Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.09.2020 in all areas

  1. 4 точки
    Здравейте колеги! Още веднъж благодаря на всички за споделената информация и опит. След като направих избор за газаджия, базиран на добро впечатление от разговора с него и няколко добри мнения от хора използвали услугите му, днес монтажа на ГИ беше приключен и преди малко си взех колата. Прилагам снимка с опис на компонентите, които бяха поставени. Договорихме се за следните неща: изпарител: Romano HD пластични тръби ф6 компютър: Romano AIS 4 с OBD инжекторен блок: Romano Fast2 new (така са записани в гаранционната карта, но ме увери, че са съобразени с мощността на ДВГ и няма да имам проблеми) Сондата в бутилката е Томасето по препоръка на монтажника - обясни ми, че ако желая може да постави и на Романо без да има разлика в цената, но при него се получавало по-лесно зацапване/запушване на клапанчето от хубавата газ. Останалите компоненти са видими на снимките, като за тях изцяло се доверих на преценката на монтажника. Бутилката е тороидална на мястото на резервната гума с полезен обем 36-38 литра. Пълначката е при бензина, без да се навива отделна чашка. Системата в момента е настроена да прехвърля на газ автоматично при достигане на 30 градуса работна температура, като ме предупреди, че ако в топлите дни колата се усеща странно ще я настрой да е на 40 градуса. Има довпръскване на бензин от 2ms над 3900 оборота/мин и натиснат педал на газта от 80%. Омаслител на клапаните не съм поставял. Цената на всичко изброено беше 1250 лв. Първоначално мнение базирано на пробег от около 3км е добро и на пръв поглед колата си върви нормално, но тепърва предстой да покарам и да споделя мнения за компонентите и монтажника. Забравих да направя снимки на монтажа, но ще кача допълнително. И малко офтопик - преди поставянето на газовата направих реглаж на клапаните, за да ми е мирна главата.
  2. 3 точки
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Yacco Lube P 5w-30; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 442 400 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5300 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60/40%; 7) Средна скорост - около 41 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 25.05.2020 - 16.09.2020; 9) Моточасове – около 130; 10) Изразходвано гориво - около 350 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (350 / 3.5) = 100; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; няма разход или е незабележим; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик. Останалото е извън градско с лек трафик. История на офисна хартия:
  3. 3 точки
    Разбира се - АУТО КИНГ; Валентин Грамов, тел. 0888 847 510. Намира се на гърба на математическа гимназия в Пловдив (ул. Юндола, зад спирката в посока линиите). Смятах да натрупам малко пробег преди да споделя тази информация, но всъщност тя няма да навреди.
  4. 3 точки
    Имам 7-ма генерация 2.4. НА ГАЗ. За 6 години и 115 000 изминати километра не съм пипал нищо по двигателя. Не знам кво ги правите тия двигатели. Как ги чупите. От познати с 8-ма знам че по-добре да прескоча 8-мата серия.
  5. 3 точки
    Колеги, поръчката е направена, ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
  6. 2 точки
    Да, изтеглям каквото мога от несливаемия остатък в картера при смяна на маслото (писал съм). Веднъж годишно при реглаж на клапани почиствам и ваната на разпределителния вал + всичко друго по главата, до което има достъп. Но там си е чисто по принцип. Има снимки назад в темата.
  7. 2 точки
    Фейс и executive са 2 различни понятия както някой каза по-горе.
  8. 2 точки
    Както разбрахте не купих сивата, но днес се сдобих с тази машина.
