Jump to content

golfy

Фен
  • Мнения

    33
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

9 Neutral

Относно golfy

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 2.10.1977

Contact Methods

  • Skype
    няма

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V III, 2007, N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Последни посетители

283 профилни разглеждания
  1. Даа, веригата наистина е консуматив, и то какъв ... дано наистина да си подготвен .. минах процедурата преди седмица и малко .. може да рзгледаш темата "Смяна на вериги CR-V" там съм описал горе долу какво съм правил има и цени /свежи/. Успех и дано не си за верига, но ако все пак се налага, подбирай много внимателно сервиза, където да го направиш.
  2. Смяна на верига CR-V

    Използвам темата, за да не отварям нова да споделя и аз. Колата е CR-V III GEN с мотор N22A2. При последното ми посещение в БУЛТРАКО на приемчика им Богдан /много свестно момче/ му направи впечатление леко потракване от двигателя. Откачиха ремъка и шума остана. Посъветва ме да сменя ангренажните вериги, според него шумът е от тях. Така се и оказа. Преди седмица минах процедурата, но не в БУЛТРАКО, а в провинционален сервиз /по съвет на EMICHA, с когото проведохме доста дълъг разговор по телефона преди да се хвърля с рогата напред/ при майстор, на който имам пълно доверие и поддържа колата ми от както я имам .. отнема наистина 2 дни .. много разглобяване. Работата е много пипкава и не е за човек, който не го е правил. Аз предпочетох да сменя целия комплект от 9 елемента /плъзгачи, обтегачи и двете вериги/ плюс трите зъбни колелета /колянов вал, балансиращ вал и помпа/. На празен ход колата работи като муха в момента .. относно прословутите шумове, след смяна на тези елементи, при мен ако не си внушавам, може би има нещо, като съвсем леко жужене и то след 3000-3200 оборота. Като цяло съм доволен от крайния резултат. Да вметна само, че всички елементи замених с оригинални на Хонда, а не с алтернатива. Ето и малко цени за да съм по-актуален: 1. Оригинален ангренажен ремонтен комплект без зъбните колела - 1100,00лв - с майстора ми ги поръчахме от някаква варненска фирма, с която той беше работил и преди това/ако някой се интересува ще го питам за име на фирмата/ .. В БУЛТРАКО цените са малко по-красиви. 2. Зъбно колело колянов вал - 109,00лв 3. Зъбно колело балансиращ вал - 70,00лв 4. Зъбно колело маслена помпа - 99,00лв 5. Труд - 300,00лв 6. Куриер - 17,00лв Време - 2 работни дни. ТОТАЛ: 1695,00лв Само за информация на колеги, на които им предстои този ремонт и се чудят, дали да ползват алтернативен комплект вместо оригинален .. от фирмата която купих оригиналния комплект ни предложиха и на ASHIKA на цена 350,00лв, също без зъбните колела, но на мен не ми се рискуваше. А ето и цените в БУЛТРАКО, ако някой се интересува: 1. Голяма верига - 203,50 2. Водачи - 3 бр. съответно: 86,00лв; 102,13лв и 66,28лв 3. Обтегач - 301,80лв 4. Зъбно колело голяма верига - 186,10лв това в горната част .. сега надолу: 5. Малка верига - 136,20лв 6. Водач - 25,97лв 7. Водач - 99,90лв 8. Обтегач - 256,18лв 9. Зъбно колело колянов вал - 227,00лв 10. Зъбно колело балансиращ вал - 73,90лв ТРУД - 320,00лв Време - 2 работни дни. ТОТАЛ: 2084,96лв Дано да съм бил полезен! И ТЕ ТАКА.
  3. проблем

    ANTOON "мерси за съветите. преди 2 дни откарах колата на майстор , почистихме дросел клапана и стъпковото моторче, но колата пак гасне сутрин когато не е загреяла добре, какво мислиш за О2 сондата или ланд сондата , не знам дали изписвам правилно. да колата е на газ." По-добре ще е да пишеш в темата си, за да може да получиш повече информация, а и да си полезен на други колеги. Ще трябва да регулираш клапаните. Когато се кара на газ задължително се регулират, защото натягат. Лично аз на моята съм го правил на 25000км. /1 ген./. Хлабините са следните - 0,10-0,12 / 0,16-0,20 всмукателни / изпускателни. И не е задължително ти да си го направиш.. закарай я на майстор, на който имаш доверие. Сещам се също, че може да си провериш и въздушния филтър - сменян ли е?
  4. мерси за съветите. преди 2 дни откарах колата на майстор , почистихме дросел клапана и стъпковото моторче, но колата пак гасне сутрин когато не е загреяла добре, какво мислиш за О2 сондата или ланд сондата , не знам дали изписвам правилно. да колата е на газ.

    1. golfy

      golfy

      Ще трябва да регулираш клапаните. Когато се кара на газ задължително се регулират, защото натягат. Лично аз на моята съм го правил на 25000км. Хлабините са следните - 0,10-0,12 / 0,16-0,20  всмукателни / изпускателни. Сещам се също, че може да си провериш и въздушния филтър - сменян ли е?

    2. antoon

      antoon

      да , въздушния филтър го сменям редовно със смената на маслото, в момента е на 3200км. остават клапаните, които в близките неколко дена ще бъдат регулирани, мерси за отделеното време и ако имам некакви въпроси ще ти пиша. 

       

       

  5. Продавам CR-V 2.2i-CTDi, 2007 (N22A2)

    Подменен нов пълен ангренажен комплект "HONDA" /зъбни колела, вериги, обтегачи, водачи/ на 07.07.2018 Нова цена 17000 лв.
  6. проблем

    Стъпково моторче, дроселова клапа - чистени ли са? Колата има ли газ?Не видях да пишеш. Клапани натягат и се нуждаят от реглаж по-често, когато се кара на газ, ако все пак са натегнали възползвай се като ти правят реглажа да почистиш и стъпковия мотор и дросел клапата. Има доста писано по тази тема .. потърси и прочети преди да предприемеш каквото и да било - съвет.
  7. Продавам CR-V 2.2i-CTDi, 2007 (N22A2)

    Нова цена 16100 лв.
  8. Според мен ще трябва да провериш/смениш клемореда. Според симптомите това трябва да и е болката.
  9. Продавам CR-V 2.2i-CTDi, 2007 (N22A2)

    Да актуализирам леко цената 16600 лв.
  10. Проблем чистачки

    Провери релето за чистачките.
  11. Honda Accord Type R

    Видеото не работи
  12. CR-V III - прекъсва

    Колата обслужена ли е .. сменял ли си горивен и въздушен филтри? Кога го прави забелязал ли си .. студена или загряла?
  13. Работа на двигателя.

    Ако можеш запиши го, за да го чуем, така едва ли някой ще може да ти даде евентуална причина ... с какво масло си .. сменял ли си го? Трябва да имаш предвид, че маслените магистрали са много тънки и при лошо масло може да очакваш всякакви шумове.
  14. Продавам CR-V 2.2i-CTDi, 2007 (N22A2)

    Ако има колега, който не е получил желания подарък, сега е момента да си го направи. Последна цена 16800 лв., колата си заслужава.
×