Jump to content

golfy

Фен
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

29 Neutral

About golfy

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 10/02/1977

Contact Methods

  • Skype
    няма

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V III, 2007, N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Recent Profile Visitors

795 profile views
  1. А педала на съединителя как е - нормален ли е или е по-твърд? Като натиснеш педала до долу ли слиза както обикновено или се затруднява, когато се получи така? Съединител сменян ли е? А демпферния маховик имаш ли представа в какво състояние е, проверяван ли е?
  2. Мисля, че не е необходимо да го сменяш. Миризмата, която си усетил е била най-вероятно от регенерацията, което е нормално.
  3. Повече трябва да се притесняваш за това да не ти създаде проблем, ако не си го сменил това масло. На мен това ми прилична на същото, което източих и аз от моята, когато го сменях, но дали е Honda PSF само може да гадаеш. За това не се чуди ами го сменяй задължително и измий хубаво казанчето и цедката преди да потеглиш на път.
  4. Масло кога си сменял последно и с какво? Тези 0,5см над максимума ли са?
  5. Там наливаш само Honda PSF и никакво друго, иначе ще влезеш и ти в приключение.
  6. Като стиснат по-силно кербовката, за да се подсигурят, че няма да изпуска и по този начин щуцират диаметъра на маркуча, съответно му намаляват и дебита и от там идва и виенето на помпата след това. Това е моето мнение за това какво се случва, иначе не си го обяснявам по друг начин, освен с намален дебит към помпата, но е факт, че никой няма да го признае. Давай смело и не се тормози, не е толкова голям дерт. Тъкмо ще те стимулира да си подновиш и течността.
  7. Не, не става. Не виждам от къде си, но може да го изработят почти навсякъде, където се занимават с ремонт на хидравлични маркучи. А за гаранция, че няма да има виене след това няма да даде никой. Общо взето обясняват как са направили стотици такива и само твоя е проблемен. Приемаш факта, че може и да вие и се примиряваш с времето или вадиш 5 стотака и купуваш нов, общо взето май това са вариантите. Може пък и да извадиш късмет с господа специалистите и да ти направят такъв който не вие. При мен след смяната се появи .. леко и предимно при въртене на място на волана . Опресних си хидравличната течност и намаля значително /или пък свикнах с него /. Смятам да го опресня още веднъж тия дни, за да видя дали ще има ефект. Успех и дано си късметлия!
  8. Да, Благодаря ти за пожеланието. Колата се кара предимно извънградско. И миналата година и тази ми го прави все извън града. Имах възможност да направя опит да си мине сама , но не се получи след повече от 30 минути каране извън града при определените за това обороти, а пък миналата година дори и повече от два часа правих опити по пътя за морето, притеснявайки няколко пъти Emicha по телефона, съмнявайки се , че не правя нещо както трябва, нооо и тогава не се получи. За това този път се случиха малко по-бързо нещата и спестих някой литър нафта .
  9. Има тема за това ето : Прочети я отначало има и мои мнения от които ще добиеш представа горе долу за какво иде реч. Шумовете не идват от маркуча, а по-вероятно от стара хидравлична течност. Лично аз бих опреснил хидравличната течност ако не е правено, но да смениш здрав оригинален маркуч със заместител не те съветвам докато не протече. И това при условие, че шума е от хидравликата /не че ще сбъркаш много дори и да не е от там/ би имало ефект.
  10. Миналото лято на път към морето ми светна и правих регенерацията в АПОСТОЛОВ в Бургас. Показателите след процедурата бяха същите като тези, които съм описал по-горе. От тогава до сега съм изминал 12000 км без каквато и да е индикация за проблем с DPF-a. Гориво зареждам на OMV - maxxmotion diesel, добавки не съм слагал никакви до сега. Вчера след процедурата се чух със Сашо Василев по телефона да му кажа показателите и да се информирам дали е нужно да го свалям и да го пращам на Варна при тях да го чистят /дори бях уговорил час в сервиз, за да го свалят/. Човека, ако беше поредния негодник искащ да лапне едни 250 лв щеше да ме убеди, че трябва да му го пратя. Уви обаче, точно обратното се получи - разубеди ме като ми каза, че това са показатели на почти чист филтър и на този етап мога да не го свалям за почистване, а да продължа с регенерациите, но да следя диференциалното налягане и температурата след всяка. Ако е 1,2кРа и нагоре, вече няма да имам избор и ще се сваля /не че ще го чакам да стане максимално запушен/. Колега niksi километрите по километраж са ми 148000, маслото е сменено преди 2000 км с МОТУЛ 8100 С2 от общите поръчки и не е мръднало /сменям маслото на всеки 10000 км/. Ако на една година давам по 30 лв не е проблем за мен да си правя регенерации, а пък ако зачестят - най лесно е да го сваля и да им го пратя за почистване. И те така.
  11. Нулират се параметрите му, но при работещ двигател няма как да са 0.00 кРа, но и не трябва да са над 1.2 кРа /според Сашо Василев от сервиза за почистване на DPF филтри във Варна/, тъй като при регенерацията нямаш 100% изчистване на филтъра, няма как да имаш нулеви показания.
  12. Здравейте, след като и на мен ми светна /без да мига/ индикацията за DPF филтър, се наложи да се направи принудителна регенерация, която се постарах да наснимам възможно най-подробно, проследявайки оборотите и градусите, при които се случват нещата, както и продължителността на процеса. Колата е CR-V III ген. с мотор N22A2 - 140к.с. 2007 год. Липсват само първите 3 минути, през 2 от които колата работи на 2800 оборота/минута, след което започва същинската регенерация и оборотите падат до 1500 в продължение на около 20 минути, последвани от финални 2 минути на 2800 и приключването на регенерацията. Ето и снимките от самия процес: Предварително се извинявам, за качеството на снимките, но за да кача всички които имам направих компромис с качеството съобразявайки се с 8мв, които са разрешени за качване на снимки. Ако някои има желание мога да му ги пратя и с по-добро качество на e-mail. След приключване на регенерацията и изчакване на около 15-ина минути за да се поохлади до нормално системата измерихме диференциално налягане от 0,03кРа и температура на газовете 120/116 градуса, както и тест на дюзи, за да се види дали са в норма - показателите им бяха +0,1 / 0 / 0 / -0,1, което според специалиста от BOSCH сервиз в Плевен са чудесни. Това всичкото срещу 30 лв. Така си тръгнах доволен и щастлив.
  13. С автоматична или ръчна скоростна кутия си?
×