Jump to content

golfy

Фен
  • Мнения

    69
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

22 Neutral

Относно golfy

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 2.10.1977

Contact Methods

  • Skype
    няма

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V III, 2007, N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Последни посетители

491 профилни разглеждания
  1. 805mm / 31.7in https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_vfr800f 98.htm
  2. До 2002 какъвто е и моя .. води се VFR800Fi, след 2002 е VFR800V-TEC, който вече е с ангренажна верига, а тя си е консуматив, свързан с отваряне на двигателя, което лично аз не предпочитам. Направо се мятай на един VFR. Със 110-те си кончета според мен е подходящ и за хора с по-малък опит, поради факта, че е не е сприхав мотор, стойката му е типичен спорт - турист, удобен за дълги пътувания и не изморява толкова ръцете и раменете. Случвало ми се е да правя дълги преходи от сорта на Плевен - Варна - Плевен в един ден с жената на гърба, което са си около 700-720 км и не съм се чувствал уморен, толкова колкото от някой от другите мотори, които съм имал.
  3. Така е, неприятно е, но или свикваш, или друг или нов. Аз лично се опитвах доста време да намеря употребяван оригинален но се оказа невъзможно .. това е една от най-бързо продаваните части втора употреба за нашите коли. За себе си съм решил да я покарам така за сега, а ако усетя, че нещо не е както трябва ще сменям с нов, въпреки че не ми се дават 549 лв, ако не успея да намеря употребяван. Лошото на втората употреба е, че нямаш гаранция колко ще ти изкара преди да протече и той. Аз за това реших и да опитам с алтернатива, но да е нов поне.
  4. Да изкажа и моето мнение .. От скромния ми 12 годишен стаж като моторист съм имал щастието да покарам 10-ина различни мотора, като започнах от Honda CBR125cc, след това Honda CB600 Hornet, Honda VFR750, Suzuki GSXR750 K7, Suzuki GSR600 K9, Kawasaki KLE500, Honda CBR919, за кратко имах и една Aprilia Atlantic 125 - skuter, в момента карам Honda VFR800Fi. Мое мнение е, че по-балансиран мотор от последния ми а именно VFR800Fi няма. Уникален е за каране и в градски условия и извън града. V-образния двигател има невероятна стъпка, с леко подаване на газ много бързо реагира без да е агресивен, а звука от този двигател е много по-приятен от редовия. Мотора е инжекцион и притежава споменатата по-горе от колегата система за спиране DUAL-CBS съчетана с ABS, така, че освен, че върви уникално добре е сметнат и да спира също толкова добре. Просто наистина един от най-сполучливите и добре направени мотори. Да уточня само, че модела на моя VFR800Fi е с двигател, при който няма ангренажна верига, а движението се предава, чрез зъбни колела, правейки го практически неразрушим. Модела се прави до 2002 г., след което от 2002 излиза модела с V-TEC двигател, с който ако не се лъжа се прави и в момента. Относно екипировката - към колегата започнал темата - съвет от мен - не се блазни от ниски цени и от мнения на познати от рода на "и това по-евтиното ще ти свърши същата работа" няма такъв момент .. качественото си струва пари .. и ако може да направиш компромис с цената на мотора и да купиш някой по-стар и по-ефтин, то с екипировката не бива. Дано не ти се налага да разбираш каква е разликата, но има .. и не е за пренебрегване. Избирай без да бързаш качи се на няколко различни по тип и сам ще прецениш кой ти допада най-много. Успех! И дано се похвалиш скоро.
  5. Рейката ми е здрава, нямам проблеми с нея. В продължителен завой нямам проблеми както е при теб. Майстора ми я огледа обстойно при смяната на маркуча и не установи нищо притеснително. Гледал ли си твоята .. има ли течове отнякъде? Хидравличното масло сменял ли си? Нивото му как е?
