Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.02.2019 in all areas

  1. 4 точки
    Е, сега, бъркат се. Ми то в интернет винаги има различни гледни точки, тогава няма смисъл и от никакъв рисърч. Аз толкова много научих от темите за масла във форума и не се чувствам объркан. Просто когато човек е критичен, не взема за чиста монета всяко прочетено мнение и да се чуди какво да прави като някои са в конфликт. Когато имаш нови въпроси, значи си научил повече. Със сигурност и не всеки има време или желание да чете стотици постове и да търси и информация от други източници, но затова е форум и се задават въпроси и отговори. Точно пък в тази тема виждам много положително настроение и винаги отговорени въпроси.
  2. 2 точки
    Това не означава, че като отваря втек на 5000об, нагоре оборотите не са критични за мотора.
  3. 2 точки
    Има и вариант да не се объркват,като е достатъчно да погледнат само таблицата създадена от колегата Markony, за препоръчаните вискозитети в началото на темата.
  4. 1 точка
    Има и други-пише,че на сивик,хрв,срв е еднаква смяната.От къде и за колко го купи,ако не е тайна?
  5. 1 точка
    Ето: Декл по чл 54 ал 1 от ЗМДТ за лек автомобил (3).doc
  6. 1 точка
    Ето и информацията в развитие. Оказа се, че рейката си е здрава и само вътрешният кормилен накрайник е за смяна. Във вдигнато положение и висящи във въздуха мостове, всичко друго си беше наред. Но, не и когато се опитаха на регулират предния мост. При пробното шофиране отново имаше леко потропване, съчетано с опит на колата да дърпа надясно. При втория опит за реглаж, кола с предните гуми върху въртящите се елементи на стенда и реален натиск върху всички елементи по ходовата част и окачването се оказа, че и външните кормилни накрайници са за смяна. Пиша ви това, защото всички предишни проверки по окачването и кормилното управление бяха правени с кола, вдигната във въздуха. Та, в крайна сметка, след смяната само на десните вътрешен и външен, и левия външен кормилни накрайници, всичко си дойде на мястото. Няма троп, няма лоп и бягане насам-натам. Колкото до цената. Ами, съвсем малко повече от обявената ми в Бултрако, само за смяната на вътрешния кормилен накрайник. Поздрави на всички с надежда, информацията, дадена от мен, да ви е от полза.
  7. 1 точка
    Колега, това беше добро - ''след 150 км, направо се налага да си крещим в купето, за да се чуем''. Не че колата е от най-тихите, но чак пък до крещене ...Много странно.Пресилвате нещо май
  8. 1 точка
    Става, ама се сменят капака, фаровете и калниците заедно с бронята
  9. 1 точка
    Датчика за компютъра сменях, работеше, но си менеше стойностите постоянно, примерно от 70 градуса ставаше 30 градуса и т.н., хванах го като следях с блутуут адаптер известно време и след смяната му се оправи проблема с оборотите.
  10. 1 точка
    След дълго умуване проблема се оказа наистина компютър. Смених компа + чипа от стария и колата просто запали. Причините за повредата на процесора остават неясни. Благодаря на всички, които се включиха и помогнаха с полезна информация. Във форума има хора с опит и с желание да споделят мнение как да се реши даден проблем.
  11. 1 точка
    Няма Акорд с подгряване или обдухване на задни седалки ,не е заяждане а пояснение да не вземе някои да търси копчето .С дизелово Мпс ще Ви бъде студено зимата в града(не загрява) и детето и жената ще мрънкат :))). Бензин 2.0 или 2.4 всеки сам си решава,но само нещо нека се уточни: К24 е много по-динамичен и приятен за каране (особено с регулирани клапани :))). К20 и Р20 наистина ”напрягат”,с пуснат климатик усещането е като ускорение на Джаз 1.4. Това аз го пиша от моята камбанария :)) (много ми хареса израза на колегата,адмирации към него :))) и шофиране на тези автомобили при реални ситуации.Всеки един катери проходи поддържа 130-40 на магистрала и няма да Ви остави на пътя,но усещането е различно.Появяват се хора питат за съвет,а те самите не са се качвали да усетят купето и двигателя.Наистина зависи какъв водач сте,покарайте стеснете избора и ще се появи Вашата Хонда .
