Jump to content

Mast3rX

Новак
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Mast3rX

  • Rank
    Начинаещ
  • Birthday October 17

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4i 2004
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    mast3rx.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Като цяло не искам да се хвърлям на най-ниската цена - предпочитам нещо средно - затова и събирам мнения, да видя дали нещо на цена до 1300 лв е ок. Но пък пак идва тънкия момент с компетентноста от монтаж и настройка, независимо колко скъпа е газовата.
  2. ОК, значи може би основния + на наличието на OBD би бил, че автоматично ще си трие чека като/ако светне (което само по себе си не е лошо... не обичам да ми светят лампи). И може би евентуално по-лесна настройка в последствие от трети човек, ако изтегля късата клечка в избора на сервиз за монтажа...? Предполагам, че ГИ се свърза директно към ОБД порта в купето или се снаждат кабелите някъде преди порта и той остава свободен? Ако ГИ заема порта в купето, мога ли без проблем да го изключвам с цел диагностика на колата и ГИ ще продължи ли да работи без да е свързан временно към ОБД? Извинявам се, ако въпросите ми са малко глупави, но предишният ми автомобил имаше газова като го купих, която нямаше OBD и не съм запознат в детайли. Изчетох доста теми, но за някои неща не съм наясно все още. Благодаря още веднъж за съдействието на всички!
  3. Това е цялата информация, която ми предоставиха по телефона. Може би ако отида на място биха били по-подробни. Днес получих оферта от втора фирма за няколко различни системи, които са по-добре описани. Вариант A.E.B (този не ми допада, тъй като е сбирщайн и изпарителя изглежда не пасва на мощността) - компютър и електроника: A.E.B. MP48 OBDII + линейна автокалибрация - изпарител Tomasetto NORDIC - до 170 к.с. - инжектори AEB RP4SU Polymer 2 ohm (бързи/безшумни) - филтър хартиен (без утайник) - евросонда / нивомер Tomasetto + сензор за ниво 1090 - маркучи FARO + метални скоби и преходници KALE - бутилка по избор на клиента до 50л. - гаранция 2 години или 50 000 км. Цена 1090 лв. Вариант LOVATO - компютър и електроника: LOVATO Easy Fast C-OBD II + автокалибрация - изпарител LOVATO RGJ - до 190 к.с. - инжектори LOVATO KP (бързи/шумни) - филтър Полимерен (+ утайник) - евросонда / нивомер LOVATO + сензор за ниво 1090 - маркучи FARO + метални скоби и преходници KALE - бутилка по избор на клиента до 50л. - гаранция 5 години или 120 000 км. Цена 1190 лв. Зарядното при капачката на бензина се доплаща 35 лв, но то се доплаща на повечето места до 50 лв и не смятам да правя компромис с него, както е посъветвал и друг колега по-горе. @jijane наистина ли няма полза от OBD-то?
  4. Днес изпратих няколко запитвания до няколко фирми в Пловдив, понеже нямам време да ги обиколя в момента... едната беше БРЦ. За момента само те ми дадоха отговор - два варианта: Вариант 1: BRC Sequent + изпратиел, дюзи, нивомер и всичко останало на същата марка за 1490 лв. В сайта им е описано като : "3/4цил. BRC Sequent 32 OBD BRC инжектори" Вариант 2: BRC Sequent + всичко останало на BRC с изключение на рейла и дюзите - те били корейски - цена 1250 лв. В сайта им е описано като: 3/4цил. "BRC Sequent 32 GP13-brc инжектори" И в двете цени влиза бутилка (не съм сигурен дали тя също е BRC обаче) до 47/49 литра на мястото на резервната гума. Доплащало се само, ако искам зареждачката да се изкара при бензиновата. Честно казано вариант 1 ми идва малко скъп. Някой има ли наблюдения и мнения за тези корейски дюзи? Имам още няколко неща за вършене по колата преди газта, затова няма да бързам, ще видя и другите какво предлагат и ще споделя, за да чуя мнението Ви. Благодаря отново.
  5. Благодаря за отговорите. Относно впръскването на бензин при определи обороти - какви са препоръчителните стойности за обороти и % бензин? За клапаните - има ли как да се разбера дали им е дошло времето за регулиране?
  6. Здравейте колеги! От скоро съм собственик на Хонда Акорд 2.4; 2004 година. На 192 000 км според сервизна история. Искам да му поставя газов инжекцион и се нуждая от малко помощ и съвети в избора на газаджия в гр. Пловдив и избор на компоненти. Въпросите ми са следните: 1. Някой колега на газ от Пловдив с този двигател може ли да ме насочи към газаджия и да сподели мнение. 2. Четох за варианти, при които ГИ се настройва над определни обороти да се включват и бензиновите дюзи по-малко с цел предпазване на клапаните. Има ли такава необходимост? 3. Необходимо ли е да поставям емулатор за бензиновия нивомер, за да показва правилно уреда на таблото оставащото количество бензин? 4. Преди монтажа на ГИ необходимо ли е да се регулират клапаните? Благодаря предварително за съдействието!
×
×
  • Create New...