Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.01.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Привет на всички! Става въпрос за honda accord 7,2.2 i-ctdi,03.2008 година! Не знам как да нарека това,което ще опиша по долу,инженерна недомислица...или? Колата в градски цикъл просто не загрява! Стрелката на температурата седи на 1/4 от скалата и това се случва едва след 10-15 мин.работа на двигателя.Не изляза ли на магистрала поне за 5-6 км.тя просто няма загряване.Съответно парното духа съвсем хладък въздух и в колата буквално си е клинч,змиярник или не знам как да го нарека от нерви. Преди 30 години шкода 220 L,с 8,5 литра охладителна течност загряваше по бързо и имаше топлина от парното. Ако все пак успея да стопля охладителната течност и парното задуха топло,като спра и оставя колата с работещ двигател след 5 мин.тя пак охлажда,стрелката пак отива на 1/4 и пак се връщам в студа и в колата става клинч та кърти! Ходих в сервиз да проверят термостата -работи коректно,охладителната течност е в нормата,въздух в системата няма! Просто такава си била колата!? Отделно от това днес установих,че не духа в краката,просто никакъв въздух.На челния прозорец си духа,на хоризонталните духалки също,но в краката не. Там студа е вкочаняващ. Можете ли да ми кажете поне как бих могъл да отстраня този проблем? Отделно от това като пусна парното да духа,така замирисва в колата на изгоряла нафта,че буквално очите ми започват да сълзят. Купих нов колектор,отидох в сервиз да го сменя,свалихме стария,но беше здрав,маркучите са здрави,всичко е ок,но в колата мирише та не се трае! Почиствах(дезинфектирах) два пъти въздуховодите-резултата е пак остра,задушлива миризма! Ходя по сервиза,свалят здрави части после ги качват на ново.Тествам какво ли не-резултат никакъв! Всичко е в изправност ама не функционира както трябва. Наглед някой дребни и несъществени неща се оказват важни. Не може в кола конструирана в 21 век,при външна температура 0 градуса да мръзнеш като куче,очите ти да сълзят от приток на изгорели газове,който същевременно да вдишваш и това да бъде неотстранимо! Ще кажете отстранимо е ама не е! Аз си знам на колко наистина доказани сервиза ходих,колко пари похарчих и какво разглабяне беше с резултат никакъв. Ще кажете,че съм попаднал на лошо експлоатиран и на много км.екземпляр. И това не е така! Живея в Германия,купих колата от втори собственик (германец),не от авто къща на реални и доказани 144 000 км.сега е на 160 000 км. С тази си тема исках просто да изплача болката си свързана с тази кола! Благодаря ако сте изчели написаното от мен. Поздрави с пожелания за топлона в купето и безаварийно пътуване!
  2. 2 точки
    Нз как е при 7-цата ,но при 8-цата проблем прави гофрето към ЕГР-а и мирише вътре в купето на газове.Поправимо е със заварка и се решава проблема,поне от към газовете.Парното и при 8-цата е дървото на Джошуа
  3. 2 точки
    @kalin.zlatarov Махаш капачето, което е до нея, отдясно. То се държи на две пластини, които се натискат леко в посока от двигателя към купето и после цялото капаче се вдига нагоре. С тънки клещи или ако са ти здрави пръстите - бъркаш и подхващаш пръскалката отдолу, под кората, и стискаш две пластини, които я държат за кората. Като ги стиснеш достатъчно - пръскалката излиза свободно нагоре. Като излезе нагоре, има достатъчно място да извадиш маркуча. Сглобяваш в обратния ред. ---------------- Оригиналната пръскалка е ясно, че работи, но е доста скъпа. Ако си намерил алтернативна, която застава добре и пръска добре - моля да споделиш линк, и аз търся. Ако си поръчал от Алито тези от 2 долара, като на снимката - не стават. Другия модел от 2 долара също не става. Ако пръскалката не е оригинална, трябва да си намериш също и клапан, който да спира течността от връщане в казанчето, който да сложиш някъде на главния маркуч. Оригиналната си има вграден клапан, но е достатъчно една песъчинка или боклуче да застане там и клапанът блокира. При мен така беше и хем не спираше водата за наобратно, хем намаляваше дебита и пръскалката едва пръскаше. Успях да го почистя, но повредих отвора отпред, дюзата, която прави "мъгла". Сега ми пръска само на 1 струя. Снимка на пръскалка (неоригинална, китайска), за ориентация за пластините как са разположени:
  4. 1 точка
    Свали го до долу после го качи до горе и задръж бутона за няколко секунди.Поне така е на други две различни марки.
