Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.02.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Не може да се обърка, защото в таблицата пише 2.0 K20A2/3 Type R/S 0W-20...0W-40 SL,SN A1,A3,A5 ILSAC GF-4 / GF-5 Пита @fenabg за някакво Yacco 0w40. Той в момента даже гледа темата.
  2. 2 точки
    Днес ходих да си сменим талона и трябва да кажа,че е голяма истерия със газовите уредби ...половината не знаят какво да правят и какви документи трябва да подготвят за смяна талона и да се впише,че сме на бензин газ....щом не го пише в талона значи трябва да подготвите тези документи ..1-во да се извади сертификат(талон) за правилно монтирана газова уредба,старите паспорти не вървят..едно време чичо Гошо е карал със познатия газов паспорт сега се изисква документ в вид на талон,там си слагат подписите комисия,че всичко е наред и толкова за сумата от 50 лв ....2-ро като се иде в КАТ трябва да имате преснимани.... валидна застраховка,и пресниман въпросния сертификат(талон) и всички документи налични голям и малък талон защото ги отнемат..плащате 20 лв за смяна на талон и това е цялата процедура....3-то ако има пичове на който газовите бутилки са на възраст по големи от 10 години хич да не си губят времето защото ще ги върнат..трябва да си закупят нови да са по европейските стандарти ....толкова от мен успех :)))
  3. 2 точки
    За дизела можем да сме "сигурни" за състоянието на маслото, само ако си направил поредица от капки, започващи от чисто масло (веднага след смяната) и продължаващи през равни интервали от време и еднакви условия. Така най-сигурно се проследява стареенето. Можеш да видиш капковите тестовете на goga (N22A1) и DTEC по-назад в темата. Имаме и няколко интересни дискусии/поста по други дизелови капки. По същество: Твоето в момента изглежда наред, разбирай все още "чисто", съдейки по снимката на просвет (на прозореца).
  4. 2 точки
    Здравейте колеги. Първа проба от печката. Малко късно, но.. ето резултатите от първата проба. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Mobil1 ESP C3 0w-30; 3) Маслен филтър – ?; 4) Общ пробег на автомобила - 224 870 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2870 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 5/95; 7) Средна скорост - около 27 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 25.09.2019 -25.02.2019; 9) Моточасове – около 100; 10) Изразходвано гориво - около 275 л. Diesel+; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 6 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – няма смес с предходни масла, маслото е налято след ремонт и измиване на капаци и картер; работещ EGR; премахнат DPF; основно грдско каране в силен трафик 1-2-3-та и често гасене и палене. Две три кратки излизания извънградско на магистрала не повече от 150 км общо. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка -обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru Трета снимка - втората снимка с малко допълнителна обработка от мен. Четвърта снимка - на прозорец. Моля за мнение, съгласно примерите за дизел в началтото на темата изглежда че съм номер 3. Имате ли наблюдения по примери от колеги колко е максималния и минималния период след този стадий? Разбирам, че е индивидуално, но..
  5. 1 точка
    Много силни думи от човек, който преди една година не знаеше какво масло да използва. Както прави AmsOil от известно време при някои масла. Хубаво е, че се интересуваш и искаш да знаеш повече за маслата, но един съвет - не слагай каруцата пред магарето. Чети, информирай се, дискутирай, споделяй мнение.. но не бързай да се мислиш за един от "Тези които разбират от масла".
  6. 1 точка
    Това се нарича кражба да ти вземат пари с лъжа за нещо което са казали че са сменили,а после се оказва че нищо не е сменено.
  7. 1 точка
    Имай предвид, че дизелаците скапват маслото доста по-бавно от бензинките! Въпреки саждите... Едно масло с TBN=6, при изправен дизел, изкарва без проблем 10 хил. км, докато същото масло, при бензин, на 6-7 хил. км ще е на "нула"!
