Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 24.09.2019 in all areas
-
3 точкиВиж добре тук изобщо не сме си противоречали напротив аз ти писах и на лични, но явно ти си водиш един монолог без да четеш нищо от това което сме написали. За твоя информация при издухани маслени сегменти пак има компресия двигателя. Успех с чупенето на двигателя.
-
2 точкиПреди време, Някой 😉 беше написал, че ФорумЪТ е общност... Със свои правила (писани и неписани), порядки, специфичен тон на общуване, авторитети (напълно заслужили) и т. н. и т. н. Jim_G, влизате в час, образно казано! Още малко четене на МануЕл, подбрани постове от подбрани хора и вс ще е ОК. И за да не е само нравоучителстване: маслото, Кастрол Магнетек 10-40, го покарай макс 1-2000 км и го смени. Докато навъртиш тези километри ще си се ориентирал с какво и къде. Успех и добре дошъл!
-
2 точкиАма иначе е хубава! Има си компресия, но малко пуши! Нека не се обижда колегата,а да прочете! Хондите са надеждни и здрави, но със специфично обслужване и още по-особени ремонти, които не всеки може. Това ако до вчера си карал дръглив "Голф" по никакъв начин не може да го сравниш с "Хонда", въпреки, че много се опитват. Нищо! Проба грешка и се стига до вярното решение, въпреки, че това се отразява на джоба.
-
2 точкиКои са тия коли дето "масово" не харчат 10-40? В представите на някои хора ако маслото е 10-40, 20-50 или 75-90 начи е гъсто и "яко" От маслото се иска (изненада!) да маже. Да създава филм между детайлите който да не допуска триене метал в метал. "Тънките" масла, освен другото, са по-течливи - по-бързо при студен старт маслената помпа го праща да си вършат работата. Колкото базата е по-добра, толкова по-тънък филм от маслото издържа и не допуска износване Бъркаш. В мануала на Сивик 5г, за 10-40 му дават 5000 при тежки градски условия. Да. Но К-серията и по-късните на Хонда са правени за тънки масла Минералното се смята за добро при коли на години - защото "раздува" малко гумените уплънения. При условие че се сменя навреме. И разбира се че навременната смяна е важна. Немските производители масово препоръчват лонглайф масла и смяна на 30000кмя просто защото това е част от планираното износване - двигателя ще изкара 150-200К ...
-
2 точкиПистовия ремък няма общо с реглажа и въртенето на коляновия вал!
-
2 точкиСила на затягане на болтовете и разтоянието на смукателните и изпускателните клапани за реглаж. Може да е полезно на някой
-
2 точки
-
2 точкиАз реших най-накрая проблема на Honda Accord 8,K24Z3,201hp с горенето на масло. Може сами да видите от снимките ,защо двигателите ви горят маслото. Сегментите и гумичките са ви спекли,най вероятно. Смених: - сегменти - гумички на клапани - голяма верига с пръзгачи и оптегач - малка верига с плъзгачи и оптегач (веригите бяха за смяна,голямата беше разтегната) - комплект гарнитури - болтове на главата - Маслото е Barthal XTEC 5W40 Двигателя и главата бяха почистени до блясък.,Клапаните попистени и припаснати.Цилиндрите са ми ОК,нямат надраскавания или износване. Проблемът с маслото идва от сегментите и гумичките. Казаха ми,че може да се сменят само гумички и да се налеят цилиндрите с газ за горене и да престоят,което можело да "отпусне" сегментите. Аз обаче ,реших направо да заменя сегментите с нови. Вече 5К км не съм доливал и грам. Двигателят при отварянето:
-
2 точкиКолега гледам твърдо си решил да слагаш л@йна в колата . Имам познат колега от Пловдив като си усереш мотора ще ти дам координати . Ей тук може да видиш системното ползване на л@йна до какво води.