  5. 1 точка
    Друг на тази кола за проба? Същият на друга кола? Колата на контакт и проба?
  6. 1 точка
    Ами като цяло да сравнително лек излезе .... че с тая скоростна кутия се вкарах в голям филм. Колата е англичанка и е на 168 хил мили, около 260 хил. километра. Като цяло не бях карал дизел, предното беше ХРВ на газ, имам още едно, което също стои и се чудв дали да го продавам за да взема една ЦРВ 2ка или пак 3ка за приятелката ми. Общо взето към момента добри впечатления, взех я за да дърпам лодката си, защото ХРВто вече идва слабичко за тези килограми отзад, особено за вадене от язовирите. От една страна добре, че така се случи на този етап, а не да се прецака съединителя на някое по далечно място. Благодаря на всички за отговорите в темата.
  7. 1 точка
    Какво стана накрая? Причината за липсата на втека бях аз но в крайна сметка благодарение на това оправих грешките на газаджията и с линейната настройка или както се казва настройката газовата работи перфектно. Оставих допълването с бензин да е автоматично но махнах плавното(не едновременно) тръгване на бензиновите инжектори и сега втека си е като на бензин, под дифолт тя е включена. Явно ако трябва да работи изцяло на газ до 7000 обр. трябват много бързи инжектори но допълването с бензин е желателно и много полезно.
  8. 1 точка
    Вчера купих същия двигател за 200 лева. Първо ще си поиграя да разглобя и сглобя него. Ако всичко е наред ще направя същото с моя . Не че имам време точно за тия глупости ама ей така за заигравка.
  9. 1 точка
    Колега имам същия проблем от 2-3 години ,определно проблема не е в дроселовата лапа чистил съм я няколко пъти ,свещи сменях ,клапаните са регулирани .Но колкото по студено става по трудно пали и трябва да и подавам леко газ периодично докато поработи 2-3 минути и почне да си ги държи сама оборотите .Сигорно според мен е някой температурен датчик ама не съм се занимавал .
  10. 0 точки
    Има доста сайтове за проверка на VIN .Аз ползвах https://www.autodna.com/ .Пускаш ВИН-а за справка и излиза дали има подробна информация за конкретния автомобил.Ако искаш да я получиш плащаш десетина долара и ти изпращат доклад ,в които може да има и снимки. Моля , ако някой проверява за автомобил , които се предлага в Мобиле или Карс да го сподели тук .
  11. 0 точки
    Здравейте, за много години, много здраве щастие и късмет през 2019г. и да ви е безаварийна! Нямах възможност да пиша преди нова година, Декември месец - 15500км направих първото обслужване на автомобила: 1.Масло 0W-30 2.Маслен филтър 3.Въздушен филтър 4.Филтър купе 5.Горивен филтър (принципно се сменя на повече километри но аз винаги на смяна на масло сменям всички филтри, гледаха ме малко странно в Хонда, все пак не е евтин но по желание на клиента сменяли...) Отказах се да сменям за сега предните амортисьори и ще ги сменим лятото, те седят там в Хонда. Всичко друго е наред с колата, няма нещо да ми прави впечатление, сигурно се е закрепила...ХаХаХа Вчера си проверих данъка и бях приятно изненадан, по новата формула ми е 90лв. Миналата година платих 340лв. Значи наистина има облекчение за новите автомобили... за съжаление ГО и КАСКО са се вдигнали малко, но то всичко взе да се вдига...
