Jump to content

deyan_d

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно deyan_d

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Колеги, благодаря ви за отговорите. Успокоихте ме, щом това е нормалното положение на стрелката. Проверих антифриза в радиатора е до горе на студен двигател. Разширителния съд е на доста трудно място и не можах да го проверя, но доколкото разбрах е достатъчно да се провери дали в радиатора е до горе. Действително това редовно включване на перките се усеща само при работещ климатроник. Сега като имаше малко по хладни дни и нямаше нужда от AC нямаше такова нещо. Мерси отново за информацията.
  2. Здравейте, От няколко дена съм собственик на Хонда ФР-В 2005г., 2.0 бензин,150 к.с. Това е първата ми Хонда и за сега впечатления ми от колата са добри, но забелязах нещо странно, което не знам дали е проблем. Ще се радвам ако някой по-опитен сподели мнение. При работа колата започва да загрява нормално, но стрелката спира преди средата на разгрефаната скала. Тъй като средата по никакъв начин не е маркирана, в началото реших, че може би това е мястото кадето стрелката трябва да спира, въпреки че на око е доста преди средата. Стрелката се застопорява и няма никакво мърдане от това положение. Впоследствие обаче установих, че двете перки се включват изключително често. Усеща се най-вече като чакам на някой светофар, тъй като е по-тихо. Перките се включват за няколко секунди (20-30 сек), спират и след още толкова пак се включват. Възможно ли е да има проблем с датчика на перките, който да ги кара да включват прекалено рано, а колата да се опитва да загрее още и затова да се получава това постоянно включване на перките? Прилагам снимка на положението на стрелката. Благодаря, Деян
×