Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 23.04.2020 in all areas
-
3 точкиНаправих ключа и благодарение на него развих болта! Резултата и разбира се за протокола: - вече си имам ключ; - спупих 2 бр удължения 1/2"; - демпферната шайба е свалена и сменена с нова, като новата не бие; - лепило на болта нямаше, но като го завивах го смазах както е препоръчително от Хонда; - без 2м тръба на 2" нямаше никакъв начин да се развие; - смяната е при 179 000км на колата.
-
3 точкиИ да сложиш щанги, ако имаш сплескани тампони на шенкела, файда никаква. Ще ги чакаш да се ударят метал в метал ли? Моя съвет е да си смениш всички тампони от проблемната страна. И на мен ми философстваха "майстори", че пружината мека, че имало удар, а накрая какво стана? Сам си видях проблема, докато колата беше вдигната в един сервиз. Ясно се виждаше, че има смачкан тампон на шенкела. Смених два тампона и колелото се изправи на 90%. Явно имам още тампони за смяна, а може би и щанга, но за сега си трая.
-
1 точка
-
1 точкаТака е,но ти тика и така ще направиш такава,защото с тази няма да издържиш дълго. Какво имам на предвид. Мой познат със Субару Легаси имаше такъв проблем с едната полуоска и я смени с не оригинал - върна я.После взе две карета за нея пак не оригинал и пак тресене.На края поръча две нови карета от представителството на Субару и всичко заспа.Беше драма един месец за него.От Субару му казаха,че друго освен тяхното не става.Имало едни хлабини на които никой афтърмаркет не отговаря. Субаруто го купи чисто ново от дилърите в Турция,и въпреки,че плати мито пак му излезна по евтино от колкото ако го беше взел от тук. Та нищо чудно и с Хонда да го има този филм.
-
1 точкаЗдравей. Можеш да погледнеш тази тема. Не знам ти каква кола караш (не си попълнил в профила си), но предполагам, че там ще намериш полезна информация.
-
1 точкаНяма смисъл да разсъждаваме за конкретната скорост. Експертите ще се изкажат по този случай за скоростта, състоянието на водача, вина и т.н. Аз в това съм сигурен. Но не съм сигурен, защото вярвам на родните институции, а защото убития е известен журналист. Най-тъжното е че на месец стават по 1-2 подобни инцидента из страната, които се покриват и ние не разбираме за тях. Сега трупа е на журналист и колегите му няма да оставят нищо покрай случая неразнищено. Тук ще видим справедливост, но само за този изолиран случай, с останалите убийци ще се разминаваме по булевардите и ще си ги снимаме как минават на червено.
-
1 точкаПанела не. Само махаш триъгълнина вътре зад огледалото. На щипки е. После 3 гайки развиваш и огледалото пада. Увий го в хавлия да кажем и да виси на вратата. Не можеш да го разкачиш от кабела, защото е под панела на вратата. Или най-добре да сте двама - единия да държи огледалото.
-
1 точкаДа, няма как да знаем защото сайтът не публикува авторите на статиите. Интересно. Аз лично, а надявам се и повечето от нас, не бих се доверил на „факти“ от такъв сайт, дори и грижливо подбрани. Може да е не повече от начална точка за проучване. И за да съм малко повече по темата, ето линк към статия на American Cancer Society за радиацията от микро и радиовълни, включително тестването и влиянието на микровълнови фурни, телефоните, телефонните клетки и скенерите по летищата. Microwaves, Radio Waves, and Other Types of Radiofrequency Radiation. Да, може да кажете, че има конфликт на интереси и пр. но аз така го слагам за баланс малко
-
1 точкаНе съм сигурен дали фейслифта не започна 2006, а може да има единични бройки от края на 2005... Мисля, че сигурен външен белег е лайсната отпред- преди фейслифта е на капака, след това е по-надолу, на маската.
