Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12.01.2020 in all areas
-
6 точки1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 434 400 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 35 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.10.2019 - 12.01.2020; 9) Моточасове – около 85; 10) Изразходвано гориво - около 195 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (195 / 3.780) = 52; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.780 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; разход – няма за сега; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - основното време за работа на мотора е около 1 час и 10-ина минути на ден. Грубо – сутрин около 30-35 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. Градско липсва, но около 10 мин. от сутрешното пътуване в момента (да не кажа половината от пътуването) минава във висене в задръстване на входа на София. Т.е. режимът е тежък. История на офисна хартия: Моторът все още работи равномерно и спокойно. Както писах и в описанието – разход на масло няма. Не забелязвам и повишение на нивото на маслото. Трябва да призная, че съм изненадан, че стигнах до 3000 км – предвид преклонната възраст на мотора и амортизацията му . Продължавам експеримента.
-
1 точкаПърво проверяваме дали е чист филтъра профилакточно,това е бюджетен филтър използван от мен,като не чакам ,да го направя това с смяната на маслото. Мръсен филтър води до по-малко въздух за колата и замърсен дросел. Сваляме тръбата от филтъра до дроселовата клапа. Това е отвора на дроселовото клапа,и това е чиста дроселово клапа, С помпичка пълна с добавката пръскаме като гледаме струята да е на финно разпръскване,и помощ от приятел който да подържа оборотите на колата между 2500-3000 хил оборота до изпръскване на цялата добавка. Това е добавката използвана от мен. Накаде посредета на изпръсканата добавка отзад започва да излиза бял пушек,може би ефекта от добавката при мен той беше много малко ,но при приятел пушеше като трабанче. Ефекта пре приятеля ми казва че колата се отпушила,при мен колата с 140 по магистралата се чувстваше много добре.
-
1 точка
-
1 точкаВиждам,че си от Дупница. Твоя човек е Иван Фена Иванов. Тук във форума му има телефона и той е от Дупница. Чуйте се и се разберете да ти направи един оглед на колата и ще ти каже и за масло и за части и всичко,което те интересува. Голям пич е!
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаСлед като в разширителният съд е над мах. най вероятно проблема е в капачката. За пробата може да сипеш всякакъв зелен или син концентрат.
-
1 точкаМного съм доволен от amayama. Счупих си шилда на делкото на B18-та, за да извадя "заварил" се палец и си поръчах от тях. Изпратиха го на 25.12 и си го взех от пощата на 09.01, имайки предвид почивните дни покрай Коледа и НГ дойде бързо. Всичко излезна 15 usd като 7.5 usd е доставката, а останалото шилда и два о-пръстена по 1 долар.
-
1 точка
-
1 точкаДа, има нещо такова. Вижда се една граница (кръг), до която е достигнало замърсяването, и след това идва чиста зона - предполагаема много тънка фракция от маслото (базата). Но, ако обърнеш внимание, ще я забележиш още от самото начало на тестовете. Между другото, офисната хартия е същата, която ползвах при Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30… но... назъбването на края на капката го няма, а условията са зимни, т.е. по тежки. Явно Shell-ът е имал някакъв особен "компонент" в себе си. Не е било обводняване или поне не само то е било причина за назъбения край на капките.
-
1 точкаПърво това не са нитове , а болтове със скъсани глави против майстори. Да ги счупиш означава да си търсиш нов парон. Развиват се със шило и чук с пречукване сранично. Просто формалност.... Някога смазван ли е партоника ?
-
1 точкаОтдавна съм забелязал, че когато колата се кара на газ (НЕ-инжекционно газово), въздушният филтър трябва да се сменя на 6-7000 км. Над тези километри започва да оказва влияние на разхода и е по-изгодно да го смениш, отколкото да караш с по-висок разход. Това е така, защото количеството засмукана от изпарителя газ зависи от подналягането в смукателния колектор, а то се повишава прогресивно при замърсяване на въздушния филтър. При газовите инжекциони, би следвало да няма такъв ефект (не съм карал ГИ).