  12. 0 точки
    По принцип критичните обороти започват там, където започва червеното на оборотомера ти. Всичко преди това по принцип не е критично, ако двигателя ти е изправен и караш с правилното масло. Червеното на оборотомера почва там, където е изчислено, че според теглото на клапна и пружината, която го връща нагоре - клапанът няма да може да се върне достатъчно бързо нагоре и ще бъде ударен от буталото, което ще нанесе непоправими щети на двигателя като счупен клапан или бутали или и двете. За това на двигатели, които въртят над червената зона се слагат по-твърди пружинки, а някой път и по-леки клапани. Преди червената зона този проблем не е наличен.
  13. 0 точки
    Големи спорове излезнаха в темата с тази изолация. За съжаление са напълно вярни без никакво съмнение. На мойта още когато я купих на третия месец си направих сам шумоизолация, както и има тема и повечето са я чели. Един от главните проблеми е, че японските коли са с доказано тънки ламарини спрямо немските което е първия проблем за звука. Малките японски градски коли ги разбирам да са с тънка ламарина ама акорд да изкарат с леко по дебела ламарина от тях е просто смешно. Ако някой има дълбоки съмнения мога да запиша звук на затваряща се врата на акорда, който е наподобява звука на тенекия за сирене. За съмняващите се също има един много приятен тест и той е: Отидете при предните калници над гумите и просто почукайте с пръст отгоре и кажете на какво наподобява звука.
  14. 0 точки
    Kaто се има предвид, че втека отваря на около 5000, колко да са критични 5500?
  15. 0 точки
    Днес проблема с бученето беше отстранен, вече си е тихичка като преди Човека от сервиза описа проблема така: "понеже ти е сваляно всичко по предницата при ремонтите, после при сглабянето, ластика който държи гърнето е прекаран под моста /или над него - не помня кое беше/, а трябвало да е наобратното, което държало тръбите на гърнетата много стегнати, под напрежение и леко усукани". След като го прекарал, от където трябва тръбите се отпуснали и станали леко подвижни. И вече бученето и вибрациите в купето изчезнаха
  16. 0 точки
    Колеги, маслата са тук. Довечера разпределям и утре ще ходя до Еконт.
  17. 0 точки
    Защото в 99% от случаите соленоида като се развали , не може да вземе въздух и да отпусне вакума към актуатора => актуатора не се връща в крайно положение и пренадува , както и като геометрията се зацапа в крайно положение , соленоида отпуска актуатора , но геометрията е зацапана и не отваря до край и затова дава грешка p0238 . [[зацапва се само в края защото геометрията се отваря в крайно положение само на пълна газ след около 3500 оборота]] 2. 1% е просто да изгори Соленоида и да няма вакум , тогава грешката ще е p0236 - мап сензора ти отчита по ниско налягане на турбото , от това което иска компютъра , като зададени стойности Ако грешката е p0236 -тогава се проверятват вакуми , има възможност да е изгорял соленоида (не съм чувал за такъв случай) , спукан турбо маркуч , пробит кулер и т.н.
  18. 0 точки
    -Какво работите? -Лендшафтен дизайнер. -А по-просто казано. -Булдозерист.
