Jump to content

golfy

Фен
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно golfy

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 2.10.1977

Contact Methods

  • Skype
    няма

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V III, 2007, N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен
  1. Проблем с тока.

    А когато палиш забелязал ли си дали ти премигва километража. Аз имах подобен проблем на Пасата ми. Оказа се, че контактния пакет на ключа за палене имаше хлабави контакти, палеше когато си поиска и се гасеше пак когато реши. Когато угаснеше, не светеше таблото а само премигваше и то с доста слаба светлина. След 10-15 опита да запаля с ключа в един момент светваше нормално и запалваше. Смениха ми пакетния ключ и всичко се оправи. Ако искаш пробвай с няколко завъртания на ключа да провериш дали ще се получи като при мен и ще зацепи в даден момент.
  2. Tokio никъде не съм казал, че огледалата са еднакви /може да разгледаш постовете ми отново/ .. имах предвид, че модулите които ги управляват да се сгъват и разгъват според мен са еднакви, а в темата за сивик-а е показано как се ремнтира точно този модул.
  3. Принципа на разглобяване може да е различен, но си мисля, че едва ли правят различни модули за тия огледала за всеки модел хонда .. според мен са едни и същи, но да се изкажат по-компетентните, тъй като моето е само предположение.
  4. Тракане 2.2 i-ctdi

    Съединителя как отделя .. твърд ли е педала или нормален. Тропането може да идва от доста места. Километрите /ако са ти верни/ са горе долу токлова на колкото идва да се смени и демпферен маховик на съединителя - от него се чува подобен шум като се разбие. Като смени маслото втория път, усети ли промяна в шума на мотора или не? Двигателя е много чувствителен откъм масло - ти какво 0/30 масло наля? Шум може да се яви и от демпферната шайба на коляновия вал. Не е лошо да го запишеш, за да можем да го чуем .. на място прави ли го или само в движение. Общо взето почне ли да работи шумно тоя мотор оправията е вериги комплект - 1000 лв + труд, маховик съединител - 1000 лв + труд, най-леко може да се мине ако е от демпферната шайба на коляновия вал - там си на около 500лв. Общо взето за всичко има писано.
  5. Прочети тази тема при теб едва ли е по различно
  6. Виене на хидравликата

    Айде честито .. сега като проверяваш утре сутринта може да обърнеш внимание да ли се газира все още в казанчето.
  7. А какво ще кажете за стъпковото моторче .. когато се разглоби има мрежичка, която се затлачва и започва да мени оборотите .. при моята докато я имах (също 147к.с.) проблема се оказа точно това. След като се извади мрежичката се издухва юнашки, сглабяш и заспиват оборотите. При условие, че си гледал клапани, свещи и си чистил дросела мисля, че има голям шанс това да и е болката, а ако не е няма да сбъркаш много като го почистиш.
  8. Виене на хидравликата

    Огледай пак за сълзене някъде, пипай на местата, където не може да се види, според мен е нещо малко, огледай хубаво маркуча и от двата края
  9. Виене на хидравликата

    Това казах и аз по-горе, но защо спира като загрее. Всичко трябва да има обяснение... Според мен не спира като загрее просто съвпада със загряването, мисля че като завърти течността и изкара въздуха в казанчето спира да вие.
  10. Виене на хидравликата

    Затова попитах дали не е забелязал дали му сълзи от някъде
  11. Чистил ли си дроселова клапа, а стъпковото моторче. Дай малко повече информация .. газ има ли? пали на бензин -загрява, прехвърля на газ и се оправя или нямаш газ .. само на бензин ли го прави. Ако си на газ - клапани регулирал ли си. Свещи проверявал ли си?
  12. Виене на хидравликата

    +1 за въздух. провери О пръстена, иначе може да сменяш помпи до безкрай Проблема може да не е свързан със изстиване на мотора, а като постои повече просто си дърпа въздух, за това и виждаш мехурите в казана, а като позавърти течността и се пообезвъздуши спира да ти вие, което горе долу съвпада и с това да ти позагрее колата. Не е лошо наистина да запишеш да го чуем и ние.
  13. Виене на хидравликата

    Пиши да кажеш после какво е станало. Между другото газировката на течността не е много хубав показател - предвещава въздух в системата. Забелязал ли си от някъде да ти изпуска или сълзи?
  14. Виене на хидравликата

    Значи на студен мотор оборотите са по високи и като загрее и ги свали се оправя. Чудя се дали ако охлабиш малко ремъка ще има промяна при студен мотор. Идеята ми е, че при студен мотор и ремъка е студен, а като загрее малко или много се отпуска. Та ако опиташ да го охлабиш малко ми е интересно дали ще се промени нещо.
×