Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.01.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Автомобил – Honda Civic 8th 1.4i-dsi i-shift Масло – Amsoil XL 5w20 Маслен филтър – Purflux ls350 Общ пробег на автомобила - 77000 км. Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 850 км; Цикъл извънградско/градско - 80/20 Пробата е взета от напълно загрял двигател и е сушена 24ч. на стайна температура, първа капка. Обем на налятото масло - 3,785л., малко под максимума след изсмукване на несливаемия остатък. Снимката е правена на изкуствена светлина и не успях да я направя качествено. EDIT: добавена пила (emod)
  2. 2 точки
    Не е от гумите,твърдо си вози но стегнато,без тракащи пластмаси дори през зимата.Аз за това си останах на 205 55 16".
  3. 1 точка
    Като спориш с идиот, е важно да се опомняш от време на време и да проверяваш дали и той не прави същото. :) Важното е че тук няма такива, а раздумките са просто щото си нямаме друга работа. :) Имам комшия който преди няколко месеца се обзаведе с една А 3-ка (зле боядисана от едната страна), но явно се справя - още не я е ужулил лично. Като знам предният му голф на какво приличаше, това си е скок в бъдещето - е малко закъснял, но е напредък. Имам и френд, който 5 години бачкаше по няколко месеца в Шотландия, но не си купи кола от там, а си прецени и взе Меган с ляв волан от тук. Никой от двамата не съм питал - ти що така бе? Всеки си знае хала. Комшията си кара само из околията (то па едни пътища), а френда пресича европата няколко пъти в годината и в БГ също е активен. Всеки си преценява, а ние няма какво да морализаторстваме. Ясно е кое бива и кое не бива, но кое може и кое не е друг въпрос, а пък кой може и кой не, е още по-оплетено.
  4. 1 точка
    Колега с теб сме близо, разделят ни някакви 90 км,ако имаш нужда от нещо (диагностика) или каквото да е било, пиши ми. Кой ти е Nick-а в испанския форум?
  5. 1 точка
    Свикваме ли или се правим на слепи? Моят Акорд 8ген, с Евро 5, го смятат за без Евро норма! 150лв. отгоре! Оправих го. Имам друга кола с данък за 2020г. 1000лв. С катализатори, ниски емисии, но с много коне! Няма Евро норма! Колекционерска! Данъка се вдига за да напълнят хазната, не за екология! И после да източат парите, като водата! Горенето на боклук, въглища и дрехи е приоритет на тец и ромите! А за управниците това са началниците и електорато, който ги избира!
  6. 1 точка
    Оригиналноия е най- доброто за твоята кола но не мисля че цената в сайта е супер. Тук в Бг е 66лв за 5 л https://honda-solaray.bg/product/1514/antifriz-gotov-za-upotreba-vsesezonen-tip-2-pro-honda-5l.html
  7. 1 точка
    ^ Абсолютно си прав! Убеден съм, че си наясно, защо е така. Така е, не защото сме научени да караме коли с ляв волан. По-скоро е до културата на всички участници в движението и до това, че на никой не му пука, къде си седнал. Достатъчно е да спазваш закона, както всички останали. Англия е пълна с коли и камиони с ляв волан. На М25 (околовръстана магистрала на Лондон) понякога се случва камионите с ляв волан от цяла Европа да са повече от колите с десен волан. В този ред на мисли се сетих нещо друго. Сетих се за Българите, живеещи в Англия и каращи коли с българска регистрация, както с ляв, така и с десен волан. Да не мислите, че карат коли с ляв волан, защото така са научени. Ооооо не, карат коли с ляв (и десен) волан, и българска регистрация, защото: Българската застраховка е по-евтина от английската. Българската винетка е по-евтина от английската. Българското ГТП е по-евтино от английското и може да се мине с някой лев, без значение, какъв таралясник караш. Е, има си и неудобства. През определен период трябва да ходиш до Франция, за да може утре, ако те спрат полицаи, да кажеш, че вчера си влязал в Англия и напълно законно си караш колата с българска регистрация. Добрата новина е, че от супера в Кале можеш да натовариш един багажник с цигари и хубаво, евтино френско вино. Е те това са тарикати. Тарикати с главно Т. Да, ама същите тези тарикати, карайки по английските пътища са по-ниски от тревата, защото: Английският полицай, когато те хване в нарушение не пита "И ко праим ся?". Английският полицай е почти невидим, работата му се върши от камери. Английският полицай кара специални, немаркирани полицейски коли. Английският полицай кара специални, немаркирани полицейски камиони. Английският полицай в момента, в който те спре за проверка вече знае, кой си, какъв си, къде живееш, какво работиш, .......... кога за последно си срал ................................................... Чекай, че малко се отплеснАх. Темата, т.е. офтопика в темата, май беше за шибаняците, каращи коли с десен волан в България с една единствена цел - да нарушават прекрасната, райска идилия по пътищата на България.
