Jump to content

KRING

Фен
  • Мнения

    322
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

36 Neutral

Относно KRING

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    CR-V, civic B20 all motor
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Blagoevgrad

Последни посетители

8004 профилни разглеждания
  1. BSM или Фобос

    +1 за Фобос
  2. Аз съм пробвал , и нищо не става заради оребряването.
  3. FR-V на газ ?

    Аз пък си мисля , че и Маркони и Вендов са прави , разликата е, че единя си има работа с нови хонди а другия с такива на по 200 000 км. Нали се сещате ,каква е разликата в разхода на масло в двата случая.Просто при по-старите автомобили разхода на масло , който при хондите не е малък ,върши работата на супер-дупер хай-тек мистериозната течност вливана от капкомера на омаслителя. И да споделя малко мнение от хора с опит: Мой познати работят в фирма за разнос , ползващи мерцедеси спринтер на метан.Там клапаните са на практика консуматив.Разликата според тях е 160 000 км без проблеми когато е с омаслител спрямо 120-130 000, когато е без омаслител.
  4. FR-V на газ ?

    А muksi ще прочете мнение по неговия въпрос през крив макарон. Както и да е ,така или иначе обърнахме темата на Фобос газ.Ние сме монтирали досега 250-300 Фобос 4 и 50-тина Фобос 2.С фобос 4 досега не сме имали дефект , на Фобос 2 сме имали 3-4 случая да им изгорят релета за захранване на газовия клапан.Лошото е , че ремонт по гаранция винаги се бави около месец(толкова е законовия срок) и на никои не му дреме да стават нещата по-бързо. Софтуера е с прекрасни възможности и много лесен за работа, но ако се наложи да се потърси техническа помощ от Фобос (примерно да се разясни нещо ново след ъпгрейд на софтуера) отговора обикновенно е "Ами незнам". Хардуера им не го разбирам , за мен е важно, че не се разваля.Хонди подкарва всякакви включително ЦРВ 2009г. на метан. Общо взето хубави работи , но и малко български все пак.
  5. FR-V на газ ?

    Супер , Г-н Вендов ,радвам се , че се включихте.Имам към вас около 1000 въпроса , но ще Ви пиша на лични съобщения за да не цапам темата.Междувременно помолете и служителите си от маркетинга да не ни цапат техническия раздел на форума с реклами, защото тук сме десетина човека , който се занимават с газови системи , и ако започнеме да си пускаме адресите на всяка техническа тема ще стане "мазало".
  6. По-горе е писал , че е Газконтрол .Мисля си дали не е объркал , когато е задавал типа на инжекторите в системната конфигурация.
  7. Данди , в началото по-добре използвай другия начин за настройка.На празен ход и след това си направи графики. Днес погледнах последното ЦР-В , което сме правили: Инжектори Драгон 2,2 мм( отговаря на 2.0-2.1 при Рейл), налягане 1100мб и коефиценти 1,4-1,5.Работи перфектно и няма обедняване на смесите.
  8. На мен ми е странно , как това ЦР-В не може да го изхранват рейка Рейл с 2.5 мм отвори , коефиценти 1.7-1.8 ,и диференциално налягане около1000 Мб. На какъв ход е калибрирана рейката ?
  9. Газ на ЕК3

    Ако, може да добавя, трябва да се направи с много бързи инжектори.Някъде във форума има и тема по въпроса.
  10. Повдигане на CRV 2

    Това , което имам в предвид е да развиеш гайката , която стърчи от шпилката на чашката.(Дето минава през дупката с Ф12 на схемата).Тя е доста дълга , може би около 1,5 см( а вероятно има и кухина в долната част )и да провериш дали можеш да я смениш с обикновена стопорна гайка с периферия. Тя е около 1 см висока и от разликата във височината между двете гайки ще ти дойдат липсващите 0,5 см.
  11. Повдигане на CRV 2

    Оригиналната гайка на амортисьора отгоре е доста висока , ако я смениш с по-къса , пак с широка периферия, няма ли да освободиш още 5 мм?
  12. Повдигане на CRV 2

    http://www.coloradomountainrally.com/blog
  13. Освен "нерви и топки", което е задължително , ще ти трябват и документи.Събери всичко , което имаш по случая и потърси адвокат , който е печелил дела срещу застрахователи(значи и той има нерви и топки).
  14. След фейслифта 2005 е с електронна газ. При мен това това да държи обороти при изключена скорост беше изчезнало , но пък колата започна да гасне при изключване от скорост.Оказа се , че дросела и моторчето за празния ход са за чистене.
  15. Има стендове за ГТП , на които валовете могат да се въртят в различни посоки.Лявото колело се върти напред , а дясното назад и колата си стои на място.
×