-
1 точкаЗа колегите с джаз. Егр клапана не прави проблеми а ей това :
-
1 точка
-
1 точкаТака НЕ се поправя студена спойка. Този метод (без флюс) е изключително грешен и крайния резултат е по-лош. Мога да гарантирам, че така ремонтираните спойки няма да издържат толкова, колкото са издържали преди "ремонта". Ето така се ремонтира правилно една студена спойка:
-
1 точкаЗдравейте, поръчах си 3 машинки за централното от тук https://www.avtosklad.bg/авточасти/honda-cr-v-2002-1-2006-10#regular=false&page=7&perpageselect=16 Странното е, че в сайта са с цена 21 и нещо броя, но дойдоха на цена 15.98 в еконт. Не зная колко са читави и колко ще карат, но в олх искат по 40 лева, а в алито са на същите пари като тези и дойдоха за 2 дни.
-
1 точкаОфтопик: Имам чувството, че колегата след време ще ви обвини, че заради вас колата му е на трупчета... 🤐 Едно такова чувство... 🙁
-
1 точкаЗа жалост радостта беше кратка - появи се ново скърцане с леко затятане при нулево навит волан и леки корекции. Особено изразено при движение направо или магистрала и е доста силно. След по-сериозно навиване се оправя и после пак се връща новото скърцане. Става дума вече за гумено скърцане при заграля кола. Сега се боря да си оправят новосъздадения проблем за жалост в същият сервиз (ОМБРЕ), но за момента е едно безсмислено разкарване без реален резултат. Иначе 450 лв, но при това развитие на нещата......... към днешна дата са безсмислено дадени пари. Ще пиша ако има развитие.
-
1 точкаДали си имала дизел в маслото, може да ти каже само този, който е проверявал/сменял маслото. Сега ти прочетох постовете, но нищо не разбрах. Не е ясно къде си ходила и какво е правено по колата. А правилна "настройка на газоразпределянето" ще получиш автоматично при обновяване на софтуера. Разхода на гориво ще намалее след обновяване на софтуера и нулиране на брояча (както е показано по-горе). Всичко това е описано в поне три немски форума, които явно си ги пропуснала. П.П.: Колкото по-малко ползваш фейсбук, толкова по-добре ще се чувстваш!
-
1 точкаИма си недостатъци, но те са пренебрежими в стандартни и спокойни режими на експлоатация. Любопитно е дали тези "фиксирани" позиции могат да се променят софтуерно? Първата и последната предавка (и предавателното им отношение) е ясно че са конструктивно обусловени от размерите на шайбите, но тези 5 между тях могат да бъдат и 7 или пък да се променя "стъпката" помежду им. Примерно стандартен режим (с равни интервали не на шайбите а на оборотите на мотора - примерно през 500 об/мин. ), по-спортен (с по-къси 4 предавки в диапазона до 100км/ч, а останалите до 200км/ч) и икономичен - дълги 3 до 100км/ч и по-тесни граници на следващите 4 до 200км/ч. Тая схема е за маломощни ДВГ, но при тези над 200 коня може и да е друга, макар че там е важен въртящоя момент който може да понесе ремъка и шайбите и това едва ли е много перспективно, вървейки към електрификация. При ДВГ идеята е еко и икономично използване в щадящ оборотен режим на мотора и в този диапазон да има по-голям избор от предавателни отношения. Примерно "градски режим", който активираш умишлено и в него всичките 7 предавки са в диапазона до 120 км/ч (по големите европейски градове има централни артерии в които е разрешено 80 или 90 км/ч). Така автомобилът може да е доста динамичен и с ДВГ под 100 коня, а в същото време икономичен на 2000 об/мин при стандартните 50км/ч. Не се сещам причина тази концепция да не се ползва във вариаторите, а не е трудно и не струва нищо, освен опции в наличния софтуер, който така или иначе се прави и проектира да е угоден във всички режими, но не е оптимален.
