Jump to content

Wyvern

Почетен член
  • Мнения

    1406
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Wyvern last won the day on Април 15

Wyvern had the most liked content!

Обществена Репутация

341 Excellent

Относно Wyvern

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    Nema skype

Profile Information

  • Кара
    Civic EK / CR-Z
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    United Kingdom

Последни посетители

14302 профилни разглеждания
  1. Wyvern

    Датчик ABS джаз

    Кажи на "майсторите" да ти оправят колата и да си платят датчика.
  2. А що да е притеснително - то това си е нормалния разход според производителя, 20 литра масло от смяна до смяна си е напълно нормално. Чакам да видя Фена какво ще каже по въпроса
  3. Japanese Fever не мога да те разбера какво се опитваш да докажеш. Виж главината на колко модела Хонда и Акюра се слага. В Европа са 3 (Акорд, ФР-В и сивик) в USA са 7. Ако проблема беше там, мислиш ли че само 2 от всичките 10 щяха да са засегнати. В TSB-то, което ти си пуснал, от Хонда ясно са казали къде е проблема и това са накладките или по-точно фрикционния материал, от който са направени. Освен това ти правиш ли разлика между recall и TSB? Стига си търсил под вола теле, единственото което ще намериш е ..Й
  4. Пак насра темата, ама как да е. Accord R в Европа няма - има Accord Type-S. Постарай се малко да разбереш написаното. Двете коли си приличат, но не са еднакви. Спирачките им са различни (поне отпред), сигурно имат и други разлики - затова написах че сервизната акция е само за USA, не е за целия свят. П.с. ей опасен тоз Japanese пак намери конспирация виждам заглавията утре във вестниците - Дилъри по целия свят инсталират машини за шлайфане на дискове - защото Japanese Fever така казва, всички нови дискове ще се шлайфат, няма тън-мън.
  5. Ти си голям шегаджия обаче - защо тогава парт номера за бубините на TSX и акорд 2.4 е един и същ, нали са различни марки, бизнеси и континенти?
  6. Аз само да вметна тука набързо - сервизната акция за спирачките на ACURA няма нищо общо с европейските акорди. Въпреки че колите си приличат на външен вид - това съвсем не значи, че цялата 7 гнерация акорд в целия свят е с дефектни спирачки. Малката подробност, че спирачките на TSX са различни с тези на акорда няма да я споменавам - който не вярва да погледне парт номерата на апарати, дискове и накладки. До колегата с кривите дискове - аз на твое място бих погледнал спирачните апарати и най-вече състоянието на водачите. Ако приемем, че в сервиза си разбират от работата и са монтирали всичко както трябва, като са почистили повърхността на главината, където ляга диска - остава проблема да е в апаратите.
  7. Wyvern

    Горивен филтър Jazz 2012

    Да да, всички така разправят. Горивния филтър е в резервоара и се сменя на всеки 4 години или 80 000 км, което дойде първо. Пише си го и в инструкциите за ползване. Ако сервиза е добър, не го сменяй - просто си поръчай филтър от Хонда и го занеси да ти го сменят.
  8. Може и от боята, ако не са много дълбоки, но трябва много внимателно да се пипа. Ето една снимка на моята кола от миналата година: Ако се полира добре, боята става като огледало и на тъмни цветове стои уникално. Играчката е голяма, но резултата определено си заслужава.
  9. Wyvern

    Основен ремонт

    Автопионер долу до гарата продаваха сегменти РИК, сега не знам дали ги имат още.
  10. Wyvern

    Основен ремонт

    Е малко магазини за части ли има във Варна, отделно като имаш майстор той не знае ли къде се продават части?
  11. Има - казва се Honda Electronic Parts Catalog или ЕРС - www.hondaworld.ru, влизаш с рамата на колата и си вадиш парт номера на съответната част. След това гугъл, ибей или Бултрако сам си избираш.
  12. Wyvern

    Съвпадат ли предниците от Седан и Хечбек?

    Вратата не става, останалите части стават.
  13. Аз ползвам HDS clone за моя хибрид и съм доволен
  14. Значи да уточня - като написах кола имах предвид Хонда. Немските и френските "коли" може и да са си така. Освен това ти пак се бъркаш - това че печката от линка ти има общо казанче със спирачната помпа съвсем не значи, че като сменяш съединител трябва да обезвъздушаваш спирачки. Просто не оставяш да влезе въздух в системата като следиш нивото в казанчето. Изпускаш и малката подробност, че при Акорда няма смяна на долната помпа на съединителя т.е. хидравличната система не се пипа изобщо.
  15. Емича въобще не се бъзика с тебе. Единственото общо между двете системи, е че и на двете места се ползва една и съща течност. Аз не знам да има кола произведена последните 30 години, която да има ползва една система за съединител и спирачка. Най-малкото, ако системата беше една, щеше да има само едно казанче, а не отделни както е на акорда. Ако потъва педала на спирачката, вариантите са: сериозен теч, въздух в системата или умряла спирачна помпа. АБС помпата не вярвам да е дала фира - щяха да светнат лампите по таблото.
×