Jump to content

deyan_d

Фен
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About deyan_d

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

486 profile views
  1. www.febest.bg

    0325-CRVADJRRH

    REAL RIGHT LATERAL LINK

    CR-V RE1 2008-2010

  2. Успях да измайсторя нещо сам, понеже от аудио сервиз ми цитираха цена от 200 лв (160 лв за джаджа и 40 труд). Това ми се стори доста и се пробвах сам. Ще разкажа на кратко. Купих тази джаджа от алито за около 30 лв - става и за модела с навигация - аз съм с такъв. https://www.aliexpress.com/item/32650766062.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dN19d6v Разглобява се таблото и отзад на СД плеъра има точно такава букса. След монтирането на джаджата ефекта е, че имаш Aux и USB. USB-ито чете само MP3-ки мисля (и WMA), съответно трябва да конвертираш ако музиката ти е друг формат. Също така трябва на самата флашка да си направил папки за дискове. USB-то е все едно дигитален СД чейнджър. В една папка мисля че може да има до 99 песни, и мисля че може да имаш до 9 папки. Не съм го тествал със сигурност, но така ми излгежда. Просто когато папките станат двуцифрено число или песните в папката станата трицифрено плеъра се бърка. По принцип има памет и стартира от последната песен, до която си стигнал, но ми се е случвало и да се бърка и да започва от начало, което е доста неприятно. Повече ползвам AUX, там е доста по-опростено, но пък ти трябва друго устройство, което да подава сигнала. Недостатък е, че има лек шум, понеже джаджата не е правилно зазимена. Шума играе заедно с оборотите на колата. Ако слушаш по шумна музика, а не някоя тиха балада, шума не се улавя. Това, което ме дразни е, че ако слушаш аудио книга или някой подкаст този шум си се чува доста. Също така шума се увеличава сигурно двойно ако зареждам телефона с зарядното за кола, докато е включен към aux. Самото разглобяване не ми беше лесно, но за по-сръчните не би следвало да е проблем. Има няколко различни начина да се подходи. В най-общи линии трябва да се свалят най-долните кори пред средната и дясната седалка. След това да се свали цялата жабка - на две болтчета е. Жабката се маха единствено за да даде повече място за работа. След това се откача централния панел където е скоростния лост - той е само на щипки и аз лично не махах модулите на всички бутони които са накачени на него. Отвиват се едни болтчета, които държат къп холдърите - тук за първи път ще зърнете заветните две болтчета, на които се крепи цялото СД, но няма хубав достъп да се премахнат. После се премахва панела където е запалката и пепелника - излиза трудно заради ръчната, но е на щипки. След това се махат още две болтчета за къп холдърите, които са зад самите тях в ниското. Това ще позволи премахването изцяло на къп холдърите и трябва вече да има достъп до заветните две болтчета на СД-то като легнете под тях и гледате на горе. При мен едното беше супер натегнато и с отверка не ставаше. Успях с шестоъгълна вложка 8мм. След това самото СД може да се извади като отново има щипки - начина е да се повдига на горе и дърпа навън. Малко трудно, но излиза. Вкарваме джаджата в буксата и вече трябва да се мисли как да се изведе. Аз си пробих една дупка в най-долната средна кора - явява се под ръчната спирачка и пак от алито монтирах едно като модулче, което ми позволява да имам Aux и USB, но и двете да са женски. Така ми се стори най-удобно. https://www.aliexpress.com/item/32978200696.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dwSFTyT Използвах следните клипове от youtube , като при единия колата е десен волан.
  3. Колеги, много ми се иска да си изкарам AUX кабел в ФРВ-то. Моето е преди фейслифта и няма тази екстра. Все пак имам един бутон, на който пише AUX. Предполагам, че това означава че ще може да се изкара AUX кабел без да се лъже системата, че се ползва чейнджъра? Или задължително трябва някаква подобна джаджа - https://www.olx.bg/ad/aux-honda-accord-civic-crv-akord-sivik-auks-CID360-ID7J8Hh.html#e4dc330234 ? Можете ли да ми препоръчате място в София където ще могат да ми направят компетентно интервенцията? Благодаря.
  4. Привет, колега rangel111, и аз си го помислих това - да пътувам с документа от газаджиите, но той реално е на български език. Мислиш ли, че може да послужи за нещо при проверка в чужбина?
