Jump to content

omax

Фен
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

omax last won the day on March 29 2021

omax had the most liked content!

Community Reputation

20 Neutral

About omax

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord VII TYPE-S 2.4 (KA24A3), 2003г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    omax

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. На бензин нямам никакви проблеми. Търся човек в София именно, който познава ГИ Романо за да я направи тази настройка, за която говориш
  2. Добър ден колеги, на Хонда Сивик 8, 1.4 (100 к.с.), 2011 година, преди 3 месеца е монтиран най-висок клас газов инжекцион Antonio Romano. Монтажа е извършен прецизно и настроики са правени по време на движение. Всички компоненти са си на AR. Има само един симптом, който на моменти се превръща в проблем: При преминаване от бензин на газ (настроена е на 35 градуса да преминава), след около 2 до 3 секунди след като е минала на газ, оборотите пропадат с около 600 до 700. т.е. от около 1200 оборота (при студен двигател и достигнати 35 градуса), оборотите пропадат до към 500 и колата е на път да загасне. В повечето случей явно електрониката компенсира и не се стига да угасване на двигателя и оборотите се връщат до 1200. Но днес, при минус 6 градуса, оборотите пропаднаха и колата угасна. Нямам светещи грешки по таблото. Няма забележки от към работа, вървене, разход и т.н. Само тази досада сутрин като запаля колата. Да ме насочите към причината за този проблем и преди всичко, към човек познаваща този ГИ като настройки и работа, който би могъл да го отстрани(описания проблем). За град София иде реч но не е проблем колата да се разходи до съседни градове ( в радиус на 50 км, например) Много ви благодаря предварително за мнения и съвети. Успешен ден на всички
  3. Добър ден, търся сервиз или човек от София, който може прецизно и качествено да монтира оригинален спойлер от Хонда Сивик 8 Type S на стандартна Хонда Сивик 8 (5 врати) За съжаление не разполагам с необходимите инструменти, а и може би умения за тази интервенция. Ако имате съвет, опит или идея, можете да я споделите тук и/или на ЛС. Поздрави и благодаря. Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk
  4. Много благодаря за информацията и усилията. Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
  5. Добър ден колеги, налага се да бъде сменен start engine бутон на Сивик-а. Поогледах тубата и различни теми но не успях да открия някаква инструкция кои панели от арматурното табло и по какъв начин се свалят. Ще бъда благодарен ако някой от вас е правил тази манипулация и/или е намерил инструкции за това да сподели тези свои знания тук в тази тема:-) Благодаря ви предварително.
  6. omax

    F1

    Може и да чувства малко дискомфорт все още в началото на уикенда....мерна ми се в едната сесия, че май облиза серизно огражденията.
  7. omax

    F1

    Времето на Шарл във втората тренировка наистина впечатлява - 1:11.684. Съпоставимо с времето на Хамилтън от втора тренировка през 2019 1:11.118. Като отчетем факта, че таз годишните коли са все още по-бавни от тези през 2019, нещата определено са в полза на Ферари. Квалификацията от 2019 беше спечелена с време от 1:10.166 мин, така че аз очаквам пол с ниво от около 1:10.450 - 1:10.550. Ще бъде изключително интересно. Но най-впечатлявощото е, че МазеСпин е по бърз от Мик Шумахер и в двете тренировки:-)
  8. При последният ми разговор с тях на тема "ремонт на рейки", споменаха, че мястото което ползват за рециклиране използват ОЕМ компоненти. Аз лично незнам дали е така но някак се съмнявам да има ОЕМ ремонтни компоненти по подобие при ремонт на хидравличната помпа (например). Но може и да греша. Навярно за това и цената е по-висока и то в частта за самия ремонт на рейката.
  9. omax

    F1

    Петък им е шопинг дей....политичски коректно ако трябва да се изразя:-)
  10. omax

    F1

    Съгласен съм напълно, иначе да си стоим на парна тяга още. Но, конкурента ще реве винаги, докато не интегрира успешно или не, дадена "копирана" и/или "открадната" иновация.
  11. omax

    F1

    Колеги, ако погледнем обективно, номерата не са мръснишки....или ако са такива, то поне не са в една посока. Това си е "духа" на Формула 1. Всички помним как и колко време се рева срещу режимите и парти тайм-а на задвижващата система на Мерцедес. И нещата не се успокоиха, докато ФИА не ги забрани. Не че имаше ефект за конкуренцията но поне разликата не остана огромна в квалификационния режим и в обиколките преди предстоящо влизане в бокса за гуми. По същия начин се процедира и срещу ДАС системата.....и срещу берилия в ДВГ на Мерцедес преди време.....и срещу активното окачване....и срещу огъващите се крила на Бенетон, Лотус и Рено.....и срещу F-duck на МКЛ.......срещу всичко и от всеки. Така е било, така и ще бъде. Много пуканки ще ни трябват за шоуто, което ще се разиграе с новите правила от 2025г. Е, тогава ще е сеир:-)
  12. По спомен, някой производители монтират информационна табела с тази информация в багажника, при/под резервната гума.
  13. За съжаление...но, продължавам да не мога да си реша проблема. Ще се гледат явно и тампоните на долни носачи. Вече се изчерпвам от към идеи Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
  14. Добър вечер. Ъпдейт на ситуацията. За съжаление, ефект нулев след смяна на шарнири и тампоните на стаб щанга. Всичко друго било "бетон". Позволявам си да кача клип и да ми кажете, този звук дали е нормален при движение на волана на ляво-на дясно при спрял и изгасен автомобил. Звука идва от долу, ниско при педалите. Същия звук има (това глухо притропване) при по рязко потегляне (когато купето се накланя назад от тягата) и при преминаване на леки неравности. Благодаря предварително за мненията ви https://mega.nz/file/C88ElDIT#gUQO6juXWBoQTxu0rM5PMta1rlhkG1xARvv6ZiDzUeQ
×
×
  • Create New...