-
1 точкаИма нещо неизправно, за да ти свети tailgate. Както пише в ръководството, то трябва да светва и изгасва бързо след това при контакт. Ако остава да свети, има проблем, който трябва да се диагностицира. От това, което виждам, като цяло системата в нашите коли е безпроблемна. Минусът на ел-вратата е, че, ако нямаш ток от акумулатора, няма как да я отвориш отвън, а трябва да се вреш през страничните врати и да я отваряш отвътре.
-
1 точкаМани ги тия писания, колата гори извънградско 6.5/100, градско 8.5/100, сега като София е пълна харчи 9.5/100 и зимата най-вероятно ще харчи 10.5/100... ХаХаХа
-
1 точкаНе си ми писал. Аз не знам като им плеснат това VIP, кое им е VIP-а ама хайде щом така се чувстват по-добре... ХаХаХа Чакай да драсна за колата... Колата има два сервизни интервала ''А'' (на него се сменя само масло) и ''В'' (на него се сменя масло + филтър), това са основните, които индикира на таблото, другите компоненти се сменят по СК (сервизната книжка). Измервала си натоварването на двигателя примерно ако караш много градско, мото часовете са повече и километрите за смяна падат и съответно ако караш повече извън градско километрите до смяна са повече. Сигурно си мери и мото часовете и си ги регулира там тези интервали. Та за да ми важи гаранцията се наложи смяна на масло на 4500км и зануляване на ''А''. Сега следващата смяна на ''В'' ми я дава на 8000 км. Редува ги масло, после масло + филтър, после пак само масло и т.н. Може и аз да го разбирам грешно, но така си го обяснявам, защото в БТ много не обясняват... Абе според мен можеше да си карам до 8к ама нали трябва да дам 140лв. за масло и печат в СК... Маслото е Honda 0W-20 Хубавото е, че следващата смяна ми е безплатна... Поставихме и новото огледало, искам да подчертая, че огледалото се поставя трудно и се разглобява доста. За монтажа на огледалото ми взеха 150лв. Момчето, което го постави беше доста внимателен, прояви разбиране, използва само специални инструменти за разглобяване и пръсти ХиХиХи без да бърза и никакви груби отвертки. С тази задача се справиха на 6, за което им слагам 1+...
-
1 точкаИскам да споделя малко опит и аз от посочения сервиз (Мотобокс). Като цяло в София според мен това е един от най-добрите сервизи за нашата марка, където биха то обърнали внимание и биха ти обяснили, НО винаги трябва да си имаш едно на ум. Аз съм малко перфекциониз и се дразня когато нещо не е свършено като хората, което понякога не е много добре. В този сервиз с хондите главно Цецо се занимава, който също е добър майстор и точен човек, но и при него нещата понякога се случват на проба грешка, което не трябва да е така. Веднага ще се аргументирам: В един хубав слънчев ден карайки по нашата родна магистрала Тракия ми светна чек енжина с грешка P0137 Low Voltage Blank 1 Sensor 2. Интересното беше, че тази грешка излизаше само когато карам извънградско, например изтривам грешката, карам в града и чек енжина не се палеше, но излезна ли извънградско до 10-15 км светваше с посочената грешка. Отидох в сервиза в Овча Купел и там категорични бяха, че втората ламбда сонда е заминала. Поръчахме я и след три дена дойде, след което я сменихме (180 лева всичко). Първото нещо, което ми направи впечатление, че сондата, която ми бяха сложили не беше за моят двигател (es20142-12b1), но нали има всякакви универсални сонди си викам, няма проблем няма да им се мешам в работата. Веднага след като сменихме сондата нямах излизания извън града да покарам извънградско и си мислех, че всичко вече е отшумяло, да ама не при, първото излизане извънградско пак чек енжина със същата грешка огря. Веднага говорих