Jump to content

Wyvern

Почетен член
  • Content Count

    1448
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Wyvern last won the day on April 15 2018

Wyvern had the most liked content!

Community Reputation

363 Excellent

1 Follower

About Wyvern

  • Rank
    3-stage Vtec
  • Birthday 06/18/1981

Contact Methods

  • Skype
    Nema skype
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    CR-Z / Jazz
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    United Kingdom

Recent Profile Visitors

14700 profile views
  1. Продава се каквото е останало от сивика ми следващия месец ще се прибирам към БГ и при интерес мога да докарам следното: 3-stage vtec двигателя с всичките останали неща - ПРОДАДЕН други разни останали: предна стабилизираща щанга от ЕК9 с планките и нови тампони хардрейс - 150 лв задна стабилизираща щанга от ЕК4 пак с планките - 100 лв задна греда function7 купувана нова от USA оригинална не менте (може да се провери), пълен комплект - 200 лв 4 сток пружини от ЕК9 - 100 лв Мога да доставя частите до Русе, Шумен и Варна тъй като ще минавам от там Ето и малко снимки: Контакти на лично
  2. Ако акумулатора ти е стар, направо го сменяй. Почне ли да отслабва, таблото става като дискотека
  3. С малката подробност, че трябва да изкара мотора
  4. Случайно когато закача плюса на акумулатора, въпросния ключ да е бил в патрона за запалване?
  5. Кога минаха две години време е да споделим малко информация. Като казвам малко, наистина имам предвид малко - за тези две години буквално освен масло, пистов ремък, свещи и филтри друго не съм пипнал по колата. Лятото на 2018 се прибрахме с нея до БГ и обратно 6000 км като разхода, който даде е този: това е еквивалента на 4.8л на 100км като климатика беше пуснат почти през цялото време. Колата е удобна за дълъг път и не сме имали никакви проблеми или оплаквания. Преди няколко дни жената сподели, че отзад се чува някакво скърцане и след проведено разследване се установи и причината - заден десен амортисьор. Нов от Хонда - 200 паунда, афтърмаркет - няма, а скоро трябва да се минава преглед. Като казвам че няма афтърмаркет - разбирайте че няма бюджетни - kayaba, monroe и подобни. Аз поне не успях да намеря. След около 10мин размисъл решението беше взето, поръчката направена и днес пристигна ето това: Модела е TEIN STREET BASIS Z, регулират се само на височина. Утре ще ги монтирам и понеделник на преглед
  6. Няма как да разбереш. Може да е на много км и да е перфектен, може да е на малко и да е за боклука. По салоните е на късмет работата.
  7. Е то това е, но на тоя модел няма какво и как да му се регулира. Не знам ти какво си правил преди две години - но ако си гледал как са го правили - може да обясниш какво точно са регулирали.
  8. Я кажи как става, ще е интересно на доста колеги как се регулира моста точно на тоя сивик
  9. Аз само да кажа - тая кола не е 1.8 а 1.6. Просто да имаш едно на ум
  10. Тоя Джаз излиза с 15ки от завода, топ модела дори е с 16ки.
  11. уби рибата с тоя въпрос. Ще вземеш това каре, което ти е за смяна. Ако е дясно - вземаш дясно от колата с ляв волан. Не си казал вътрешно или външно.
  12. Става, ама се сменят капака, фаровете и калниците заедно с бронята
  13. Не е странен ВИН номера, на колите за японския пазар ВИНа е с 10 знака. Всичко е 1:1 с джаза + някой екстри, които са си за японския пазар само. Какво инфо ти трябва?
  14. Кой е този двигател 2.0? Доколкото знам те имат само 1.0Т, 1.5Т и 1.6 дизел но никой от тях не е 158 коня. Type-R е 2.0 ама там конете са други.
×
×
  • Create New...