Jump to content

Mast3rX

Фен
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Neutral

About Mast3rX

  • Rank
    Начинаещ
  • Birthday October 17

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4i 2004
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    mast3rx.

Recent Profile Visitors

177 profile views
  1. Точно така, в моя случай беше парче гипсокартон. Инструкциите взех от тази тема.
  2. Снощи регулирах фаровете вертикално използвайки домашно направен стенд. Доста надолу бяха свалени и не се виждаше много нощно време. Сега е ден пред мен... Остана само да ги регулирам по хоризонталата, че бият малко надясно, но ще трябва да си намеря по-дълга отвертка специално за левия фар.
  3. Колеги, след последното ми ходене при газаджията не съм имал проблеми с чека. Явно адаптацията и/или настройката на картата са свършили работа.
  4. Днес посетих газаджията и му обясних ситуацията, направи корекции по картата и включи адаптацията, която до момента се оказа, че е била изключена. Разбрахме се да покарам така и ако пак има проблем да му оставя колата, за да може той да я покара с тази скорост и круиз контрол и в реално време да промени картата само за нужните обороти - т.е. при 140 км/ч ~3400 оборота в минута. Автоматичното търкане на грешки е изключено. Относно ограничението на скоростта - да, толкова е и по-принцип не съм от хората, които шофират с над позволената скорост, но докато изпреварваш няколко МПС-та и зад теб се появи някой, който кара с много над позволената скорост и ти присветка постянно се налага да ускориш и превишиш скоростта, за да освободиш пътя с цел да избегнеш ненужни разправии и/или създаването на по-рискови ситуации, като например изпреварване в авариината лента и т.н.
  5. Благодаря ти, колега! Да ти се връща! Относно газовата - днес и беше първият тест на дълъг път. Тръгнах от Пловдив за София карайки със 130-140 км/ч на круиз. Спрях за кафе на едно ОМВ (45 километра след Пловдив) и след това при потегляне продължих със 140 км/ч на круиз. Може би минута по-късно ми светна чека, отбих при първа възможност и прочетох грешките с Torque. Записала е P0171 - System too lean (Bank 1). Опита за изтриване беше неуспешен и си продължих по пътя. Не мисля, че след светнването на чека има разлика във вървенето на колата. Динамиката се усеща същата, както и преди това. При две изпреварвания достигнах до 160 км/ч и ускоряваше без проблем. Утре ще звънна на монтажника да я погледне и след това ще дам обратна връзка отново.
  6. Снимането се оказа трудна мисия, изпарителя е монтиран близо до казанчетата за спирачна течност, но на по-ниско ниво и снимките, които успях да направя няма смисъл да ги качвам. Компютъра е скрит до кутията с бушоните, където също няма добра видимост. За момента ще кача само една снимка на целия кош и ще опитам да направя снимки на другите компоненти допълнително, ако успея. Доколкото виждам, изпарителя е същия като на снимката. Със сигурност не е обикновенния, които беше до 100кВ, защото той видимо по-тънък. Гаранцията е 2 години или 80 000 км за всички компоненти. Преди да достигна до този сервиз говорих и с официалния сервиз на Романо в София и от там ме предупредиха, че информацията в сайта им относно гаранцията не е актуална - там пише, че Романо Антонио са с 5 години или 150 000 км, но казаха, че вече 2 години или 80-100 000 км (не помня точната стойност). Относно пътищата ми обясни, че пластиката ф6 отговаря на медна тръба ф8 и че няма смисъл да слага ф8 пластика за този мотор. Покарах около 15 км тази вечер из града, динамиката на автомобила е без никаква забележима промяна за скорост до 60км/ч. @dindin, обясни ми, че може евентуално в топлите дни да се усеща странно
  7. Разбира се - АУТО КИНГ; Валентин Грамов, тел. 0888 847 510. Намира се на гърба на математическа гимназия в Пловдив (ул. Юндола, зад спирката в посока линиите). Смятах да натрупам малко пробег преди да споделя тази информация, но всъщност тя няма да навреди.
