Jump to content

serafim4e

Фен
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About serafim4e

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    honda CR-V, 2 gen.,2004, бензин
  • Пол
    Женски
  • Място
    Божурище

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Момчета да се похваля - сложих си радиото от старата кола, което беше с флашка. Колега по- горе ми изпрати клип как става и там имаше една пластмасова джаджа за сваляне на радиото. Оказа се,че това са комплекти от различни джаджи все за сваляне на радио на кола. Аз не си купих такъв,безсмислено е от финансова гледна точка, затова пробвах със стара кредитна карта - влизаше ъгълчето, но е меко и се нащърби, с шпатула за преглед на гърло - дебели са и не влизат. Стана с пръсти - като отвъртях винтовете,си пъхнах върховете на пръстите в дупките на винтовете,напънах и стана- панелът се отдели. Радиото, от предната ми кола, също излезе лесно, с две плоски отвертки, много халтаво стоеше на шините, които са доста бутафорни. Въобще радиото на Хондата и шините са класи над радиото,което сложих. Купих преходна букса - 15 лв. От елдибг и всичко е ок. Странното е, че букса за Хонда црв 1 има на много места, за црв 2 само в един магазин,имам предвид в интернет. Не било толкова трудно, само си трябват инструменти и ако не беше излязло с пръстите като го дръпнах, вече се чудех с какво друго мога да го излъжа.
  2. Да разбирам ли, че в постнатия по-горе линк за стъклоповдигачи, стъклоповдигчът съдържа и моторчето? Моторче и редуктор едно и също ли са?
  3. Имам торбичка, но само с дръжката на крика. Ами какво може да има под масичката - очаквам някакви вдлъбнатини, в които има примерно аптечка. Веднъж като срязохме гумата на м.....та си и ходих да стопирам на асфалт някой за ключ, ми спря някакъв опел джип и като взе да рови в багажното - на пода му имаше такива вдлъбнатини и там имаше ключ за болтовете на гумите, но супер бутафорен, но още по-зле от моя, който тогава беше купен от майстора ми и който ние усукахме зверски, но не развихме болтовете. Затова ходя при гумаджии, които дозавиват с динамометричен ключ дори и да не са ми на удобно и близко място. Само дето се чудим къде да сложим теглича, че запълних терасата с гуми за лятото и от старата ми кола (още са новички), а не го ли махна от багажника - няма задоволяване на любопитството:))) Джантите са ми железни. Имам по 4 еднакви гуми среден клас за зимата и лятото - вече ги проверих по дот и марка. Добри са. Другият ми проблем днес ме вкара пак в чуденка. Когато е студено понякога не се вдига стъклото на шофьорската врата - така ми каза продавачът. Аз не смея да си сваля стъклото като примерно влизам в паркинг с бариера, да не би да не се вдигне и да остане така. Гледахме с един колега за вратата - някакъв стъклоповдигач и беше с хубава цена 220лв примерно и още един по-скъп...https://www.autopower.bg/стъклоповдигач-honda-cr-v-2-rd-2.0-d7341c144.html Та не разбрах, това цялото -стъклоповдигачът съдържа ли моторчето или нещо оплетох частите.Нямаше време да питам още по въпроса колегата - все пак трябва и да работим:) Ако не е моторчето може да ми го ремонтират при Микрон Доцев - били много добри, но ако е моторчето - само ново така ми каза друг. А според мен тази кола е удряна тъкмо от тази страна - има малка вдлъбнатина на панела под фара и кората на вратата е доста изпочупена... Може затова да не се работи винаги коректно, от къде да знам кой ми казва истината. Тук чета разни хора как си ремонтират примерно редуктор и съм възхитена и аз искам да мога,но няма да смея да разглобя дори и дори да има клип, защото няма да мога да сглобя. Трябва ми супервайзор:)))) Хайде споделете какво може да му има на това стъкло, че да се реша при кой майстор да отида - специализиран тясно или при приятел, който ремонтира тойоти.Благодаря отново!