  5. Привет колеги, Наскоро се сдобих с АГУ и сега ми предстои пътуване в Гърция. Въпроса е ,че бих желал да не си сменям големия талон възможно най дълго време- тоест 3 години. Някой знае ли дали при проверка в Гърция могат да ми направят проблем за това, че газта не е вписана като гориво в талона на колата?Първоначалния преглед също искам да го отложа за след пътуването ми, за да го направя непосредстено преди следващото ми ГТП, тъй като разбрах че 3 годишния срок за промяна на талона реално започва да тече от първоначалния преглед, а не то датата на монтаж на АГУ.
  6. Здравейте, Имам два проблема с ходовата част и ако някой може да ме насочи и да даде идея ще съм благодарен. Колата е Хонда ФРВ 2005, бензин, 2.0 150кс Проблема, който е още от есента, когато я купих, е че при скорост от 120км/ч и нагоре се получава трептене във волана. Преди зимата смених гумите с мои зимни гуми, които съм ползвал 2 зими и не съм имал проблем с тях. Старите гуми, с които бе купена хондата бяха неравномерно износени. При слагането на моите зимни, гумаджията каза че са хубави и че джантите също изглеждат добре. Каза, че се нуждаели от съвсем малък баланс. Трептенето във волана намаля значително, но все пак го има. Ходих и на реглаж - оказа се че колата има нужда от реглаж, но след него нямаше промяна в трептенето. Мога да кажа че след реглажа, колата не дърпа на никъде. Трептенето във волана се усеща и при ускорение и при отпуснат педал на газта, което мисля че изключва причината да е в каре. Интересното е че при различна пътна настилка трептенето е с различна сила. Даже като сложих моите зимни гуми и я тествах първоначално ми се стори, че няма никакво трептене и се зарадвах, че проблема е бил в старите гуми, но малко след това като се смени вида асфалт и започна отново леко да трепти. Втория проблем започна от съвсем скоро и се изразява в леко прискърцване от задното окачване. Чува се всеки път като правя десен завой в града. От време на време се чува и при други обстоятелства - дупки и тн, но забелязах че при десен завой винаги прискърцва. Та колеги ако имате някакви идеи за слаби места на този автомобил, които може да са причинители на тези два проблема, ще съм благодарен ако ме насочите. Благодаря, Деян
  7. Привет колега, Предвид, че съм с две малки деца разучих обстойно този въпрос. Такъв бутон няма и въздушните възглавници не могат да се изключват. Фронталните предни са две - една пред шофьора и една , която се отваря за другите две места отпред (тоест е доста по-широка). Ако искаш да поставиш малко дете отпред, то трябва да е достатъчно голямо за да пътува в столче, което гледа по посока на движението. Тогава столчето се поставя на средната седалка, която се издърпва докрай назад. По този начин въздушната възглавница няма да достигне детето ако се активира и не би го наранила. Мисля, че на самата средна седалка отстрани на облегалката има инструкции, както и на средния сенник.
  8. Колеги, благодаря ви за отговорите. Успокоихте ме, щом това е нормалното положение на стрелката. Проверих антифриза в радиатора е до горе на студен двигател. Разширителния съд е на доста трудно място и не можах да го проверя, но доколкото разбрах е достатъчно да се провери дали в радиатора е до горе. Действително това редовно включване на перките се усеща само при работещ климатроник. Сега като имаше малко по хладни дни и нямаше нужда от AC нямаше такова нещо. Мерси отново за информацията.
  9. Здравейте, От няколко дена съм собственик на Хонда ФР-В 2005г., 2.0 бензин,150 к.с. Това е първата ми Хонда и за сега впечатления ми от колата са добри, но забелязах нещо странно, което не знам дали е проблем. Ще се радвам ако някой по-опитен сподели мнение. При работа колата започва да загрява нормално, но стрелката спира преди средата на разгрефаната скала. Тъй като средата по никакъв начин не е маркирана, в началото реших, че може би това е мястото кадето стрелката трябва да спира, въпреки че на око е доста преди средата. Стрелката се застопорява и няма никакво мърдане от това положение. Впоследствие обаче установих, че двете перки се включват изключително често. Усеща се най-вече като чакам на някой светофар, тъй като е по-тихо. Перките се включват за няколко секунди (20-30 сек), спират и след още толкова пак се включват. Възможно ли е да има проблем с датчика на перките, който да ги кара да включват прекалено рано, а колата да се опитва да загрее още и затова да се получава това постоянно включване на перките? Прилагам снимка на положението на стрелката. Благодаря, Деян
×
×
  • Create New...