  12. 0 точки
    @Niki_V Това е за темата "Познай колата".
  13. 0 точки
  14. 0 точки
  15. 0 точки
    Отишли двама българи да изкарват пари в Америка. Дълго търсили и обикаляли, докато не попаднали в Дивия Запад. Гледат една обява - Скалп на индианец - 1000 долара! "Това е само за нас", си казали те. Купили два коня и препуснали през прерията. Привечер до една река видели един индианец, натиснали го и го скалпирали. "1000 долара за днес стигат", и опънали палатката да спят. През нощта обаче единият станал и гледа от всякъде обградени от индианци. Влязъл вътре тихичко и побутнал спящия с думите: - Брато, ставай, станахме милионери!
  16. 0 точки
    Така е, но пусти му език, многообразен е и богат, и в частност има миловидна (така наречената "умалителна форма"), която чрез "моята" буква придава друг привкус на думата.
  17. 0 точки
    Колеги и аз при опит близо 2 часа борба да ги настроя да пръскат където трябва,развалих "мъглата".Видяха ми се много около 50лв.за две оригинални и си карам с тези.Съвет към колегите да внимават с човъркането,при настройката макар че ги пооправих леко и сега не е точно "мъгла" водната струя,но е на смного ситни пръски.Проблема беше,че струята докосваше пластмасовите елементи на изхода на пръскалката. Абе кво да ви кажа,кат си няма работа човек,само бели си докарва! Незнам колегата за китайските,кои визира,но аз гледах тези BGN 2.83 13%OFF | 2Pcs Car Windshield Wiper Water Spray Washer Nozzle For Honda /Accord 2003 2004 2005 2006 2007 https://s.click.aliexpress.com/e/y4ESnSo ,но незнам дали ще вършат работа,защото оригиналната шофьорска е по висока.Инъче гледам са с метални цедки отпред.
  18. 0 точки
    Преди да я заключа искам да попитам - можеш ли да споделиш с няколко думи информация, която си открил и би могла да полезна за други колеги?
  19. 0 точки
    Ето ми я темата, от преди 4/5 години, ако ти е интересно естествено. Както казах и по-нагоре, минаваш (по -тънко) с нормален ремонт на комплект съединител и маховик.
  20. 0 точки
    Сега като сложиш новия ще усетиш къде е разликата, в твърдоста на педала. Диаметъра му е голям затова държи. Скоро ще сменяш и някоя помпа ако вече не си.
  21. 0 точки
    Dyakov86 - като се разбере дерта пиши какво се е оказало, надявам се нещата да не са толкова сериозни, успех
  22. 0 точки
    Имах подобен проблем. Трудно ускорява, на бензин е по-зле от на газ. Например на втора предавка , ако махна крак от педала на газта и колата върви чудесно и равномерно на нейните си ниски минимални обороти. Натисна ли педала на газта вместо да ускори, тя забавя , даже понякога видимо "забива" муцуната. При мен се оказа счупен, не развален , а физически строшен някакъв датчик - не съм сигурен как се нарича, но в сервиза ми обясниха, че е подобен на микрофон и според работата на двигателя измества момента на подаване на искра от свещите , май "аванс" се наричаше. При мен от счупения датчик вместо да увеличава изпреварването - го забавяше .... или нещо подобно. Съжалявам, но не съм много вещ в материята. Нека по-знаещите , ако могат да го дообяснят. За Пловдив мога да препоръчам сервиза, който ми оправи проблема, но за София не знам. И въпросният датчик не беше никак евтин - нещо като 400-500 лв. май беше и го чакахме около седмица за доставка. Успех ти желая!
  23. 0 точки
    И двете обяви са за ЦРВ-та преди фейслифта, с к24 версията 166 коня която се е предлагала за Европа.
  24. 0 точки
    Прилича на наследник на
  25. 0 точки
    Аз също се оглеждам за такава и на два пъти харесвам и се отказвам , след като проверя по номера на рамата за щети.Това беше едната , другата още по- зле.
