Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.02.2021 in all areas

  1. 6 точки
    Продавам личният си автомобил, като първо пускам обявата тук, преди други сайтове за продажба. Детайлни снимки: https://photos.app.goo.gl/PtQpQH6v2JgJLrT77 Автомобилът е 2009г, 201кс 2.4 i-VTEC бензин, 5-степенен автоматик (със спортен и ръчен режим с пера на волана), с абсолютно всички екстри за модела - включително дистроник, следене на лентите на пътното платно (LKAS), автоматично предупреждение и спиране при опасност от сблъсък, стъклен шибедах, светъл кожен салон с подгрев и памет, навигация с камера за заден ход, автоматично нивелиращи се ксенонови фарове. В отлично техническо състояние. Колата бе купена внос от Швейцария ноември 2015г, върната в представителство от първия й собсвеник, с който установих връзка. В България е изминала 55 000км - в момента е на 213 000км. Държана е в гараж, освен последните 3 месеца, през които е карана малко, основно градско, от баща ми (причини за продажбата по-долу). Цена: 17 000лв - за която получавате напълно обслужен автомобил без предстоящи разходи освен нотариално прехвърляне и смяна на талон. С тази кола бих тръгнал на 5000км пътешествие из европа (каквито съм правил с нея 2016г и 2018г) без никакво притеснение за който и да е аспект на техническото й състояние. Данъци, застраховки, обслужване: - Пълно обслужване преди 800км, 15.10.2021 в Юби-ко - масло на двг (Mobil1 5W-40), оригинални филтри (маслен, въздушен, купе), спирачна течност, антифриз. Извършиха пълен оглед на ходова част и потвърдиха, че нищо друго не е нужно да се прави. Маслото на скоростите е подменяно частично (сменя се 3л) 2 пъти след като взех колата, последно преди 20 000км в Мотобокс и не трябва да се сменя още 60 000км напред. Обслужвана редовно на всеки 10 000км. - Пълно каско с право на доверен сервиз до 11.2021 - ГО & преглед до 12.2021 - Винетка до 05.2021 За горната сума получавате: - направена шумоизолация за 1100лв в SoundDoctors - оригинални джанти от Accord 8th gen - 18" Type S с летни гуми GoodYear EfficientGrip 225/45/18 - оригинални джанти от Accord 8th gen - 17" със зимни гуми Continental TS850 225/50/17 - оригинален гумен леген за багажник - оригинална щора за багажник и оригинален разделител между купе и багажник - два комплекта оригинални стелки - гумени и текстилни (светли, в цвета на купето) - допълнително купувана патерица и оригиналния крик и авариен комплект за ремонт с компресор - комплект предни тонколони JBL с преходници за Хонда с които исках да заменя оригиналните, но така и не намерих време Допълнително мога да предложа следното: - напречни греди за товар Thule Wingman (с един единствен ключ) за 250лв - 2х багажници за велосипеди Thule ProRide 591 (с по 2 оригинални ключа всеки) за общо 250лв (или един за 125лв) Забележки: - кората под двигателя беше увиснала като взех колата и в последствие се доскъса, пазя я. Явно е слабо място на тези коли, защото поръчах друга от морга и беше тръгнала да се къса на същите места като моята. С много разправии я върнах и така и не я смених, защото оригинална беше около 400лв. Вече има неоригинални, които изглеждат по-здрави, а и са на много по-разумна цена - предстои смяна на предни дискове и накладки (претрисат при спиране) - има дребни неоправени външни забележки на 4-5 елемента, които не можах да оправя по каско заради прекъсване по време на пандемията - пластмасовата лайсна на челното стъкло от дясно се е разлепила в горната част, отново. Това по никакъв начин не вреди или пречи - проблемът е естетически. Това е проблем за който има recall от Хонда, в Бултрако безплатно я оправиха, но тъй като е минало над година, не признават гаранция. Трябва да се поръчат 3 щипки по 28лв и някоя от фирмите, които лепят стъкла да ги поставят - със специално стъкларско лепило. По телефона Кобра казаха, че ако отида с щипките - "колегите ще го залепят за 20-30лв, ще се разберете с тях". Причина за продажбата С жена ми често ходим по планини за ски и колоездене, а от скоро и до виличка, до която се стига по черен път, а когато има сняг или кал, с Accord-а не може да се стигне. Често ни липсваше по-висока кола и 4х4 и октомври 2020 взехме прекрасна CR-V 3rd gen 2.0 Executive 2011: Accord-ът от обявата по план оставих на баща ми. Дадох му го напълно обслужен, с платени застраховки и такси за година напред, точно защото нямах намерение да го продавам. По стечение на обстоятелствата обаче той покара няколко пъти моето CR-V и започна да ме подпитва не може ли да му намеря такова. Планът ми е или да взема още едно CR-V 3-та генерация, или да взема по-нов SUV за мен и да му дам моето CR-V. Колата е в София и може да се види/кара след предварителна уговорка. Може да бъде прегледана в сервиз по ваш избор. Докато е била с мен е поддържана е само и единствено в сервизите Юби-ко и Мотобокс, като пазя пълна документация. Контактите са премахнати.