  8. Здравейте колеги! Още веднъж благодаря на всички за споделената информация и опит. След като направих избор за газаджия, базиран на добро впечатление от разговора с него и няколко добри мнения от хора използвали услугите му, днес монтажа на ГИ беше приключен и преди малко си взех колата. Прилагам снимка с опис на компонентите, които бяха поставени. Договорихме се за следните неща: изпарител: Romano HD пластични тръби ф6 компютър: Romano AIS 4 с OBD инжекторен блок: Romano Fast2 new (така са записани в гаранционната карта, но ме увери, че са съобразени с мощността на ДВГ и няма да имам проблеми) Сондата в бутилката е Томасето по препоръка на монтажника - обясни ми, че ако желая може да постави и на Романо без да има разлика в цената, но при него се получавало по-лесно зацапване/запушване на клапанчето от хубавата газ. Останалите компоненти са видими на снимките, като за тях изцяло се доверих на преценката на монтажника. Бутилката е тороидална на мястото на резервната гума с полезен обем 36-38 литра. Пълначката е при бензина, без да се навива отделна чашка. Системата в момента е настроена да прехвърля на газ автоматично при достигане на 30 градуса работна температура, като ме предупреди, че ако в топлите дни колата се усеща странно ще я настрой да е на 40 градуса. Има довпръскване на бензин от 2ms над 3900 оборота/мин и натиснат педал на газта от 80%. Омаслител на клапаните не съм поставял. Цената на всичко изброено беше 1250 лв. Първоначално мнение базирано на пробег от около 3км е добро и на пръв поглед колата си върви нормално, но тепърва предстой да покарам и да споделя мнения за компонентите и монтажника. Забравих да направя снимки на монтажа, но ще кача допълнително. И малко офтопик - преди поставянето на газовата направих реглаж на клапаните, за да ми е мирна главата.
  9. Благодаря на всички за отзивите! jungles, да, определено тази гимнастика е излишна. s.s.d.d, благодаря за корекцията. Значи ще се ориентирам към 16-ки, ако намеря подходящи, ако ли не евентуално алуминиеви. Можете ли да споделите препоръки за офсета?
  10. Здравейте колеги, след дълго ровене из форума и интернет не успях да си отговоря на следния въпрос. Мога ли да поставя стоманени джанти 15" (6,5J; 5х114,3, централен отвор 67.1мм) на Акорд 7 2004 година 2.4 седан? Зимата наближава и ми се иска да си купя един сет такива джанти. Обявите за стоманени 16-ки с тези параметри са кът, а и гумите R15 ще са по-изгодни. - Притеснявам се дали биха паснали като размер и дали няма да опират в спирачния апарат? - Какъв офсет бихте препоръчали да търся (и какви са съвместимите граници), като се има предвид, че визията не е приоритет изобщо разбира се. - Какъв размер гуми R15 ще препоръчате? - Има ли значение от какъв автомобил ще са джантите, ако параметрите им са съвместими, а именно 6,5J; 5х114,3, централен отвор 67.1мм? Някой от Вас има ли личен опит с 15-ки на този модел/двигател? Благодаря предварително.
  11. Здрасти колега, 1500 оборота са нормални за студен двигател.
  12. Не помня точните номера, но съм сигурен, че описанието беше различно. При мен лампите светнаха след като в сервиз ми направиха диагностика с програмата Launch. Това стана непосредствено преди да закупя колата, след което собственика на автосалона с помощта на този клип ресетна VSA и тригъгълника. Не съм извършвал процедурата лично, за да дам точни указания, но освен окъсяването си спомням, че трябва да се даде на контакт, натиска се педала на спирачката и т.н. В клипа е обяснено и показано как точно да изпълниш и двете процедури.
  13. Здрасти колега, Аз имах подобен проблем, но кодовете бяха различни. При мен метода от клипа помогна и след ресетването не са ми светвали лампите. Ако след изчистването на грешките лампите светнат отново - значи няма да стане само с ресет. Докато ти свети VSA, системата не би трябвало да работи.
  14. Като цяло не искам да се хвърлям на най-ниската цена - предпочитам нещо средно - затова и събирам мнения, да видя дали нещо на цена до 1300 лв е ок. Но пък пак идва тънкия момент с компетентноста от монтаж и настройка, независимо колко скъпа е газовата.
  15. ОК, значи може би основния + на наличието на OBD би бил, че автоматично ще си трие чека като/ако светне (което само по себе си не е лошо... не обичам да ми светят лампи). И може би евентуално по-лесна настройка в последствие от трети човек, ако изтегля късата клечка в избора на сервиз за монтажа...? Предполагам, че ГИ се свърза директно към ОБД порта в купето или се снаждат кабелите някъде преди порта и той остава свободен? Ако ГИ заема порта в купето, мога ли без проблем да го изключвам с цел диагностика на колата и ГИ ще продължи ли да работи без да е свързан временно към ОБД? Извинявам се, ако въпросите ми са малко глупави, но предишният ми автомобил имаше газова като го купих, която нямаше OBD и не съм запознат в детайли. Изчетох доста теми, но за някои неща не съм наясно все още. Благодаря още веднъж за съдействието на всички!
×
×
  • Create New...