  19. 0 точки
    Петко,хайде да не се правим на големи моралисти,а? Ти караш навсякъде по всяко време с ограничението,така ли? Силно се съмнявам в това.Над 150км шума е направо непоносим,шум има във всички скорости (в сръвнение с немските марки). Относно гумите.Карам кола за 17К лв,дали съм със някакви "джапанки" според вас? Гумите са чисто нови ,зимни R17,225,50 с клас на шум А. За да кажеш,че акорда е "нормално шумнен" трябва да си карал трактор или камаз преди това... Спирам да спамя темата на колегата с това.Но да го има в предвид,че на дълъг път главата ти става "попфолк" и е доста неприятно ако имаш и деца.
  20. 0 точки
    Умората на пружините няма как да компенсирам с подложки. Имам чертеж на тези втулки, но не мисля, че ефекта ще е кой знае какъв с тези + 20-30мм подложки. Още повече, че отзад не е разкрачена. Просто е ниска от умора, бензин и газената бутилка. Омръзна ми като кача 4 човека и тръгна на море примерно колата да заприличва на "Варшава" и да опира отзад ако въобще има тампони някакви или директно отива на противоударните на амортисьорите. Пружините са по 120лв. без отстъпка. Като гледам са три болта+ скобата за пружините. Малко да става за работа и ще разчекна пусти макферсони. Винаги когато съм искал да мина тънко/примерно втулките/, съм плащал скъпото + тънкото, което не е много готино. Поздрави на всички!
  21. 0 точки
    Здравейте, Хондаджии. Преди една година купих ФР-Вто и още същата седмица инсталирах газова. Без омасляване. Прочетох доста западни, руски и български форуми на тема, която се дискутира тук. За една година навъртях 45 хиляди км, с един реглаж на клапани, и няма никакви проблеми. Монтажа беше в препоръчан сервиз от читави момчета, които разбират от занаята си. Зареждам газ само от едно място и съм доволен и от разхода и от качеството, засега. Honda forever !
  22. 0 точки
    Да колега, зле е тази свещ. А в този цилиндър предполагам става това, което и в другите три. Няма проблем с цилиндри и мотор въобще като цяло. Карам тази кола от 2007-ма и по километраж е на 356 хил. км (реални над 400хил). От които мои са 229 хил., навъртяни с два комплекта свещи дензо иридиум, японски, и с един комплект acdelco (дето ужким били за газ, незнам си какво...реакламни приказки). Та с две думи, мотора е без грешка (F20B6), а аз само акцентирах на дефектната бройка от френския комплект NGK.
  23. 0 точки
    @darius В акорд 8 след 150км ,направо се налага да си крещим в купето за да се чуем. Имах бмв Е90 и с 200 нямаше такъв проблем.Доста е шумно в купето,което е много голям минус за мен,особено на дълъг път.Ще се слага изолация,когато имам време де.
  24. 0 точки
    Да и друг колега ми каза за Маркони, че найстина си разбира от работата, но просто аз лично обичам да се занимавам с тези неща. Досега никога не ми се е налагало да пиша във форум и да питам за помощ, но този проблем найстина ме позамисли. Прикачам снимки от старият датчик, а днеска като дойде новия и сменя ще пиша отново.
  25. 0 точки
    Зравей. Как се прави гореописаното. Симптомите от темата ги има и в моята каляска. Тампоните са здрави. Не са първа младост, но държат. Фросела е чистен. Клапаните са регулирани преди 17к. Мистерия. Май с всички автомати е така. Не е лошо да направим една среща да сравним
  26. 0 точки
    При Радо става със записване. Ако ходиш при него, иди сутринта преди 9. Тогава прави огледите. На мен ми каза, че ако му занеса помпата става за ден, ако искам те да ми я свалят със час за след 20тина дни. Свалих си помпата и се захванах аз. Не е сложно. Има клипове в yutube как става ремонта. По схемата смених само опръстените, без лагера и семеринга. Моята за месец сваляше нивото от max на min, и вкарваше въздух в системата. Сега всичко е наред.Опръстените ги взех от Хубата в Смирненски.
