Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.04.2019 in all areas

  1. 4 точки
    Не мога да редактирам, ново мнение. Заех се малко по-сериозно и успях да преведа що годе адекватно Сертификата, след което да сравня празните полета от големия талон с наличните данни от сертификата. Останах доста изненадан, защото около половината числа в Сертификата е можело да бъдат написани и в талона. Самият талон щеше да изглежда пълен, а не както сега - само звездички на празните места. Прикачвам го, на който му е интересно може да види колко много неща са пропуснати. Написал съм срещу всяко поле на кое поле от талона отговаря. От цялото това нещо, са ми вписали единствено 46.1 - категорията Евро 4, и то защото я пише на отделен лист, преведен на български. А аз им нося документ от представтелството, написан на официален език на ЕС, подписан и подпечатан, с всички данни. За който съм платил 40 лв. Сертификата го има в мнение 169: Ега пукнат всичките хрантутници там!!! Сега ще си напиша жалбата и ще чакам "от умрел писмо".
  2. 2 точки
    Ето това е главна причина да ги "отсвириш" и да запретнеш ръкави и сам да си го смениш,едно болтче е отдолу и развиване и навиване на масленият филтър, което става и отгоре през коша. Не ти трябват никакви вакуми!
  3. 2 точки
    https://grabo.bg/places/avtoserviz-autodrive-4617 Иначе тук ми сменяха за последно с вакуумно изсмукване маслото на старата кола, точно поради това ,че ги беше страх да свалят кората отдолу :).Носих собствено масло и филтри. Извинявам се, гледам че си Ботевист и си от Пловдив и затова ти давам контактите на този сервиз в Пловдив.За София - не мога да помогна, там не съм наясно със сервизите, но навсякъде предпочитат да работят с техни масла, защото почелят повече от търговската отстъпка за маслата, отколкото от самата смяна.
  4. 2 точки
    За мен за коли на тия години трябва човек да милси за value for money. Или на български казано какво получаваш срещу парите си. Очевидно, че фейса ще е по-нов и са оправени някои неща, но трябва да провериш в по-големи детайли какви точно и дали си заслужават парите, които ще дадеш отгоре. Също имай предвид, че всеки е склонен да защитава своето – дали защото го е взел защото следва собствените си препоръки, дали защото го е взел и си оправдава избора… Моето мнение е че за тия коли нямаш никаква гаранция, че взимаш по-добро, ако дадеш повече пари. Моето виждане е почваш да гледаш колите откъм по-евтините варианти. Задължително минаваш през сервиз, в който няма да вкараш Акорд за пръв път. Ако няма страшни неща и ти харесва, взимаш и каквото излезне оправяш с остатъка от парите, които би дал иначе за по-скъпите без гаранция.
  5. 2 точки
    Здравейте колеги Проблема е решен ! Оказа се че е хидротрансформатора.Вчера си взех колата и в момента всичко е на ред. Хидротрансформатора е рециклиран , кутията е инспектирана /там всичко беше ОК/ и беше сменено цялото количество масло. Ще обобщя всичко което съм прочел и направил ,надявам се да съм полезен на всички. На първо място симптомите. 1. В самото начало при скорост от 40 км/ч.,1500 об. На 3-та предавка със леко подаване на газ и при много леко изкачване се получава едно леко придърпване/претрисане, вибрация ,притръпване /.На този етап много трудно може да се диагностицира .В повечето случай го отдаваме на неравна пътна настилка или нещо случайно тъй като момента на притръпване е твърде кратък. 2. На втория етап след около 3-4000 км. Това притръпване започва да се усеща и при скорост от 35 ,40 ,45 км/ч. ,лошото е че не винаги го прави . 3. На третия етап след още 3-4000 км. Притръпването вече се усеща постоянно при скорост от 35 до 45 км/ч.след което изчезва.. Тук обаче оборотомера започва по време на притръпването да се движи леко стъпаловидно до момента в които превключи на четвърта и ако продължите така без да променяте позицията на педала на газта в момента който достигне 70 км/ч на 5 предавка оборотомера започва да играе с около 200 оборота нагоре на долу без определен ритъм и след като премине 80 км/ч. нещата се оправят . 