Jump to content

Ana_Grey

Фен
  • Мнения

    45
  • Присъединил/а се

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Ana_Grey

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Женски
  • Място
    морето

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Много благодаря. Маслото беше действително сменяно скоро. Правилно ли разбирам, че изобщо съм нямала дизел в маслото, а става въпрос за някаква грешка, която в можела да се отстрани софтуерно? Прочете ли следващите ми постове за това какво предприех и че сега имам преразход на гориво? Какво следва?
  2. На документа пише "смяна на масло, масло и сваляне на дпф. Според приемника, дпф е още вътре. Нищо не ми е ясно. Подпис и печат - нямам. Трябва настройка на газоразпределянето (според много познати), за да се отстрани проблемът с големия разход - това е. За целта ми трябват въпросните таблици. Останалите неща ми изглеждат наред.
  3. За съжаление Бенджаминчо ме разбира правилно. Тотално я разлюбих тази кола, не мога да повярвам, че от нищо стана нещо, че и скъпо, че и безмислено и неуспешно. Всеки вика - не слушай другите, слушай мен, иди тука, иди там, що отиде там, трябваше да идеш там, що направи това, що не направи онова. Че и тук прочетох, че сама съм си била виновна? Не разбрах за какво съм си виновна? Скъпи майстори, евтини майстори, пишман майстои - едно се оправи, друго се повреди. Не съм жалила средства, скала съм да направя най-доброто. Просто вече нямам доверие на никого, включително и на марката, на сервиза Хонда, на познати, на непознати, разбирачи и лаици. Под чертата имам една кола, която само ми бърка в джоба и изписаното 11 градско ми бърка всеки ден в очите. По принцип изобщо не е работа на едно момиче да разбира толкова и да се интересува и чете толкова - при положение че е успяло да си изкара парите за колата и за майсторите - би трябвало да не е проблем да върви таз кола безпроблемно, нали? Явно много искам!
  4. Разказвам. Писах в някаква ФБ група и сред глупостите на сеирджиите се откроиха един-двама, които спокойно ми обясниха какво се случва. Единият се оказа почти градски и предложи да закачим колата на неговата диагностика и ще я принудимда си направи регенерация. Олекна ми. Още на другия ден речено-сторено, но без късмет. На 33-50% прекъсва и дава грешка - маслото е разредено. Пробвахме 4 пъти. Следваща стъпка беше естествено сервиза на Хонда. Говорихме да ми направят регенерация и че ако се случи пак, ще го махаме тогава. Обаче след 10 мин ми звъннаха, че в маслото ми има 1,5 л нафта...! Знаете, че съвсем скоро го сменях. Майсторът ми обясни, че това е в следствие на монго недовършени регенерации и тн, а последствията на нафтата в маслото - всички се сещаме. Решено беше да махаме веднага и да сменяме масло, което там естествено не струва колкото при някой тюнер в Шумен (мерси за съвета). Нормално е да заложа повече пари на хората с най-много опит в града, говорихме за цизцяло ново обучаване на всички системи на колата, което гарантира безупречната им работа занапред. Не исках да я ампутирам, исках си я, както производителят я е измислил, по ред причини. Ударът за мен беше голям, защото аз в Хонда можех да се закълна, вярвах й на таз кола повече от на повечето хора, а тя така да ме подведе с егати ремонта за егати сумата. Говорих, разпитвах, неизбежно било, имали си живот тези неща...ама направо не е същото за мен, идва ми да я сритам като я видя вече... Както и да е, взех я след ремонт и от тогава ми даде двоен разход. 14 градско, 10,5 извънградско, изхабих цял резервоар - минах наполовина километрите от предния път - тоест няма грешка, разходът е двоен. Говорих с няколко човека и всички са на мнение, че това е грешка в системата за газоразпределение - едва ли не ремапът не е минал като хората. Звъннах на сервиза - не било възможно, в никакъв случай нямам двоен разход, може таблото да не показва правилно, може да е климатика, може нафтата да е кофти, ей такива... Та затова сега търся как да се оправя сама... Обаче никой не иска да изкара таблиците.