  4. Крик имам в хондата и имам още един от другата кола, ключ също имам от другата кола 19. Остава значи да проверим резервната как е. Иначе все още не съм вдигала масичката да видя какво има там... Но ще се наложи щото някъде там са болтовете от някакви странични планки на теглича. Да видя какви са болтовете и каква част аджеба все още има от този прословут теглич да му се не види...ей така поне за визуалната представа. Не знам дали да не сменяме резервната,че е с алуминиева джанта...като гума пък хич не знам. Предният собственик никога не я е ползвал...При мен на предната кола поне по 2 пъти годишно се случва да се пука гума, а веднъж направо се сряза в един камък насред нищото в Пирин.
  5. Сега от вкъщи на компа, където ми е най-удобно да кажа, че вентилаторът не тръгва веднага. Разбрах вече защо, понеже сравнявам с другата - при нея веднага започва да работи вентилаторът, а топлото идва малко по-късно като загрее двигателя. Но тук вентилаторът тръгва по-късно и се чудех дали е нормално така. А какъв ключ ми трябва за гумите - 19 или 20-ка?
  6. Извинявам се много, Момчета! Не е по инерция,аз в бг мама нямам регистрация,чета бг татко - Офроуд България:))) Бързах и през телефона пиша с доста грешки.
  7. Колеги да се похваля - направиха ми реглаж на клапаните, цена 40 лв. И сега колата не гасне на студен старт. Не можаха да ми почистят дросела,че бил вързан с газовата и трябвало да се сваля всмук.колектор, а познатият ми толкова не смее да пипа,най- вече заради газовата. Остава да оправя стъклото на шофьорската врата да се вдига винаги и да се радвам на хубавата ми кола.
  8. Благодаря ви момичета,страхотни сте!!!😃😃
  9. В автомивка е прана, но е зле. Иначе съм жена:)
  10. На хондата багажната врата се отваря настрани...ако не държи амортисьорът предполагам ще се затваря или... Иначе не е виснала вратата. И не ми каза нищо за марката амортисьор. Бързо ли се скапва този амортисьор? А ако сваля гумата от вратата, ще изкара ли по-дълго? Което ме подсеща, че не съм отренирала как се сваля гумата...ама времето не предразполага. Ще си купувам куфар с инструменти - днес разглеждах разни и не мога да реша кой точно да си купя ( с колко джаджи да е вътре) и каква марка. Иначе имам други отверки, които досега са ми вършили работа и само веднъж ми трябваше глух ключ за дросела и нямах, но пък имам приятели, които помагат:) Радиото не е ли с някаква букса отзад, беше на някакви шини доколкото си спомням, но не знам от къде да го подхвана. Ще ходя в сервиз за радио...майтапиш се нали. Ами ето още един - ужасно лекьосана тапицерия - готовите калъфи дали ще станат, големички ми се виждат седалките. Колата е чистена старателно, но не помагат препаратите - на някакви бели петна е.