  9. 2 точки
  10. 2 точки
  11. 2 точки
    До колкото разбирам тезата ти е, че дизела излиза по-евтино (ако се "чупят" еднакво), защото дори и да харчи повече в пари от газ/бензин, като теглиш чертата на по-скъпата покупка .. и после разходите да добавиш газова и то става същото или в полза на дизела. Но според има пропуск в тезата ти, защото ако добавяш по-скъпата цена на първоначално придобиване, трябва да отчетеш и че когато продаваш колата бензиновата такава пак ще е по-скъпа от еквивалентна дизелова, та смятам, че тезата ти не е съвсем коректна. Разбирам какво цениш у дизела ... и всяко предимство струва пари (аз също съм го мислил много пъти, да не разнасям резерва гума в багажника и да не мисля още една система, но както и да го смятам, като карам между 20 и 25к км годишно разликата в полза на газта като пари е доста сериозна), но просто ако караш много км, няма никаква опция да е по-евтино на дизел спрям газ/бензин в България. Отделно виждам, че караш CRV, там дизела прави повече смисъл, защото бензина е само 2.0, ако искаш и автомат, трябва да си много навътре в пенсионерското каране, за да си ОК, а Акорда е по-лек и има 2.4
  12. 2 точки
    Колега аз карам facelift Executive автомат, ако те интересува нещо питай. Ако можех сега да избирам, бих избрал такава без кожен салон. Много им е слаб, и като е на години ако не е поддържан почва да се цепи по шевовете. Шибидаха е здрав, ако е поддържан и го смазваш ежегодишно, на практика не би трябвало да има изненади. При фейса има разлика в бронята отпред, в халогените, фаровете отпред и в габаритите отзад (май има малка разлика и в бронята отзад). Фейса е на 16-ки, там не може да боднеш 15-ки заради апаратите отпред, преди фейса са на 15-ки, може да сложиш и 16-ки. Корубата отзад на резервната гума и тя е различна заради размера на резервната гума. Вътре таблото с уредите, които показват различни стойности е коренно различно от преди фейса. В моторите не би трябвало да има разлика, при фейса е както си го написал има темпомат, VSA и навигация, която не става за нищо. Още не съм я сменил, но като и дойде времето мога да ти я подара . Масата и щората ако ги няма всяко едно варира между 100-150 лева. Ако слагаш газова има вероятност бутилката да надига леко масата, при мен така беше и я продадох, сложих си пдч за да нямам луфтове и да не ми тропа, ако нещо по конкретно те вълнува, питай.
  13. 2 точки
    Това е най-лошото. Заради такива боклуци човек става мнителен. Ще му потрябва наистина на някой човек някога помощ и ще го подминем...
  14. 2 точки
    За отваряне на задното стъкло на вратата на багажника. Същото се отваря и като задържиш третия бутон на дистанционното. Executive подозирам кожения салон, подгрева и шибидаха. Може би и CD Changer някъде там, вързан с навигацията. Хубав executive, ама нещо не виждам масичка и щора.
  15. 1 точка
    Снимането се оказа трудна мисия, изпарителя е монтиран близо до казанчетата за спирачна течност, но на по-ниско ниво и снимките, които успях да направя няма смисъл да ги качвам. Компютъра е скрит до кутията с бушоните, където също няма добра видимост. За момента ще кача само една снимка на целия кош и ще опитам да направя снимки на другите компоненти допълнително, ако успея. Доколкото виждам, изпарителя е същия като на снимката. Със сигурност не е обикновенния, които беше до 100кВ, защото той видимо по-тънък. Гаранцията е 2 години или 80 000 км за всички компоненти. Преди да достигна до този сервиз говорих и с официалния сервиз на Романо в София и от там ме предупредиха, че информацията в сайта им относно гаранцията не е актуална - там пише, че Романо Антонио са с 5 години или 150 000 км, но казаха, че вече 2 години или 80-100 000 км (не помня точната стойност). Относно пътищата ми обясни, че пластиката ф6 отговаря на медна тръба ф8 и че няма смисъл да слага ф8 пластика за този мотор. Покарах около 15 км тази вечер из града, динамиката на автомобила е без никаква забележима промяна за скорост до 60км/ч. @dindin, обясни ми, че може евентуално в топлите дни да се усеща странно
  16. 1 точка
    Добре е преди да купиш, да се да се убедиш, че е акумулатора, макар, че е най-вероятно. Там от където го купуваш се уговори да пробваш с новия и ако запали, го купуваш, ако е същото, няма смисъл...
  17. 1 точка
    Дръпнете я и ако запали е акумулатора.
  18. 1 точка
    Да благодаря това написа колегата. Това написах аз,,може би не доизяснено. Не знам как разчете това което съм написал,специално разяснение за админа. Не знаят че фейс е промени по екстериор и интериор на модел кола ,а EXECUTIVE е ниво на оборудване. Или да обобщим аз търся 2 ген фейс ниво на оборудване EXECUTIVE.
  19. 1 точка
    Честита да ти е колата и много без аварийни километри. Завиждам ти на търпението при избора на модела и колата.