4. Четвъртия етап е при който вече хидротрансформатора започва да приплъзва осезаемо и тогава вероятно ще светне Чека,тъй като оборотите на двигателя и на първичния вал се разминават доста извън зададените параметри./до този етап не съм стигал-това е от прочетеното в литературата/. Диагностиката на проблема. Тук идва първата грешка която се допуска , когато не се доверим на специализиран сервиз, а на „общопрактикуващ“ майстор. Винаги се започва от вътрешно каре най- често дясното което е след междинната опора /то по принцип си има определен луфт ,тъй като то е буквално нанизано върху полуоската и не лагерува в лагера на опорта,там има единствено един графитен семеринг/ .Аз също го смених и ефекта беше нулев /сега си имам едно напълно здраво оригинално каре /. Ако продължите с налучкване после ще стане , лявото каре ,кардана ,тампони на двигателя на кутията и т.н. ..всичко това около 2000+ лв. – без никакъв ефект. Най накрая някой майстор ще ви каже „Ами тя си е така“.Аз стигнах само до дясното каре , а между другото ходих и в Бултрако Варна ,но там не успяха да диагностицират проблема, според тях това е от софтуера на кутията ?? Диагностика може да си направите и сами за ориентация , но само за ориентация, после идете на специализиран сервиз . След като колата започне да притръпва включете D3 и тогава ако изчезне със голяма вероятност е хидротрансформатора. Причината и че фрикционния диск е износен и не може да осъществи плавно заключване на хидротрансформатора. За решаването на проблема има няколко варианта 1. Бултрако – цената на нов хидротрансформатор – 3115 лв. без монтаж ,със монтаж и подмяна масло… предполагам 4000+ лв. 2. Вие ако можете да си го смените около 1900 – 2000 лв. от Япония доставка. Може и чрез колега от форума.Пак ще трябва да смените маслото т.е плюс около 200 лв. пак от форума.От Бултрако маслото е 320 лв. 3. Рециклиране на вашия хидротрасформатор, инспекция на кутията и съответно пълна подмяна на хидравличното течност Аз избрах 3 вариант.Тази процедура я извърших в гр.Мартен при Любо .Това отнема 1 седмица и цената според мен е много добра – 1400 лв. с една година гаранция. Изключително доволен съм от ремонта , надявам се да няма проблеми . Ако някои колега желае с удоволствие ще му предоставя координати на сервиза , нека да пише на лични съобщения. Темата е приключена. Благодаря на всички колеги който се отзоваха .Надявам се да съм бил полезен !
  6. 1 точка
    В BITOG излезе VOA на Amsoil XL 5w-30: Линк BITOG - КЛИК VOA на същото масло се очаква и в oil-club.ru. Ще бъде интересно да се сравнят двата анализа и коментарите на двете школи .
  7. 1 точка
    Аз си купих годишна винетка от бензиностанция на Лукойл. Казах, че ще платя кеш. Попитаха ме за номера на колата и от кога да бъде валидна винетката (начална дата). След това касиерката изписа данните, в т.ч. номера на колата, и ми обърна екран, на който видях номера и потвърдих, че е вярно изписан. После направи две разпечатки. На една ме накара да се подпиша и си я прибра, Другата остана за мен. Платих кеш. Проверих винетката на сайта https://web.bgtoll.bg/Evignette. Понеже купих новата винетка преди старата ми винетка да е изтекла, първоначално новата се появяваше в сайта като неактивна. След това - на 01.02.2019 г., се активира. За проверка не са ме спирали. Ето снимка на разпечатката/касовия бон (заличени са личните данни на продавача, номера на колата и номера на винетката): Ето и данни от проверката на сайта:
  8. 1 точка
    Малка заигравка с интериора "драскан алуминий"... ...че този черен мрамор ми мязаше на надгробна плоча.
  9. 1 точка
    Почти по темата: Миналата година тествах новия Сивик. Придружаващата ме служителка сподели че цяла седмица го е ползвала, а по повод многото му екстри и системи каза че като се върнала обратно в своята си кола - едвам се справяла с напрежението. Старт/стоп, парктроник с камера, следене на дистанция и маркировка, известяване за страничен трафик и т.н. са много полезни екстри за начинаещ, но свикнеш ли с тях, ако някоя даде фира - "жална ти майка".
  10. 1 точка
    Аз ходя при един пич в Дружба, който кара Акорд 7ма. Изсмуква с вакум маслото, но след това отваря и картера да доизтече. Мога да ти дам координати на ЛС, да не става реклама За не го не е проблем да ти сипе твоето масло.
