Jump to content

Wyvern

Почетен член
  • Мнения

    1376
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    11

Wyvern last won the day on Август 29

Wyvern had the most liked content!

Обществена Репутация

319 Excellent

Относно Wyvern

  • Ранг
    Vtec Power
  • Рожден ден 18.06.1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Skype
    Nema skype

Profile Information

  • Кара
    Civic EK / CR-Z
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    United Kingdom

Последни посетители

14034 профилни разглеждания
  1. Колата е с д15б което в случая няма никакво значение. Щом не свети чека и си пали и работи нормално, когато е студена, проблема е в главното реле.
  2. Аз не знам Хонда да имат 6 цилиндров мотор, който да не е V.
  3. Honda Civic Hybrid

    Когато акумулатора е стар, почват да се появяват проблеми. Това е защото цялата електроника на колата, включително ЕКУ-то и управлението на тока в батерията получава 12в от акумулатора. Моя съвет е първо да си видите акумулаторите. Само внимавайте с тока, че там са 150-160 волта
  4. Honda Civic Hybrid

    Сега имам няколко въпроса към теб: В Бултрако ли беше на диагностика? Как разбраха, че батерията е слаба? Ако са ти казали, че батерията ти е слаба и е за смяна - питай ги ще се оправи ли колата ако я смениш, гаранция дават ли ти или ще се почне смяна на части, докато се оправи? Не знам колко точно е батерията, но за моя CR-Z тук в Англия цената на нова е около 2300 паунда, не мисля че ще има голяма разлика с 8г сивик. Като всяка друга част батерията струва толкова, колкото е струвала и 2008 година като са пуснали колата. Тия хибриди трябва да се карат - ако въртиш по 4-5 км на ден и стоиш в задръствания - ще имаш ядове с батерията.
  5. Honda Civic Hybrid

    IMA индикатора може да свети по много причини, не е задължително да е батерията. Закарай колата на диагностика в Хонда да ти кажат къде точно е проблема. Нова батерия ще ти струва между 4 и 6 хиляди лева.
  6. CR-Z next gen Икономик :)

    Бих искал, но за съжаление не я карам аз и няма как да следя кога се зарежда гориво и колко км са изминати, за да водя точен отчет. Случва ми се да и се порадвам 1-2 пъти в месеца - през останалото време я кара жената
  7. Aerodeck D14A8 шум в двигателя

    Напротив, за ремъка специално пише да се смени, а помпата се инспектира. Освен това сервизните интервали са препоръчителни, не са задължителни. Както каза всеки сам си решава.
  8. Aerodeck D14A8 шум в двигателя

    Аз пък искам да ми покажеш къде в мануала пише, че ролка и помпа се сменят заедно. Повечето хора го правят за да си спестят второ сваляне на ремъка след време евентуално. Но никъде не пише, че е задължително.
  9. D15Z6

    Тогава защо питаш дали е бърза? Всеки си има различно разбиране за бърза и бавна кола. Качи се на такава и сам си прецени. За мен лично д15з6 си е добър мотор, икономичен, но до там. Нито кутията му е предназначена за бързо ускорение, нито пък изпускателната му система е мислена с такава цел. Освен това, след като ще купуваш 17-20 годишна кола - мотора ти е най-малкия проблем. Гледай купето да е здраво. п.п. 10к за 6г ВТИ си е ЛЕКО преувеличено
  10. D15Z6

    Не е бърза, просто е икономична. Ако искаш бърза - търси б16а2 стига да можеш да си го позволиш.
  11. D15Z6

    Перфектен мотор, стига да е бил сервизиран правилно. Икономичен е, но не очаквай самолет
  12. CR-Z next gen Икономик :)

    Малко ъпдейт - днес си направих дълга разходка с колата, резултатите са следните: Дистанция - 580км (от тях 400км магистрала, 180км междуселски път с едно платно във всяка посока и много спускания и изкачвания), на отиване с един пътник и багаж, на връщане сам. Средна скорост - 85 км/ч Среден разход - 4.6л на 100км Има какво още да се желае, но мисля че с правилно каране разхода би могъл да падне още
  13. Civic EK3 iLS -> EK3 VTi

    както колегата dindin каза, за Англия където се кара колата, волана си е на правилното място. От следващия месец живот и здраве ще имам служебна кола и тогава ще мога да отделя повече време на сивика. Прибирам го в гаража и се почва разглобяването.
  14. Civic EK3 iLS -> EK3 VTi

    Първи път с полиращата машина приемам коментари и съвети:
×