със сервиза и те бяха на мнение, че катализатора е за смяна. Реших да не сменям катализатор и да потърся още мнения и до колкото е възможно и аз да си диагностицирам проблемът. Веднага поръчах втора ламбда сонда от ebay за моят двигател blue print (60 лева), сам си я смених, но за съжаление проблемът остана. Направих няколко консултации през форума с колеги от тук, както и на място при Ванката(fenabg) в Дупница ходих, който ми направи реглаж на клапани и категорично каза, че проблемът е в газта (колата има газ), и точно там се оказа проблемът. Газовата дюза на втори цилиндър не работеше както трябва, като след нейната смяна всичко заспа. При първоначалното обслужване (когато купих колата) в Мотобокс ги попитах какъв вискозитет масло ще ми сложат в мотора, тъй като исках маслото да е от тях, бяха категорични, че в Бултрако слагат 5w40 и те такова слагат. Марката с която работят е FUCHS TITAN SUPERSYN, аз изрично ги помолих ако може да сложим 5w30, за което нямаше проблеми, казаха ми - ти плащаш каквото искаш такова ще сложим, а вече я карам с 0w30 тъй като ми се струва, че е по тих мотора. По предницата там ми смениха една биалетка, тампони на носачи, тъй като имах сериозно чукане в предницата, след което всичко затихна :), но едно почукване във волана по неравности си остана. При повторна консултация с тях ми обявиха, че трябва да бъде сменен един слайдер в рейката и че от него е проблемът, обявиха ми цена 500+, трудът не е малко, но слайдерът е евтин 37 лева, в линка отдолу колега е обяснил как се сменява (пост 183). Реших да не давам толкова много пари и да си я карам така, тъй като ме увериха, че няма проблем така да се кара. В един хубав слънчев ден реших да легна под колата и аз да си погледна окачването, в крайна сметка установих, че двата външни кормилни накрайника бяха се омаслили, т.е. греста беше избила. Веднага се разбрах с фенабг да се видим и той ми ги смени с хубави, от тогава всички шумове във волана ми изчезнаха, все едно карам друга кола, в тази връзка той установи и, че шарнирите също са заминали (гумените им маншончета бяха скъсани), нещо което колегите в Мотобокс бяха пропуснали, аз го отдавам на това, че са претрупани с работа и не винаги може да видят и да диагностицират всичко точно. Последният път при тях като ходих си бях взел масло тук от поръчките Петро Канада, та там го загледаха доста това масълце и думите на един от тях бяха, че доста хора го слагат, но най-вероятно е някакво менте, засмях се и от тогава вече сам си сменявам маслото .... Както и да е, написал съм ги всички тези неща за да те мотивирам да не се доверяваш на сляпо. Търси, събирай мнения, хорат тук във форума са разкошни и винаги биха помогнали кой с каквото може на база събран опит и практика. Успех! ПП Ето и темата за смяната на слайдера (пост 183)
-
1 точкаБраво колега, важното е, че с автомата всичко е наред. Относно ремъка континентал е така, издава непрекъснато един звук, който понякога ме дразни, вътре почти не се чува. Преди време си сменявах моят обтегач (на CRV 2) с все ролката, оригиналният обтегач е INA, цена за моята кола с ролката около 150 лева. За твоята кола ако моторът ти е k24z4 обтегачът ти (31170-PNA-023) с ролката от тук е на цена 133 лева: https://autoprofi.bg/obtqgashto-ramo-pistov-remak-pr2712349.html А ако се поръча от Япония идва на същата цена, без пътя: https://www.amayama.com/en/part/honda/31170pna023 Имай на предвид, че от autoprofi.bg лагерът на ролката, с която ми дойде обтегачът беше някакъв китайски, с него съм но си имам едно на ум, а при теб може да се смени само обтегачът без ролката ако ти е здрава.
