Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.03.2021 in all areas

  1. 2 точки
  2. 2 точки
    Проблемът е решен. Големи благодарности на колегата който ми препоръча Drössiger. Пичовете предледаха всичко и казаха че не са сигурни дали е цилиндъра и ми предложиха преди да сменяме скъпи части да сменим пак спирачната течност. Смениха я и проблемът изчезна.....
  3. 2 точки
    @dandilov и @stojkovskimarjan За тези 2500 км. маслото е натрупало доста тежки замърсявания в ядрото. На снимката изглежда сякаш ядрото се готви да "плъзне" към зоната на дифузия (краевата зона се размива). Това се случва обикновено, когато маслото е на границата да поема добре замърсяването. Самата зоната на дифузия също има натрупване на много леки фракции. Дисперсията на маслото обаче е добра. Няма (много) големи сгъстявания и слепвания, което е добре. Маслото е силно обводнено - много сериозно накъдряне на края на капката. Това донякъде е логично, предвид 80%-ия градски цикъл и зимния период на експлоатация. Няма как да се определи естеството на "червената зона". Източниците на оцветяване са множество: вещества в самия двигател (след ремонта), състав на използвания бензин, наличие на антифриз в маслото (колегата да каже дали има някакви загуби), а също така причина може да бъде и самия скенер, който изкривява реалните цветове на капката (колегата да каже как изглежда тя наяве). Ако нещата продължават да се развит така, към 3700-4000 км маслото ще е за смяна.
  4. 1 точка
    Здравейте! Реших да напиша отделна тема за гумите и следствият от тях, които използвам в последните години! Хонда Акорд CW2: 225/45/17. Първи гуми Мишлен пилот спорт и последният да затвори голямата прехвалена врата! След първите 3000км ги замених с Bridgestone Potenza RE 070! Невероятно добри гуми без никакви забележки, твърд външен борд и уникално сцепление като ги загрееш! Но, всички се чудят, защо са необходими спортни гуми на тежко комби? Отговора не е логичен! И започнаха след 30 000км да се кривят и бият задните гуми със скорост над 120км/ч и се успокояват след 160! Заключението е -3 градуса камбър! Следват много спорове, защо и как и Hardrace camber and Toe arm kit rear! -1градус! Bridgestone Blizzak ML 001 Evo зимни. И нови гуми Bridgestone Turanza T005. Вече гумите са подходящи! Но шило в торба не стои, смяна днес с най-новите Bridgestone Potenza Sport! Не мога да включа ESP, като ги загрея, а темперетурата на въздуха е 12гр. Хасвалта сигурно е студен! До сега с накладки EBC Yellow stuff (ЕК4, CL9, CW2) и EBC Blade disc(на CL9). Чудя се дали да сложа GD Series Slotted + Yellow stuff, за да спирам още по-добре, т.е. отлично и брутално? Колата е за семейно ползване и рядко минава 4000 об/мин., но знае ли човек кога ще спира? А, дали да свири Garrett под капака? Civic EK4, Stream RN3, Honda Accord CL 9 със Bridgestone Potenza RE 002, изключително здрава и качествена гума.
