаха сервиза на Ситроен в Габрово където извършват такава услуга. Свалих моя, и за 30 лева ми го направиха с нов маркуч като сложиха, и клапана а откъм помпата тръбичката я направиха с нипел, и конус които се затягат в гайка с вътрешен конус закербована към маркуча за улеснение при монтажа . Воланът сега се върти плавно, и без вибрации.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00