  8. 1 точка
    Пак се правим на по католици от папата.Както в Англия има с ляв волан и се карат,тук къв е проблема с десен.Или в България първи трябва да забраним дясната дирекция в Европа.Лично от Германия преди години баща ми докара бус с немска регистрация и дясна дирекция.Та щом там не е забранено значи и тук е редно да е така,и избора да е на хората които ще ги управляват.И мен много неща не ми харесват в държавата но немога да искам да се забранят само щото мен не ме кефи и според мойте разбирания е грешно,щото от отсрешната страна има хора които се възползват.На калпав шофьор волана му виновен.Които кара разумно и внимателно и без волан ще кара.Които са му наврени в г.за и 2 волана да има все тая като неможе да ги ползва.Аз например като нямам видимост карам и не изпреварвам.А има батки с ляв те вижда че идваш и тръгва срещу тебе.Тва е едиствената разлика в десния волан.Всичко си е като обикновенна кола и няма нужда от У автомобил,щото веднъж научен да владееш автомобил няма значетие каде си седнал.И да криво е и изпитваш напрежение ,но след 1 седмица забравяш че има разлика.А точно това напрежение те кара да си внимателен.
  9. 1 точка
    Далеч съм от мисълта да критикувам или да "забранявам" на колеги да карат с десен волан. Изтъквам неудобствата, които ще им причини това. В Англия би ми било по - лесно да карам ляв волан, отколкото тук - обратното. Просто така сме научени [emoji38] Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  10. 1 точка
    Ами лутам се, защото ми е първата Хонда, досега карах само Субару и Тойота и в този форум човек може да се побърка.Твоето е адекватен отговор за което ти благодаря,аз също стигнах до този извод.
  11. 1 точка
    Колега ако колата е за вътрешния пазар значи е читава, иначе щеше да е само за износ. Там правилата са стриктни и ако ти продадат боклук може да ги съдиш да ти я оправят или да я върнеш
  12. 1 точка
    Даже и възможността, един човек да загине заради такава разпоредба--я прави антихуманна и грешна! Трябва пълна забрана за регистрация на такива автомобили.
  13. 1 точка
    Веспа, да съм те питал нещо Знам, че ти знаеш, за какво иде (моята) реч. И Емича знае. И много други знаят. Очаквам отговор от онези, които ме гледат се едно съм черна овца и ме обявяват за престъпник, само и единствено, защото карам седнал в дясно. Къде отиде онова "невинен до доказване на противното"?! Аз ли съм престъпник? Аз, който: Карам коли и камиони от '85-а. Преди това съм се учил цяла учебна година да карам камион. Преди това 3г съм учил, какво и защо се случва всеки един момент в системите и уредбите на камиона. От 16г живея и карам коли в Англия. От 3г карам камиони в Англия. За всички тези 35г имам цифром и словом 2(две) глоби. Един фиш в България, защото карах на запалени фарове за мъгла кола с ляв волан, взета на заем от приятел. Ми не познавах колата и без да искам съм натиснал копчето, което се оказа точно под лоста на ръчната спирачка. Една глоба в Англия. Карах с българска книжка след изтичане на едногодишния срок да я сменя с английска. И накрая се появяна някой, който ме обявява за престъпник, е така, просто щото мрази колите с десен волан. По-неприятното е, че същия този някой няма нищо напротив да се разминава по