  20. 1 точка
    - Прекъснала/прекъсваща клетка на акумулатора - Общо слаб акумулатор Един да държи мултимер на акумулатора, докато въртиш и да каже до колко пада напрежението. Пробвай с друг акумулатор от приятел...
  21. 1 точка
    Една кола може да не запали по пет начина: - Не се включва стартера въобще, никакъв звук. - Чува се единично щракане, но не върти. - Чува се картечно щракане, но не върти. - Включва се но върти бавно, неуверено. - Върти нормално, но не пали. Избери един от тях.
  22. 1 точка
    Мехду другото тази обява, която си пуснал така като я гледам май е в кв. Горубляне. Там преди време гледах няколко екземпляра, всички отдолу бяха пребоядисани (калпаво) с цел криене на ръжди, внимавай и гледай добре.
  23. 1 точка
  24. 1 точка
    Моля, въведете вашата парола! - "рози" - недостатъчен брой на символи в паролата - "розови рози" - паролата трябва да съдържа поне една цифра - "1 розова роза" - паролата не трябва да съдържа празни полета - "1розовароза" - паролата трябва да съдържа поне 10 различни символа - "1шибанарозовароза" - паролата трябва да съдържа поне една главна буква - "1ШИБАНАРОЗОВАРОЗА" - паролата трябва да съдържа поне една малка буква - "ШибанаРозоваРоза" - паролата трябва да съдържа поне една цифра - "1розоваРозаДаТияНавравГъза" - тази парола вече е заета
  25. 1 точка
    Здравейте на всички отново. След не много дълго мислене пак си купих Хонда акорд 2.0I VTEC 156 коня tourer. Сега колата е с повече екстри и блаблабла........! Колата е на 80 Хил. Километра и питам вас какво двигателно масло да и сложа понеже малко зациклих.В темата за масла пише 0w-20 или 5w-20. Гледам някой слагат и 0w-30 или 5w-30. Питам тука понеже на Предната и слагах 5w-30 но тя беше на 230000 км.преди да се разделя с нея. Маслото ще е Ravenöl така съм решиш.(Аз се спрях на 5w-20 но не няма дали ще направя правилен избор за тези километри който са ми на Тахото.) Ако коментара е за друга тема да го преместят модераторите.
  26. 1 точка
    - Скъпи, ако съм гола с шише ракия,какво би искал да направя за теб? -Шопска салата...!
  27. 1 точка
    Да тук съм сгрешил, но няма как да го коригирам горе, благодаря за корекцията!
  28. 1 точка
    Колега за да бъде изчерпателна информацията би ли споменал сервиза в който монтира уредбата. Благодаря предварително.
  29. 1 точка
    Дизел за града не искам.
  30. 1 точка
    За Ледженда ще пишем другаде, но принципно така си работи - не се впрягай.
  31. 1 точка
    Последната една година имам изминати 21000 километра. Ремонти: сменени съединител, тампони на мотора, тампони на предни носачи, масло и филтри на двигателя два пъти , вътрешни и външни кормилни накрайници, масло на кутията, един реглаж на клапани , пистов ремък, смяна на спирачна течност и смяна на течност на съединителя,повдигателен механизъм за стъклото и нов акумулатор. Всичко беше останало от миналия собственик. Общо около 1900 лева. 320к на километраж. Ще видим следващата година как ще е.
  32. 1 точка
    Като чели за мен нещата стоят малко по-просто, без да задълбавам в детайли. Трябва да се гледа и избира, но и голяма доза късмет трябва. Падне ли ти се куцо пиле с грим, без значение породата, ще се плаче. За това чакай твоя автомобил. Не се ограничавай в избора бензин или дизел и не бързай. И двата искат поддръжка и грижа, а тя не е без пари. Също зависи колко ще притежаваш автомобила. Имам познати ги карат по 1-2г и не си дават зор, често сменят. Аз влагам често пари за поддръжка и дори превантивно, но ги карам над 5г. и пътувам спокойно. Гаранция - Франция
  33. 1 точка
    Подобно на колега и при мен годината е слаба, но пак в промеждутъците успяхме да попътуваме. От днес на зад 365 дена имам изминати 19151км, но път ценово нещата не са били без пари Целия интервал от време като включвам всички разходи до стотинка без горивото са 3013лв. Включват ,скъсана лява полуоска, горен ляв носач, свещи 4бр, 2 пъти масло, обтяжна ролка, запалителни бобина 4бр, Honda DOT 4 Brake Fluid, реглаж на клапани, както всички "задължителни", данъци, застраховки, винетки, труд и тн.. Тези разходи сумарно слагат едни 16ст/км. Като сложа и горивото пак не е зле 28ст/км.