  26. 0 точки
    Двама комшии се заяждат в кръчмата! - Ти виждал ли си жена бе смотаняк? -Да няколко пъти, питай сестра си. -Ама, аз нямам сестра. - Е, след няколко месеца ще имаш!
  27. 0 точки
    Няма проблем да се ползват! Централния отвор е същия, а в ЕТ-то ако случайно има разлика, ще е пренебрежима.
  28. 0 точки
    Държавата е станал като фурна: - В смисъл..........? -Бълва само кифли и тутманици!
  29. 0 точки
    Абсолютно вярно.Няма 2,4 2012 за Европа ,но са се продавали -факт.Явно заради големия интерес са ги взимали назаем от колегите в Канада :). Както в момента вече се намират Харвита с големия мотор и 4х4 ,които са само за американския пазар.Истината е че немските търговци са много оправни и според пазара внасят автомобили на 0 км от Канада и дават гаранция за тях.За Хонда лесно се дава гаранция.. Отговора на Бултрако ме трещи както винаги... VTC актуатора се монтира от 2002 година и се чупи като всяко нещо от скапано масло и неправилна смяна...
  30. 0 точки
  31. 0 точки
    Аз пък чух ,че щели да спират достъпа на Форума от чужбина...
  32. 0 точки
    Казах че не ангажирам никой, щом харча падна от 400 на 100 гр.Значи е по добро, знам че няма как да не харчи но поне е в рамките на нормалното. А какво и къде се изписва , аз пиша за това което правя, на кой какво не му харесва ме боли Сайдера. НА ЕДНА ТАБЕЛА ПИШЕШ ,,ЖЕНИ ,, Влизам и какво да видя Кенефффф.
  33. 0 точки
    Ти ли ги сменя.Тя на спирачките и съединителя е една и съща ако не се лъжа при мен поне е така сигурен ли си ,че там е сменена снимай казанчето ще си проличи.Ако не са ти искали спирачна течност значи не са сменяли нищо.
  34. 0 точки
    Смени първо течноста от системата незнам при теб кой DOT e,става чрез източване от пробкатана помпата съединител чрез помпане на педала .
  35. 0 точки
    Май е време да спреш да слушаш този маистор и да си прочетеш темата най горе в раздела за маслата.Много добър избор ти е дал за този Ментул. Доста се изписа нагоре за масло какво и от къде но явно не ти е влязло в употреба това.Когато едно масло започне да изчезва повече от 400мл тогава е свършил и ресурса,повечето масла това е границата след 6-7хил км, това масло колкото повече го караш толкова повече заминава ,с редовна проверка може да го провериш и да се убедиш в това.
  36. 0 точки
    ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ.Вече съм с ново масло и предварително искам да кажа че не ангажирам абсолютно нищо и никой. Така темата е много широка, искам да знаят хората които тепърва се сблъскват с тези неща. Та сложих https://maxcar.bg/avtomobilni-masla/motul-8100-x-cess-5w-40-5l?Дано да се отваря.Мотол 8100 синержи 5в -40.След дълго мислене и съветет с майстора ми. Вече съм на 1200 км след смяната. Да не хваля но липсата на масло е съвсем малка. Долях му 100гр за да дойде на нивото което беше след смяната.Първия път след смяната ми го загуби отведнъж.И долях 400 гр. Ако някой се чуди дали е добро или не, за мен е достатъчно.Надявам се да продължава така. Споделям , само и само за новобранци които в началото се шашкат, както и аз се шашнах. В последствие е по спокойно. Безаварийно и спокойно каране.
  37. 0 точки
    Вероятно си е така и всичко е в ред. Ако разгледаш по-внимателно снимката на Оги и моята (горе-долу ракурсът е еднакъв) ще видиш къде точно почват главните екстри на комбито. Задната седалка е по-назад, предния край на седалищната част е по-ниско (за това и подлакътникът виси във въздуха), картите на вратите са по-дълги (виж къде почват вътрешните дръжки на вратите спрямо средните колони), а и облегалките се отварят на мястото на седалищните части (които пък ротират вертикално и лягат на гърба на предните седалки), образувайки равен под с багажника и място за спане на двамина. С 2 думи - умишлено карам комби.
