Jump to content

golfy

Фен
  • Мнения

    45
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

12 Neutral

Относно golfy

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 2.10.1977

Contact Methods

  • Skype
    няма

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V III, 2007, N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Последни посетители

361 профилни разглеждания
  1. golfy

    Продавам CR-V 2.2i-CTDi, 2007 (N22A2)

    Ще оставя цената във форума на 15500 лв за една седмица /предпочитам да я дам на човек от форума/, след което ще я променя и в останалите сайтове. Започвам да се чудя дали изобщо да я продавам. Всички евентуални и скъпи ремонти по нея са направени лично от мен и на новия собственик няма да му се налага да инвестира сериозни суми по нея. Дано интереса да е по-голям от до сегашния.
  2. Може да разгледаш последните коментари в тази тема или пък тук:
  3. golfy

    помощ fr-v 2.2ctdi 2005

    Според мен щом пада около 10 волта не е най-добре. Хубаво ще е да намериш някой да ти подаде ток от читав акумулатор и мисля че ще се получи. Моя го смених есента .. започна да пали по-трудно и с провлачване и не го чаках да умре напълно.
  4. golfy

    Размери на джанти и гуми

    "При Хонда са две помпи едната следи въртенето на кардана другата следи дали и дифа се върти със същите обороти, когато е така всички са "доволни" това е най-просто казано. Ако сложиш различен размер гуми тая скорост винаги ще е различна, и винаги когато караш помпите ще държат по високо налягане от нормалното заради разликата във въртенето, изключително чувствителни са , аз също са пробвал да врътна съвсем леко едната гума и задната веднага реагира. Ако това не доведе до проблем за година две никой не може да каже какво ще се случи по натам,аз не бих си рискувал дифа заради две гуми." Не съм съгласен. Нямам нужда да споря с теб или да те убеждавам в каквото и да е. Но да твърдиш толкова сигурно нещо, което не си пробвал е просто нелепо.
  5. golfy

    Размери на джанти и гуми

    Колега todor88, според мен форума е за това, за да се ориентира всеки един, как трябва да се случват нещата, а не за това, кой какви експерименти си е правил и какво е произлязло от тях или не. Това, че ти не четеш форума за да се информираш ти прави чест .. значи си в нещата, но ти гарантирам, че доста голяма част от посетителите го четат точно за това, за да се информират, аз също съм един от тях. Не виждам какво лошо има в това да отидеш да провериш какво "тропа". Човек който не разбира колкото теб какво да направи .. кара я на такъв, който е в час и на когото може да се вярва, след което пише тук, за да е ясно и на другите. В темата, която съм те насочил в горния пост, колегата Слави CR-V /човек с 2925 мнения и 455+ - предполагам човек на когото може да се вярва/ в пост 11 е описал доста точно, защо трябва да се кара с еднакви гуми, това, че ти си решил, че не е задължително е твое право. Всеки си решава. Доста голям списък .. около 70 коли .. имал ли си време да караш някоя от тях повече от година, а с различни гуми? Резервната е гума за инцидент и се предполага, че ще отидеш до най-близката гумаджийница и ще се оправиш, не да я търкаляш една година на колата. Много добре, че го казваш .. от друга страна може пък и да се навие някой да пробва твоя вариант, както казах по-горе .. всеки си решава. Не, не е необходимо да го правиш всяка седмица. Предполага се, че всеки има гуми за летен и зимен сезон, което пък означава, че се сменят на около 6 месеца, тогава е желателно и да се завъртят предни със задни. Лично аз минавам по около 20000км на година и те уверявам, че практикувайки по този начин гумите ми се хабят равномерно.
  6. golfy

    Размери на джанти и гуми

    Колега todor88 оценявам мнението ти по въпроса, но не мога да се съглася с това, че това са "глупости на търкалета", поради това ще си позволя да те върна малко назад във времето със следната тема: в която според мен е добре е описано, защо гумите трябва да са еднакви. Съгласен съм, че може да не се счупи нищо за една година, но за мен това не значи, че всичко е наред.
  7. golfy

    Размери на джанти и гуми

    Гуми с еднакъв размер / височина, ширина и цолаж/, но от различни марки имат разлика в разгъвката .. малка, но я има гарантирам .. в този ред на мисли, ако са 2 по 2 еднакви гуми към задния мост постоянно ще се прехвърля някаква тяга, тъй като ще се засича разликата в разгъвките, а няма от къде да се разбере дали е от приплъзване или от разлика в гумите. Същата според мен ще е и ситуацията, ако едните гуми са по износени от другите. Затова според мен - 4 еднакви по модел и марка гуми по възможност еднакво износени, ако не са нови. Лично аз практикувам размяна на предни и задни гуми всеки път когато сезонно ги сменям, за да се хабят горе долу еднакво.
  8. golfy