  34. 1 точка
    Хвърлих го, че го отворих , а не знаех какво е тва чудо.Не искам да рискувам да ми прецака лака на колата.Карам си със SONAX или RAVENOL да ми е мирна главата. Сега като одобрих перата си поръчах и резервни та сигурно пак ще пратят, но ще подаря хапчето на някой.
  35. 1 точка
  36. 1 точка
    Аз мисля, че е нормално след като няма ДПФ, всичко натрупано по системата да се "издухва" при начално палене. Макар, че тук леко ми прилича на изгоряло масло (лек синкав оттенък). Каквото и да е, не е зле да измериш компресията. Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
  37. 1 точка
    Разликата между двете е,че EXECUTIVE е ниво на оборудване,докато Facelift е промени по екстериор и интериор на модел кола общо казано.
  38. 1 точка
    NTY, не съм сигурен май е китайско производство. Поставиха ми я в сервиза на "Хонда" – Ст. Загора, сруваше около 130 лв. Вече четвърта година я търкалям без ядове.
  39. 1 точка
    Аз повдигнах вече моята с 20мм твърда гума и малко повечко сякаш се понадигна нямам снимки да покажа.мисля 4е сега от земята до калника беше 80см.с 225/65/17гуми.а сега ще слагам 235/65/17
  40. 1 точка
    Що не пробваш да питаш колегата от тази обява?
  41. 1 точка
    Рекса на приятел е временно при мен, та ги менкам и не се стърпях да ги фотна. 1. Давид и Голиат 2. STAR WARS 3. 3-те звяра Разликите са като от небето (където се возиш безметежно носейки се в облаците), до земята (на педя от която сядаш за да я почувстваш).
  42. 1 точка
    “Когато детето ви си спечели първите пари за сладолед и си го купи само, направете следното: 1. Преди да има време да оближе сладоледа си, вземете го от него и отхапете 20%; 2. Докато детето ви гледа учудено, отхапете още 30%; След това му дайте останалата част от сладоледа и му обяснете, че това прави държавата с всички пари, които някой спечели. Ако всеки родител направи това, надявам се в страната да порасне поколение от хора, които ще разберат, че държавата няма свои пари - има само пари от данъкоплатци. И че данъкоплатците не само могат, но и трябва да наблюдават как правителствените служители харчат парите им." Маргарет Тачър
  43. 1 точка
    Аре запри се бе човек , вярно прекаляваш честно ти казвам . Какви ли не изблици твой има в тая тема и най вече в другата за ремонта . Ремонта е ясно ЧЕ НЕ Е 3400 лева , са се хвана за един антифриз голям праз . Колко работника си имал и си им подсигурявал работа и всички разноски , като заплати и тн , колко пера като наем , ток , консумативи , режийни , ит тн , си плащал еднолично ! ЗА ТРУД Е ПЛАТИЛ НЕ ПОВЕЧЕ ОТ 500лв има едни неясни комплект гарнитури ,които нито автора нито никой посочи какво са и за къде са. Говориш ми за отстъпки да и като ми търси амортесйори на вайбър ме пита това с отстъпката ли? Не цената на която ще ги дам е! Отстъпката е за сервиза не е за клиента , само сервиза си решава дали да даде 10-15 или повече на клиента . Тя е за да може при рекламация сервиза да си покрие разходите щото Ти няма да ми ги покриеш ! а са за моя сметка! Нито е казал отварян ли е мотора нито нищо . Спри се прави на всяка манджа мерудия ! и бъди благодарен че модовете са лабави преди 5 години щеше да пишеш само в офтопик вицове. Изказваш се неподготвен на всякъде , взе се на сериозно а това е грешен подход , не си виждал отворен мотор но акъл даваш . И друго почни да пишеш докато можеш, в единствено число не - покажи ни , да видим и тн . Кажи ми сега ако съм сложил не Оем а Хепу син или зелен какво ще ми стане на колата не че нещо ма не е оем кажи ми на мен и то тук какво ще и стане на колата ако не е оем ? Чакам отговор!