пътищата със стотици хиляди коли, карани от индивиди с купени книжки. Няма нищо против технически неизправните кошници, минали ГТП с финикийски знаци под масата. За пореден път: Карането на кола с десен волан не е за всеки. Който го може, го може. Карането на кола с десен волан е неприятно и нежелателно, но все пак е законно, нали?! За тарикатчетата с десни волани: Има тарикати и тарикати. Едните тарикати. Имат прилични финансови възможности и необходимия опит в каране на кола с десен волан. Решава тарикатът, че иска CR-V 2-ра ген ., което ще кара в България, след като му е омръзнал гурбета и ще се прибира. Отваря тарикатът mobile bg и вижда, че желаната кола струва ХХХХХХ лв. Отваря тарикатът autotrader uk и вижда, че има две опции. Едната е - да си купи абсолютно същата кола (разбирай година, километри, състояние) за няколко хиляди по-малко. Другата е - за същите ХХХХХ лв да си купи 3-та ген CR-V, ама с доста години по-нова и на много по-малко км. Другите тарикати. Отваря им се възможност за сезонна работа в Англия. Добра заплата. Минимални разходи за живеене, т.е. спестяване на почти цялата заплата. Тръгва си тарикатът за България. Решава, че ще се прибере с кола. Отваря autotrader и започва търсене на евтина кола, възможно по-нова. Намира си кола, ама такава, която за да стане технически изправна и да мине МОТ (английско ГТП) ще трябват повече пари от реалната й цена. Купува я и я качва на автовоза. Наясно е, че тази кола е гробница. Обаче, (нали е тарикат) е наясно и, че в България тази кола ще мине регистрация и ГТП с някой финикийски знак между документите. Преди да ме нахраните - наясно съм, че описаното за тарикатите е идеален случай. Винаги ще има и тарикати от единия вид, които да изберат другия вариант. По-горе споменах (колкото на майтап, толкова и на сериозно) за регистрацията на десен волан и У-колите. Бих предложил още нещо. Да се забрани регистрация на десен волан, ако колата няма валиден МОТ, повтарям МОТ, не ГТП, за една година напред. ЗДП: Нещата ще тръгнат на добре, когато народът разбере, че закона е да се спазва, а не да се тълкува, на кой, както му е удобно и да се търсят хора и вратички за измъкване от насрани гащи. Разберете и нещо друго - научете се да НЕ спазвате правата, дадени ви от ЗДП. Колкото и да е еврогейско, колкото и да ви се смали ... достойнството, отстъпването на предимство, на тези които нямат спасява живот.
  14. 1 точка
    Аз за един Сивик и едно ФВР си купих от китай такива ключове дето приличат на оригиналния. При ключар ми ги нарязаха и обучиха и вече доста време, няколко месеца, всичко си работи без никакви проблеми. Според мене проблема, е че ключа е сгъваем и чипа вече се явява по-далече и не може да го засече и може би изпада в някакъв защитен режим и иска да го запознаваш наново. Пробвай като си го обучил и пали със стария ключ да завъртиш с новия китайски, но чипа не го слагай в ключа, а го долепи до патрона възможно най-близо, за да го засече. Според мен ще запали.
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Май при колата има по-голям шанс да разбереш някои неща предварително, докато при жената си е чиста руска рулетка с 5 куршума в барабана 😅 Аз след още ровене и четене май се насочвам към 2 литровият двигател.
