Jump to content

Wyvern

Почетен член
  • Мнения

    1427
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Wyvern last won the day on Април 15 2018

Wyvern had the most liked content!

Обществена Репутация

356 Excellent

Относно Wyvern

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    Nema skype

Profile Information

  • Кара
    CR-Z
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    United Kingdom

Последни посетители

14438 профилни разглеждания
  1. Отговор с две думи - не става. По-подробно - не става защото: 1. на шатъла кутията не пасва на мотора на цр-в 2. захвата на кутията на шатъла за купето няма нищо общо с този на цр-в 3. раздатката е различна, даже и да дойде наравно с кардана ще ти трябва фланец най-малкото има и други разлики, но тия са основните
  2. Свещите се сменят на 40к км и на същия интервал се проверяват и клапаните, ако трябва се регурлират. Това за бензин - на газ всеки сам си решава.
  3. Клапаните се регулират на определен интервал независимо дали е на газ или бензин, при свещите е същото - сменят се на определени км. Ако кажеш какъв е джаза и с кой двигател е, някой може да ти каже какви са интервалите.
  4. Аа тука не си прав - Sprintex суперчарджъра също върши работа, но пак е за втората генерация на джаза.
  5. Щом се мести наляво-надясно най-вероятно аксиалните лагери са заминали.
  6. Wyvern

    Civic EK3 iLS -> EK3 VTi

    Да Краси, разглобих я и честно казано първите няколко дни ми беше доста криво, но живота си продължава и трябва да се върви напред. Искаше ми се Интегра, бях се загледал в DC5, но първо няма къде да я държа и второ Интеграта не е кола, която бих ползвал като евридейка. Освен това покрай CRZ-та не ми се искаше да има още една двуврата и от една седмица сме собственици на JAZZ втора генерация. За Шотландия освен да кажа, че NORTH COAST 500 беше уникално преживяване - няма какво друго. Минахме и покрай Лох Нес, качихме се и на Бен Невис и следващата година ще сме по островите С теб живот и здраве може да се видим догодина, тъй като сме планували да ходим до LAND'S END и ще минем през EXETER.
  7. Wyvern

    Civic EK3 iLS -> EK3 VTi

    Тая тема остана някак отворена и понеже колата от няколко месеца е в Хондовия рай, мисля да я завърша най-малкото, защото сивика наистина го заслужава. След поставянето на мотора, тествах колата около месец докато се убедя, че всичко е ок и няма проблеми, тъй като в началото на юни ни предстоеше голямо пътуване и бяхме решили, че ще го направим със сивика. Естествено проблеми нямаше, мотора си мъркаше, колата ускоряваше доста по-добре от преди, единствено Мейстера беше заменен със стоковото окачване на ЕК9. Така подготвени на 1.06 отпрашихме за Шотландия. Една седмица и 4000 км по-късно можех с ръка на сърцето да кажа, че кефа от шофирането на тази кола си заслужаваше всичките пари и труд, които вложих в нея. От Лох Нес, през планините на запад до безкрайните плажове на най-северната част, целия път беше едно безкрайно удоволствие. За съжаление годините на купето си казаха думата и колкото и добре да изглеждаше от вън, корозията беше почнала да се показва на доста места, най-вече отдолу отпред, където се отича водата от предното стъкло. И така юли месец взех трудното решение да не я правя и да се разделя с нея, разглобих я на части и изпратих купето в заслужена почивка. Повечето части веднага заминаха, имам някои останали включително и мотора, така че ако някой има интерес може да ми пише. Хубава кола беше, но това е - живота продължава.
  8. Wyvern

    Помощ/Мнение

    Ти бъркаш малко моделите: от 2002 до 2008 е първата генерация на Джаза, от 2009 до 2015 е втората, но двете са различни коли с различни купета и мотори. Втората има фейслифт след 2012 - общо взето екстериорни промени и съвсем леки промени по интериора. На мен лично втората генерация повече ми допада и затова от седмица насам си имам една такава.
  9. Д14А4 инжекторите не са ли обд2, конекторите май са различни за тях
  10. Ако ти е пробит радиатора на парното - в купето ще мирише на антифриз, най-вероятно ще имаш и теч в краката на шофьора или на пътника и ще ти се потят прозорците зверски заради влагата.
  11. Вадиш тая свещ и се молиш резбата на главата да е ОК. Иначе сваляш главата и на стругар.
  12. АС би трябвало да се вкючва само ако позицията на клапите е да духат на предното стъкло. При всички други положения не би трябвало да се включва. Направено е с цел, ако ти е изпотено предното стъкло с помощта на климатика за изсъхне по-бързо.
  13. Е от къде ще дойде топлото като антифриза е студен
  14. Можеш да фабрикуваш каквото си искаш, но ако решат да се заяждат при регистрацията, ще те пратят на технотест. Още повече, че тоя мотор не се слага в това купе фабрично.
  15. Wyvern

    Датчик ABS джаз

    Кажи на "майсторите" да ти оправят колата и да си платят датчика.
×