  2. 2 точки
    Такива като НЕГО със свещ да ги търсиш, ама вече са кът. Нищо не е вечно - хората също.
  3. 2 точки
    Не го мисля вече. Сипал съм си 1 противоКовид (вече втори път) и ще видим утре. До сега си беше ок и ще го следя. Шефсервиза е авиоинженер и каза че даже му е добре плофилактично. Едно време в базата така разреждали периодично акумулаторите на нелетящите машини и ги зареждали отново, та изкарвали с години.
  4. 2 точки
    Накратко казано - и двете. Най-важната същина е в текста "Бранко си заслужава всички хубави неща, които съм чел за него", но няма как да стане ясно ако не обясня. Дълго се чудех ако напиша историята, да не нанесе някакви негативи, затова темата стоеше незавършена. Но ще го споделя, защото според мен рядко се срещат такива хора. При ревизията на моята оригинална помпа на колата с въпросния ремонтен комплект (поради леко омасляване), е допусната грешка и едни пластинки са сложени наобратно. Това е ремонт, който Бранко е правил десетки пъти правилно, но миг невнимание или разсейване и грешката става. В резултат първоначално помпата работи нормално, но поради неправилното поставяне на пластините, те започват да се износват вътре в самата помпа. Така работата на помпата е ставала все по-зле и по-зле, но достатъчно бавно във времето, за да не можем да открием причината (а пробвахме какво ли не), до един момент, в който просто се чу щракане и спря тотално да работи. Закарах колата пак при Бранко, той за пореден път свали помпата, разглоби я, откри какво е станало и ми се обади с думите - "Утре имаш кола с чисто нова помпа за моя сметка". Човешко е да се греши, случва се и на най-добрите. Въпросът е после да си ЧОВЕК. А Бранко определено е такъв с всички главни букви, не само Ч-то. А вече и приятел.
  5. 2 точки
  6. 2 точки
  7. 2 точки
    Най-лесно ще стане ако си намериш по-къс приятел,който има поне малко познания и мозък за да оправи останалите неща.
  8. 1 точка
    ЕЕ CARPERA ! ти си като куршум бе човек, не ми даваш и един пункт за грешка и чак калкулатори ми пращаш. При първи прочит ми се видя че акумулатора на <ceco_accord> е 80Ah и в този случай калкулатора ти какво показва? Разбира се видимо е че след като съм видял грешката си съм я коригирал. И по същество, с ток 1/10 от капацитета не можеш да заредиш акумулатора за 10 часа до 100% по никакъв начин, освен ако не става дума за дозареждане.
  9. 1 точка
    Щом зарядното има цикли, значи е "умно" мятай акумулатора в колата и ... не го мисли по-вече. Ако усетиш че вече не държи заряд както преди, ориентирай се към нов акумулатор. Няма зарядно което да успеее да десулфатизира/регенерира тръгнал акумулатор.
  10. 1 точка
    Късно сте писали. В 17:30 решихме да пренощува "на жицата". Не беше подут или топъл, а скалите показваха 14V и 6A. Заряднато си имало цикли, а шефа каза че и сега ще запали и мога да си го дозаредя с лидълското, но по-добре му било да си изкара денонощния цикъл.