-
1 точка3.1. Стрът бар от англичанка VTI. 3.2. Шумоизолираща кора под предния капак от японка VTI, каквато не-vti версиите нямат. 3.3. Панелен спортен филтър K&N. 3.4. Инвестирах в малко по-високи гуми 195/55/15 Uniroyal RainSport3 за да вози възможно най-добре пък и да не стои толкова празен калника. "Инвестирах", защото от масовото 195/50 до екзотичното 195/55 има немалка разлика в цената. 3.5. Джанти. Бях намерил много кефещи 14-ки, след което ми изпаднаха класическите 15-ки вентилатори. Много се чудех дали да ги слагам, но след като ги видях как стоят на колата - всякакви съмнения изчезнаха. 4. Други. 4.1. Видеорегистратор. Сложих един китайски видеорегистратор, който вързах с ток от таблото, че ме дразнеше пищенето на зарядното му в запалката. 4.2. Защита. Още като я взех й сложих афтърмаркет аларма с шок датчик, вързана с централното заключване. Малко по-късно я направих и да си заключва вратите няколко секунди след запалване и да се отключва при гасене, защото алармата имаше такава функция. През повечето време колата се кара от жена ми и не исках някой да може да й отвори врата и да й дръпне чантата или не знам какво. 4.3. Дневни светлини. Монтирах модул за дневни светлини, който включва дългите на 30% и ги спира при гасене. Пък и понеже сложих хубави крушки, които струваха почти колкото самия модул барабар с монтажа, исках да пестя ресурса на жичките на късите светлини, които да се използват само, когато трябва. 4.4 Клаксон. Оригиналният еднотонов клаксон на сивика излъчва тъга и немощ. Сложих му двутонов клаксон (марка Klaxon ) от Мазда 3 и колата свирна доста по-добре. Снимки разни. Годините снанаха много и хронологията може да е разбъркана, но от един момент нататък, спрях с промените, защото не виждам какво повече може да се направи, без да се отклоня от заводската визия.
-
1 точка
-
1 точкаВанка, отдавна не съм го наблюдавал този проблем с дублирането в "Непрочетено съдържание" ако за него става въпрос? Освен ако самите автори не са отворили по 2-3 теми. Дай знак ако мернеш пак такова. Поздрави!
-
1 точкаЕмблемата на Леджендите е "стъклена". Какво ли има зад нея? Лостчета зад волана с + и - също има. Работата на SH-AWD (разпределящия вектор на тягата) дори на сух асфалт се усеща и е помощник да не и бяга предницата от завоя (при тая тежка кола).
-
0 точкиЕдно време сичкото животни живеле по 30 години- толко им ги бил разделил дедо Господ- поравно. Ама човеко му виснал на вратата и рекъл: "Ей дедо господи, мене са ми малко- дай още 50, я съм човек да му се не види, не мое се мера с конощипа и лесицата!" Господ се почешал зади врато и рекъл: "Я повече немам откъде да земем, ама ако некое животно се откаже- моа ги префръла на тебе!" Човеко тръгнал да се моли на тоа- оня дзвер- никой неще. Стигнал до магарето, и оно рекло: "Добре, мене 30 са ми много- че ти дам 15 годин от мойте- я само бачкам и влачим и ме товарат като магаре! Отишъл при кучето- и оно му дало 15 годин, що рекло че само стои връзано, варди и джафка, и 15 му стигат. А маймуната самичка дошла при него и рекла: "Я не мое висим на клона 30 годин, те ти 15 и от мойте". Човеко сбрал ваучерите и отишъл при Господ. Он па се почешал, наплюнчил молива и сметнал: "Значи, три по 15- 45, и твоите 30, общо 75, айде по живо-по здраво." И сеги е така. Човеко живее 30 като ората, после кара 15 магарешки- до 45- бачка, влачи и го товарат. После до 60 кара кучешките- се му несгодно, ръмжи, стои връзан и си варди къщата. Накрай кара маймунските- внучетата му като минички маймунчета си играат и се тръкалят, а он виси отстрани като дрът маймуняк и ги гледа. И те така.
-
0 точкиАз съм за обесване пред публика... Като в шериата! Зъб за зъб, око за око! Но, първо трябва да се почне от горе надолу по веригата. 🤬🤔🙄 Някой против...??? Преди много години, един такъв уби на завой майка и пеленаче в количка( жената и дете на мой познат) ... Размаза ги буквално в стената на завой... Същият, по стечение на обстоятелствата ми беше съсед по стая в болницата, два месеца по-рано... И изруда се хвалеше как давал газ всеки ден пиян по улиците, и от полицията не се страхувал... Още тогава си помислих, че такива, като него са за доживотна каторга! Бях само на 16 години... 🙈🤐 Лежа в затвора и излезе за да умре от алкохол и дрога... А, можеше да убие и още други... 🙄
-
0 точкиПреди 5 години имаше един друг келеш, дето на "цар Борис" влезе в насрещното и претрепа една възрастна жена от Благоевград. Бил внук на първия български космонавт.Имаше навършени 18 години и с книжка от 2 месеца. Доколкото знам с навършени 18 години може да те съдят пълноправно. Тръбиха по медиите за седмица и после се потули случая. Никой никога не каза какво е станало с въпросния вече пълнолетен убиец. Аз ще кажа няколко новини от кухнята: въпросната жена дето почина тогава не беше просто бедна пенсионерка, а майката на определен голям "бизнесмен" от Благоевград. Естествено тя си беше част от всичките бизнеси дълги години и предполагам,че е била с голямо участие в основаването на въпросните "бизнеси". В блока където живееха се тръбеше след смъртта и следната мълва: "Изкара парите на сина си приживе и със смъртта си пак му даде". Както се сещате въпросът е бил "уреден вътрешно" между страните... в кеш до колкото твъртяха накои. Мисълта ми е ,че страните тогава не бяха случайни ,така да се каже. И сега е така и виждам същата ситуация със смъртта на Цветков. Малко повече ще поговорят понеже има записи и понеже Цветков е малко по-известен. Изходът, очаквам, да е пълна забрава и никакво наказание, заради вътрешно уреждане и корупция. Двете момчета да ме извиняват , но съвсем спокойно могат да си престоят в затвора за известно време, макар и на такава ранна възраст. Особено втория наркоман. По-важното е ,че това е показател на болното ни общество. Показва дълбоки проблеми с всички ни. От наркомана , през майка му ,дето му дала джипа и дето се предполага,че го е възпитала,до всички нас дето гледаме отстрани всички неуредици и откровени гаври, и нищо не правим. Заради тия неща някои хора не издържат и си тръгват от тая държава и е тъжно. Това е , калпав народ сме си и си заслужаваме съдбата.
