Jump to content

golfy

Фен
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно golfy

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 2.10.1977

Contact Methods

  • Skype
    няма

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V III, 2007, N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Последни посетители

226 профилни разглеждания
  1. Според мен ще трябва да провериш/смениш клемореда. Според симптомите това трябва да и е болката.
  2. Продавам CR-V 2.2i-CTDi, 2007 (N22A2)

    Да актуализирам леко цената 16600 лв.
  3. Проблем чистачки

    Провери релето за чистачките.
  4. Honda Accord Type R

    Видеото не работи
  5. CR-V III - прекъсва

    Колата обслужена ли е .. сменял ли си горивен и въздушен филтри? Кога го прави забелязал ли си .. студена или загряла?
  6. Работа на двигателя.

    Ако можеш запиши го, за да го чуем, така едва ли някой ще може да ти даде евентуална причина ... с какво масло си .. сменял ли си го? Трябва да имаш предвид, че маслените магистрали са много тънки и при лошо масло може да очакваш всякакви шумове.
  7. Продавам CR-V 2.2i-CTDi, 2007 (N22A2)

    Ако има колега, който не е получил желания подарък, сега е момента да си го направи. Последна цена 16800 лв., колата си заслужава.
  8. Продавам CR-V 2.2i-CTDi, 2007 (N22A2)

    Нова цена за старт на годината 17000 лева.
  9. Продавам CR-V 2.2i-CTDi, 2007 (N22A2)

    Нова цена 17500 лева.
  10. CR-V III 2.2 ctdi 2007 г. - Бавно загрява

    Emicha само от любопитство - за колко време горе долу изминаваш цитираните километри .. в трафик или на скорост.
  11. Преди около 2 месеца също смених маховик и комплект съединител. Причината за смяна беше подобна на тази, която описва колегата Martinov .. педала беше станал твърд, дори понякога не ми позволяваше да го натисна до долу, за да мога да превключа на друга скорост, но след отпускане и повторно натискане потъваше нормално и с превключването на скорост нямаше проблем. След разглобяване се оказа, че демпферния маховик е поразбит и от него е правело така. Смених маховика и комплект съединител с LUK. В момента /а и откакто съм го сменил/ педала е приятно мек за натискане и колата включва без проблем. Пиша това във връзка с поста на Emicha1 .. и аз мисля, че нещо не е монтирано както трябва. Моето също е CR-V. Ето и маховика и комплекта съединител, които съм поставил на моята:
  12. Проблем с тока.

    Ако е от него, може да се смени само клемореда, ключа си остава същия .. може да пробваш с употребяван, ако има от къде да вземеш.
  13. Проблем с тока.

    А когато палиш забелязал ли си дали ти премигва километража. Аз имах подобен проблем на Пасата ми. Оказа се, че контактния пакет на ключа за палене имаше хлабави контакти, палеше когато си поиска и се гасеше пак когато реши. Когато угаснеше, не светеше таблото а само премигваше и то с доста слаба светлина. След 10-15 опита да запаля с ключа в един момент светваше нормално и запалваше. Смениха ми пакетния ключ и всичко се оправи. Ако искаш пробвай с няколко завъртания на ключа да провериш дали ще се получи като при мен и ще зацепи в даден момент.
  14. Tokio никъде не съм казал, че огледалата са еднакви /може да разгледаш постовете ми отново/ .. имах предвид, че модулите които ги управляват да се сгъват и разгъват според мен са еднакви, а в темата за сивик-а е показано как се ремнтира точно този модул.
×