  5. 1 точка
    Здравейте колеги Имам Акорд със заводска навигация и преди няколко месеца я смених с китайски Андроид. От известно време се каня на напиша един пост за този ъбгрейд, та евентуално да помогна на някой ако се захваща като мен. След 8-9 месеца ползване мога да кажа, че инвестицията си заслужава. Интериора е адски подмладен и не отстъпва по екстри на автомобили произведени преди 4-5 години. Синтезирах няколко плюсове и минуси които забелязвам: Плюсове: Голям екран Копчетата на волана работят (без тези за Bluetooth-a) Камера за задно виждане Възможност за музика от USB Музика от интернет – YouTube, Spotify Използваема навигация – Google Maps, Waze! Прогноза за времето Bluetooth разговори И стриймване на музика Възможност за камера за задно виждане Силна и богата музика (сигнала минава през заводския усилвател) Минуси: Понякога лагва Чува се един слаб бял шум от колонките като са увеличени Климатроника не се управлява толкова добре, колкото оригиналния Лиших се от малкия централен дисплей Обикновено се твърди че тези устройства не са съвместими със автомобили, които имат заводски навигации, но не е точно така. Самите навигации са съвместими, но панелите под и над тях не пасват. Все пак питайте китаеца. Аз като направих запитване изрично питах дали ще работи, без значение дали ще паснат оригиналните панели на Екзекютив трима. Причината да няма навигации, влизащи безпроблемно в Екзекютив е ясна – прекалено малко екземпляри са и за китаеца не си струва, но има начин. Ето 2 снимчици преди-след Навигацията я купих от Амазон, беше около 350$ (550лв) и за мен беше ок, защото имах един ваучер там, тъй че платих само мито. Но горещо препоръчвам при възможност поръчайте от склад в Европа понеже митото е сериозно и може да се избегне. Навигацията е на TopNavi, доколкото знам Seicane също сносни. Панела над навигацията е втора ръка и беше нещо от порядъка на 20-25лв. Тя всъщност е основната причина да се твърди, че тези навигации не стават на Екзекютив. Просто оригиналната навигация е по-висока от оригиналното радио с около 2см, пък Андроидите са правени да заместят обикновено радио. Освен че ще има 2см пролука, щипките влизат малко изкривени и на мен ми се струваше, че всеки момент нещо ще се предаде. Джобчето отдолу е опционално, аз го поръчах защото ми е удобно да си слагам там телефона и портфейла, пък във вратата рисковано да не изпаднат. Ако желаете можете да оставите панела на ДВД-то, или пък да сложите някаква друга пластмаса там. Аз бях временно с изрязана корица от черна папка докато ми пристигне джобчето и изглеждаше „заводско“: Освен това като ще ви трябва: Отвертка Тресчотка с битове 8, 10 и 12мм и удължител 2 Гайки 15-17мм Свински опашки Здрава епоксидна смола Пластмасови инструменти за интериор. Може и с отвертка, но ще надраскате всичко. 5-6 лева са, струват си. Бургия 5-6мм Едра и фина пила Има видеа в Youtube как се свалят корите, но накратко става от лоста към радиото. Кората на лоста е само на щипки, след това развивате винтовете на следваща кора, вдигате от щипките, после следваща така, докато не свалите и тази на ДВД-то. Тя е с 2 винта отдолу и 2 щипки които излизат с леко придърпване и движения нагоре-надолу. Кората над радиото се измъква от щипките с дърпане напред и подпиране с пластмасова щангичка/отвертка между кората и радиото. След това трябва таблото да изглежда като нещо такова: За да свалите навигацията първо трябва да свалите ДВД-то, което се държи на 4 болта. Кабелите отзад са захванати на щипки, който трябва да освободите. Една бяла се вижда на снимката отдясно на долния ляв болт. След като сте свалили ДВД-то развийте 2-та болта които се намират под навигацията. Аз не знаех за тях и за малко да откъртя нещо, добре че ги видях. След това развивате 3-те винта над навигацията и просто я издърпайте напред с леко поклащане да излезе от щипките. Освен ДВД-то и навигацията може да махнете GPS антената и Bluetooth модула (няма да се ползват). До тук всичко е много подобно на Акордите без навигация, но се налага и малко натъкмистика за да стане. Ето една снимка на която се виждат гърбовете на оригиналната и китайската навигация: Понеже долните щипки на оригиналната навигация и оригиналното радио (както и китайското) са на различни места, няма как да използвате тези които са сложили. 