  38. 0 точки
    Привет. Мога само да споделя, че ''частното лице'' ,продаващо колата, е читаво. Моята кола е от него; нямам забележки.Каквото ми каза човека - това си беше. Отидохме на проверка в Бултрако в Пловдив( естествено, за моя си сметка). Вкарва коли от Швейцария само, основно Хонди , доколкото знам.Моята беше от представителство на Хонда, където и аз се обадих....Успех.
  39. 0 точки
    Здравей колега, Бих ти препоръчал за София да отидеш в сервиз Мотобокс в овча купел . Препоръчвам го както от собствен така и от името на други колеги опит. Наскоро един приятел смени горна и долна помпа на съединителя и остана доволен. Отново да кажа, че това не е реклама а само препоръка.
  40. 0 точки
    На първо време трябва някой специалист да погледне колата.Липсата на мощност не е свързана с разхода на масло,Напротив двигателите с запечени сегменти вървят много...като за последно
  41. 0 точки
    Блондинка в лекарски кабинет. - Докторе, изядох сандвич заедно със салфетката, ще умра ли? - Момиче, всички ще умрем някой ден. - Господи, какво направих? Сега всички ще умрат заради мен!
  42. 0 точки
    Здравейте! По темата ХОНДА ГОРИ МАСЛО!!! От доста години съм на тази марка, доста километри съм навъртял, мога да заявя че не горят както казват някои хора. За съжаление имах подобен проблем след смяна на масло 10W40 на MOTUL, кой знае какво е имало в тубата, след него почна да гори 1л на 3000кл. 3 марки смених но нямаше промяна, реших да пробвам стара рецепта за проблема. Купих 10л. газ за горене, източих маслото, махнах свещите, във всеки цилиндър слагах по 20мл (спринцовка), направих си мерителна пръчка, на всеки 2 часа проверявах нивото в 1 и 2 цилиндър почти беше паднало, но в 3 и 4 така си и стоеше газта (спечени сегменти) отне почти 10 часа да падне нивото и в тях. Когато падне газта чуквах стартера да превърти леко, ВАЖНО!!! ИЗКЛЮЧЕТЕ БУКСАТА НА ДЕЛКОТО ИЛИ БОБИНАТА , и отново по 20мл. и така се повтаря целия цикъл докато не почне да пада газта едновременно във всички цилиндри, ВАЖНО!!! НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ КОЛКО ЛИТРА СТЕ НАЛЕЛИ ИЗТОЧЕТЕ ПРЕЗ КАРТЕРА. Не въртете много стартера трябва само леко да превърти, газта е мазна, но все пак не е масло. При мен протече така на 4 ден 3 цилиндър почна да пада за същото време както 1 и 2, а 4 цилиндър му отне 8 дена, през цялото време съм наливал във всички, естествено не ми стигнаха 10л наложисе да купя още малко около 13-14л ми от не газ, но си заслужаваше, с около 50-60лв се разминах. При мен се получи, промих двигателя с последното масло което беше на 3000км и веднага го смених. Разход на масло за 10 000км. от максимум до минимум на щеката, на километраж е над 200000км. Дано съм бил полезен!!!
  43. 0 точки
    Специален поздрав за модераторите и специално за Маркони! https://www.youtube.com/watch?v=HA9-354DM2E
  44. 0 точки
    Благодаря на всички отзовали се по темата ! Смазах моторчето ( единствено стават за смазване двете оси на самата перка, около 1 милиграм смазка...) и шумът изчезна. Специални благодарности искам да отправя към CARPER. Как ме търпи този човек с досадните ми въпроси, не знам. Изключително търпелив и възпитан човек ! Бъдете живи и здрави ! Апропо, днес един механик ми каза, че Детонационен датчик тази кола няма..., и че не ми работи първа ламбда сонда. М/у другото, мириса на изгорелите газове е доста неприятен.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...