  17. 1 точка
    То и аз нямаше да мигна ако не я бях последвал...с тази ефирна прозрачмна роба
  18. 0 точки
    Здравейте, С настоящата тема искам да ви запозная с по-подробно с промените в данъците (конкретно за София, тъй като плащам в София, а за други общини - може колегите от съответните да добавят информация), които бяха приети на последното експресно заседание на СОС, проведено на 30.12.2019. Някои от тези промени не бяха оповестени, съвсем умишлено според мен. С доклада на кмета можете да се запознаете в този документ: https://council.sofia.bg/documents/20182/799847/R.51.pdf/c11d58ac-1f7c-4652-917e-f4299e49c7c8 В него са описани предложените промени и има нещо като анализ защо се предлагат определените промени. Обсъждане не знам дали е имало, но пък има взети решения, с които можете се запознаете тук: https://council.sofia.bg/documents/20182/800019/Pr.A-R.51.pdf/dcb51216-d925-476d-8cfe-3d0d5a29b9e4 С цел да не отваряте допълнителни страници, а също и за по-лесно разбиране и сравняване, ще извадя миналогодишните числа и след това - новите. През миналата година по една или друга причина данъците останаха на минималните нива, предвидени в ЗМДТ, както и всички коефициенти, които влизат във формулата за изчисление. Можете да ги видите тук, в чл. 55: https://www.lex.bg/laws/ldoc/2134174720 Ето ги според ЗМДТ (в удебелен текст е стойността, валидна за София за 2019): а) до 55 kW включително - от 0,34 до 1,20 лв. за 1 kW; б) над 55 kW до 74 kW включително - от 0,54 до 1,62 лв. за 1 kW; в) над 74 kW до 110 kW включително - от 1,10 до 3,30 лв. за 1 kW; г) над 110 kW до 150 kW включително - от 1,23 до 3,69 лв. за 1 kW; д) над 150 kW до 245 kW включително - от 1,60 до 4,80 лв. за 1 kW; е) над 245 kW - от 2,10 до 6,30 лв. за 1 kW; Кгп е коригиращ коефициент за годината на производство на автомобила в следните размери: Над 20 години - 1,1 Над 15 до 20 години включително - 1 Над 10 до 15 години включително - 1,3 Над 5 до 10 години включително - 1,5 До 5 години включително - 2,3 Екологична категория без екологична категория, с екологични категории "Евро 1" и "Евро 2": 1,10 - 1,40 "Евро 3": 1,00 - 1,10 "Евро 4": 0,80 - 1,00 "Евро 5": 0,60 - 0,80 "Евро 6" и "ЕЕV": 0,40 - 0,60 Вдигна се известен медиен шум за повишението на коефициентите, но някак встрани останаха и повишенията на ставките за по-мощните автомобили. В предишната тема много пъти писах, че най-вероятно ще повишат и ставките за киловат, защото ще се окаже, че ще са доста назад, ако не ги пипнат. Така и стана, в доклада на кмета е написано, че постъпленията са 10-15 % по-малко за 2019 спрямо 2018. Затова предлагат увеличение, с което очакват да приберат пак толкова пари, колкото са прибирали и по-рано. Така излиза, че генерално промяна в данъците почти няма. Преди са прибирали 100 милиона лева, спаднали са на 85 милиона през 2019 и сега искат да увеличат, за да си приберат пак 100-те милиона. Само има преразпределение между данъкоплатците. ВАЛИДНИТЕ КОЕФИЦИЕНТИ И СТАВКИ ЗА 2020 Г. ЗА СТОЛИЧНА ОБЩИНА СА: Мощност: а) до 55 kW включително - 0,34 лв. - без промяна б) над 55 kW до 74 kW включително - 0,54 лв. - без промяна; в) над 74 kW до 110 kW включително - 1,21 лв. - повишение с 0.11 лв (+10%) г) над 110 kW до 150 kW включително - 1,42 лв. - повишение с 0.19 лв (+15%) д) над 150 kW до 245 kW включително - 1,84 лв. - повишение с 0.24 лв (+15%) е) над 245 kW - 2,42 лв. - повишение с 0.32 лв (+15%) Година на производство* (ТУК ПРОМЕНИ НЯМА): Над 20 години - 1,1 Над 15 до 20 години включително - 1 Над 10 до 15 години включително - 1,3 Над 5 до 10 години включително - 1,5 До 5 години включително - 2,3 * ЗАБЕЛЕЖКА - годината на производство (в талона е в полето "година на първа регистрация") винаги се счита за година 1, независимо дали колата е регистрирана на 01 януари или на 31.12 през съответната година. Текущата година