-
1 точкаАйде честита ми нова дръжка. Я да разтегна малко локуми... По принцип е проста операция и в ръководството си пише 1во, 2ро, 3то. Да, ама в един момента трябва да се извади телчето, което държи патрона за дръжката, а нямах на момента точния инструмент (кука), за да го издърпам, че малко е тегаво. За да видя къде бъркам реших да сваля бялата пластмаса пред патрона, та махнах зегерката, която я държи, после и нея и оттам работатата отиде по дяволите... Без да искам изскочи пружинката, вкарах ключа в патрона да видя как точно трябва да легне, завъртях 1-2 пъти и... в тоя момент изскочи сърцевината и се разсипаха палчета, пружини... направо ми прималя. Разбира се веднага след това успях да сваля проклетото телче. Намерих почти всички частички, но се озовах с това: Реших да се направя И на ключар и разбрах горе-долу за какво става въпрос, нооо тук е моментът да кажа голямо БЛАГОДАРЯ и в темата на @docev, който е професионалист и ми нареди ключалката по ключа, за да си е всичко "фабрично". Сега да кажа и за дръжката: 1. Черното ходи на сребристото 2. Оригиналната е идеално гладка, тази има лек ръб отгоре и отдолу от производствения процес, усеща се като се хване, ама изобщо не ми дреме 3. Използвах едното гумено уплътнение от оригиналната, че новата нямаше. За сметка на това имаше 2 пръстена за втулките на болтовете, ама май единият беше резервен 4. Телчето на новата нещо не ми хареса, та използвах това от оригиналната И ето го финалният резултат: За 30 лева с доставката мисля, че е екстра! И пак добре, че беше @docev да ме светне, че телчето се слага предварително на дръжката. Сега видях, че си писал точно докато си пишех фермана! Ами ако патронът ти е налице можеш да си вземеш като моята. Иначе ако си я оставиш така поне няма да могат да ти влязат през багажника хаха.
-
1 точка
-
1 точкаЪпдейт... Огледалото пристигна с Интерлогистика и според сайта им е било тук на 14.06. За 10 паунда доставката можеше да ми се обадят но това е друга тема. Ето малко реални снимки за да добиете представа Огледалото пасна идеално. По-широкоъгълно е от оригиналното. За подгрева няма как да разбера дали работи. Поздрави
-
1 точкаИ ето доклада, сменен вал. Клипа на руснака по горе е най-добрия урок, но не пропускайте нито едно действие показано в него и се получава. Ние не вързахме веригата и колелото за разпъващата греда, и ни увисна - разкачи се от колелото на коляновия вал, но слава богу , че бяхме белязали всичко, и после по белега на шайбата и нашите белези, от третия път го уцелихме. Ако се разминат зъбци, светка чека и изписва грешка за датчик колянов вал и същия на разпределителен вал. Това е знакът, че не сте го уцелили, иначе колата си работи добре и даже върви добре. Не правете това сами в къщи!
-
0 точкиhttps://youtu.be/s-LRV7t9AYQ Работи безпроблемно. Без забележки 120лв. Л. С. Дани 0898429733
-
0 точкиГосподин майсторе. Вие не търсите съвети а филосовствате! Къде е буксата на комутатора? Как с мерене на компресия ще разберете състоянието на мотора? Дрън дрън карай си мондеото и хондата не я мъчи. За избора на масло няма коментирам. Цялата плеада от слова която сте изписал не е за да търсите съвет. Засягате мой коментари и съм готов да поспорим за тая кола тук в тази тема.
-
0 точкиНе се шашкай.И аз съм с такива и се държат по същият начин.Както казаха колегите на водоструйка и така до следващият път.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиИнструкция за освобождаване от гнева: 1. Затворете очи. 2. Направете дълбоко вдишване и издишване. 3. Отворете едното око. 4. Прицелете се добре и стреляйте.
