Jump to content

Nic 59

Фен
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Nic 59

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравей, правих ремонт на моето делко, Сивик D14A4. Купих лагера 6001 размери 28/12/8 но при мен се оказа че ми трябва лагер 6000 размери 26/10/8. Неми е нужен, лагера е 6001NSE , NACHI , JAPAN. Ако ти трябва пиши на л.с. Оригиналния лагер за Сивик , хеч 1996г е 6000DU NSK JAPAN. D14A4 EJ9.
  2. Опитай на загрял двигател, ако има химия на резбата от типа на локтайт ще отпусне.
  3. Смяната на маслото го отхвърли, не е решението ако ще караш тая кола. Трябва да измериш компресията, и записвай показанията, два пъти, втория път налей десетина грама масло във цилиндрите. Сами можете да го направите ако намерите или заемеш манометър за половин час се прави и не се разглобява нищо. пп Желателно е да е пред теб ако е във сервиз.
  4. Здравейте, купих си Сивик, хеч, 6 генерация. До сега винаги моторите са били зад мен, близо 40 години, сега ще вдим с тоя Японец пред мен... Та по темата, пропуснал си важна информация, на какъв пробег е мотра и колко е прегрят. Температура и време. Ако преди не е горяла масло, то причините са / според топлиното натоварване/ бутала , глава, блок. Бутала не си сменял, би трябвало да са добре... Главата е по малко натоварена топлинно но деформира от сложната и форма и големия обем и ако водачите са разбити може и от там да похапва масло... Според мен е блока, износен е /винаги неравномерно/и новите сегменти не могат да уплътнят, особенно ако първия сегмент е хромиран. За това не се ползва хромиран при по голямо износване, той е много твърд и не може да се напасне. Би трябвало със течение на времето да се пооправи но трябва време и зависи във какъв допуск е мотора. На теория е това, на практика незнам как реагират при прегряване тези двигатели.
×
×
  • Create New...