-
0 точки
-
0 точкиНе знам как/къде е този шлиц, но какви са тези луфтове, защо са възможни? Идеята на едно шлицово съединение е да няма луфт/превъртане, особено в кормилна система. Опитай две неща: 1.Спри плътно до висок тротоар с едната гума, за да не мърда и напъвай леко в двете посоки, да видиш някъде мърда ли/луфт. Направи го и с другата гума. 2.Виж как/с какво е стегнато това шлицово съединение, разхлаби, намести правилно и стегни хубаво...
-
0 точкиСъжалявам за офф-а, но не се сдържах просто. В този сайт се пише и за жив дракон от паралелен свят. Чудя се как ще се отрази 5G-то на него. Врабчета все от някъде ще намерим, но дракона е друга бира. https://thebulgariantimes.com/заснет-е-истински-дракон-видео/
-
0 точки
-
0 точкиВижда се, че не е фейслифт, казах за лайсната на капака... И наистина, може всички снимки да са в един пост, виждат ги всички..
-
0 точкиНяма как да е 01.2005 и да е фейслифт. Фейслифта е от моделна година 2006, като някои бройки може да са произведени края на 2005-та (@Zlatozator), както каза @JapCar
-
0 точки@ogi28b, съгласен съм с мнението ти като цяло. Гледайки кръстовището в Гугъл Мапс, може да се измери дистанцията от стълба, който се вижда вдясно до ръба на видеото, до стоп-линията – около 21.5 м. Дължината на Субаруто + ~1м до линията (вижда се на видеото, че оставя разстояние до нея) скъсяват дистанцията от стълба до задницата на около 15м. Доколкото мога да измеря, Аудито изминава разстоянието за около 0.6–0.65 секунди, което са 83–90 км/ч. Не са заявените по новините „поне 140“ със сигурност. То и да го смятаме, смисъл никакъв, но е факт, че „експертното“ мнение „на око“ не е много експертно (поне такова изявление чух по новините). Нека видим официално какво ще обявят.
-
0 точкиПочивката е вид "бягство от реалността". Липсващите ги "пиши бегали" - докато се върнат - ако има за какво.
-
0 точкиПоследно време ми се струва ,че доста прибързано се заключват теми-ограничават се и малкото дискусии освежаващи форума ,не е на добре това ,ама може и само да ми се струва така -от доста време не виждам тук знакови форумни участници ,може и да са на почивка хората .