-
0 точкиПроблема е че незнае какво има и какво няма,проблем е и да се върне в змиярника защото ще я оскубят още с толкова да едно няма нищо
-
0 точкидонякъде си права до някъде грешиш: 1.Не си се информирала достатъчно 2.Между тези съвети които са ти били дадени все е имало някой който да е прав или от части прав,но въпреки скочи в ямата на Апостолчо.Лоша преценка (той,Павлина и компания за нищо не стават по мое мнение,не ги познавам това е впечатление,а ти щом си работила там,би трябвало да ги познваш добре),няма значение заминала работа,дано си оправиш проблемите 3.Ако и беше сложила добавка можеше и да помогне ама сега като незнаеш ДПФ има ли след Апостолов или няма нещата губят всякакъв контрол 4.Не е важно дали жалиш средства или не,а дали са ползотворни.Също да кажа има всякакви майстори,понякога се оказва че евтините въшат повече работа.Някой ден по друго време ще разбереш някои неща 5.Когато искаш нещо се бори докрай (във връзка със човека който беше предложен,иди най-добре на място те си знаят работата,само не отлагай)
-
0 точкиЗдравейте, уважаеми колеги, По повод на проблема, за който Ви информирах по-рано, имайте предвид следното: Днес имах привилегията (и удоволствието)(тъй като си позволих по-настойчив тон и молбата ми беше приета) сервизът МотоБокс и в частност, лицето Слави да провери колата ми относно регистрирания от мен проблем. Оказа се пистов ремък. Бил омаслен, "разлигавил се", разхлабил се, от там обтегача му хлопа. Шумът в купето се появява само в режим "D", "R", "1" и "2", както и, установи Слави, при включване на климатика. Твърдях, че е от скорости, но явно, просто, самият шум се усеща така в купето. На отворен капак самият шум явно насочва към източника. Моя грешка. Шумът и проблемът явно се диагностицират при отворен капак и 1 помощник, който да държи спирачка и да включи на режим скорост. Във вторник ще бъде поръчан оригинален ремък (~80 лв., държи 100 к. км., според Слави, алтернативата беше Континентал за ~40 лв., държи 50 к. км. според Слави, и се шува "фъс-фъс-фъс-фъс" (или друг подобен звук, който можете да си представите), ако се сложи Континентала, тъй като има релефен надпис и това води до издаването на този звук, при преминаването му през ремъчната система). Избрах оригиналдъ. Не обичам компромиси, а смятам да я карам тая талига поне 150 к. За Слави, с когото имам привилегията да се срещна за първи път (a note to Note): обран, сдържан, скромен, целенасочен, обяснява (на идиоти като мен), засяга и теми, дето не са належаши за проблема сега, явно, според усегюта му за ситуацията. На мен лично ми хареса подхода му, личността му. Не искам да го величая, моля, моля, не ме разбирайте погрешно. Но човекът ми хареса и му имам доверие (засега). Според него е възможно проблемът да не се отстрани само с ремък, а да се наложи и обтегач (оригинален 350 лв., много подходящ и със сходни характеристики и очакван живот (щото не му се е случвало да смени един от двата и да му дойде счупен, все още), ИНА на половин цена (образно казано). Въпросът е следният: как се е омазнил ремъка? Вариант 1: аз съм го омазнил, като си сменях маслото на хидравликата. Използвах фунийка, не си спомням да съм разливал, може и да съм. Не зная. Вариант 2: Юби Ко са го омазнили при първоначално обслужване преди 21 к. км., като се сменяваше всичко. Не мога да си спомня и потвърдя кое от двете би могло да е. Но, както изврещях по-горе, колата не бръмчеше така, както като си я взех от тях онзи ден. Не знам, е*а ли го. Спокоен съм, че проблемът се диагностицира. С ФОРД-о ми, ходих по сума "майстори", всеки даваше акъл, всеки пипаше нещо, все си хлопаше тва, дето го чувах само аз (може и някоя дъска или панта да ми хлопа на мен, в крайна сметка). Ще пиша, след като ми дойде ремъка и се оправи тая работа. Бих могъл да кача и клип с проблема в отделна тема, ако мозъците тука сметнат, че би било полезно на други лаици като мене, като задават въпроси от типа: "Тука нещо трака, ко туй?". Поздрави и приятни (лютенични, чушкопечни и корнишонни) почивни дни, колеги. Да сте здрави, толерантни и мъдри. Д.