също се брои. Моята е регистрирана на 23.12.2005 и на 01.01.2006 се е считала за кола на 2 г. по смисъла на ЗМДТ, въпреки че е била на 10 дена реално. Така например всички коли с първа регистрация през 2005 сега са на 16 години, както е при мен. Екологична категория: без екологична категория, с екологични категории "Евро 1" и "Евро 2": 1,40 (стар: 1.10) "Евро 3": 1,10 (стар: 1.0) "Евро 4": 1,00 (стар: 0.8) "Евро 5": 0,60 - без промяна "Евро 6" и "ЕЕV": 0,40 - без промяна ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- За кола като моята: Акорд 7, година 2005 (кола над 15 и до 20 години, коеф. = 1), мощност 103 КВ, Категория ЕВРО 4 (вписана в големия талон задължително!), ще платя: 103 КВ * 1.21 лв/КВ * 1 * 1 = 124.63 лв Спрямо миналата година имам понижение заради върастта (от 1.3 на 1.0) и увеличение заради промяна на Евро-коефициента (от 0.8 на 1.0), също и увеличение заради ставката за мощност, с 10 % ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ПРИМЕРИ с други коли: За кола с мощност 110 киловата, от 2001 до 2005, и с Евро 4, данъкът ще е 133.10 За кола с мощност 110 киловата, от 2006 до 2010, и с Евро 4, данъкът ще е 173.03 За кола с мощност 140 киловата, от 2001 до 2005, и с Евро 4, данъкът ще е 198.80 За кола с мощност 140 киловата, от 2006 до 2010, и с Евро 4, данъкът ще е 258.44 За кола с мощност 217 киловата, от 2006 до 2010, и с Евро 4, данъкът ще е 519.06 лв. Същата кола, обаче с Евро 5, данъкът ѝ ще е 311.44 лв. Ако категорията е Евро 3, тя е с 10% по-скъпа от Евро 4, а ако няма Евро-категория - това ще струва с 40 % повече от Евро 4. Категория Евро 5 пък е с 40 % по-евтина от Евро 4. Това могат да го имат предвид колегите с двигатели Евро 5. и т. н.
  19. 0 точки
    Тая тема, много интересно бяга от темата! Преплитането на машината на времето, залитането по младоста и детството, до извънземните технологии и Бог, ще наложи роенето на темата в още три. Борко действай с поне две нови теми, щото тука се оплетохме! Ако има машина на времето, да се върна, не мога да карам нито една от ХОНДИТЕ които съм притежавал! Виж за финансови машинации, всички сме наясно!
  20. 0 точки
    По природа съм много толерантен и винаги съм готов да помогна и с риск да се разсърдят някои колеги не мога да кажа на бялото черно. Тази тема става все по цинична.Все едно слушам наркоман как се опитва да ме обиди,че тревата е безвредна и тя не е виновна за постъпките на някой който не може да си сдържа нервите. Не визирам никой колега,да не се огледа някой.
  21. 0 точки
    Д&В ауто доставят също от пликчетата с червени етикети.
  22. 0 точки
    Начи една кола ако не е била ударена или на страшно много километри няма да е в бг.Няма как да я купи да сложи печалба и да я продава по евтино отколкото вървят в Италия или Германия.Здрава кола на малко километри в Бг не идва,щото няма продаване.Та ако е боядисвана само броня или калник си е направо нищо.Все пак са на 10-13 години тия коли.Няма как да няма поне лек удар с пребоядисан детаил или да са на 150 000 километра. Ако е италянка има начин да се провери,като от италянския талон се види рег.номера и се провери къде кога на колко киломерта е била в сервиз.Програмата я има фреее за Андроит
  23. 0 точки
  24. 0 точки
    Поздрави на всички присъствали. По-късно ще има още снимки.
  25. 0 точки
    Защо е нужно изцяло замянята на смазочна норма от ILSAC на ACEA при Honda? Задръжте вискозитетения клас, задръжте първоначалната смазочна норма, но лавирайте с HTHS. Много често производителя визира освен ILSAC и норма по API. Тогава предпочетете масло с норма по API, което е с с висок HTHS. Ако съвпадне с обстоятелството че същото едновременно е и по ACEA C3, VW 504.00/507.00, хубаво. Но дефакто "правилността" на маслото ще дойде от факта, че отговаря по API, а ACEA C3 ще е просто един от многото останали стандарта. Поздрави.