-
0 точкиКо беши, в спора се ражда истината. Букакето в оня сайт. Тука пръскаме само мозък 😂
-
0 точки
-
0 точкиТук напоследък си говорехме за минаване на червено... За съжаление беше въпрос на време да се случи много тежък инцидент в такава ситуация. Вярно, че нашите коментари са предимно за коли, минаващи до 1-2 секунди след светване на червено, а в случая с Милен Цветков става въпрос за нещо съвсем различно. Друго е учудващо - появява се един клип, който е очевадно на забавен кадър, но сигурно половината общество не е разбрало за това и сега се появи някакъв човек, който им "отвори очите", като го пусна на нормална скорост и разкри великата УЖ манипулация, че клипът нарочно така е пуснат, за да изглежда, че го удря по-бавно. Ама те тия хора не виждат ли колко бавно върви броячът на DVR-a? Как може да има такива хора, които грам мисъл не влагат... И какво видяхме на нормалната скорост - автомобил, който се движи като всеки друг автомобил с видима скорост 60-70 км/ч. А на самия клип има толкова много ориентири, по които може да се изчисли скоростта, дори и в това му лошо състояние - клип, качен в ю-туб/фейсбук, сниман с вертикално разположен телефон, който снима хоризонтален монитор, с ясно видим OSD-часовник, а на самия запис - ясно се виждат коли, маркировка, предпазната ограда, колчетата ѝ... Всеки с някакви средни познания може веднага да изчисли скоростта на Аудито по тези ориентири, а ако го прави експерт - за него няма да е дори като 2+2=4, ами още по-лесно, сигурно като 1+1. По модела на камерата и обектива веднага може да се изчисли ширината на кадъра на съответното разстояние и така пак да се изчисли скоростта. Дори човек без никакви познания може да преброи, че в кадър се виждат 15 колчета от оградата, като за 1 секунда от появяването си в кадър (секунда 47 от брояча на ДВР-а) до малко след удара (секунда 48 на ДВР-а), Аудито изминава 10-11 от тях. Айде, 12 да са, това са ПРЕКО СИЛИ 20 метра. 20 метра в секунда са 72 км/ч. А разни свидетели - 90, 100, 140 км/ч... Обикновено в стресова ситуация свидетелите са склонни силно да преувеличават, но някои прекалиха. Като излезе експертизата, аз залагам на 70 км/ч, +/- малко грешка, значи между 65 и 75 км/ч, защото нямам специализиран софтуер и няма да ходя да меря с рулетката там на място. Ето на този линк прекрасно се вижда колко е разстоянието от въздуховодите за метрото до светофара. Тези въздуховоди - едва, едва се вижда долната им част на записа. Те са между колчета 14 и 16 на оградата. ЛИНК
-
0 точкиЗа рутерите и микровълновите: http://ask.imeshforce.com/en/articles/2508878-is-5ghz-wifi-safe-and-healthy-is-it-better-to-stay-on-2-4ghz-only
-
0 точки
-
0 точкиЕдин филм за хората които опознават парите (полезно), цената им (вредно) и ценностите (достойно), от Човекът който режисира себе си.
-
0 точкиПешо, можеш ли да ми обясниш какво значи дилема? Дилема е .... Представи си, че лежиш гол в голямо легло. От едната ти страна лежи супер секси, гола мацка а от другата ти стана е легнал хомосексуалист. Е, ти на кой би обърнал гръб?
-
0 точкиАз... Да попитам сега. След като трябва да поддържаме дистанция. За Велик Ден, да се чукаме ли с яйца или да се замерваме с тях?
-
0 точкиПитат един от Факултето защо недоволстват и той отговори: –Карат ни да живеем като българите,това живот ли е?
-
0 точкиПостроилите болницата в Ухан за 10 дни, са се свързали с МС и са предложили, да завършат магистралите ни, утре между 17 и 19 часа.. 🙄🤣
-
0 точкиАз пък покрай тая карантина си мисля за Осама Бин Ладен. След като прекара 5 години с трите си жени в една къща, дали аджеба сам не се е обадил на ЦРУ да изпратят специалните части?
-
0 точки
-
0 точкиДа се грижиш за колата си почти десетилетие и накрая да качиш в нея малката си дъщеря това осмисля живота
-
0 точкиМоже някой вече да го е гледал, а други да не са, за това ви напомням чрез трейлъра, макар че по него да се съди за филма е все едно книгата да се преценява по кориците. Ще добавя само че е по "действителен случай": https://automedia.investor.bg/a/2-novini/40162-koy-e-ken-mayls-istinskata-zvezda-ot-ford-sreshtu-ferari?i=10#article-gallery Като ви гръмнат ушите и ви протекат очите, ще си спомните защо обичате колите. Най-рано финишира този, който спира най-късно и не "изцежда" всичко постоянно, а намира момента.
-
0 точкиМног си краен, Executive + има няколко екстри повече от Legend! Например LKAS, Paddle shifters, и т.н.! 2008г Няма SH AWD! Това на асвалт е абсолютно ненужно! Лукса е абсолютно същия, даже кожата на Акорда е няколко идеи по мека, а седалките са уникални! Явно не си се качвал в Executive +!
-
0 точкиВзех си втора количка 👶 🍼и на пук на всички познати хеча нормално побира семейството колички, кошчета малко багаж и големи усмивки 🙌🙌
-
0 точкиНа мен Акорда ми харчи 11,5-12 бензин на градско и 7,5-8 на извънградско.Предполагам че може да харчи и по-малко, ама не мога да спра да и давам газ поне да си засека минималния раход
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00