Jump to content

Mast3rX

Фен
  • Мнения

    26
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

20 Neutral

Относно Mast3rX

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден Октомври 17

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4i 2004
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    mast3rx.

Последни посетители

1389 профилни разглеждания
  1. Продавам 4 броя стоманени джанти. Данните от тях са: MWFR ET55 6 1/2Jx16H2 64.1 5x114.3 Закупих ги преди три години от колега във форума, той ми обясни, че са от Сивик 8, но ги е ползвал и на акорд 7-ца известно време. Аз ги използвах на Акорд 7 за зимен комплект без проблем, но наскоро смених предни накладки и днес като тръгнах да ги монтирам се оказа, че апаратите опират в тях. Снимката не е от най-добрите, за което се извинявам. Цена за форума - 150 лева комплект. Намират се в Пловдив, за предпочитане е лично предаване.
  2. Акорд 7, 2.4; Измерваха газовете само на газ и колата влезна в трета категория.
  3. Здравей колега, възможните варианти за климатика са (поне тези, за които се сещам) - проблем с компресора - липсва на фреон - проблем с климатичния радиатор Ако пропускам нещо колегите може да допълнят. При мен като я взимах духаше хладно само в дясната зона, в ляво духаше неохладен въздух. Оказа се, че радиатора е изгнил, в следствие на което е губило и фреон. След смяна на радиатора и зареждане с фреон проблема беше разрешен. Имам още двама приятели с такива акорди - всички внесени от държави като Германия, Австрия и Швейцария, при тях положението беше същото. Успех!
  4. Не съм сигурен дали ОБД-то взима инфо от пин 16 на буксата, както е упоменал @jijane. Възможно е софтуера да чете директно от ЕКУ-то и в зависимост дали измерва собственото си захранване или използва отделен кабел- без товар би показало отклонения. Мисля, че информацията, която получаваш от мултицета измервайки на акумулатора е най-коректна за състоянието на алтернатора.
  5. Имам си...беше в багажника, когато купих колата. За съжаление в автосалона са се опитали да я лепят с каноколит или нещо подобно и сега е останал плътен слой лепило върху боята. Емблемката не може да легне хубаво, защото на места лепилото е доста дебело, а и не може да го скрие изцяло. Не знам дали има начин да го отстраня без да нараня боята. Обмислях вариант да се заиграя много внимателно с малко парче водна шкурка и да се опитам да отстраня поне дебелия слой лепило и след това да поставя емблемата със силикон, но не съм се осмелил все още дали да рискувам, защото не ми се боядисва багажника. Ако някой се е преборвал с такъв проблем съм отворен за предложения!
  6. Възползвах се от почивните дни и хубавото време и реших да си сменя зимните гуми с летните и да монтирам парктроник, като преди това боядисам датчиците в цвета на колата. Ето резултата: Не знам дали боята ще издържи дълго..., въпреки, че пръснах основа и гланц, но ще му мисля, ако се обели. Дисплея залепих над огледалото за обратно виждане, а кабела прекарах по ръба на тавана > гредата и от там по горните уплътнения на вратите до багажника. Весели празници!
  7. Днес смених актуатора за отключване/заключване на шофьорската врата с китаец. Също така инсталирах китайски AUX модул (3.5 mm стерео жак + USB). В режим USB звука е може би с около 20-30% по-слаб от радио/диск, с жака разликата е по-слабо осезаема Резултата и от двете машинки е повече от задоволителен за мен.
  8. Точно така, в моя случай беше парче гипсокартон. Инструкциите взех от тази тема.
  9. Снощи регулирах фаровете вертикално използвайки домашно направен стенд. Доста надолу бяха свалени и не се виждаше много нощно време. Сега е ден пред мен... Остана само да ги регулирам по хоризонталата, че бият малко надясно, но ще трябва да си намеря по-дълга отвертка специално за левия фар.
  10. Колеги, след последното ми ходене при газаджията не съм имал проблеми с чека. Явно адаптацията и/или настройката на картата са свършили работа.
  11. Днес посетих газаджията и му обясних ситуацията, направи корекции по картата и включи адаптацията, която до момента се оказа, че е била изключена. Разбрахме се да покарам така и ако пак има проблем да му оставя колата, за да може той да я покара с тази скорост и круиз контрол и в реално време да промени картата само за нужните обороти - т.е. при 140 км/ч ~3400 оборота в минута. Автоматичното търкане на грешки е изключено. Относно ограничението на скоростта - да, толкова е и по-принцип не съм от хората, които шофират с над позволената скорост, но докато изпреварваш няколко МПС-та и зад теб се появи някой, който кара с много над позволената скорост и ти присветка постянно се налага да ускориш и превишиш скоростта, за да освободиш пътя с цел да избегнеш ненужни разправии и/или създаването на по-рискови ситуации, като например изпреварване в авариината лента и т.н.
  12. Благодаря ти, колега! Да ти се връща! Относно газовата - днес и беше първият тест на дълъг път. Тръгнах от Пловдив за София карайки със 130-140 км/ч на круиз. Спрях за кафе на едно ОМВ (45 километра след Пловдив) и след това при потегляне продължих със 140 км/ч на круиз. Може би минута по-късно ми светна чека, отбих при първа възможност и прочетох грешките с Torque. Записала е P0171 - System too lean (Bank 1). Опита за изтриване беше неуспешен и си продължих по пътя. Не мисля, че след светнването на чека има разлика във вървенето на колата. Динамиката се усеща същата, както и преди това. При две изпреварвания достигнах до 160 км/ч и ускоряваше без проблем. Утре ще звънна на монтажника да я погледне и след това ще дам обратна връзка отново.
  13. Снимането се оказа трудна мисия, изпарителя е монтиран близо до казанчетата за спирачна течност, но на по-ниско ниво и снимките, които успях да направя няма смисъл да ги качвам. Компютъра е скрит до кутията с бушоните, където също няма добра видимост. За момента ще кача само една снимка на целия кош и ще опитам да направя снимки на другите компоненти допълнително, ако успея. Доколкото виждам, изпарителя е същия като на снимката. Със сигурност не е обикновенния, които беше до 100кВ, защото той видимо по-тънък. Гаранцията е 2 години или 80 000 км за всички компоненти. Преди да достигна до този сервиз говорих и с официалния сервиз на Романо в София и от там ме предупредиха, че информацията в сайта им относно гаранцията не е актуална - там пише, че Романо Антонио са с 5 години или 150 000 км, но казаха, че вече 2 години или 80-100 000 км (не помня точната стойност). Относно пътищата ми обясни, че пластиката ф6 отговаря на медна тръба ф8 и че няма смисъл да слага ф8 пластика за този мотор. Покарах около 15 км тази вечер из града, динамиката на автомобила е без никаква забележима промяна за скорост до 60км/ч. @dindin, обясни ми, че може евентуално в топлите дни да се усеща странно
  14. Разбира се - АУТО КИНГ; Валентин Грамов, тел. 0888 847 510. Намира се на гърба на математическа гимназия в Пловдив (ул. Юндола, зад спирката в посока линиите). Смятах да натрупам малко пробег преди да споделя тази информация, но всъщност тя няма да навреди.
×
×
  • Създай нов...