  5. Здрасти. Нещата минаха по възможно най-лошия начин, не е за разправяне, и без това явно всички сте на почивка. В крайна сметка търся таблици за ремап, някакъв бин файл на компютъра,в който са таблиците за газоразпределението, наред с другите неща. Наясно съм, че това го имат само тюнъри и струва пари, все пак реших да попитам дали някой кулантно би услужил, първо защото вече налях една месечна заплата, второ защото вече на никого не вярвам, освен на един познат, който обаче има въпросния софтуер само за Акорд.
  6. Дано се включат и другите със свой, дочут или прочетен опит, за да мога да взема някакво решение. Идва ми сега да я изкарам да я покарам, но не смея. Много ми е свито. Съвсем може да не се размине с 80 лв. Че и без кола оставам, което е немислимо. Моля и за становище за това масло.
  7. Да, усещам загуба на мощност. Случи ми се 2 км преди дома и пробвах метода с вдигането на оборотите, но не се наемаше. Вярно, че е в града и нямам много пространство за настъпване, но пак се усеща. Пълно доверие нямам. Тя знае как се процедира и какво съветват там клиентите си. Каза, че утре ще пита конкретно. До колко мога да се доверя и на кого, ако не на Хонда сервиза, вече не знам.... През главата ми минава какво ли не. Заредих сутринта обикновен дизел, защото последния път с авиото ми се вдигна разхода. Покачването на разхода може да е знак за задръстването, или сегашният дизел е някакъв леш. (Еко). В немския форум четох, че някакъв карал с неподходящо масло, без индикация за ДПФ. Ако си спомняте, замених Кастрол 5/40 за ДПФ с Кастрол Едж 5/30, на което не пише изрично за ДПФ. Човека ми каза (щото попитах), че нямало нужда да го пише, тъй като било уж по-висок клас масло. Сега и за това се тревожа...
  8. Rekeem, току-що говорих с една бивша колежка от Хонда Бургас (работила съм там преди доста време) и ми каза в никакъв случай да не я карам така. Можело да блокирам двигателя. Каза, че ако се оправи с компютър, ще е към 80 лв, а ако трябва да се сменя - към 800!!! Тя е в Продажби, където бях и аз, но пък е там от 10 години... Какъв е вашият опит? Четох сега из немските форуми - ум да ти зайде, само пари на вятъра са давали и никакво трайно решение.
  9. Как? Това, дето се кара извънградско на високи обороти ли е регенерация? Четох сега , че не помагало, като е светнала вече лампата. Мога ли изобщо да я карам така? Какво трябва да направя? Нямаше никакво предупреждение преди да стане!
  10. Ами това е идеята - да съм на къси про всяко палене, да се пускат сами и да спират, като игасв колата Гениална идея с черното тиско, трябва да видя нещо издръжливо. Това зад огледалото бях убедена, че е сензпрът за дъжд 🙄😁
  11. Да пали тях на определени проценти? Тук направо ме хвърли в недоумение. Автото ми сменя от габарити (сега разбрах, че НЕ са дневни светлини) на къси, когато се стъмни. Трябва да попитам дали е възможно да се пускат направо късите, да си нямаме повод за разправии с катаджии. Халогените ги спрях, след като ми казахте. Онова меню за REV не можах да го намеря. Колегата дето сменя мигача се кълне, че при него е работила функцията. Аз не съм видяла една светнала лампичка. Не ми е и толкова важно. Поздрави от Жеравна.
  12. Габаритите са явно. Те ми се включват, когато съм на AUTO. (колегата оправи каквото е направил). Какъв е законът сега за през деня - габарити или къси? Пак се извинявам за тъпите въпроси, съвсем до скоро живях в чужбина, там ми се пускаха късите автоматично и никога не съм се замисляла по въпроса.
×
×
  • Създай нов...