  26. 0 точки
    Цецо другия път [emoji6] Sent from my iPhone using Tapatalk
  27. 0 точки
    Ако ти гори масло,няма да спре като го смениш с друга марка или тип масло,така че не си давай парите за глупости,взимай си по-евтино масло. Разхода на масло ще спре само след ремонт. Примерно такова: Отговаря на спецификацийте. Не гледай че е "опел". Нито "опел",нито "хонда" имат рафинерии за масло. Прави им го някой,като слага логото им на бутилките. https://oilgroupbg.com/gm-5w-30-dexos-2-1-литър.html
  28. 0 точки
    Десен волан на "острова" си е като ляв волан в БГ - това не променя играта. Обратните волани у нас са малък % и са предимно неудобство за самите си водачи. Позитивното е че слизат на тротоара, но винаги трябва да следят за пътника до тях и да го пазят от заобикалящите го коли и двуколесни ППС-та, понеже може да няма навик или съобразителност да се огледа преди да отвори вратата. Не може да се задължат авто школите да имат по 1 "десняк", само защото някой (някога и евентуално) ще си вземе такава кола. Но може да има допълнителна разпоредба - при купуването на такава кола , водачът и да е задължен да си избере школа и с някой от инструкторите да мине разяснителен практически курс по кормуване и изпит - дали е годен да бъде сред нас. Който го е решил - да му мисли, или да се адаптира. Ако не осъзнава предварително какво ще си причини, като го разбере на собствен гръб - ще се поправи или ще си се мъчи (и внимава), докато сбере пари за да сяда отпред в ляво. За всички е ясно че в болшинството от случаите става въпрос за мним социален статус, понеже "яка" кола от Англия си е преди всичко лична прищявка и за същата сума винаги има избор от леви волани.
  29. 0 точки
    Ходещ ! Случайно дали провери , няма ли в сгъвамият още някой чип????? И не се уточнява нито за какъв модел , нито какъв сгъваем ключ . Че то има и има , най различни. Змия! Дистанционното си го подкарал сигурно (надявам се). Чипът ще го запишеш с това , но ти трябва калкулация на код който ще ти иска за да се извърши програмирането. Може Ходещият да ти помогне след като има кутийка за програмиране . По лесно ще ти е. От един град сте. Само не ходи да го обрязват а да го нарежат кадърно че едното и другото .... нали.... 😉
  30. 0 точки
    Аз съм левичар, и да ви кажа - проблемът не е в това! Лично докарах едно cr-v от Англия, вярно че и свикнах, но с обратното движение няма как да свикнеш - винаги има ситуации, при които нямаш пълен контрол над видимостта, а оттам и върху сигурността. За офроуд, дори за градски условия не е голям проблем десния волан. За всякакви други случаи е крайно непрепоръчително. Отделно и, че се чувстваш като "черна овца. Да не говорим и за комичните моменти с автоматичните бариери и т.н. Ако все пак карате такава кола - сложете и фарове за дясно движение. Аз го направих, но въпреки това след време я продадох. Сега малко съжалявам, защото щеше да ми върши чудесна работа за лодката с колесаря Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  31. 0 точки
    В пълна дискотека диджеят се провиква: -Готови ли сте да избухнем? Отзад се чул вик: -Аллах акбар!
  32. 0 точки
    Yolo, Все ми е тая какво усещане имаш! А дали "Боко" , или ти си си направил безброй различни профили в този, или друг форум ми е през оная работа! Ако си нормален индивид, ще разбереш какво съм написал, ако си от "таркатите" е разбираемо - С ДВЕ ДУМИ СИ ПИКЛЬО С ЖЪЛТО ОКОЛО ЧОВКАТА - това е за пожарната където не си разбрал (и дано не разбираш). Горното се отнася и за други "рицари" от Форума, които са се взели много на сериозно, относно ЗДП и правилника му по прилагане,цитирайки и тълкувайки някакви закончета и алинеи, както им е удобно - и оповаваики се на някакви измислени, сайтове и други. П.п. Героя ще се познае, но дано поне сега, не се направи на терикат, защото още не знае защо са скъсани неговия приятел на изпита, на кръстовището при 3-та градска. Лека на всички.