  11. 1 точка
    Много грешно правило! всъщност е донякъде вярно ако ДОЗАРЕЖДАШ, Ако зареждаш напълно разреден акумулатор както при <ceco_accord> правилото (при добър акумулатор, не сулфатизирал и добре поддържан) за стартерна оловно киселинна батерия е > заряден ток 10% от капацитета (в случая 7А) при постоянно напрежение 14,4V (в началото има пад и е доста по-ниско) пълното зареждане се постига м/у 14 и 16 часа. Пак да отбележа че това е при идеални условия > перфектен акумулатор, добро зарядно с ограничаване на тока до 1/10 в началото на заряда, както и поддържане по напрежение до 14,4V в края на заряда. При леко сулфатизирал акумулатор времето се увеличава при оставащи същи другите условия. При по-дълбоко сулфатизирал акумулатор е по-добре да се намали тока наполовина, около 1/20 от капацитета (в случая 3,5А) а да се увеличи времето като може да стигне и 40 часа, зависи от състоянието на аку-то. Съгласен съм с <CARPERA> че старите зарядни в ръцете на незнаещ "настройчик" унищожават завинаги всеки попаднал им акумулатор. По-добрия вариант винаги е да се зарежда с малък ток и повече време, на новите зарядни това им е хубавото и не напразно са направени да зареждат с примерно макс 6А, а времето си го определят сами като следят зарядния ток.
  12. 1 точка
    Най-простото правило е 70ah батерия , зареждаш за 10 часа с 7A. Старите зарядни нямат нищо общо с тези новите там направо пържат акумулатора. Ти не следят заряда пълнят го че препълват,и продължават да бухат заряд докато някой не ги спре,че ще опада пастата от решеткатаи вътре ще стане една боза. С тях не трябва да се прекалява,и трябва да се следят.
  13. 1 точка
    Извинявам се много, Момчета! Не е по инерция,аз в бг мама нямам регистрация,чета бг татко - Офроуд България:))) Бързах и през телефона пиша с доста грешки.
  14. 1 точка
    Напротив - това си е механична кутия, но вместо синхронизатори има пакети фрикциони, а вместо съединител - "торк конвертор" (както е модерно да се нарича). Има си "ръчка" (за ентусиастите да ръчкат), но управлението е "бай уайър" и "бай шланг". :), а "тавите" си знаят работата.
  15. 1 точка
    Ще го зареди, но е хубаво после да се повозиш. Ще имаш и натрупани грешки, при мен бяха доста, след като ми беше паднал. Moят дори не съм го зареждал като падна, само ми дадоха ток и алтернатора си свърши работата, после проблеми не съм имал, даже в Бултрако като ми го тестваха 2мес по-късно го изкараха в добро състояние.
  16. 1 точка
    Тогава нека помолим други колеги с тази кутия да споделят. А и ти не се обвинявай.Няма как да чуеш този звук по теста. Нито познаваш колата, нито звуците и т.н. а и ако плавно си вдигал обороти няма и да чуеш. Както вече споменах навъртях 10 000 км и една година така,че не очаквай промени при теб за няколко месеца.
  17. 1 точка
    Колеги да се похваля - направиха ми реглаж на клапаните, цена 40 лв. И сега колата не гасне на студен старт. Не можаха да ми почистят дросела,че бил вързан с газовата и трябвало да се сваля всмук.колектор, а познатият ми толкова не смее да пипа,най- вече заради газовата. Остава да оправя стъклото на шофьорската врата да се вдига винаги и да се радвам на хубавата ми кола.
  18. 1 точка
    Благодаря ви момичета,страхотни сте!!!😃😃
  19. 1 точка
    Гражданска отговорност на Хондата 2018,2019,2020 около 330-350 лв, сега при същия застраховател 2021 пак 300+ лева, защото е гоУемия мотор. При друг застраховател 210лв, е смених отбора. Нямам нарушения, актове и снимки, последният ми фиш е 20лв от 2018. Брокерът който ми е познат, заяви че бонус-малусът все още не е влязъл в действие.
  20. 1 точка
    Този лагер е на опашката на скоростната кутия, т.е. вероятността да причини щети на съединителя клони към нула. Колко време можеш да караш смело решаваш ти. Ако мислиш да притежаваш тази кола дълго време е желателно да го смениш. Ако имаше свирене/стържене при натиснат педал на съединителя, тогава проблемът е в лагера на съединителя. Тук вече, ако не го смениш веднага, може да очакваш проблеми със съединителя.