  44. 1 точка
    А поддръжката дали не е повече?
  45. 1 точка
    За да опознаеш един човек не ти е нужно време, а ситуация... Тери Пратчет
  46. 1 точка
    Леджънд-а си е един от най-екзотичните избори в този клас. Ако не ме лъже паметта, доскоро тук във форума се продаваше такъв с фактури за над 3 бона за ремонти и поддръжка, а и едва ли човека е оправил абсолютно всичко и тогава я е пуснал за продан. Колкото и гледан автомобил да си намериш, ако го вземеш на 200к и му врътнеш едни 120 000км за 5 години ще е болка за обслужване. Смятам го така, защото на колегата му е важно да е тихо на магистрала. Ако се качва 3 пъти в годината на магистрала, едва ли тишината в купето ще му е фактор. Реално погледнато по един Акорд си отиват 800-1000лв на година при по-сериозен пробег, представям си по Леджънд. Съвсем отделен въпрос е човека дали има при кого да я води тази кола. Забелязал съм, че много неща се опитва да си оправя сам, за което евала, но това може и да е подбудено от факта, че няма читави майстори за марката около него. Ако случи на по-трошлив Леджънд и типичен "специалист", който работи на принципа проба-грешка много бързо може стане грозна ситуацията. Ако говорим и за части, освен ОЕМ на безумни цени, масово имаш 2-3 афтърмаркет опции и 2 автоморги в България, които може да имат някакви части за теб (които също продават на космически цени). Като заключение, аз лично не бих препоръчал с лека ръка на някой да си вземе 10+ годишен Леджънд в българската действителност. Аз този модел го чувствам като подходящ за някой заклет фен не само на марката, но и на самия модел и някой, на който няма да му трепне окото когато нещо се счупи да си остави колата някъде и да му го сменят с ново ОЕМ. Това пак казвам ми е личното усещане за този модел.
  47. 1 точка
    И имат една екстра, която при Акорда много липсва през лятото - обдухване на седалките. Друг е въпросът дали върши някаква работа това обдухване, но поне звучи като яка глезотийка.
  48. 1 точка
    Според мен никоя от тези три коли не е типичен представител на групата "motorway cruiser". Сравнени обаче с Акорди като нашите ще са доста добре, въпреки че маздата я плюят яко точно на тема nvh. Аз си свалих данни за нива на шум от ей този сайт и си ги осредних в ексел за конкретни модели, които ме интересуват, за да добия някаква груба представа. https://www.auto-decibel-db.com/index_kmh.html Аз от тези три автомобила съм имал най-голям досег с Акорд 8, след това с Мазда 6, а с пежото нулев. Маздата бях изумен с колко съсипан интериор беше, а се караше от чисто нова от един човек само (един от директорите на фирмата). Когато се качих в нея беше на 4 години и 75 000км. За справка Акорда, който най-често съм карал и съм се возил е на 5 години и 100к км и дори и към днешна дата е осезаемо по-запазен от маздата през 2018та. Аз ако сега трябваше да избирам от тези три автомобила конкретно - - > Акорд 8. Ако някой от трите двигателя те устройва като комбинация динамика/разход/поддръжка действай. Маздата според мен ще е по-тегава за поддръжка, а аз пежо повече не мисля да повторя. Мен лично това, което ме отказва от Акорд 8, е че тези години и за тези пари може да си вземеш 2.0 турбо 8АТ, което прави 100 за под 6 сек и ако се кара леко да връща 5,5/100. 2.4 в купето на 8ма ген как и да го караш не го виждам да падне под 6,8, а колкото и газ му даваш е над 8 сек до 100. Плюс това е и доста предразположен към харч на масло, така че не виждам основание за покупка. Който го устройва 2ката бензин като вървеж, там поне разхода е една идея по-адекватен като за кола 2015та година, а и гледам и от полуоски не се оплакват толкова хората, за разлика от 2.4.
  49. 1 точка
    Това е най-неправилният въпрос, а цената е един от последните, а не първият. Кола се купува с пари, но се избира и оглежда по съвсем други критерии - би трябвало да го знаеш.
  50. 1 точка
    Една накладка има работна повърхност. Тази повърхност се износва и подготвя" за работа със самата такава. Едно две агресивни спирания и опичане на накладката в повечето случай правят чудеса. В добрия смисъл на думата.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...