  11. Здравейте! Имам няколко въпроса, ще се опитам да е по накратко, но не съм майстор на късия разказ, за което предварително се извинявам. 1. Имам теглич на Анкер, слаган още от швейцареца. Предният (втори) собственик не го е ползвал, но без да иска при някаква маневра е скъсал ел.буксата за ремаркето. Беше в багажника - много ръждясала, а планката за която се е застопорявала е откъсната също. Тегличът е Анкар - рових в нета и не можах да намеря такъв модел като моя. Сегашните са по-елегантни, този е много голям и груб, но пък изглежда стабилен. Стърчеше около 35-40 см отзад и понеже не ми трябва и няма да ми затрябва, един приятел го демонтира. За съжаление нещо не се разбрахме с него, но е свалил само половината един вид. Някаква част от него е останала в бронята или под бронята. Връзката беше лоша и не можах да го чуя, само разбрах че не мога сама да сваля останалото и че ще влиза мръсотия. Когато се върне от път и има време ще ми свали и другата част, ама май няма да е скоро... Та някой да ме светне - някакви дупки ли остават като се махне теглича, ако да - не може ли да се затапят с нещо. И какво толкова сложно има да се свали една греда? Може би се сваля и бронята, което е далеч от моите способности и само с ентусиазъм 😊 няма да се справя и тогава ще трябва да го чакам. Искам да го продам ако има интерес, но сега не е цял, а и ще ми заема място вкъщи... Щях да го снимам, но още е в багажника, а тежи доста пущината и се отказах да го мъкна. 2. Кога се включва парното? Като запаля, не тръгва. Минава време, според мен доста и тръгва. Нагласено е на авто режим и само връткам градусите. 3. Как да разбера, че амортисьорът на багажната врата е тръгнал? При покупката ми казаха, че е за смяна. Гледах в нета, излиза ми само тази марка Stabilus-inter-stop, тоест като сегашния ми повреден амортисьор и цена между 104 и 124 лева. Има ли някаква друга марка освен тази и ако - да, коя е по-добрата? И кой номер ключ ми трябва за него - 10 ли е, защото пише на болтовете 10? 4. Как да извадя радиото/СД-то? Дали ще стане друго - това е доста голямо/високо? Искам да има вход за USB флашка, не държа да е оригиналното. То проблемът е, че и от старата кола не мога да си го измъкна, но по мога да намеря инструкция, че е новичко. 5. Приятелят ми е 190см и му опират краката в жабката, бутаме седалката назад но не е голямо разстоянието което се освобождава, а като погледна отзад има доста място между предната седалка и задните. Бърках отдолу, махнах чекмеджето, не мога да разбера дали не се заклинява в нещо -да е повреден механизма...Ако не е проблем някакви сантиметри да дадете, примерно при пълно назад остава еди колко си от задните седалки. Благодаря на отзовалите се за отделенато време и енергия, а на въздържалите се - споко, ще има още по- нататък и за вас 😉
  12. И моята и другата кола с проблем са им правени реглаж преди около 4000 км и двете с ГИ. Продавачът ми каза, че е правил реглаж приблизително тогава, но проблемът е съвсем от скоро. Мисля, че се влошава, защото вчера беше топло, а пак ми го прави 2 пъти. Той ми е оставил масло за доливане и антифриз. Маслото е и за бензинови двигатели. Имам сниман и задния етикет, но сега не мога да го кача. Антифризът, който ми е оставил за доливане, ако има нужда обаче е жълт и знам, че не е точния. Хубав е, но е за ситроена примерно. Така като гледам кога е внесена в БГ колата и колко е карана, приблизително след 10 000 км всичко ще е за смяна. Знам само че маслото за диференциала (така ли се казва за 4*4) е купено от Бултрако. За спирачките и съединителя не знам. Ако скоро не ми се обади майсторът всичко ще ми смени един приятел, той има HR-V, така че е в час. В сряда ще си оставя колата за реглаж, в четвъртък сутрин ще го направят, ще ми погледнат маркучите, течностите и ще почистят дросела. Ако и след това пак е така ще си запиша час в един от двата сервиза, за които има добри отзиви в нета, според градския транспорт. Веднъж вече патих със сервиза на Кобра зад теца, не мога пак да си го причиня.
  13. Това е маслото, с което съм в момента.
  14. Проблемът е следният: при студен двигател, пали, Оборотите са 1800, постепенно ги сваля, работи малко и угасва. Ако тръгна веднага както по принцип правя, угасва след 10м. Паля и тръгва, после няма проблем. Следобед като си тръгвам от работа и запаля, оборотите са 1600. Преди 2 дена беше много студено и ми го правеше това гаснене по 2 пъти. И същото и след работа. След като направи тези магарии, после колкото и да спирам и да тръгвам няма проблем. Нормални ли са обороти 700? Реших, че са клапани, защото тук има една тема със същия проблем и след смяна на горе посочените части, не се е решил, а с реглаж на клапаните въпреки че е бил правен преди доста километри...Просто исках сега да си оправя колата, а не след 2-3 седмици, а за реглаж имам човек, за диагностика - не знам.
×
×
  • Create New...