  21. 1 точка
    т.1 Теглича се държи на 8 болта през пода на багажника (по 4 от двете страни). За да се свали е небходимо да се махнат корите - на щипки са. т.2 Пробвай да смениш режима да не е Auto. По пътя на логиката когато е на Auto е възможно да не се задейства вентилатора на парното докато антифриза не е достигнал определена температура за да не духа студено.
  22. 1 точка
    VID_20210129_193344 (1) (1) (1).mp4 Направих клип.Предварително се извинявам за лошото качество, а и тоя мигач прецаква много звука :). Та, все пак звука при мен отчетливо се чува между 4 и 6 сек. Ако въобще чувате нещо.
  23. 1 точка
    @Drone е дал много добър съвет. Търси. Маркони (Бранко) на телефон или в сервиза- предполагам колегите от Русе ще те упътят. По добре е ти да си сложиш газовото.
  24. 1 точка
    Колежке, развесели ме много и четейки те , много се изкефих, че отдавна не съм попадал на мъжки момичета. Та хайде да помогнем с това онова: - Капака/калъфа на резервната гума е с два ципа , а машинките им обикновено са отдолу. Внимателно ги разкопчаваш нагоре , защото плата може да е прегорял и циповете да се скъсат. Резервната гума е захваната на стойката с три гайки , които са същите като на колелата. Отвиваш ги и я сваляш. Гледай винаги да ти е напомпана, че знае ли човек. Също е хубаво, ако слагаш секретни гайки на гумите, да предвидиш и за там една - за всеки случай. - Куфар си купи какъвто ти харесва и ти отива на очите, а и не го пълни с много инструменти (евентуално две отверки , едни клещи , и някой друг ключ за кураж), че само ще ти тежи в колата. Едва ли, ако се счупи нещо по път,(естествено не го пожелавам) ще можеш да го отстраниш на място - освен ако не е супер елементарно, затова е хубаво в куфара, да имаш и визитка на някоя пътна помощ. - CD/Радиото , че е с букса е така, свалянето му е лесно и ще се оправиш, но за новото евентуално ще ти трябва преходна букса, но тя зависи от това каква нова медия ще сложиш. Обикновено в Авител , се намират всякакви преходи. Ето ти клипче , от къде да го подхванеш, въпроса е да свалиш внимателно рамката - твоето може да не е същото, а от двойните, но пътя е същия: Успех и продължавай да ни радваш !
  25. 1 точка
  26. 1 точка
    Виждам, че си от Русе. Там има човек от форума, които може да ти помогне при покупка има и Сервиз.
  27. 1 точка
    Има автомобили само с предно. Увери се визуално за наличие на кардан. Много от търговците ги представят 4×4. За задния диф проверка се прави при пълен ляв или десен-трябва да няма никакви звуци или претрисане. За зацепване сега на снега лесно може да се пробва. Чел съм че при зацепване се усеща кик. При мен се случва без да се усети. За двигателя добре е преди да я стартираш да погледнеш за отлагания на старо масло-особено за Италиянките. Двигателя трябва да работи тихо и равномерно . Щеката за маслото също не е зле да погледнеш. Скоростите -като при другите автомобили. По ходовата част обикновенно са здрави . Слабо место са предните полуоски. Имат едни гумени тампони по средата,ако е много изяден влиза влага под него и корозира полуоската,което води до скъсване. За ръждите основно прагове и задни вежди. Ако е от Швейцария или Германия задължително погледни под пластмасовия праг в задната част, понякога избива и по веждите. За друго не се сещам, като цяло са здрави автомобили. Успех с избора! .