2 пъти пробвах да наместя моите като ги лепих по-встрани и нагоре, но не стана дори и след мерене с шублер. Това което измислих е да залепя 2 гайки на нивото на щипките и после със свински опашки ги хванах за гредичката отзад. Заспа! Между другото трябва ви здрава епоксидна смола. Наложи ми се да направя и още 2-3 манипулации по останалите кори. На горната трябваше да пробия втора дупка за сензора за светлина. Налагате 2те гори и очертавате с молив, след това с малка бургия пробивате дупки по очертанията, после внимателно заглаждате с пила. Ако решите да слагате като мен джоб, трябва да направите още 2 неща. Първото е да махнете планките очертани с червено на снимката по-горе. Може да се наложи да режете и него. Проблема тук е, че формата на оригиналната и на китайската навигации отдолу са различни, вижда се на снимките. Това което може да направите е, монтирате джоба в таблото, след това налагате навигацията, очертавате с молив и същата процедура с бургията и пилата. След като всичко е подготвено монтирането е далеч по-просто. Трябва да залепите новата GPS антена на мястото на старата намираща се под централния панел. Препоръчвам да сложите отделния микрофон, защото се чува по добре. Аз пуснах кабела над педалите, а самия микрофон е отляво на таблото. По-нататък просто трябва да вържете всички букси и да приберете кабелите. Кабелите е добре да не са свободни защото ще се чуват досадни подрънквания при завой. Относно това, какви кабели да вържете, трябва да дойде с диаграма. Аз свързах допълнително задна камера, микрофон и USB. Имаше възможност за суббуфер, още 2 монитора, AUX и т.н. На този етап е добре да вържете акумулатора, да запалите и да тествате всичко, ако всичко работи (волан, wi-fi, Bluetooth, usb, музика, т.н.) може да сглобявате. Навигацията влиза лесно, но понеже щипките отдолу не съвпадат, се държи само на горните и не е стабилно. Тук се намесват свинските опашки – затегнете ги да е стабилно, но не прекалено. Аз ги хванах за металната гредичка, като минаха над пластмасовата (като стигнете до там ще видите както имам предвид). Така се държи да не падне надолу или напред. Завийте 3те винта отгоре и сте готови. Горната кора влиза само на щипки, но не забравяйте буксите на датчиците. Ако сте с джоб, той пак влиза само на щипки. Следва пепелника, който се държи на винтове и щипки и накрая кората на скоростния лост. Получи се дълъг пост, но се надявам да бъде от полза
  6. 1 точка
    Най-вероятно имаш криви предни дискове. Да, обслужи каквото има за обслужване по спирачките. Но биенето е малко вероятно да е от друго. Камоли от спирачната течност. Сподели после резултата.
  7. 1 точка
    Сниманото бутало е задно , а на теб са криви предните дискове .
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Така дори ще е по-лесно. Няма да ти остане фуга между новата мултимедия и панела с духалките.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Навигацията на фейса има България, но не и префейса. Но дори при наличие на такава, тя пак е морално остаряла и не особено практична. Ако навигацията ти е от значителен фактор при избора, то китайска би ти свършила прекрасна работа независимо за фейс или префейс. Има отделна тема по въпроса с всички подробности ако те интересуват.
  12. 1 точка
    Не! Разказвай ако си бил! Но щом американците го сочат за пример и световните медии го похвалиха, значи е направил нещо значимо: 1. Всички руски шпиони са изхвърлени с един удар. Да ги разкриеш е трудно, дори невъзможно. 2. Всички подкупни полицаи са без влияние и възможонст за рекет. 3. Няма вече, мой, твой човек, мафията е изхвърлена.Връзките не важат. 4. Нов бардак със стари каки не се прави! Нови правила, законни.
  13. 1 точка
    Спирачната течност абсорбира вода. Водата попада в сп.цилиндър. Буталото на сп.цилиндър започва да ръждясва. Спирачките започват да задържат. В повечето случаи задържането е едностранно, т.е. задържа едната от двете накладки ня един и същи диск. Задържаща спирачка нагрява диска и го криви. Воланът започва да вибрира при натискане на спирачката. Говорим за предни дискове. Провери температурата на дисковете. Сп.апарат може да задъра и по друга причина.