  6. Информацията, която ми дадоха "специалистите", които правиха моя маркуч е следната: Никога не може да се докара положението което е било преди да се подмени оригиналния маркуч, въпреки, че се прехвърлят нещата от него на новия винаги има някакви паразитни забележки, които се усещат в последствие. Проблем с рейката няма да има според тях, единствено помпата се товари малко повече за да компенсира. При мен този шум се забелязва само на място, в движение го няма, както и на място като подам леко газ и въртя волана, също изчезва. Това според тях се дължи на някакъв лек недостиг на дебит и с леко подаване на газ се компенсира. При мен шумът е наистина слаб и леко осезаем, но ме дразни .. волана не е същия като преди. За това препоръчвам на тези които им предстои смяна, ако не искат да попаднат в подобна ситуация /не че е болка за умиране, но лично мен ме дразни/ да търсят употребяван /ако успеят да намерят/, оригиналния в Бултрако е 549 лв. И те така.
  7. Благодаря ти за линка .. бях чел темета, както и още няколко други подобни. За себе си стигам до извода, че най вероятно проблема ще е от вида и марката на маркуча, който се ползва като алтернатива. Ще ги питам .. утре имам уговорка да го занеса да го гледат и да умуват отново. Та ще видим. Ще пиша като има резултат, какъвто и да е.
  8. Вчера ходих и говорих с момчетата изработили хидравличня маркуч. Според тях няма как този шум да идва от него .. от оригиналния са прехвърлили две тръбички /една от към помпата и една след втората кербовка/, които щуцират вътрешния диаметър на маркучето и по този начин се обирали хидравличните тупкания /ударите/ от помпата /най-общо казано/. Много тъпа ситуация: маркуча си е добре според хората направили го, монтажа му е извършен без проблем според моя майстор /в който нямам съмнения/, въздух в системата няма /пак според него/, но шума, особено при въртене на място и вибрациите, които усещам във волана са си факт. Хубавото в случая е, че и момчета с маркуча и моя майстор поеха ангажимент да се повтори упражнението, та ще видим какво ще излезе от цялата ситуация. В близките няколко дни ще трябва да се случат нещата. Ако между другото на някой му се занимава с моя проблем, готов съм за мнения и предположения.
  9. Има фирма която ги изработва изцяло нови и прехвърлят каквото е необходимо от оригиналния. От колелото на Мизия по посока на КАТ завиваш надясно към мелничния комбинат и като излезеш на кръстовището на Георги Кочев завиваш наляво и след около 200-300 метра в дясно има голяма автокъща с морга, след нея ж.п. прелез. Като го подминеш се оглеждай в дясно за надписи ХИДРАВЛИЧНИ МАРКУЧИ. Близо е до техникума по млекопреработване.
  10. Тази сутрин проверих нивото на маслото, не е мръднало и стои на максимума.
  11. И при мен същата ситуация .. Имаше леко сълзене от кербовката на маркуча до помпата. Не го бавих много и днес го сменихме с моя майстор. Доляхме около 300 гр. масло HONDA PSF и при запалване на колата завъртайки волана наляво и надясно се чува въпросния шум, който преди това не съм имал. Предположихме, че е от останал въздух в системата и реших да се прибера и че след като я покарам ще си се обезвъздуши, но уви шумът се засили. Лошо, че се стъмни и не успях да проверя нивото като се прибрах, но утре ще е първото, което ще направя. Щеше да е хубаво колегата започнал темата да беше написал какво се е случило при него но.. Лошо че не знам какво масло е било в системата и дали е сменяно някога.Да си призная, това е единственото, което не бях пипал и аз. Ако е от О-пръстените .. сменят ли се само те? И понеже не бях през цялото време при майстора, не знам как е обезвъздушил .. има ли определен начин по който се прави?
  12. Това е темата
  13. Нова цена 15000 лв.
  14. golfy

    Гуми за CR-V 1ва ген.

    Няма такава .. Всяка разлика на която и да е гума с останалите е нежелана и би трябвало да клони към нула.
  15. Здравей колега, според мен ако си решил да си караш колата, а не да я продаваш, смени и маховика, за да не ти се наложи да правиш след време процедурата отново, тъй като маховика сигурно няма да изкара целия живот на съединителя, който ще смениш. Ако си решил да я покараш малко и да я продадеш .. това вече е друга бира .. Иначе може да се разбере като го свали, който ще ти сменя съединителя. За употребяван лично аз не бих рискувал .. нов наистина е по-скъп 1000 лв струва, но има смисъл /ако ще караш колата/.При мен лично смяна на комплект съединител и маховик ми стъпи с труда на 1600лв. /моята е III-та генерация но моторите са еднакви/, но не съжалявам изобщо, че съм ги дал .. колата е много различна . Успех, дано да вземеш правилното решение .. от мен съвет .. не пести от тези неща.
×