    Смяна на верига CR-V

    От любопитство само .. този който са ти предлагали за 25.00 лева какъв е и защо се отказа от него?
  9. "Паря колата минавам 200 метра варви добре после започва да эъбива гася паля и се оправя. Егр почистен дпф премахнат нови филтри" Кой и как е премахнал DPF-a, знае ли се? Като купи колата правеше ли това или не? Колега Dungiov_91 ако искаш да получиш информация дай и ти малко повече от типа на имам колата от ..... от тогава съм сменил ... проблема се появи след... и те така. 200 метра са предостатъчни да влезе колата в авариен режим, което не означава, че като изгасиш и запалиш и проблема го няма, а просто толкова и е необходимо, за да засече проблема и да те вкара в сервизен режим. Колега ilemirev1 при теб как стоят нещата с DPF-a .. имаш ли представа?
  10. Аз бих проверил и горивния филтър.
  11. Даа, веригата наистина е консуматив, и то какъв ... дано наистина да си подготвен .. минах процедурата преди седмица и малко .. може да рзгледаш темата "Смяна на вериги CR-V" там съм описал горе долу какво съм правил има и цени /свежи/. Успех и дано не си за верига, но ако все пак се налага, подбирай много внимателно сервиза, където да го направиш.
  12. golfy

    Смяна на верига CR-V

    Използвам темата, за да не отварям нова да споделя и аз. Колата е CR-V III GEN с мотор N22A2. При последното ми посещение в БУЛТРАКО на приемчика им Богдан /много свестно момче/ му направи впечатление леко потракване от двигателя. Откачиха ремъка и шума остана. Посъветва ме да сменя ангренажните вериги, според него шумът е от тях. Така се и оказа. Преди седмица минах процедурата, но не в БУЛТРАКО, а в провинционален сервиз /по съвет на EMICHA, с когото проведохме доста дълъг разговор по телефона преди да се хвърля с рогата напред/ при майстор, на който имам пълно доверие и поддържа колата ми от както я имам .. отнема наистина 2 дни .. много разглобяване. Работата е много пипкава и не е за човек, който не го е правил. Аз предпочетох да сменя целия комплект от 9 елемента /плъзгачи, обтегачи и двете вериги/ плюс трите зъбни колелета /колянов вал, балансиращ вал и помпа/. На празен ход колата работи като муха в момента .. относно прословутите шумове, след смяна на тези елементи, при мен ако не си внушавам, може би има нещо, като съвсем леко жужене и то след 3000-3200 оборота. Като цяло съм доволен от крайния резултат. Да вметна само, че всички елементи замених с оригинални на Хонда, а не с алтернатива. Ето и малко цени за да съм по-актуален: 1. Оригинален ангренажен ремонтен комплект без зъбните колела - 1100,00лв - с майстора ми ги поръчахме от някаква варненска фирма, с която той беше работил и преди това/ако някой се интересува ще го питам за име на фирмата/ .. В БУЛТРАКО цените са малко по-красиви. 2. Зъбно колело колянов вал - 109,00лв 3. Зъбно колело балансиращ вал - 70,00лв 4. Зъбно колело маслена помпа - 99,00лв 5. Труд - 300,00лв 6. Куриер - 17,00лв Време - 2 работни дни. ТОТАЛ: 1695,00лв Само за информация на колеги, на които им предстои този ремонт и се чудят, дали да ползват алтернативен комплект вместо оригинален .. от фирмата която купих оригиналния комплект ни предложиха и на ASHIKA на цена 350,00лв, също без зъбните колела, но на мен не ми се рискуваше. А ето и цените в БУЛТРАКО, ако някой се интересува: 1. Голяма верига - 203,50 2. Водачи - 3 бр. съответно: 86,00лв; 102,13лв и 66,28лв 3. Обтегач - 301,80лв 4. Зъбно колело голяма верига - 186,10лв това в горната част .. сега надолу: 5. Малка верига - 136,20лв 6. Водач - 25,97лв 7. Водач - 99,90лв 8. Обтегач - 256,18лв 9. Зъбно колело колянов вал - 227,00лв 10. Зъбно колело балансиращ вал - 73,90лв ТРУД - 320,00лв Време - 2 работни дни. ТОТАЛ: 2084,96лв Дано да съм бил полезен! И ТЕ ТАКА.
  13. golfy

    проблем

    ANTOON "мерси за съветите. преди 2 дни откарах колата на майстор , почистихме дросел клапана и стъпковото моторче, но колата пак гасне сутрин когато не е загреяла добре, какво мислиш за О2 сондата или ланд сондата , не знам дали изписвам правилно. да колата е на газ." По-добре ще е да пишеш в темата си, за да може да получиш повече информация, а и да си полезен на други колеги. Ще трябва да регулираш клапаните. Когато се кара на газ задължително се регулират, защото натягат. Лично аз на моята съм го правил на 25000км. /1 ген./. Хлабините са следните - 0,10-0,12 / 0,16-0,20 всмукателни / изпускателни. И не е задължително ти да си го направиш.. закарай я на майстор, на който имаш доверие. Сещам се също, че може да си провериш и въздушния филтър - сменян ли е?
×