-
1 точка
-
1 точкаРадост докато я караш, и тъга след като се разделиш с нея [emoji23]...Цецо го е написал [emoji2]! Sent from my iPhone using Tapatalk
-
1 точка
-
1 точкаОбаче, добре, че го има форума. Помагате на хората реално. Но, наистина, трябва да се види, за какво са я бракували. Мой приятел взе тотал щета мерцедес - c 320, 2017 г, мисля за 20 000 долара. Щетата беше гръмнал аербег и паднала предна броня. Последната я оправиха без забележки, а аербега в Шумен правиха и така. До сега и навъртя 130 000 км щото е кайтист и ходи да кара в Турция и Испания постоянно. С 2 думи: Колата вече 3 г няма никакви забележки. Така, че вижте какво и е било състоянието и преценете. Аз лично, скоро ще си взема по тази схема акорд, а дали ще спечеля или загубя, Божа работа. Знам, че се взимат от търгове колите. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
-
1 точкаЗдравейте колеги, И аз имах вибрации на празен ход, на D. Оборотите играеха изключително малко, но бяха около 680/750 и на всеки 8-10 сек. се усещаше спад и съответно вибрации. Бях решил да си чистя дросела и след почистването, разкачих акумулатора, изчаках около минута, закачих го пак и без никакви допълнителни консуматори оставих колата да работи на място около 5-7 Мин. Сама си регулира оборотите и държи вече около 850 без значение дали е на D или N. Вибрациите изчезнаха.
-
1 точка
-
1 точкаАз съм със син на хепу. Вземи и сложи антифриз на тая кола докато не си я счупил.
-
1 точка
-
1 точкаАз за другите не мога да отговарям, но за мен мога да кажа, че когато найлоновите торбички бяха безплатни, винаги си вземах, даже нарочно си вземах по повече, да си имам за вкъщи да си опаковам разни неща. Сега като са значително по-скъпи - много, много рядко купувам, иначе винаги си нося торбичка за многократна употреба. В хладилника храната ми не е в пликчета, а в кутии за храна. Никой не си е мислел, че производството ще спре, но на мен цената ми повлия - намалих търсенето силно. Ако повлияе така на още много хора, търсенето ще намалее силно, а това доведе до спад на производството. Малко извън темата стана, ама тя си е предразполагаща за такива коментари. В конкретния случай си много прав, защото сега не става въпрос за някакво смислено увеличение на данъците. Сега просто ги преразпределят - понеже поевтиняват на Евро5 и 6, поскъпват на евро 4 и надолу, за да си вземат пак същите пари от данъци на коли. Това казах и в началото на темата, мотивите на кмета и анализите са такива. Целта им не е да "ударят" наистина старото Евро, а целта е да си вземат въпросните 100 милиона лева от данъци. Ако разликата стане драстична, тогава ще ми повлияе, както и с найлоновите пликчета. А сега - на другата ми кола, която съм дал на баща ми да я кара, данъкът беше 18 лева, а сега ще е 25 лева. Просто ще ми накривят шапката с тая разлика. Но виж, ако ме ударят с 300 лева данък - колата в надин и през комин. Да направят новите коли с нисък еко-данък, а старите - с висок, ама без да гледат колко пари ще съберат - тогава ще изглежда по-истинско.
-
1 точкаАко питаш хората - искат ли промяна - всички ще кажат - ДА. Ако ги питаш - бихте ли се променили - никой няма да се обади.
-
1 точкаКоментари от типа „моите действия допринасят с толкова малко, че няма смисъл да го правя“ са немалка част от причината да сме в ситуацията, в която сме в момента. Дай Китай като бълват мръсотия тук в Европа да не се мъчим да сме еко, щото няма смисъл. Или моята кола мърси, ама то на всички е така; когато променят законите за всички, тогава и аз ще помисля за това.
