Jump to content

golfy

Фен
  • Content Count

    113
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

32 Neutral

About golfy

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 10/02/1977

Contact Methods

  • Skype
    няма

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V III, 2007, N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Recent Profile Visitors

892 profile views
  1. Твърдо съм за дизела. Карам такъв 3-та година. За мен това е колата .. първоначалната инвестиция е по-малка, но бързо се достига цената на бензиновите, след като се сменят маховик, комплект съединител и вериги + задължителното първоначално обслужване. Смяната им не е задължително да стане с покупката, но имайки предвид, че повечето коли, които влизат в България са минали 200 хил. км., което е горе-долу живота и на маховика и на веригите, смяната им рано или късно е неизбежна за човек решил да си кара колата. Същото се отнася и за DPF-филтъра - регенерациите и почистването му след като започне да дава индикации, че е запушен са временно решение, след което ще трябва да се премахва софтуерно и физически и там са едни 400 лв. След тези процедури при дизела цената му се изравнява с тази на бензиновите и може да си правиш кеф, като си караш колата безпроблемно. Относно вървене, дизел е много по-добре от бензина, разход - почти се изравнява - при мен смесен разход е около 6.5л / 60/40 извънградско /градско /, бензиновите под 12-13 на газ не могат да паднат. Общо взето все едно е какво ще си харесаш, спора и мненията за това бензин или дизел да избере човек няма да има еднозначен отговор, но ще имаш един читав автомобил на база цена-качество. Най-добре се качи на няколко бензинови, покарай и няколко дизелови и прецени за себе си кое ти приляга повече. Лично за мен това е дизела, най-вече заради вървежа му, без да ангажирам никой с моето мнение. И двата варианта, и бензин и дизел си искат да са поддържани правилно и на време. От там нататък .. божа работа. Успех и дано се похвалиш скоро. П.С. На лични ще ти пратя какво съм правил по моята, за да добиеш представа горе-долу за цените на нещата, които съм сменял аз.
  2. Залагам на вътрешно каре.
  3. golfy

    Продавам HONDA VFR800Fi

    Нова цена 3500 лв.
  4. Запиши тоя шум да го чуем.
  5. Явно не е от регенерация проблема. При мен също не се е повишил разхода. Ще очаквам какъв ще е резултата при теб. Сподели като имаш информация.
  6. Грешката, която вади е 0000, което според човека от Бош Сервиз в Плевен е софтуерна грешка на програмата за диагностика, но не и на колата. Някой, някъде /не помня темата/ беше споменал за зацапан ЕГР /моя не е чистен/.. от него може ли да се случва това или би трябвало да го извади като грешка? За софтуера не знам, какво да се е случило та да се бъгне? Съмнява ме да е нещо такова.
  7. Такаа .. светнахме пак .. след около 500 км /10 дни/. Въпросът ми е следния: При условие, че показателите на филтъра са като на чист /не запушен/, дюзите са в норма, има ли друго което да накара индикацията за DPF да светне и кое е то, ако има такова чудо? Според Сашо Василев от варненския сервиз за почистване на DPF, проблемът ми не е в него. Сега, къде да търся проблем и да го свалям ли изобщо за почистване или да търся друга причина? Да добавя, че на диагностика не ми изкарва никаква грешка, но е факт, че индикацията за DPF свети.
  8. А педала на съединителя как е - нормален ли е или е по-твърд? Като натиснеш педала до долу ли слиза както обикновено или се затруднява, когато се получи така? Съединител сменян ли е? А демпферния маховик имаш ли представа в какво състояние е, проверяван ли е?
  9. Мисля, че не е необходимо да го сменяш. Миризмата, която си усетил е била най-вероятно от регенерацията, което е нормално.
  10. Повече трябва да се притесняваш за това да не ти създаде проблем, ако не си го сменил това масло. На мен това ми прилична на същото, което източих и аз от моята, когато го сменях, но дали е Honda PSF само може да гадаеш. За това не се чуди ами го сменяй задължително и измий хубаво казанчето и цедката преди да потеглиш на път.
  11. Масло кога си сменял последно и с какво? Тези 0,5см над максимума ли са?
  12. Там наливаш само Honda PSF и никакво друго, иначе ще влезеш и ти в приключение.
  13. Като стиснат по-силно кербовката, за да се подсигурят, че няма да изпуска и по този начин щуцират диаметъра на маркуча, съответно му намаляват и дебита и от там идва и виенето на помпата след това. Това е моето мнение за това какво се случва, иначе не си го обяснявам по друг начин, освен с намален дебит към помпата, но е факт, че никой няма да го признае. Давай смело и не се тормози, не е толкова голям дерт. Тъкмо ще те стимулира да си подновиш и течността.
  14. Не, не става. Не виждам от къде си, но може да го изработят почти навсякъде, където се занимават с ремонт на хидравлични маркучи. А за гаранция, че няма да има виене след това няма да даде никой. Общо взето обясняват как са направили стотици такива и само твоя е проблемен. Приемаш факта, че може и да вие и се примиряваш с времето или вадиш 5 стотака и купуваш нов, общо взето май това са вариантите. Може пък и да извадиш късмет с господа специалистите и да ти направят такъв който не вие. При мен след смяната се появи .. леко и предимно при въртене на място на волана . Опресних си хидравличната течност и намаля значително /или пък свикнах с него /. Смятам да го опресня още веднъж тия дни, за да видя дали ще има ефект. Успех и дано си късметлия!
  15. golfy

    Продавам HONDA VFR800Fi

    Цена 3600 лв.
×