  14. 1 точка
    Здравейте! Надявам се да не е късно Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L + 2х1L Стойност на поръчката:(2*11.95+1*35.00)*1.9675=115,89лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по Revolut Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  15. 1 точка
    На комбито ръчната е на отделен механизъм от крачната и не ползва накладките.
  16. 1 точка
    Парите са преведени по сметката в ОББ - 62лв.
  17. 1 точка
    Здравейте, Знам че е последен ден но бих искал да се включа Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30 - 5x1L Стойност на поръчката: (5*4.95)*1,9675=48.90лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат изпратени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Чрез Куриер до офис на куриера във Варна
  18. 1 точка
    Здравейте, Надявам се да пиша навреме. Искам да поръчам следните масла: 6х1L - Castrol Edge Professional H C2 0W-30 Honda 1 L https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-c2-0w-30-honda-1-l.html 1x5L - Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40 https://www.ato24.de/en/liqui-moly-top-tec-4100-5w-40.html Стойността на поръчката е €101.12x1,9675= 199лв. Плащам чрез REVOLUT и ще си взема маслата лично. Благодаря предварително!
  19. 1 точка
    една година и половина,дебнах за такива джанти и се сдобих с много добри такива,бих казал по-случайност,просто преглеждах обяви и попаднах на тях 500 лева
  20. 1 точка
    Мерси, много колеги. Ще пробвам с Ferodo. Ще ви кажа как спират тези дни.
  21. 1 точка
    Задни дискове треперят при дръпната ръчна, от опит ти говоря именно със същия акорд, вземаш най евтините и си 6, ако проблема е там. Проблема при теб по скоро е от предните, сменяй задължително с накладки и смажи апаратите, за да не стане така, че единия спира повече от другия и да почне да криви волана при спиране.
  22. 1 точка
    Не, че нещо, но и този път познах ...
  23. 1 точка
    Прегледай си и апаратите! Няма, да сгрешиш! Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
  24. 1 точка
    Това са добри новини! Honda Heinen Essen, бяха на път, да ме откажат от марката. Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
  25. 1 точка
    Само споменавам каква се шушука....пак там преди се шушукаше за дебитомера на Ферари и разделените енергийни потоци в ЗС.....малко по-късно рязко се спънаха в предствянето си и се появи тайното споразумение между ФИА и Ферари. Така и света не разбра какво се случи и с какво Ферари заслужиха през 2020 да изпадат в това срамно положение...... За наше нещастие като фенове, просто политиката уби спорта. Вместо да се говори за технологични иновации и революции, политиката взима превес. Ако все пак се появат тези технологични революции, бързо се обявяват за "нераглемнтирани" и против "правилата". Бе, съсипААя и тази държава :-))))
  26. 1 точка
    В магазина за домашни потреби нахлува запъхтян египтянин: - Дайте ми нещо за отпушване на канал.
  27. 1 точка
    И както се случва в доста от темите, дори да има развитие накрая няма отговор от запитващия. Какво е свършил, защо, как. За да е полезно и на други. То форумите са затова по принцип. Не да се цъкат минуси за щяло и нещяло.
  28. 1 точка
    Аз имам diema dport HD, където излъчвт Ф1, но квалификациите и тренировките обикновено ги гледам на компютъра през gledai tv bg. За да не заемам телевизора. Там стриймват диема спорт, качеството е добро и няма прекъсвания. Не се знае. Може да звучи расистки, но виж в киното какво става. Квота за черни за оскар, квота за черни главни герои, гейове и т.н.. Да не забравяме и че има и други финансови интереси, а корупция има навсякъде Фактите говорят - Redbull Honda като отбор бяха номер 1, пилотите също, особено Перес изби рибата, явно колата е доста добра наистина. Най-добрия бокс, да не пропускаме. Общо взето всичко е топ. Японеца се представи много много додбре и започва все повече да ми харесва.
  29. 1 точка
    Бензина е "умрела работа". Требе а се дава газ (на педалите), иначе затлъстявам и ша им требе голем дизел - да ма пренасат.