  11. 1 точка
    Купуваш си ето тази помпа https://www.emag.bg/rychna-pompa-za-transfer-na-technosti-voda-masla-dizel-pompene-na-gumi-flexzon-po0004/pd/DS635YBBM/ и си сменяш маслото навсякъде чрез изсмукване, ако ти се дават повече пари има и електрически, става и със спринцовка с по-голям обем.
  12. 1 точка
    Още повече ,че от Хонда инженерите са мислили и за да развиеш пробката за източване на маслото не се налага да сваляш кората.Всичко става за минути.
  13. 1 точка
    Ще сбъркаш,но още не го знаеш. ЦРВ-то няма нищо общо с Акорда.Версия Екзикютив се намира трудно и в двата варианта,но комфорта винаги е на страната на Акорда.Търси си 10 серия независимо дали с К24 или R20, освен ако не си станал рибар, но и затова не бих взел ЦРВ3. Джипката е чудесна за развалени пътища ,но не е правена за дълъг път.Седалката изморява след около 4-500 км. Окачването е меко ,но и това също изморява.Двигателя е чудесен /за сега/ и един от най здравите правени някога.Единствен фабричен дефект е треперенето на празен ход ,заради твърдите тампони на двигателя.Там малко са се престарали с големия въртящ момент , за поддръжката знаеш... Газификацията също не е проблем /над100/ без драми.Единствено задните пружини омекват.Това за омасляването са глупости. ЗА твойто извънградско бих предпочел Акорда все пак. Намира се за 15-16000 и си струва всяка стотинка.
  14. 1 точка
    Вакуумно изсмукване ползат там ,където ги мързи да свалят подкартерни кори и развиват пробката :).Картерът на автомобила ти е проектиран така, че няма проблем за пълното му изпразване на самотек и не виждам защо ти е това вакуумно източване.Просто изчакайте по-дълго време за да изтече напълно на гравитачен принцип старото масло.Гарантирам - няма да имаш проблем след това при наливане на ново масло, ако то е предписаното за твоя двигател.
  15. 1 точка
    Капков тест 3 1.Mobil1 0W30 ESP. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-157520км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1120км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 50/50% 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 05.03.2019 до 31.03.2019г. 8.Мото часове около 30. 9.Изразходвано гориво 95л. пропан бутан и 15л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен "Blue print". 14.Режим на използване,тежък с къси преходи,извънградско няколко пъти до 4500. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,10 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл. история: 150км 620км 1100 Много съм доволен,като работа на двигателя(най вероятно ще е заради по високите вече температури),като имам около 4-500мл. на 100 повишен разход на гориво в сравнение с прединото 0W20 AFE.
  16. 1 точка
    В българския сайт всичко се взима наготово от Германия и Италия, поне правилно ги превеждат. Ние имаме само един журналист, който разбира от F1, който е вече с бели коси. Тези статии ги прочетох още сутринта.
  17. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 422 680 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 40.5 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 30.03.2019; 9) Моточасове – около 74; 10) Изразходвано гориво - около 195 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (195 / 3.3) = 59; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; не забелязвам изменение на нивото - като показания на щеката; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е намалено до около 1 час на ден. Грубо – сутрин около 30 мин. и вечер пак толкова. Няма време да се изпари водата /конденза/, видно от накъдрения край на капката. История 0-3000 км:
  18. 1 точка
    Първи днес на тест драйва..Много добро впечатление ми направи персонала, много любезни...почерпка кафенце сладки и свобода в шофирането..Тайп Р-а не беше за тест драйв, но покарах сивия 1.5 турбо 182 коня..Сръвнение с Акорда ми освен суперлативи друго не мога да изкажа ..Доста директен, набира за секунди, на 6-та с 2000 оборота 90-92км/ч Мъжа които беше с мен мисля Николай се казва, поне визитката която ми даде, ми даде пълна свобода при карането, изрязах е на 1-ва 2-ра, включих и автопилота, предавки вс, музика пусна, даже ми каза дай да караме към др сервиз да свърша една работа, та и бонус отгоре за км-рите..около половин час съм карал...Бащата беше с мен, остана много доволен и се закачи много за въпросният автомобил, негово желание беше за сивия сивик и за това избрахме него за тест!
