Jump to content

golfy

Фен
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

36 Neutral

About golfy

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 10/02/1977

Contact Methods

  • Skype
    няма

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V III, 2007, N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Recent Profile Visitors

1448 profile views
  1. Лично аз не бих слагал никаква добавка на този етап. Първо установи дали си с DPF или не. След като разбереш ще ти е ясно и какво е маслото за твоята кола. Аз бих сложил ефтино масло 0/30 или 5/30 със съответната спецификация, което да ползвам за промивка и почистване на двигателя, до колкото е възможно, за около 500 - 1000 км. /ако толкова държиш към него може да сложиш и добавката .. лично аз не бих/. След което го източвам и си наливам читаво 0/30 с С2 спецификация ако си с DPF или ако не си 0/30 С1 или А5. За последното може да погледнеш маслата на ФЕНА .. има читаво YACCO за мотори без DPF. Аз ползвам MOTUL 8100 eco-clean 0/30 С2 вече две смени, но бях с DPF, вече не съм и смятам следващата смяна да е именно с YACCO-то. Ако се чудиш още какво да сипваш .. вземи Емилия някой петък вечер и елате да пием по едно пиене и да ти обясня
  2. Всеки сам решава какво масло да ползва, но по предписание за двигател N22A2 с DPF филтър маслото е 0/30 или 5/30 С2-DPF, а за двигател N22A2 без DPF може да се ползва 0/30 или 5/30 С1 и А5. Ако визираш твоя CIVIC, който е с мотор N16A2 i-DTEC за него маслото е 0/30 С2/С3.
  3. заради DPF-a е С2-DPF, ако има такъв, може и с С1, А5.
  4. Какво друго да ти каже .. според тях и шумът след смяна на ангренажни вериги е нормален, абе мани..., като нямат отговор на някой въпрос, това е най лесното, което да ти кажат. Остави тия добавки дето си ги намислил, слагай хубаво масло и филтър и ги сменяй на не повече от 10000 км. Ако си с DPF гледай да е 0/30 или 5/30 с С2 спецификация, ако не си, пиши на Фена да ти прати на YACCO . . има добри показатели.
  5. На този адрес са доста автокъщи от града, най-малко 20 поне, намира се точно срещу КАТ Плевен. Конкретния търговец НАНСИ АУТО ми е клиент. Това което знам е, колите му са предимно Швейцарски и той доста често пътува до там, а дали е докарал съответния автомобил на ход само той / в случая ТЯ/ си знае. Ако намеря време утре след обед ще мина да я видя и ще докладвам. Ако те интересува нещо конкретно кажи да гледам, ако успея да отида.
  6. VFR-a ми правеше подобен проблем, оказа се зацапана цедка на бензиновата помпа в резервоара. Ако не си я чистил скоро може да опиташ.
  7. За човека, за когото се отнася написаното е Сташо от Долна Митрополия и ти гарантирам, че той няма да чака някой да го моли да му я направи както трябва, просто така си работи, съвестен и най-важното КОРЕКТЕН И ТОЧЕН. Не му правя реклама, но поддържа моята кола от както я имам и впечатленията ми са такива. Ето ти телефона му: 0899781061 Обади му се и си поговорете и ти гарантирам, че ще разбереш, що за човек е още по телефона. И между другото Сивика му наистина е уникално запазен. Ако става въпрос за сервиза на Мариян, който е срещу Мизия / зад бившия СИТРОЕН/, също е един от добрите майстори на Хонда в града. При него съм получавал доста уместни и на място съвети. Лично аз съм доволен и от двамата.
  8. Колега здравей,интересува ме 4 те гуми Fulda 16 215/65/16 имаш ли ги още? Сега случайно видях обявата ти. Имам приятелче -съученик  с голяма база за гуми 2 ра употреба. Дава ми 4 бр . добри гуми на цена 160 лв. ,това е с отсъпка като на съученик ,разбира се! Ако  все още не си продал твоите ,мога да ги взема ,но на тази цена за да те освободя теб от тях. Ако не те удовлеворява разбира се  ,няма проблем, ще  ги взема от него. 

    Поздрави!

  9. Обявено е, че има газова уредба, ако наистина е така аз лично не бих си купил кола която е карана на газ. По-добре търси без монтирана газова уредба и си я монтирай ти, ако имаш желание. Относно цената - много ми е съмнително да е такава.
  10. Твърдо съм за дизела. Карам такъв 3-та година. За мен това е колата .. първоначалната инвестиция е по-малка, но бързо се достига цената на бензиновите, след като се сменят маховик, комплект съединител и вериги + задължителното първоначално обслужване. Смяната им не е задължително да стане с покупката, но имайки предвид, че повечето коли, които влизат в България са минали 200 хил. км., което е горе-долу живота и на маховика и на веригите, смяната им рано или късно е неизбежна за човек решил да си кара колата. Същото се отнася и за DPF-филтъра - регенерациите и почистването му след като започне да дава индикации, че е запушен са временно решение, след което ще трябва да се премахва софтуерно и физически и там са едни 400 лв. След тези процедури при дизела цената му се изравнява с тази на бензиновите и може да си правиш кеф, като си караш колата безпроблемно. Относно вървене, дизел е много по-добре от бензина, разход - почти се изравнява - при мен смесен разход е около 6.5л / 60/40 извънградско /градско /, бензиновите под 12-13 на газ не могат да паднат. Общо взето все едно е какво ще си харесаш, спора и мненията за това бензин или дизел да избере човек няма да има еднозначен отговор, но ще имаш един читав автомобил на база цена-качество. Най-добре се качи на няколко бензинови, покарай и няколко дизелови и прецени за себе си кое ти приляга повече. Лично за мен това е дизела, най-вече заради вървежа му, без да ангажирам никой с моето мнение. И двата варианта, и бензин и дизел си искат да са поддържани правилно и на време. От там нататък .. божа работа. Успех и дано се похвалиш скоро. П.С. На лични ще ти пратя какво съм правил по моята, за да добиеш представа горе-долу за цените на нещата, които съм сменял аз.
×
×
  • Create New...