  30. 1 точка
    Здравейте, Трети тест с Honda Synthetic Blend 5W-30 : 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.; 2) Масло – Honda Synthetic Blend 5W-30 ILSAC GF5, API SN+; 3) Маслен филтър – MANN-FILTER W 610/6; 4) Общ пробег на автомобила – 162621 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2161 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – от 10.12.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 190 л. Shell, Kruiz; 11) Kтм = (190л./ 4.0 л.) = 47,5; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градско каране 5 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – не. 15) Други - източени около 300 мл (6 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия, капката е леко докосната на офисната хартия - отново не можа да капне сама.
  31. 1 точка
    Здравейте колеги! Вчера за втори път откакто съм собственик на Хонда Сивик 7-ма генерация, посетих сервиза на fena.bg, за смяна на двигателно масло и филтър и за втори път оставам повече от доволен. В този сервиз всичко се прави така, както го пише по дебелите книги и се прави от човек, който си разбира от работата и нещата са му ясни отвсякъде. Сложихме от маслото, което предлага той, а вида по негова преценка. Смяната на маслото не се заплаща, когато си вземаш маслото от него. Така че, вместо да си купя хубаво масло и да отида в някой сервиз в София да го сменя, да си платя 15-20 лв. за смяната и да не знам какво масло са ми сложили, защото тарикатите те карат да си оставиш колата и да дойдеш след 1-2 часа да си я вземеш или не те пускат в сервиза, защото имало камери, аз с тези 15-20 лв. си платих горивото до Дупница и обратно и сега съм спокоен, защото знам какво масло има в двигателя. Като първо впечатление докато се прибирах вчера към София, мога да кажа, че с това масло хондичката мърка като малко котенце! Задължително сменя и дифтунга на пробката на картера. Дори и ти да искаш да ти сложи отново старата, пак ще ти бъде сложена нова, даже и без да ти бъде вписана в сметката, защото той така работи! Такива майстори харесвам аз и нека Бог му дава сили да продължава все така! А за първото ми ходене в края на януари, нямам думи. Сменихме страшно много части, които си бяха за смяна. 4 бр. амортесьори, прахоуловители, тампони макферсон (оригинални на Хонда), шарнири, съединител комплект, масло на скоростната кутия заедно с лагера и семеринга, реглаж на клапани, гарнитура на капака на клапаните и други по-дребни неща. Скоростната кутия беше отворена, изчистена до блясък и отново сглобена. Отделно ми оправи и други неща, които в два сервиза в София ми ги правиха и си оставиха ръцете. А цените му за труд са като тази новата реклама на Лидъл - Ценааа - на - на - на! Направо не можах да повярвам, като видях сумата за труд. Около три пъти по-малко, отколкото щяха да ми вземат в тукашните сервизи. А някои по-дребни части, като О-пръстени и други изобщо ги нямаше нито в сметката, нито за труд. Реглажа на клапаните също. Голям си Ванка! Адмирации! Сърдечно ти Благодаря за всичко!
  32. 1 точка
    1) Автомобил – Honda CIVIC EJ9,D14A4, 1996г.; 2) Масло – TOTAL 7000 10W-40 A3/B4 API SN. 3) Маслен филтър – MANN W610/3. 4) Общ пробег на автомобила – 303000 км 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2500 км 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 20% / 80% 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 100км/ч / градско 40 km/ч [emoji41] Сезон на експлоатация – 15.09.2020 - 27.03.2021
  33. 1 точка
    След смяна на комутатора и бобината,проблема е решен.
  34. 1 точка
    http://www.trimbul.com/bg/k2-showcase/theory/item/236-third_pole_geodesy.html Просто обяснено и доста интересно. За мен. Не е лесно да го разкажа, като приетите неща по-горе. Малко по различно.
