Jump to content

golfy

Фен
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно golfy

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 2.10.1977

Contact Methods

  • Skype
    няма

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V III, 2007, N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен
  1. Tokio никъде не съм казал, че огледалата са еднакви /може да разгледаш постовете ми отново/ .. имах предвид, че модулите които ги управляват да се сгъват и разгъват според мен са еднакви, а в темата за сивик-а е показано как се ремнтира точно този модул.
  2. Принципа на разглобяване може да е различен, но си мисля, че едва ли правят различни модули за тия огледала за всеки модел хонда .. според мен са едни и същи, но да се изкажат по-компетентните, тъй като моето е само предположение.
  3. Тракане 2.2 i-ctdi

    Съединителя как отделя .. твърд ли е педала или нормален. Тропането може да идва от доста места. Километрите /ако са ти верни/ са горе долу токлова на колкото идва да се смени и демпферен маховик на съединителя - от него се чува подобен шум като се разбие. Като смени маслото втория път, усети ли промяна в шума на мотора или не? Двигателя е много чувствителен откъм масло - ти какво 0/30 масло наля? Шум може да се яви и от демпферната шайба на коляновия вал. Не е лошо да го запишеш, за да можем да го чуем .. на място прави ли го или само в движение. Общо взето почне ли да работи шумно тоя мотор оправията е вериги комплект - 1000 лв + труд, маховик съединител - 1000 лв + труд, най-леко може да се мине ако е от демпферната шайба на коляновия вал - там си на около 500лв. Общо взето за всичко има писано.
  4. Прочети тази тема при теб едва ли е по различно
  5. Виене на хидравликата

    Айде честито .. сега като проверяваш утре сутринта може да обърнеш внимание да ли се газира все още в казанчето.
  6. А какво ще кажете за стъпковото моторче .. когато се разглоби има мрежичка, която се затлачва и започва да мени оборотите .. при моята докато я имах (също 147к.с.) проблема се оказа точно това. След като се извади мрежичката се издухва юнашки, сглабяш и заспиват оборотите. При условие, че си гледал клапани, свещи и си чистил дросела мисля, че има голям шанс това да и е болката, а ако не е няма да сбъркаш много като го почистиш.
  7. Виене на хидравликата

    Огледай пак за сълзене някъде, пипай на местата, където не може да се види, според мен е нещо малко, огледай хубаво маркуча и от двата края
  8. Виене на хидравликата

    Това казах и аз по-горе, но защо спира като загрее. Всичко трябва да има обяснение... Според мен не спира като загрее просто съвпада със загряването, мисля че като завърти течността и изкара въздуха в казанчето спира да вие.
  9. Виене на хидравликата

    Затова попитах дали не е забелязал дали му сълзи от някъде
  10. Чистил ли си дроселова клапа, а стъпковото моторче. Дай малко повече информация .. газ има ли? пали на бензин -загрява, прехвърля на газ и се оправя или нямаш газ .. само на бензин ли го прави. Ако си на газ - клапани регулирал ли си. Свещи проверявал ли си?
  11. Виене на хидравликата

    +1 за въздух. провери О пръстена, иначе може да сменяш помпи до безкрай Проблема може да не е свързан със изстиване на мотора, а като постои повече просто си дърпа въздух, за това и виждаш мехурите в казана, а като позавърти течността и се пообезвъздуши спира да ти вие, което горе долу съвпада и с това да ти позагрее колата. Не е лошо наистина да запишеш да го чуем и ние.
  12. Виене на хидравликата

    Пиши да кажеш после какво е станало. Между другото газировката на течността не е много хубав показател - предвещава въздух в системата. Забелязал ли си от някъде да ти изпуска или сълзи?
  13. Виене на хидравликата

    Значи на студен мотор оборотите са по високи и като загрее и ги свали се оправя. Чудя се дали ако охлабиш малко ремъка ще има промяна при студен мотор. Идеята ми е, че при студен мотор и ремъка е студен, а като загрее малко или много се отпуска. Та ако опиташ да го охлабиш малко ми е интересно дали ще се промени нещо.
×