  33. 0 точки
    Отговарям на въпроса зададен от Краси и на коментара за Бойко : За да караш с десен волан в Европа (Англия и Малта са само близо до нея) не е проблем но поради обратното движение се изисква да си напълно концентриран през цялото време. Това се постига само ако временно преминаваш през Европа и си с висока култура на движението (както в Англия) Как може да бъдеш целогодишно напълно концентриран? Аз на година минавам около 80 000км общо с личната и служебни коли и знам, че не мога да бъда винаги напълно концентриран.
  34. 0 точки
    Оставам с усещането, че баш Бойко Борисов си е направил 10 различни профила в тоя форум и издава заповеди, кой с какъв волан кола трябва да кара. Още не се е родил индивида, който да ми каже от коя страна да е волана на колата ми. Някой спомена за икономия на няколко хилядарки... Все едно за джобни пари става дума. То само чорбаджии в тая държава! Колкото до шофьорите, който е калпав шофьор с десен волан, той е калпав и с ляв такъв, че дори и като пътник е калпав. А това с пожарния автомобил не го схванах. Да не е бил без волан този джип? За да обобщя мнението на баш Бойко Борисов от неговите 10 профила, АЗ СЪМ ПРОТИВ, ЗАЩОТО ТАКА КАЗАХ!
  35. 0 точки
    - Петров, защо закъсня за работа? - Шефе, тъкмо тръгвах и чувам съседката как вика от съседния апартамент "Помощ! Помощ!" Разбих вратата и какво да видя, съседката разляла един буркан с лепило, подхлъзнала се и се залепила по гръб за пода. - И ти отлепи ли я? - Охооо, даже два пъти...
  36. 0 точки
    Мъж влиза при кардиолог: – Докторе, имам проблем. – Кажете. – Миналата седмица се прибирам от командировка и какво да заваря - жената с чужд мъж... – Чакай, чакай, психотерапевтите са на горния етаж. – Не, не, изслушайте ме. И отварям гардероба, вадя пушката да го гърмя. А ония ми вика: - "Чакай бе, ела да седнем да пием по едно кафе, да се разберем като мъже"... И седнахме на по кафе. - "Виж сега, ако ме гръмнеш, аз съм мъртъв, ти ще си в затвора, жена ти ще си лежи с някой друг. Кой печели?" И така се размина. След няколко дена пак се прибирам. Пак същия у нас. Вадя пушката - ще гърмя жената. Ония ме спира: - "Чакай, чакай, ела да седнем да пийнем по кафе, да се разберем по мъжки. Ако я гръмнеш, тя ще е мъртва, ти ще си в затвора, а аз ще чукам нещо друго. Кой печели?" И така изпихме кафето. Онзи ден се прибирам. Този наглец пак у нас. Вадя пушката - ще се гърмя. Ония отново ме спира: - "Чакай бе, ела на по кафе, да поприказваме като мъже. Ако се гръмнеш, ти ще си мъртъв, ние с жена ти ще си живеем тука свободни. Кой печели?" – Вие сте за освидетелстване! – Не, докторе, аз само да питам, от толкова много кафе, да не ми стане нещо на сърцето...?
  37. 0 точки
    В тази връзка на 07 август 2018 г. emod https://forums.hondabg.com/profile/2577-emod/ е написал това: "В допълнение, преди да се мисли за вдигане на вискозотета - да речем от xxW-30 към xxW-40, следва да се пробва с масло с предписания от производителя вискозитет, НО с по-голям HTHS - т.е. да изберем xxW-30 масло, но с HTHS = 3.5, вместо HTHS = 2,9. Като насока - заменяме ILSAC GF-5 масло с ACEA C3 масло, за предпочитане съпътствано с VW 504/507 и MB 229.31/229.51." и аз съм си го запомнил за момента, в който пак почне да гори масло
  38. 0 точки
    Здравейте: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 2*4L +2*1L https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Honda PSF 0,354 L 3*0,354 https://www.ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Honda Manual Transmission Fluid 0.946 L 2*0,946L (2*18,95+2*4,95+2*13,95+3*5,99)=93,67*1,9675=184,29 преведени 185лв. пп Доставка по Еконт
  39. 0 точки
  40. 0 точки
    Сменен...,като за без канал,се справих добре. По трудно беше свалянето на кората под двигателя.