  28. 1 точка
    Казва се конвертор. Пост -42 https://offroad-bulgaria.com/forum/основни-форуми/технологии-теория-конструкции-по-автомобила/автоматични-и-ръчни-скоростни-кутии/205327-как-работи-автоматика-образователна-тема/page3
  29. 1 точка
    Автомата Владо си е петстепенния на Хонда и то май последната модификация. От тук на татък май отиват вече на CVT. И да попитам: - Как си го представяш в Бултрако да сипят друго масла в кутията а не тяхното, можеш ли да дадеш пример с такъв случай до сега? Оставям финансовата страна на страни защото това не е моя работа, всеки си преценява кое и колко му струва труда и спазвам правилото да не гледам джоба на другите а и не обичам да надничат и в моя. Клиента преценява къде ще си остави парите. Аз лично съм много доволен от Бултрако както от към отношение така и от услуги и консумативи закупени от тях. Също така мога да кажа, добре, че са те за да има кой да застане зад гърба ни в случай на проблем който никой друг не може да реши.Добре е да имаш избор. Странното при Евгени е, че този лек шум е нещо средно между виене и свистене който е насечен от много ама много къси палзи от по няколко милисекунди, целият шум е от около 2/3 секунди при самото потегляне и си е точно турбината на автомата. Евгени сподели,че няма спомен преди обслужването на автомата в Бултрако да го е чувал това нещо, може и да го е имало но може и да го е нямало а моят опит с такива работи са, че ако нещо не си го чувал преди по всяка вероятност не го е и имало. Според мен вариантите са няколко, при самото обслужване в Бултрако са му ъпгрейднали автомата с последната версия (чувал съм, че го правят без да питат дали искаш или не за което няма лошо, така си и трябва стига от Хонда да го препоръчват) и на някой от селеноидите който отговаря точно за тази първа не му понася и прещраква на затворено/отворено много бързо за няколкото секунди които се чува шума, а може и буксата да са му бутнали и да прави проблем, знае ли човек, до колкото знам клапана за първа и втора е един и същ. Другият вариант е да отиде м Бултрако с фактурите които е плащал и да ги попита дали са пипали софта на автомата и ако са, дали е проблем да му върнат старата версия за да проверят дали пак ще го има това, да проверят селеноида който отговаря за първа и втора дали контактува както трябва, най добрият вариант е да се свали и промие, Ако аз бях щях да държа да и направим тест точно на този клапан в реално време как работи по време на движение, трябва да му се види графиката точно при тръгване дали ще за танцува нагоре на долу точно в тези две/три секунди с шума на турбината, дано ЕКУТО го хване защото много бързо са накъсванията. При мен се усеща почти същото на без накъсвания и някак си не чак толкова изразено. Ако някой колега е забелязал някаква сходство и при него с този на Евгени нека и той да сподели, ако някой колега е по наясно как стоят нещата и смята, че греша нека ме поправи ще е от полза за всички. Иначе на камиончето нищо му няма, работи тихо и спокойно, скоростите ги редува с лекота без никакво забавяне и замисляне, няма ритане нито забиване, в страхотна форма е и уникално състояние. Колегата и пич и за мен беше удоволствие да се запозная с едно страхотно семейство.
  30. 1 точка
    Сигурно му е писнало да спори с "капацитети" изразяващи мнение във всяка тема, трупащи мнения... като че ли това е целта на живота им. към модовете:
  31. 1 точка
    Аксиалният лагер се обажда. Карай смело.
  32. 1 точка
    Здравейте, Аз също купих кола - Пежо 5008 от този измамник през Март 2020 г. Също внос от Швейцария Накратко. Първо имаше разминаване в първата регистрация на колата! Трябваше да е 2011 г, но се оказа 2010 г. След това се оказа, че и километрите не отговарят! Разминаваха се с около 20 000км. Докато я оглеждах и пробвах, всичко по колата беше добре, с изключение на единия фар, който не светеше. Продавача показа новата крушка в жабката и каза, че не я е сменил, защото е ксенон и не е смее за да не направи беля. Когато отидох в сервиз на Пежо, ми казаха, че фара е напълно изгорял отвътре и нищо не може да се направи. Новия фар струва 2 000лв! Веднага се обадих на продавача и го попитах защо ме е излъгал, и че трябва да си отстрани повредата, а той отговори, че нищо не знаел и да си отсранявам сам повредата както мога. Повече не си вдигна телефона. Няма да коментирам остналите неща, които открих в последствие! Не Ви препоръчвам да си купувате кола от тази автокъща и измамния собственик!
  33. 1 точка
    Тотално и категорично мнение, без капка съмнение. Предполагам се притесниха, че щях да ги обвиня, че не са си свършили работата и се качиха да карат трима човека. А аз нямах такива намерения. Честно казано щях да съм доволен да ми пуснат една диагностика за тяхна сметка, защото цената и е 150 лева, но, уви. Затова бяха лаконични и категорични. Минахме към цените за ремонт и после аз избягах с писъци от Бултрако.
