Jump to content

Nic 59

Фен
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Nic 59

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CIVIC -EJ9-D14A4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Колеги, имам някакъв проблем със ремъка. Купих Сивика преди година и половина и смених всички ремъци. Новия и стария ремък имат разминаване на зъбите при точно положение на коляновия и разпределителния вал. Разминаването е половин зъб. Трябва да дам аванс или закъснение спрямо белезите което е около 4,5 градуса за да зацепи зъбите. Колата върви нормално за 300 хилядник и гори 7,5L газ на 100км, след настройки и ремонт по газовата, маслото е 5W30 и го гори нормално. Коляновия вал е центрован точно, по белег и проверка през свеща за ГМТ, ремъка го дават D14A3 D14A4 — 103 tooth 14400-P2A-004 сложил съм 5409XS-103-24мм на GATES и го дават за заместител. Зъбчатката на разпределителния вал не съм свалял но би трябвало да е на шпонка и от там изненади не очаквам, днес ще проверя. Свалям ремъка заради съмнения за разбита оптяжна ролка но явно е от другаде. Шлайф на главата не би се отразил толкова. Да е сменена от друг модел или пропускам нещо?
  2. Ами да, толкова ли е трудно за разбиране.
  3. Не знам на какво се дължи, но е факт- от 1986 г за първи път плащам по малко от преходната година. На линка от Днес.бг който си дал под заглавието е посочено - Средно застраховката е по-евтина в 10%, но за някои водачи е повече. Какво значи тогава - но за някои водачи е по вече. пп Ако са намалили застраховката заради пандемията трябва на всички да е по малка.
  4. Има, миналата година -219лв. Сега на 24.11.2020 е новата -187лв.
  5. И аз не знам за какво да споря. То акумулатора е както жената, всеки да си ги коландри както му уйдисва. Какво, как и защо трбва да се прави при тези батерии идва от професионалното обслужване на акумулаторите и се внедрва във битовите. Един електрокар има две батерии по 40 V, и на моменти са последователно, и всеки работен ден се движи само на батерии, 3-4 клетки ако са аут и хиляди лева са на боклука, като се затрудни едно прозводзво знаете ли какво става. И не искам да чета че видиш ли между тяговата и стартерната батерии има голяма разлика. Вече има много видове техника на батерии, бизнеса си прави добре сметка на парите, гаранцита е минмум 2 години. Приемете за даденост фактите които се опитваме да споделим и от това ще имате само полза.
  6. Когато е на автомобила никога не е зареден на 100% акумулатора,това става като се свали и се зареди с зарядно не от 30лв. Това е вярно и е хубаво да се помни и да се зареждат акумулаторите зимата или когато се ползват често. Проблемат е следния, 12 волтовия акм. е съставен от 6 клетки свързвани последователно а зарядния ток е общ. Например зарядно със 3 ампера зарден ток, така през всяка клетка протича 3 ампера, но клетките не са еднакви. Същото е при веригата , тя е толкова здрава колкото е здраво най слабото и звено. Клетките не могат да бъдат еднакви по технологични причини, температурно са натоварени различно /средните клетки са по добре/ .... и при общ заряден ток някои клетки са недозаредени независимо че генератора работи нормално. За да се изравни зареждането на всяка клеткетка във края на процеса се минава във импулсен режим /при хубаво зарядно/. Пускат се много и кратки импулси и тогава реагират недозаредените клетки а заредените по малко и така се зарежда акумулатора напълно.
  7. Здравейте: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 2*4L +2*1L https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Honda PSF 0,354 L 3*0,354 https://www.ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Honda Manual Transmission Fluid 0.946 L 2*0,946L (2*18,95+2*4,95+2*13,95+3*5,99)=93,67*1,9675=184,29 преведени 185лв. пп Доставка по Еконт
  8. Здравей, правих ремонт на моето делко, Сивик D14A4. Купих лагера 6001 размери 28/12/8 но при мен се оказа че ми трябва лагер 6000 размери 26/10/8. Неми е нужен, лагера е 6001NSE , NACHI , JAPAN. Ако ти трябва пиши на л.с. Оригиналния лагер за Сивик , хеч 1996г е 6000DU NSK JAPAN. D14A4 EJ9.
  9. Опитай на загрял двигател, ако има химия на резбата от типа на локтайт ще отпусне.
  10. Смяната на маслото го отхвърли, не е решението ако ще караш тая кола. Трябва да измериш компресията, и записвай показанията, два пъти, втория път налей десетина грама масло във цилиндрите. Сами можете да го направите ако намерите или заемеш манометър за половин час се прави и не се разглобява нищо. пп Желателно е да е пред теб ако е във сервиз.
  11. Здравейте, купих си Сивик, хеч, 6 генерация. До сега винаги моторите са били зад мен, близо 40 години, сега ще вдим с тоя Японец пред мен... Та по темата, пропуснал си важна информация, на какъв пробег е мотра и колко е прегрят. Температура и време. Ако преди не е горяла масло, то причините са / според топлиното натоварване/ бутала , глава, блок. Бутала не си сменял, би трябвало да са добре... Главата е по малко натоварена топлинно но деформира от сложната и форма и големия обем и ако водачите са разбити може и от там да похапва масло... Според мен е блока, износен е /винаги неравномерно/и новите сегменти не могат да уплътнят, особенно ако първия сегмент е хромиран. За това не се ползва хромиран при по голямо износване, той е много твърд и не може да се напасне. Би трябвало със течение на времето да се пооправи но трябва време и зависи във какъв допуск е мотора. На теория е това, на практика незнам как реагират при прегряване тези двигатели.
×
×
  • Create New...