Jump to content

Wyvern

Почетен член
  • Мнения

    1391
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Wyvern last won the day on Април 15

Wyvern had the most liked content!

Обществена Репутация

334 Excellent

Относно Wyvern

  • Ранг
    3-stage Vtec
  • Рожден ден 18.06.1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    Nema skype

Profile Information

  • Кара
    Civic EK / CR-Z
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    United Kingdom

Последни посетители

14229 профилни разглеждания
  1. Oсновен ремонт Д14А4

    Литър масло на 1000км едва ли е от гумички Аз бих сменил сегменти, лагерите (основни и биелни само ако са за смяна), но за тях няма как да се знае преди да се отвори мотора, семерингите на валовете (и трите) със сигурност, гарнитури (глава, колектори, капак клапани комплект, картер), ремък(ако е за смяна), гумички на клапаните. Една проверка на главата (клапани, водачи) няма да е излишна, така и така е разглобена.
  2. Така пиша си последния пост по темата. Тук пишат няколко колеги, които наистина са в час със нещата и оставям на тях да ви отворят очите за газта. Джапанезе, ако наистина си мислиш че изпускателните клапани са отворени, когато газта още гори би трябвало наистина да те баннат от тоя форум за да спреш да подвеждаш колегите с глупостите си. Да, газта гори по-бавно от бензина, но не толкова бавно, че изпускателните клапани да остават отворени както ти се иска, за да докажеш абсурдната си теория защо изгарят. Точно това е едно от добрите качества на газта спрямо бензина както пишат по много западни форуми - стабилния горивен импулс. Ако имаш поне малко въображение представи си го така - бензиновата смес изгаря когато буталото е на 3/4 по пътя си към долната мъртва точка. Газовата смес изгаря когато буталото е почти в долната си мъртва точка. Клапаните горят точно заради по-високата температура на отделените газове и заради липсата на добавките които има в бензина и които малко или много смазват и охлаждат. Но най-вече горят заради некадърно настроени по слух газови уредби и ненаправен реглаж когато му е било времето. Айде със здраве
  3. Фена с право ти каза да почнеш да четеш и да спреш да пишеш, че излиза тъпотия след тъпотия. Изпускателните клапани не са отворени, когато горенето продължава. Отворени са когато горенето е приключило и буталото избутва изгорелите газове през тях.
  4. Honda Civic Hybrid

    не е нова, това са ми навъртяните км за 10 месеца. Колата е на 7 години и малко под 100 000км към момента.
  5. Honda Civic Hybrid

    10 месеца, 15000км - никакви проблеми. Моята не е сивик но пак е хибрид.
  6. Honda Civic - загряване

    Ремък трудно ще смени - тоя мотор е с верига Възможни причини за прегряване - капачка на разширителния съд, термостат, запушен радиатор, скапана водна помпа, въздух в системата поради някаква причина, издухана гарнитура на главата, прецакан датчик за перката на вентилатора (не включва). Тъй като вече е отворен мотора, по-добре да се сменят сегментите и да се видят лагерите на коляновия вал.
  7. Работи, ама върви все едно са умрели половината коне
  8. Civic EK3 iLS -> EK3 VTi

    Най-накрая - 3 stage vtec up and running Снимки и подробности следващата седмица, че днес не остана време.
  9. Хахаха шегаджия. Искам да ми покажеш това къде го пише в мануала. В щатите така ли ги правите или само си чул от някой недоразбрал?
  10. 10ГЕНЕРАЦИЯ

    Нямаше да кажа нищо ама понеже направи същото и в темата за прелюдите. предполагам че е сметнал че няма нужда от текст.
  11. 10ГЕНЕРАЦИЯ

    Не че нещо ама да отвориш нова тема и да хвърлиш вътре 3 снимки, две от които почти еднакви и без да напишеш един ред за колата е доста тъпо. Добре, че не съм модератор, иначе темата отива директно в коша.
  12. Civic EK3 iLS -> EK3 VTi

    След доста голяма пауза пак сме на линия. Колата вече не ми е евридейка -> започва се разглобяването. Главата на д15в мотора е готова и събрана: Успях да си намеря и нов колектор Мисля и да си довърша антикорозионното покритие, което започнах преди 1 година. Успях да направя задната част на колата и праговете, но не ми стигна времето за предницата. Ето продуктите, които използвах тогава и мисля да ползвам отново:
  13. Абе то и ти много ги разбираш като те гледам. На д15з6 и на д16у8 колекторите са различни. Виж ги на картинки и тогава говори. Освен това на Аеродека колектора не е като на 6г хеч 1.4 недоразумението с дросела отгоре. 10 коня от смяната на колектор ще качи ама някой друг път. Преди да даваш акъл на другите вземи се образовай малко.
  14. Колата е с д15б което в случая няма никакво значение. Щом не свети чека и си пали и работи нормално, когато е студена, проблема е в главното реле.
  15. Аз не знам Хонда да имат 6 цилиндров мотор, който да не е V.
×