-
1 точкаКолега на твое място бих се обадих на Хелп Деска на Карфакс, гледам домейна е европейски. Питай ги какво точно се е случило с колата, ще ти кажат. Тази фирма е издала тозй сертификат, с който удостоверява че колата е негодна за движение по тамошните пътища, което значи че имат снимки на състоянието й в момента на издаване на серта. В превод на БГ - тази кола е бракувана. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
1 точка# A Junk Title is issued on a vehicle damaged to the extent that the cost of repairing the vehicle exceeds ~ 75% of its pre-damage value. This damage threshold may vary by state. The majority of states use this title to indicate that a vehicle is not road worthy and cannot be titled again. ... www.carfax.com/Definitions/Glossary.cfm Ако не разбираш английски, ползвай Google translate. Бягай далеч от тази кола!
-
0 точкиНе гледай повече тази програма API SJ , SH ,SG тези масла ги няма вече остарели са. По API ти трябват SM SN Има нова поръчка вземи си хубаво масло ,колегата ти е казал какво.Вземи си и хидравлично и масло за скоростната кутия,ако планираш да ги сменяш,смятам вече знаеш че трябва да са с марка Хонда. Ето ти таблица която е тук в форума с спецификации и какви филтри да сложиш. https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=1520050194 Да закарай колата на Фена градски сте,ще получи най-доброто обслужване от майстор на Хонди,де да имах и аз късмет да е от моя град.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЯвно нищо не си разбрал!!!!! Между седана който е английски и aerodecka който е американски Няма почти нищо общо. А разликата между Сивик и Акорд е като разликата между кон и магаре. Надявам се сега да си ме разбрал.
-
0 точкиИ аз съм с това масло от около 500км., така че ще го видим и при мен как ще се представи. Само не ми харесва, това че една туба не ми стига до максимума.
-
0 точкиКакво точно да се обоснове спрямо wiki-то и какво толкова ако има Хонда с "ОЕМ" газова уредба и о видиш ли, Маркони сбъркал? Същото положение като ОЕМ навигации от преди 2 десетилетия, ОЕМ радио с касетка и всякакво друго архаично ОЕМ оборудване. Искаш ли го в колата да ти върши работа или само да ти краси интериора ... Голям праз.
-
0 точкиЩе ме извините, че ви прекъсвам дискусията, но вчера ме подсетихте, че трябва да си сменя филтъра на купето, та да споделя резултат. 7 месеца и 10к километра (горе-долу равно София и извън София).
-
0 точки
-
0 точкиСрещите на съмишленици са запознанства с нови хора, а близостта по определен въпрос поражда и приятелства. Ееех, едно време какви срещи имаше! Може пък да е дошло времето за ренесанс на този форум?
-
0 точкиМда... това е положението За съжаление, отговаря и на въпроса, защо Хонда не ни бръснат за слива. Еле пък БГ, даже ни няма като държава на "европейския" сайт 😐
-
0 точкиЕко компонентата в данъкът е твърде косвен и дългосрочен вариант за редуциране на вредните емисии. При сегашните темпове, планетата (тоест всеки от нас) има 10-тина годишен срок да намали въглеродния си отпечатък. После процесът ставал глобално необратим и нещата ще се влошават не понякога, а ежедневно. Пожарите в Амазония, Сибир и Австралия не ни касаят пряко, понеже не гори "нашата черга", обаче изгаря нашият кислород - буквално и ежеминутно, а и горите които го произвеждат в дългосрочен план. Като бонус парниковият ефект от това се усилва и освен дългосрочните негативи, в момента поражда "сухите бури" - основен причинител на пожарите. Ха сега - кое е първо - яйцето или кокошката? Превенцията е важна, но неосъзната. Трудно се обяснява нещо имагинерно. Синковеца сложи очила, понеже не вижда на далеч. Сега е на 15г, а половината от тях сме му повтаряли - не забивай очи в тоз телефон! Той вече ще има ЛИЧЕН опит от латентният период на опасностите. Сигурен съм че и в живота на всеки от вас има подобни примери, когато вреден фактор се ниглежира, понеже не е реална опасност на момента. Аз съм вече вехт и разлика само от половин век е достатъчно осезаема за състоянието на природата и вредите върху нея. От детството си помня природни красоти, които синът ми никога няма да види и това е промяна само в рамките на ЕДНО поколение!!! Индустриалната революция е много позитивна за консуматорското общество, но и двете са насилници на човешкото и натуралното у нас. Данъкът няма нищо общо, а е просто събиране на едни пари и пълнене на "кофа без дъно". Сигурен съм че мнозина разбират думите (всеки по своему), но малцина прозряват значението им, понеже не ги засягат лично. Буквално и в момента е така, но напред (в недалечното) бъдеще ???