  35. 1 точка
  36. 1 точка
    Технические данные HONDA CR-V III 2.2 i-CTDi. Периодичность замены ремня_цепи ГРМ, масла в КПП, антифриза, воздушного фильтра. Моменты затяжки, развал_схождение колёс, зазоры клапанов.html Технические данные HONDA CR-V III 2.2 i-CTDi. Периодичность замены ремня_цепи ГРМ, масла в КПП, антифриза, воздушного фильтра. Моменты затяжки, развал_схождение колёс, зазоры клапанов.pdf
  37. 1 точка
    Трябва, да се внимава с този сервиз! Повече са заинтересовани от продажбите, на коли Хонда и повечко Киа, отколкото от сервиза. От БГ училището в Есен има още трима с гаранционни Хонди(2хЦРВ и един Акордеон), ще им спестим изненадите. На жена ми, и предлагаха нова кола, защото спирачният (преден десен) апарат беше заминал. Варелите с масло, някога бяха, на Тотал, вече са на Q8. Миналият месец, поръчах трансмисионно масло, за моите Акорди, предложиха ми само наливно(неизвестно какво). Това са моите впечатления от сервизът. Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
  38. 1 точка
    Hattinger Str. 983 e адреса нали? Drössiger даже работят и събота, а шефовете в Heinen, Понеделник до Петък до 16ч....
  39. 1 точка
    Това може да се случи в Германия, без, да ме учуди! Honda Heinen в Есен е Кофти адрес! В Бохум има по-надежден сервиз, на марката. Дино Дросингер се казва състезателят/собственик. Успех в решаването, на проблема Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
  40. 1 точка
    Снимката е от вчера.... Колата е тази: https://mobile.bg/21614707180547983 Надявам се да спестя разходката на някой...
  41. 1 точка
    Оригинален комплект за ангренаж няма.Купи си веригата и колелото на коляновия вал ОЕМ,бананите може и менте да сложиш.
  42. 1 точка
    Още си е на ftp-то. Копирай адреса и го сложи във файловия експлорер на Windows.
  43. 1 точка
    Корозията в охладителната система оцветява и нов антифриз, но за позицията на капачката Инспектора е 100% прав.
  44. 1 точка
    Няколко пъти прочетох, за да разбера какво искаш да кажеш и мисля, че разбрах. Всъщност слагаш капачката в самото начало на зацепване към гърловината, без да я затегнеш докрай. Веднага мога да ти кажа, че правилното положение на всяка капачка е завита докрай до стопиращия ръб. Защо при теб се получава така не мога да кажа - вероятно имаш някакъв друг проблем, капачката не е правилна, иска обезвъздушаване или др. Маркучите при загряла кола по принцип трябва да са твърди, въпроса е колко твърди. Като ти гледам цвета на антифриза, вероятно е за смяна. Имай предвид, че така, както слагаш капачката - едва зацепена, може да се развие от вибрациите и да избие. Поздрави!
  45. 1 точка
    След 4-5 години една от Канада
  46. 1 точка
    Проблема е, че 19” на 35 височина, ако спадне не можеш да прецениш визуално и реже гумата от вътрешната страна.
  47. 1 точка
    А бе, верно ли че и Опел спрели производството на Астра ?
  48. 1 точка
    Не е лично към теб, да не го приемеш така. Че лесно се засягаш по принцип. Газовата е измислена тя да "робува", спестявайки пари. Когато е поставена грамотно и е качествена само сменяш филтри. Дизелджиите само това знаят-робували на газова. А не се замислят за всички 1000 скъпо струващи компоненти по дизела, остави по-скъпия разход на 100 км...по-скоро не са обективни и не си признават. Щом няма проблем с парите човек-супер. Ама те паралиите не карат 2.2ТД по принцип. Е, има изключения...
  49. 1 точка
    Според мен: Проблемът идва от гумичките на клапаните. Оригиналните са с бял цвят на пружината за всмукателните клапани и с черен цвят на пружината за изпускателните (по спомен). Има разлика в самите гумички и ако ги размениш (или са от един тип - универсални) обикновено се стига до твоята ситуация. Поръчай си оригинални гумички - питай fenabg.
  50. 1 точка
    Аз ползвам друго неизвестно холандско масло и не го гори.Интересно на каква цена ще ти го донесе.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...