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте Както каза Емича с чалъм и ръчички и вълшебните думи един приятел със сервиз го смени откъм двигателя без да разглобява нищо.Каза ,че му било за първи път.
-
0 точкиИ при мен го има този звук още от както я купих преди 6-7години и със сигурност е проверка на АБС-а, защото го прави при първото потегляне при 20км/ч, независимо на коя предавка. Не го мислете, за това време ако беше нещо друго да се е доразбило. А и на един нисан кашкай го прави същото, а той тогава беше чисто нов от магазина!
-
0 точкиЗдравей, ходя при тях за втори път, първия беше за първоначално обслужване и смяна на два прокъсани предни прахоуловителя. Елементарна работа, не мога да кажа, че изобщо бих могъл да изразя мнение за тази услуга. Виж по-долу в този коментар. Колега, след като взех колата, попитах управителя на сервиза как са били клапаните, именно с тази цел. Отговори ми, че "колегите му не са казали да е имало нещо притеснително". Мен, лично, това не ме устройва (надявам се от Юби Ко да четат). Още по-малко ме устройва да ми се дърви някой, че не разбирам нищо, вместо да ми обясни кое какво защо как и кога се прави, както е обяснил колегата Slavko по-горе (още повече се надявам да четете, Юби Ко). НАЛИ ЗА ТОВА ОТИВАМ ПРИ ТЯХ, ЗАЩОТО НЕ РАЗБИРАМ НИЩО. Другото, което ме учуди, е, че са установили, че са ми за смяна задни накладки (може би просто съм фрустриран от цялата работа). Аз не съм възлагал подобна проверка. Но колата ми е на 71 220 реални километра и я карам от както е на 48 330. Може да съм дилетант по техническите въпроси, но мога да слушам и слушам. Скоростната кутия не беше така, като си оставих колата вчера сутринта. Относно други сервизи - нямам абсолютно никакво доверие на които и да било. Но ще настоявам да отида при Слави, защото вече 3-4 пъти искам да отида (1 път нямаха оригинално масло, втори път ги нямаше в събота (ходих без да се обадя), 3 път, както писах по-горе, ми казаха, че могат след 11 дни да ме приемат).
-
0 точкиОт 465гр общо доливам 100-150 грама всяка пролет. На мнението съм, че при намалено количество на фреона КПД-то намалява, а оттам и необходимостта на компресора да бъде включен за да поддържа необходимата температура се увеличава. Това води до повишаване на разхода и до по-бърза амортизация на компонентите на системата. А аз климатик ползвам цяло лято (особено много се радвам на Auto режима му). Предпочитам да се чувствам комфортно в този кожен салон, а и въздухът да преминава през филтър с активен въглен. Ще ме прощават колегите с дизели и премахнати DPF филтри (независимо от марка или модел на автомобила), но редовно ги "благославям". Мислят основно за техния джоб, не за околната среда или участниците в движението и пешеходците след тях.
