Jump to content

golfy

Фен
  • Мнения

    76
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

22 Neutral

Относно golfy

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 2.10.1977

Contact Methods

  • Skype
    няма

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V III, 2007, N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Последни посетители

616 профилни разглеждания
  1. don_pepe, би ли написал отново, какво точно си искал да посъветваш колегата, лично аз нещо не можах да схвана смисъла на изречението, а ми е любопитно. Благодаря!
  2. Съгласен! Благодаря ти за уточнението. Аз съм с 3-та ген.
  3. Това не го схванах кой от всичките Какво масло наляхте в двигателя? Трябва да се има предвид че маслените магистрали са много тесни и маслото за тези двигатели е само и единствено 0w30. Виж темата за масла. При студен и загрял двигател има ли разлика в работата му или не?
  4. 740 мм / 29,1 in https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_glx1800_01.htm
  5. 805mm / 31.7in https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_vfr800f 98.htm
  6. До 2002 какъвто е и моя .. води се VFR800Fi, след 2002 е VFR800V-TEC, който вече е с ангренажна верига, а тя си е консуматив, свързан с отваряне на двигателя, което лично аз не предпочитам. Направо се мятай на един VFR. Със 110-те си кончета според мен е подходящ и за хора с по-малък опит, поради факта, че е не е сприхав мотор, стойката му е типичен спорт - турист, удобен за дълги пътувания и не изморява толкова ръцете и раменете. Случвало ми се е да правя дълги преходи от сорта на Плевен - Варна - Плевен в един ден с жената на гърба, което са си около 700-720 км и не съм се чувствал уморен, толкова колкото от някой от другите мотори, които съм имал.
  7. Така е, неприятно е, но или свикваш, или друг или нов. Аз лично се опитвах доста време да намеря употребяван оригинален но се оказа невъзможно .. това е една от най-бързо продаваните части втора употреба за нашите коли. За себе си съм решил да я покарам така за сега, а ако усетя, че нещо не е както трябва ще сменям с нов, въпреки че не ми се дават 549 лв, ако не успея да намеря употребяван. Лошото на втората употреба е, че нямаш гаранция колко ще ти изкара преди да протече и той. Аз за това реших и да опитам с алтернатива, но да е нов поне.
  8. Да изкажа и моето мнение .. От скромния ми 12 годишен стаж като моторист съм имал щастието да покарам 10-ина различни мотора, като започнах от Honda CBR125cc, след това Honda CB600 Hornet, Honda VFR750, Suzuki GSXR750 K7, Suzuki GSR600 K9, Kawasaki KLE500, Honda CBR919, за кратко имах и една Aprilia Atlantic 125 - skuter, в момента карам Honda VFR800Fi. Мое мнение е, че по-балансиран мотор от последния ми а именно VFR800Fi няма. Уникален е за каране и в градски условия и извън града. V-образния двигател има невероятна стъпка, с леко подаване на газ много бързо реагира без да е агресивен, а звука от този двигател е много по-приятен от редовия. Мотора е инжекцион и притежава споменатата по-горе от колегата система за спиране DUAL-CBS съчетана с ABS, така, че освен, че върви уникално добре е сметнат и да спира също толкова добре. Просто наистина един от най-сполучливите и добре направени мотори. Да уточня само, че модела на моя VFR800Fi е с двигател, при който няма ангренажна верига, а движението се предава, чрез зъбни колела, правейки го практически неразрушим. Модела се прави до 2002 г., след което от 2002 излиза модела с V-TEC двигател, с който ако не се лъжа се прави и в момента. Относно екипировката - към колегата започнал темата - съвет от мен - не се блазни от ниски цени и от мнения на познати от рода на "и това по-евтиното ще ти свърши същата работа" няма такъв момент .. качественото си струва пари .. и ако може да направиш компромис с цената на мотора и да купиш някой по-стар и по-ефтин, то с екипировката не бива. Дано не ти се налага да разбираш каква е разликата, но има .. и не е за пренебрегване. Избирай без да бързаш качи се на няколко различни по тип и сам ще прецениш кой ти допада най-много. Успех! И дано се похвалиш скоро.
  9. Рейката ми е здрава, нямам проблеми с нея. В продължителен завой нямам проблеми както е при теб. Майстора ми я огледа обстойно при смяната на маркуча и не установи нищо притеснително. Гледал ли си твоята .. има ли течове отнякъде? Хидравличното масло сменял ли си? Нивото му как е?
  10. Информацията, която ми дадоха "специалистите", които правиха моя маркуч е следната: Никога не може да се докара положението което е било преди да се подмени оригиналния маркуч, въпреки, че се прехвърлят нещата от него на новия винаги има някакви паразитни забележки, които се усещат в последствие. Проблем с рейката няма да има според тях, единствено помпата се товари малко повече за да компенсира. При мен този шум се забелязва само на място, в движение го няма, както и на място като подам леко газ и въртя волана, също изчезва. Това според тях се дължи на някакъв лек недостиг на дебит и с леко подаване на газ се компенсира. При мен шумът е наистина слаб и леко осезаем, но ме дразни .. волана не е същия като преди. За това препоръчвам на тези които им предстои смяна, ако не искат да попаднат в подобна ситуация /не че е болка за умиране, но лично мен ме дразни/ да търсят употребяван /ако успеят да намерят/, оригиналния в Бултрако е 549 лв. И те така.
  11. Благодаря ти за линка .. бях чел темета, както и още няколко други подобни. За себе си стигам до извода, че най вероятно проблема ще е от вида и марката на маркуча, който се ползва като алтернатива. Ще ги питам .. утре имам уговорка да го занеса да го гледат и да умуват отново. Та ще видим. Ще пиша като има резултат, какъвто и да е.
  12. Вчера ходих и говорих с момчетата изработили хидравличня маркуч. Според тях няма как този шум да идва от него .. от оригиналния са прехвърлили две тръбички /една от към помпата и една след втората кербовка/, които щуцират вътрешния диаметър на маркучето и по този начин се обирали хидравличните тупкания /ударите/ от помпата /най-общо казано/. Много тъпа ситуация: маркуча си е добре според хората направили го, монтажа му е извършен без проблем според моя майстор /в който нямам съмнения/, въздух в системата няма /пак според него/, но шума, особено при въртене на място и вибрациите, които усещам във волана са си факт. Хубавото в случая е, че и момчета с маркуча и моя майстор поеха ангажимент да се повтори упражнението, та ще видим какво ще излезе от цялата ситуация. В близките няколко дни ще трябва да се случат нещата. Ако между другото на някой му се занимава с моя проблем, готов съм за мнения и предположения.
  13. Има фирма която ги изработва изцяло нови и прехвърлят каквото е необходимо от оригиналния. От колелото на Мизия по посока на КАТ завиваш надясно към мелничния комбинат и като излезеш на кръстовището на Георги Кочев завиваш наляво и след около 200-300 метра в дясно има голяма автокъща с морга, след нея ж.п. прелез. Като го подминеш се оглеждай в дясно за надписи ХИДРАВЛИЧНИ МАРКУЧИ. Близо е до техникума по млекопреработване.
  14. Тази сутрин проверих нивото на маслото, не е мръднало и стои на максимума.
×