Jump to content

Иванов

Фен
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Иванов

  • Rank
    Начинаещ
  • Birthday 02/28/1986

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 8th gen. 2.4 automatic
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. Здравей, от сервиза до вкъщи са 10км , не тропа. Ако питаш дали затяга или неща такова, не съм усетил да има разлика .
  2. Разбира се ! https://m.vk.com/hondareika Това е руският сайт, където продавача има профил и има цени и контакти. Мейла на който писах е kaysintrade@yandex.ru Говорят и английски. Предлагат ремонтни комплекти за много видове хонди. Това е отговора на запитването ми , кое колко струва : Honda Accord 8th gen 2010 2.4 automatic Repair cit to passenger side cost 4500 rubles. Repair cit to driver side cost 2000 rubles. (We recommend to repair in 150 000km) Shipment cost: - 500/750 rub - municipality post office (2-3 weeks), - 1860 rub - ems delivery (1 week). How you want to pay? What way of delivery do you prefer? Ekaterina, +79135605850. What's App/Viber
  3. Колеги, да споделя и аз как си реших проблема с тропащата рейка на Акорд 8. Тъй като не намерих някой, който да иска да ми направи ключа и втулката, се наложи да поръчам от руснаците ремонтният комплект за дясната част, платих в pay pal и за 20 дни дойде. Смяната е сравнително лесна , само един съвет - нагрявайте с пистолет за горещ въздух много хубаво (ама много !!), защото могат да се счупят зъбчетата на ключа (не са от най здравите). Като се счупят зъбчетата, 4мм бургия нарязана на 2 парчета по 10мм и заварена за ключа, върши перфектна работа. Всичко излезе 4500 рубли ремонтен комплект с ключ +750 рубли доставка и 50лв смяна.
  4. Не разбрах кое да обясня. Ако е за почистването на дросела, то не го правих аз ,а ми го чистиха в сервиз, като го свалиха и търкаха с парцал и обезмаслител мисля. Като го изчистиха и сложиха, колата държеше високи обороти, около 1100. Покарах така около 2км докато не отидох до работа, там разкачих плюса на акумулатора и изчаках около минута - две. След това закачих плюса и запалих колата, без да пускам фарове, климатик и вентилатор. Никакви допълнителни консуматори. Колата работеше на място около 5 до 7 минути (може и 10 да са били) , като през това време оборотите падаха постепенно от 1100-1000 до 800/850 и така останаха ( по-скоро 850). Забелязах, че вече нямаше вибрации и колебание в оборотите.
  5. Здравейте колеги, И аз имах вибрации на празен ход, на D. Оборотите играеха изключително малко, но бяха около 680/750 и на всеки 8-10 сек. се усещаше спад и съответно вибрации. Бях решил да си чистя дросела и след почистването, разкачих акумулатора, изчаках около минута, закачих го пак и без никакви допълнителни консуматори оставих колата да работи на място около 5-7 Мин. Сама си регулира оборотите и държи вече около 850 без значение дали е на D или N. Вибрациите изчезнаха.
  6. Никой, никъде несъм наричал лъжец, аз поне не виждам такова нещо. Върви ми колата и съм доволен от нея (и от 2-те), те ако не вървяха за какво да ги купувам ?! Надявам се да са останали трезвомислещи хора все пак
  7. Чета и не вярвам на очите си ! Те в опел форума имат подобна тема , там също е смях , ама както съм се смял тука никъде го няма . И да не съм офф - с Хондата от летящ старт минах един самолет , малко дръпна в началото , но после остана един калник зад мен .
  8. Неможах да се сдържа, та да се включа: За мен важното е колко бързо набира от 80-90 до 120-140 , че да може да се изпревари като хората, ако след 120 умира - файда никаква... Но на въпроса - друго ми е интересно, с другата ми кола ( Опел Вектра Б 136к. ) ме хвана страх да ги вдигам тея километри на магистралата , то там път няма , вие къде ги вдигате и то с 1,4 двигатели - незнам. Наистина ми се струват абсурдни някои от мненията ... влезте в час малко.
×
×
  • Create New...