  41. 0 точки
    Наложило се млади и стари да живеят под един покрив. За разлика от много други живяли в мир и разбирателство. Един ден както си седяли в стаята свекър, свекърва и снаха, свекървата казала: – Ех снахо, хубава си ни е къщичката само дето стените искат боядисване, но нямаме с какво. Скочила снахата. Отрязала брадата на свекъра. Направила голяма дебела четка и боядисала стените. Седнали пак всички дружно да пият чай, а свекървата казала : – Ех, снахо, разхубави се нашата къщичка ама тия стари прозорци я загрозяват. Искат боядисване ама нямаме с какво. Скочила снахата. Отрязала мустаците на свекъра. Направила четка и боядисала прозорците. Мръкнало се. Прибира се мъжът от работа и гледа баща си седи пред къщата. – Тате, защо седиш навън? – попитал синът – Мръква се! Бащата казал: – Абе, вътре жените са се хванали да правят баница. Не знам яйца имат ли, нямат ли…
  42. 0 точки
    Чул един дядо, че младите използват виагра и решил и той да пробва. Качил се на автобуса и отишъл в града. Влязъл в аптеката и си купил една опаковка виагра. Качвайки се в автобуса към село решил да изпие виаграта и направо глътнал всичките хапчета. Получил той ерекция и няма спадане. Какво да прави – започнал да е*е наред, нае*ал всички хора в автобуса, но х*ят не спада, слезнал на село и нае*ал цялото село. Отива той при доктора: – Докторе, пих виагра и сега х*ят ми не може да спадне, какво да правя? Докторът: – Отиди в селското стопанство намери най-големият акумулатор там, вземи два кабела допри си ги до х*я и всичко ще се оправи. Дядото послушал лекаря и се запътил да направи заръчаното, обаче един от селото го видял. Зяпочнал да тича към селото и да вика: – Ей, бягайте, че оня отиде да презарежда и идва!
  43. 0 точки
    Не правете така! Не е никак безопасно, както с ляв, така и с десен волан. Казвам го от личен опит. Правил съм го, както с ляв, така и с десен волан. Не е работа за начинаещи.
  44. 0 точки
    ^ Само за протокола: Във Англия всичко е наобратно, включая някои от неписаните правила на пътя. Присветването с дълги е едно от тях. Когато присветнеш означава, че му даваш предимство, а не че го псуваш. Случай с мен на магистралата - карам си десноволанното Пининче и настигам кола, която пък настига камион. Пускам ляв мигач и се изнасям в лявото платно. Да, ама виждам, че и колата пред мен се приближава критично към камиона. Махам си крака от газта и му светкам (по английски), демек "виждам те, и ти разрешавам да се шмугнеш пред мен". Е като намаа онзи едни спирачки, като се започна едно кръшкане, за малко да ни избие. Тааааа, тетака ...
  45. 0 точки
    Сумата преведена по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД. Ако може доставката със СПИДИ. Благодаря!!!
  46. 0 точки
    То трабва да е на минимума,хода при загрял двигател антифриза се покачва до максимум или мм над него после се връща като изстине двигателя. Ако се точи от радиатора 5 л стигат. Ако това ви помогне
  47. 0 точки
    Доливаш в казанчето.
  48. 0 точки
    Коментари от типа „моите действия допринасят с толкова малко, че няма смисъл да го правя“ са немалка част от причината да сме в ситуацията, в която сме в момента. Дай Китай като бълват мръсотия тук в Европа да не се мъчим да сме еко, щото няма смисъл. Или моята кола мърси, ама то на всички е така; когато променят законите за всички, тогава и аз ще помисля за това.
  49. 0 точки
    може да оставим религията извън дискусиите във форума.
  50. 0 точки
    Аз за сега съм много доволен от изборът ми... Наистина си заслужаваше търсенето на 1,8! Да, много са рядко и скъпи.... Успех в намирането !
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...