  34. 1 точка
    Оф, Митко, дано да излезеш прав! Сутринта ме притесни факта, че при потегляне на втора скорост този шум го няма. Иначе си прав за слуха. Аудио инженер съм от близо 30 години. 🙂
  35. 1 точка
    Да, това което го чуваш колега е от турбината на автомата. Чува се леко и мазно все едно пускаш струг в началото. Чува се само при потегляне и изчезва, чува се само от водача и почти никой друг не може да го чуе. Същото е и при мен и с една консултация с колега с този автомат и той сподели същото. Проблем с автомата нямаш а с шумоизолация но купето. Не ръчкай по колата и не си внушавай проблеми, защото и да я отворят никакъв проблем няма да открият. Добър слух имаш. Леко и безаварийно ползване.
  36. 1 точка
    Предлагам всеки просто да си каже мнението и да остави и останалите да направят същото. Не е нужно някой да се защитава, че е прав, да обясни защо другия греши и пр. когато тонът излиза от добрия.
  37. 1 точка
    Здравейте, Бих желал да споделя и моят опит с ремонта на малкият дисплей. При мен нещата се получиха по "балканският" модел, чрез разтопяване на малко от пластмасата. Разтопяването на пластмасата е лесно, след което се открива видимост към проблемните спойки на зелената букса. След сглобяване на дисплея, нищо не се вижда от интервенцията. Като съвет бих желал да кажа, да имате предвид "чопчето" на предната пластмаса при разтопяването, най-добре е да махнете предната (прозрачната) пластмаса при разтопяването и после да направите отвор за "чопчето" с поялника. НЕ се мъчете да го режете, има вероятност да се спука прозрачната пластмаса. Поздрави, Мартин
  38. 1 точка
    Провери капачката на делкото. Най-вероятно е спукана и влиза влага.
  39. 1 точка
    ОЕ версията е трудна за правене във варианта хидрокрек. Само няколко компании го могат.Интересно Амсойл от кого купуват базата...
  40. 0 точки
  41. 0 точки
  42. 0 точки
  43. 0 точки
    1. Най-вероятно вътре в бронята има греда, която е част от теглича. Най-вероятно бронята е изрязвана за да се монтира теглича. Най-вероятно, ако се махне гредата ще останат дупки в бронята. Тези дупки, най-вероятно ще се оправят като се смени бронята. Без снимки, толкова ... най-вероятно. 2. Щом имаш auto значи си с т.нар. климатроник. Аз не съм, затова ... най-вероятно ... не знам, к'ъв ти е проблема. Все пак, какво не му тръгва на парното - жегата, или вентилаторът? 3. Паркираш на страничен наклон, така че десните гуми да са по-високо от левите (колко по-високо не знам, не съм пробвал). Като отвориш вратата трябва да не се затваря сама, амортисьора да я държи. 4. Нямам представа, как се вади? Друго ще стане, ама, доколкото знам оригиналното има връзка с имобилайзера, или алармата, или и с двете. Трябва човек, който знае, как да свърже новото. 5. От жабката до предния край на седалката е 280mm. От гърба на предната седалка до задната е 250mm. Ние, машинните инженери работим в милиметри, в сантиметри работят дърводелците.
  44. 0 точки
    Поръчал си един пияница чаша ракия, отпил, но му станало лошо и умрял. Отишъл на небето и се замолил на Бог, да го върне поне да си допие чашата. Съгласил се Бог, но казал, че вече не може да се върне в човешки вид. -Ще те превърна в паяк, ще се изкатериш на тавана точно над чашата, ще пуснеш нишка и така ще достигнеш чашата. Съгласил се човека и се озовал на тавана. Доплъзял над чашата и почнал да пуска нишка. Но тавана висок и спрял, нишката не достига. Напънал малко и пак тръгнал надолу. Пак спрял. Напънал повече пак тръгнал. Вече усещал аромата на питието, но пак свършила нишката. Напънал още, но нищо. Напъвал, напъвал с всичка сила и изведнъж чул глас: - Гошо, какво сънуваш? Събуди се, че се насра бе човек.
  45. 0 точки
    Гледам днес в бистрото един седи и си пие кафето. Без смартфон, без таблет!!! -Егати и писхопатът!
  46. 0 точки
    Дай малко повече инфо за колата, продавача и района в който се намира. Имай в предвид, че в Швейцария глобата за въртене на километраж е 250к франка, ако от Хонда ти кажат повече от продавача отивай и му казвай че си тръгваш с колата безплатно, да не се налагада пускаш сигнал
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...