-
0 точкиХондата от тия кубатури е много слаба! Търси по-стара година 1100 или 750 поне имат силица. Марудера е с по-прилична сила и е добър избор. Общо взето избери този, който е най-запазен и ти е най удобен, като стойка, ако не те вълнува вървежа. Не си написал бюджет, а това е важно при избор на мотоциклет. При чопърите по-голямата кубатура и коне не са опасни и, ако можеш да си позволиш финансово по-голям няма да сгрешиш!
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте, поръчката, предадена днес: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda Synthetic Blend 5W-30 5х0.946 L Стойност на поръчката: (5*6.49)*1,9675 = 63.85 лв Начин на плащане: - Парите предадени лично Начин на получаване: - Лично в кв. Драгалевци
-
0 точки
-
0 точкиЛинк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L + 2х1L https://www.ato24.de/de/honda-psf-0-354-l.html Стойност на поръчката: (39,95 + 2*11,95+3*5,99)*1,9675 = 161лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер
-
0 точкиПовечето такси в автомобилния сектор обаче ще отпаднат на няколко етапа, с преходни периоди, които в някои случаи продължават до 15 години.
-
0 точкиМисля, че митото отпадна само за определени стоки. Изцяло ще отпадне, поетапно, след 2 - 3 години...
-
0 точкиЗа бюджет около 3500 лева бих си взел сивик 7ма и не 1.6 а 1.4 . Само е проблем лятото на климатик с 1.4 постоянно души асфалта да си намери място да умре но инак е куче . Да не кажа че към 4 вече е в друг клас съвсем , а за предложението за голф по горе това ти не трябва .
-
0 точкиЗдравейте! Линк: https://www.ato24.de/en/mitsubishi-diamond-evolution-5w-30-1-l.html Вид и количество: Mitsubishi Diamond Evolution 5W-30, 1L 12х1 L Стойност на поръчката: 10,49*12*1,9675 = 248 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер
-
0 точкиЗдравейте, парите са преведени в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД - 47лв
-
0 точкиУчител води курс по география на 20 блондинки.Задава въпрос: – Къде се намира Америка? Михаела,една от блондинките, става и намира Америка на картата. – Браво! А кой е открил Америка? 19 блондинки стават и в хор отговарят: – Михаела!
-
0 точкиМи да вземем да ги сменяме на всеки 1000км. Уж много качествено пя го сменяй на 5000км. Ти си купил 15г кенеф и преди тебе са сменя ли маслото на 20к км и сега на 500 000км ще му слагаш пълна синтетика и ши му правиш изкуствено дишане. Не забравяй че и други хора карат коли и други марки коли има, единствено във форума на хонда е такава манящина маслата, явно щот са мноооого здрави коли. А и да ти кажа 5в20 масло пълна синтетика уж хубаво на на 5000км и то са разпадало, след направен капков тест. Що така?
-
0 точкиКолега ,във форума на Хонда за кои автомобили да говорим?Има разни которници...форд,ягуар,волво,алфа дето на бензин не работят като хората ние на газ чудеса ли да направим?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00