-
0 точкиРазказвам. Писах в някаква ФБ група и сред глупостите на сеирджиите се откроиха един-двама, които спокойно ми обясниха какво се случва. Единият се оказа почти градски и предложи да закачим колата на неговата диагностика и ще я принудимда си направи регенерация. Олекна ми. Още на другия ден речено-сторено, но без късмет. На 33-50% прекъсва и дава грешка - маслото е разредено. Пробвахме 4 пъти. Следваща стъпка беше естествено сервиза на Хонда. Говорихме да ми направят регенерация и че ако се случи пак, ще го махаме тогава. Обаче след 10 мин ми звъннаха, че в маслото ми има 1,5 л нафта...! Знаете, че съвсем скоро го сменях. Майсторът ми обясни, че това е в следствие на монго недовършени регенерации и тн, а последствията на нафтата в маслото - всички се сещаме. Решено беше да махаме веднага и да сменяме масло, което там естествено не струва колкото при някой тюнер в Шумен (мерси за съвета). Нормално е да заложа повече пари на хората с най-много опит в града, говорихме за цизцяло ново обучаване на всички системи на колата, което гарантира безупречната им работа занапред. Не исках да я ампутирам, исках си я, както производителят я е измислил, по ред причини. Ударът за мен беше голям, защото аз в Хонда можех да се закълна, вярвах й на таз кола повече от на повечето хора, а тя така да ме подведе с егати ремонта за егати сумата. Говорих, разпитвах, неизбежно било, имали си живот тези неща...ама направо не е същото за мен, идва ми да я сритам като я видя вече... Както и да е, взех я след ремонт и от тогава ми даде двоен разход. 14 градско, 10,5 извънградско, изхабих цял резервоар - минах наполовина километрите от предния път - тоест няма грешка, разходът е двоен. Говорих с няколко човека и всички са на мнение, че това е грешка в системата за газоразпределение - едва ли не ремапът не е минал като хората. Звъннах на сервиза - не било възможно, в никакъв случай нямам двоен разход, може таблото да не показва правилно, може да е климатика, може нафтата да е кофти, ей такива... Та затова сега търся как да се оправя сама... Обаче никой не иска да изкара таблиците.
-
0 точкиНеизвестен автор, но е надъхващо: "Петър караше към близкия град. Едва виждаше пътя от проливния дъжд. Изведнъж погледът му се спря върху скъп джип, спрян встрани от пътя. Една жена махаше за помощ, беше спукала гума. За миг си помисли да подмине, но в последния момент реши да отбие и да й помогне. Паркира колата, която беше на повече от 15 години, до джипа (съвременен модел). Докато сменяше спуканата гума, се измокри до кости, целия беше кален и мръсен, но след половин час успя да приключи. Жената беше изключително благодарна. – Какво Ви дължа? – Нищо. Помогнете на някой друг в беда и му предайте и той да продължи да предава нататък. И когато помогнете, си мислете, че сте помогнали на мен. – усмихна се Петър. – Мога ли поне да науча името Ви? – Петър. – отговори той и се усмихна. След това се качи в автомобила и потегли. Жената продължи по пътя си. Беше измръзнала и се вмъкна в едно крайпътно кафене да изпие нещо топло и да се посгрее малко, преди да продължи. Седнала на масата в кафенето, не можеше да избие мисълта си за случката и за Петър. До масата се приближи сервитьорка. Беше бременна в седмия или осмия месец. Жената си поръча един чай и когато сервитьорката й го донесе, тя я попита: – Защо работите в тази напреднала бременност? – За съжаление със съпруга ми не сме добре финансово, а бебето само ще усложни нещата. Нещо в погледа на жената проблесна за миг. Ето на кого ще помогне. Поиска сметката с жест. Отдалечи се бързо и когато сервитьорката погледна парите и бележката на масата, очите й се напълниха със сълзи. Там имаше достатъчно пари, за да не й се налага да работи до края на бременноста й. Бележката гласеше: "Имам само една молба, не прекъсвай веригата. Помогни на някой, който има нужда." Бременната жена се прибра, седна на дивана и си мислеше за тази загадъчна жена, която се беше появила в живота й. Входната врата прекъсна мислите й. Няма да повярваш какво ми се случи днес? – каза Петър, докато целуваше бременната си жена по челото, прогизнал от дъжда. – Ти няма да повярваш!" П.С. Нека не прекъсваме веригата!
-
0 точкиВ последните години Honda наблегнаха доста на CVT-то. Преди беше без симулирани предавки, сега е със и май това е по-добрият вариант.
-
0 точкиЩото европейците повечето са комплексари. Ако не караш голям автомобил значи си беден, а щом си беден начи си слаб. Повечето европейци биха определили тоя автомобил като "сапунерка", консервена кутия, непрактичен автомобил. Другия момент е че като цяло японците са предимно по-дребни от европейците. И най-съществената причина - културата и начина на мислене.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00