  19. 1 точка
    Аз съм с българското БСМ (реално само софтуера е български) за 800 лева с монтажа, изпарител за 300 коня, хубави дюзи, омаслител за клапните, колата ми няма разлика във вървежа дори в лютеницата. Вие си купувайте газови по 1500, но най важното е настройката и майстора. Всичко беше сложено за ден, донастроено след около 1000км, бутилка около 50 литра на мястото на резервната гума. 2.4 мотор.
  20. 1 точка
    След 17 години дизелови коли и зимни проблеми вече взех своето решение относно вид гориво. Колкото има преимущества дизелът, минусите са също толкова. Не искам да се прави такъв тип сравнение.
  21. 1 точка
    Отпред (малко трудно се забелязва отвора за поставяне на кука; централно разположен на снимката, леко в ляво): Отзад:
  22. 0 точки
    Колеги, от скоро съм собственик на Акорд 7 (к20). Моля да ми препоръчате място в София (по-добре южната и източна част), където могат да ми източат старото масло с вакуумно изсмукване (в смисъл да могат да го източат до капка), след това да сложат новото масло. Искам да отбележа, че аз ще си нося маслата. Искам да премина на по-хубаво масло, тъй като предният собтвеник е наказвал автомобила с 10-40 мотул. Ходих да уговарям на 2 места, но и на двете ми казват, че работят само с тяхни масла, което естествено не ме устройва.
  23. 0 точки
    Че остава малко в картера,остава,но повече остава горе в двигателя при кобилиците и вала.а от там източване само чрез махане на капака и още процедури.
  24. 0 точки
    Колеги аз работя на бензиностанция лукойл и продавам доста винетки.първата бележка която излиза е декларация която се подписва ,че номера е този който искате.ако сбъркате и подпишете декларацията с грешния номер пари не се връщат.дори и да сте казали друг номер.подпишете ли декларацията край,а касовата белешка която излиза си я преснимайте на Ксерокс,че мастилото с времето избледнява.а бележката си е документ .
  25. 0 точки
    Още един който е чел тъпотийте с маслата. Ти сериозен ли си?
  26. 0 точки
    Опасността за Вас и спътниците Ви В случай на удар, при който се отварят въздушните възглавници, съществува риск частта, отговаряща за надуването им (т. нар. инфлатор), при възпламеняването си да предизвика вътрешно налягане, по-голямо от нормалното. Ако това се случи, има опасност корпусът на инфлатора да се счупи и през въздушната възгавница да се разпръснат метални частици в купето. Те могат да наранят сериозно Вас и спътниците Ви и дори в най-лошия случай - да причинят смърт. Tи как мислиш? Да караш с граната пред лицето си, но пък това може да те направи по-внимателен шофьор
  27. 0 точки
    Със сигурност нама да като Краш-Арогантностапен.
  28. 0 точки
    Маслото получено, всичко е точно. Благодарности на Чавдар.
  29. 0 точки
    Колеги, пояснете защо толкова държите на този дистроник ? Както колегата Цецо сподели - тази с-ма не е много добре изпипана....И моята го има, ама не върши чак толкова сериозна работа.При изтрита маркировка например волана не реагира и не те връща в платното.Гледайте къде-къде по важните неща по бъдещата ви Хонда
  30. 0 точки
    Не, не съм я пуснал. Не ми остава време да седна и да извадя подробно данните от сертификата за съответствие, да ги преведа и да ги посоча къде в талона се вписват. И тази седмица няма да е, че имам проблем с колата и ще се опитам да го реша в събота и неделя.
  31. 0 точки
    Оправих го демферна ролка диодния блок дава някви отклонения сменен и четките истъркани... сваляне слагане всичко 230 лв...
  32. 0 точки
    Не е сарказъм. Виждам ,че дълбаете в грешна посока.Всеки прецедент си има тънкости.Примерно въпросната верига създава доста главоболия преди и след смяна. Относно шума и вискозитета..При едни и същи обстоятелства без да се променя нищо механично ,а само маслото на теб ти говори ,че е виновно маслото,но аз твърдя ,че при тези малки разлики на вискозитета не можеш да хванеш разлика в шума на мотора ,даже и да имаш музикален слух. Но явно има нещо субективно ,което те дразни и затова повдигаш въпроса.Това са добавките и ако сложиш анализите на двете масла в една таблица разликите ще изскочат и няма проблема да е във вискозитета.При подобни казуси,колегите в големите маслени форуми ,много държат на предисторията на автомобила ,както и на доставчика на маслото. Пример давам с моите коли....вече над 30 марки/модела масло тествани и карани по 3-4-5000 км,но никога няма да сравня поведението на мотора със старото и новото масло веднага след смяната.ЗАЩО- старото масло на 5000 км налято 5В-30 вече не е 5в-30.Вискозитета е мръднал нагоре или надолу,което е нормално.Добавките са отслабнали,конденза е свършил своята работа,горивото е измило каквото може,ЕГР-а е добавил сажди. От там идва и грешката при измерването,ако се прави такова.Но ако налеем масло А и веднага го излеем и го сменим с масло Б ,тогава вече можем да говорим за някакво честно съпоставяне на поведение.