  27. 0 точки
    Това се води по-скоро декоративна кора за предна броня . Нищо не предпазва , и е по скъпа от цялата броня. Имам същата на моят Црв 2 Фейс дизел Намирането е Няма Шанс
  28. 0 точки
    Много вероятно точно тя да я няма.Огледайте в сервизите и ще видите отстрани по стената,че е пълно с такива парчета,топлинни щитове и кори под двигателя.Лично съм си купувал от тях такава,и те не дават адекватен отговор какво правят там а не на колите. Много трябва да се гледа човек при кой си оставя колата.
  29. 0 точки
    Проверка на пътя. - Господине, пили ли сте нещо днес? - Абе как поне веднъж не ме попитахте ял ли съм?
  30. 0 точки
    - Жена, какво правиш в къщи? - Не виждаш ли, мия чинии. - Е, времето е така приятно, излез навън - измий колата.
  31. 0 точки
    Компютър, малко инсталация, Всмукател, ревизия на новата глава, клапана. Гарнитура глава. Питаш дали става, става но не и по начина който ти се иска.
  32. 0 точки
    Селска къща, през уикенда дъщерята барабар със зетя са дошли на гости. През целия ден бащата и брата на момичето не се спират. Изчистили градината, изринали обора и изхвърлили боклука на сметището. През това време зетя само се моткал напред-назад и нищо не пипнал. Вечерта седнали на масата и майката сложила най-голямата и хубава порция пред зетя. Като видял това синът не издържал и казал: - Мамо, защо така? Цял ден съм работил като вол, виж колко много боклук изхвърлих. Той нищо не свърши цял ден а си му дала най-голямата порция. - Шшшт, тихо сине. Само ако знаеш той какъв боклук изнесе от къщата.
  33. 0 точки
    Да и добре си направил нали точно това и написах няма нужда от маркова за колата ти,съгласен съм с теб Ето:
  34. 0 точки
    Тъкмо се успокоих че си пиеш хапчетат но не яво днес си ги забравил. Коментира се в темата последно турска бутилка и сонда според теб струват 200-300лв.Затова всички почнаха да правят газови и да стават газаджии,на такива като теб е малко да взимат 200-300лв за турска ботилка и сонда. Ако слагаха всичко от тези евтините Романо, и даваха гаранция 5 год щеше да е песен.Но слагат от супер марковите и скъпите турски,да такива клиенти като теб им трябват да вярват на измислици,и най вече направо от пътя като шарани с бастун да ги ловят,и да им взимат за сборен боклук по 800 лв.
  35. 0 точки
    Маркони нищо лошо не съм написал за Романо, но наистина е най евтината Италианска уредба. Никой не те и кара да коментираш.
  36. 0 точки
    Като гледам каква гига-мега сборна формация е това,супер е да те изкара дълго.Важни са километрите не годините,ако на година изминаваш не повече от 6-7хил без проблем да издържи 5-6 год.Това е на евтините ,40хил и почват проблемите,за някой това са км за доста години и си казваш супер яка уредба,много съм доволен и това е.Пак такава формация екипно събрана китайски полски и турски части. След 40 хил сдаде багажа тотално изпарител,дюзи и реика износени,повечето компоненти работят ама те си знаят как всеки момент да умрат и те. Та всеки сам преценява и оценява какво да сложи,тази твоята на доставни цени не е повече от 200 -300лв прецени колко ти взимат въпреки отстъпката.
  37. 0 точки
    Аз я купух с обикновенно газово и не го давам за инжекциона. До колкото съм запознат инжекциона се слага защото не позволява да гръмне и да направи беля. Също и позволява по прецизни настройки. За сметка на това обикновенното всичко е по евтино. Знам сега че някои ще скочат да ме уборват колко по-добре е с инжекцион, че обикновенното е компромисен вариант. Да ама не, то по принцип всяка газ е компромис най-добре си е на бензина. Като е компромис защо да не е по-евтиния. А за тия стари коли .......
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...