Jump to content

IBM

Фен
  • Content Count

    172
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-2 Poor

About IBM

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Аccord - 7- K20 -2005
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив/София

Recent Profile Visitors

1838 profile views
  1. Аз пък ви препоръчвам след полирането да сложите висококачествено фолио, с което ще си решите проблема със слънцето поне за 4-5 години. Имайте предвид, че е твърде верояно фаровете да са замърсени и отвътре, което означава, че колкото и да ги полирате без почистване няма да има пълен ефект. На предната ми кола (Сивик 7 фейс), след като ми полираха фаровете, и ми казаха, че мога да мина и без вътрешно чистене (оскъпява чувствително процедурата) ми залепиха някакво немско фолио, което не мръдна следващите 2,5 години. Мисля, че имам някъде телефона на този пич, който ми беше препоръчан от един Лексус фен. Ако някой иска мога да му дам телефона на лично (в София е).
  2. Ясно, значи няма да се занимавам. Искаше ми се една идея по-яка музика, но и тази сега се ядва.
  3. Колеги, тъй като скоро си купих Акорда, сега тепърва започвам да го опознава. По-горе стана въпрос за това колко тонколони има във колата. Та, моята е седан и си мислех,че имам 6 тонколони - 4 във вратите и 2 отзад на кората. Оказа се обаче, че в задните врати нямам говорители, нямам представа поради каква причина. Някой има ли представа какви размери говорители трябва да търся за да може да си допълня музиката? ПС. Някой ако има за продажба точно тези говорители, моля да драсне едно лично.
  4. Почти съм сигурен, че имаш същя проблем. Пускам снимки на старите тампони. Видимо са здрави, но всъщност, както един колега спомена, вътре има вакуум, който може да се прецака. Това най-вероятно е причината и самия тампон да не сработва както трябва. Разликата между мен и теб е, че ти си автоматик. На мен оборотите също в най-ниската си точка са около 650, а с консуматор около 750. Цената на големия тампон, оригинален е малко над 400 лв. За задния нямам идея, но би следвало да е по-евтин, защото е технологично по-прост. На мен ми взеха 100 лв. за двата втора употреба и 100 лв,. за труд. Ако си от София мога да те пратя при човека, който ми ги направи. Сега вибрацията се усеща много леко без консуматор (преди направо си тресеше) и съвсем изчезна с включен консуматор, когато оборотите са на 750. Ако колата пък е карана да кажем 2 часа извън града, когато спра на едно място, вибрацията я няма дори и без консуматор на 650 об. Този проблем е решен така и от друг колега от форума, а също така има и доста подробно видео на един рашън, който обяснява точно за връзката между вибрациите на празен ход и въпросния тампон. Да почерпиш
  5. Колега, както споменах в една друга подобна тема, проблема най-вероятно ти е в предния тампон на мотора. Казвам го от първо лице, тъй като имах същите вибрации, особено без включен консуматор. Смених преден и заден тампон и нещата се подобриха чувствително. Тъй като не се препоръчват неоргинални тампони, а оригиналните са доста скъпи, сложих такива втора употреба. Успех!
  6. Колега, ето снимките на тампоните, които смених. Видимо не е протекъл, но явно нещо в него е повредено, защото сега положението е много много по-добро.
  7. Ще ги снимам утре, и ще прецениш сам. Твърде е вероятно и само с преден тампон да се оправят нещата, но аз смених и задния. Като цяло не беше омаслен или разтекъл се, но явно вътре е прецакан, защото разликата е чувствителна.
  8. Това за мигачите не е съвсем така. Моята е преди фейса, но мигачите в предните фарове са ми бели с оранжева крушка.
  9. Колеги, днес смених преден и заден тампон на ДВГ и с огромно облекчение ви информирам, че това е проблема с вибрациите в купето при мен. Така, че ако имате вибрация в купето, бягайте за тампони. Сложих втора употреба, тъй като оригиналните са сериозна цифра.
  10. Аз съм със същия проблем, вибрациите са най-силни когато колата работи на място и съм изключил всички консуматори (например фарове). Вибрациите се усещат във волан и седалка и не са никак приятни. Когато имам вклщчен консуматор оборотите отиват на 750 (от 650-700) и вибрацията леко намалява. Това , което аз ще направя е да сменя преден и заден тампон на ДВГ. Ще сложа 2-ра употреба, защото оригинален преден тампон е от порядъка на 450 лв. Ето това намерих в нета:
  11. Здравей, включвам се в поръчката: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-0w-30-1-l.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 0W-30 - 5х1L Стойност на поръчката: (5*6,79)*0,95*1,9675 = 63,46 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД най-късно понеделник Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
  12. Това с промивното масло съм го запланувал по съвет на един колега от форума, но не съм писъл за него, за да не създавам предпоставки за хейт. Ето, вижда се, че дори когато питането ми е "несериозно" човек винаги може да научи нещо ново. Та, източвам през пробката, сипвам промивното масло, паля да поработи известно време и след това го премахвам заедно с филтъра. Въпроса ми сега пък е дали, ако остане някакво количество от това промивно масло, смесено с новото няма да е проблем?
  13. Колеги, някой от вас може ли да снима IACV клапана къде се намира. Гледах няколко видеа, но не ми става съвсем ясно. За да го почистя, трябв ли да махна дросела? Има ли някакво обучение след това?
  14. Щом съм пуснал тема, сигурно съм сериозен, ако нещо греша, което явно е така, при желание можеш да ми го кажеш. От пробката изтича ли на 100 % маслото? Ако остава някакво количество най-долу, възможно ли е това масло при смесване с другото да го прецаква по бързо? Или питаш дали съм сериозен за смяната от 10-40 на 0-30? Просто купих колата наскоро и това реших да го направя един вид като профилактика. Уточнявам, че никъде не съм се правил на разбирач!
  15. Искам да има вкуум, защото чувам няколко пъти, че след източване на маслото през пробката остава някакво количество 100-200 гр., което остава в картера. Бих искал да го източат през пробката и след това ако може от долу да измучат остатъка (може да има и някакви утайки, знам ли) за да мога да си сложа изцяло новото масло. Благодаря за коментарите!
×