  33. 0 точки
    Моето мнение е на никой вяра да нямаш. Без значение кой какъв ти казват, че е, че бил от форума, бил от не знам си къде, бил внесъл еди колко си акорда. Очите на четири и задължително я закарай някъде където не виждат за първи път такъв автомобил. Фейслифта огромния му плюс е просто, че колата ще е на по-малко години. Все повече се убеждавам, че тия коли вече започват да се трошат от старост, а не от друго. Това ако се абстрахираме от хроничните им проблеми, които са отделен въпрос. Иначе поне при бензина освен едно по-"шукаритетно табло", usb в подлакътника и борд. комп друго не се сещам да получаваш. Евентуално може да имаш автопилот, който следи скоростта на колата отпред, ама май всички акорди с тази екстра са челосани преди да дойдат тук за продан и съответно не са оправени като хората и не само, че нямаш "активен автопилот" или както го водят, ами всъщност нямаш никакъв автопилот. Отделен е въпроса до колко си струва да дадеш 13-14 000лв за такъв автомобил, но това вече си е изцяло твое решение. Има едно нещо само, ако го купуваш с идеята, че давайки толкова пари за 12-16 годишна си осигуряваш безпроблемно шофиране, само масла и филтри, нищо да не пипаш, японеца го е измислил и тем подобни, може да бъдеш леко изненадан. Пускал съм една тема преди време " Какво сменихте по вашия акорд през последната година" мисля, че се казваше. Там можеш горе долу добре да видиш какви пари вървят по тази кола, както преди така и след фейса. Отделно имаме и колега тук във форума, който е направил сайт за следене на разходите - carspending, там който си е оставил публичен профила може да погледнеш също. От друга страна ако страшно много те кефи модела или пък си бил влюбен в него когато е излязъл, но едва сега можеш да си го позволиш и всякакви други случаи, няма никакво значение кой какво ще ти каже тук. Успех!
  34. 0 точки
    Всичко е точно, маслото получено, благодарности на Чавдар.
  35. 0 точки
    Безспорно Максималния има още доста "леб да изиде" докато се рафинира, но на него проблема му е чисто човешки - просто не е още "човек на място". Обаче за победи требе много хъс и малко разум, а не обратното. :)
  36. 0 точки
    А Ферари винаги са си били афери. http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24237
  37. 0 точки
    За ферари и тяхното подпиране от ФИА може да се напише сериал от 200 серии по 45мин. всяка. 20г. не бяха помирисвали титла, НО реклама, инвестиции, се връщат с първи места и огромни продажби! А, за да се изясня напълно, нахалния и безскруполен мошеник шумахер им дойде в огромен плюс!
  38. 0 точки
    В крайна сметка всеки сам си решава какво иска. Аз лично не бих дал толкова пари за такава "постна" от към екстри кола.Бих взел малко по стара но да е с фулл екстри или пък друга марка с фулл екстри.Един ден ще искаш да я смениш с друга ама тогава няма да е на 100к км и няма дс е на 5г,с 2л двигателя ,а няма и екстри да има...кой ще я купи тогава?! Също така след 1-2г може да се прецака я кормилна рейка ,я полуоска (тея акорди не са мн здрави ,като предишнкте хонди)и отиваш на -2,3К лв и тая кола ще ти излезе златна.Помисли си добре,не са никак малко пари. Виж какво може да се вземе за тези пари и ми кажи не е ли по-добре специално от акорда от линка? Също може да видиш и legend-ите. https://m.mobile.bg/details/21542198299820883
  39. 0 точки
  40. 0 точки
    Здравей колега, Имах същите симптоми на същият автомибил и се оказа вътрешно каре. Рециклираха го в "Жизет" и от тогава съм минал повече от 20 000 км. без проблеми. Поздрави.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...