  8. 1 точка
    Моето мнение тук се различава. Според мен това масло е доста мръсно за 2870 км пробег на N22A2 ! Което го отдавам или на много мръсен двигател, или на не добре и напълно източено старо масло, или и на двете. Имаме хондовски дизелови капки за сравнение. Там нещата изглеждат по много различен начин. Това с мръсният двигател съм го наблюдавал и при един Passat, чисто нов!. Беше му сменено маслото, за първи път, на 30 000км. (по сервизна гаранциона метода на Порше-България). После при няколко последващи смени, на по 10 - 12 хил. км., капката изглеждаше като на @Bizzito. Сега с последното масло, нещата си дойдоха на мястото, така да се каже. Ето две снимки за сравнение. Преди: Сега:
  9. 1 точка
    Никога до сега не съм срещал кръгово и да няма знаци,никога.Кой как и кога е на ред да влезе в кръговото. Тази картинка ми прилича на картинка с извън земен - "ако срещнеш извън земен какво трябва да направиш" ? Ако верният отговор е - "да го прегърнеш и в уста да го целунеш бърже", ок. Ама като никога не съм срещал.Знае ли човек на тях кое му е от пред и кое отзад. Както и да е.Казана дума,хвърлен камък!
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Не, Цецо, не може! Тази школа е обявена за некомпетентна около 200 мнения назад в темата. @Митко Йотов - гарантирам ти, че ограденият е с предимство, но съм сигурен, че ти ще разбереш къде допускаш грешка, затова ще е загуба, ако спреш да влизаш и участваш в темата. Значи, на нерегулирано кръстовище или на регулирано, където два пътя са равнозначни (и двата са с предимство или и двата са без предимство), се прилага чл. 48 - водачът е длъжен да пропусне намиращият се или приближаващ се отдясно. Това е поредната ситуация, в която това правило влиза в сила. Отне ми малко време да ми се падне като въпрос точно тази картинка. Първо ми се падна другата, със знака, но тя е ясна и няма какво да я коментираме, но ето я и втората: - линк към листовката: https://avtoizpit.com/listovki#/test-set/118282197
  12. 1 точка
    Значи, тук или има някакъв много сериозен проблем с цветовете на мониторите на един от двама ни, или просто отиваме на ново ниво в четенето и разбирането на закони. За да допълня предишното ми мнение, публикувам отново картинката, като този път автомобилът с предимство е ограден в синьо кръгче. Като допълнително обяснение - автомобилът, на който виждаме задната част, Е С ПРЕДИМСТВО: Моля да покажеш в кой от всички български закони, правилници, наредби и каквото още се сетиш, че "този който е в кръговото е винаги с предимство"! Ако това, че ограденият в синьото кръгче автомобил е с предимство в тази ситуация, подлежи на някакво съмнение - ще помоля модератор да заключи тази тема завинаги.
  13. 1 точка
    Според АСЕА 2016, няма изрично изискване А5/В5 да бъдат Full SAPS! Още една причина да си отваряме очите какво купуваме!
  14. 1 точка
    Здравейте!Иво ме уведоми за за вашата среща, но уви бях в Русе при Бранко(Маркони).Надявам се при следваща среща да приемете и едно Cr-v за цвят.
  15. 1 точка
    Зависи от трафика. Ако има коли по другите лъчове - червеният ще е по-бърз, ако няма - жълтият ще го изпревари.
  16. 1 точка
    Такаааа, да кажа каква е развръзката за момента. Преди около 3 седмици акумулатора се предаде и си купих нов. От тогава тази лампичка със зъбното колело и удивителната не е светкала. Сигурен бях, че е от слабия акумулатор.
  17. 1 точка
    Off Topic : Бе писах ви аз, колеги, че темата за маслата е така омешана от специалистите, че нормален хондаджия ще изгуби съвсем ориентацията... Ама☺️🙈 Колегата горе, е типичният случай 😊✌️
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    Благодаря за корекцията, защото няколко пъти четох и се чудех къде и какво не е наред.. Сега вече, бих искал да си задам въпроса пак, защото си дал отговор едновременно за два пътя: "тези с жълтите знаци преминават първи". Въпросът беше кой е първи, най-първи от всички. Двама едновременно е недопустимо, така няма предимство. Тези с жълтите знаци също се ръководят от правила за предимство. Между тях - кой е първи? Както каза, предимството не възниква, а е факт и съм съгласен с това. Какъв е фактът тук? ---------------- А как синият ще знае какъв знак има червеният? Нали затова е табелата - тя показва кой от пътищата е с предимство. Не посоката, в която да се движиш, за да имаш предимство, а кой от ВЛИЗАЩИТЕ в кръстовището пътища е с предимство. За синия - с предимство е пътят, идващ отляво. За червения - пътят идващ отдясно.
  20. 1 точка
    Не знам дали си се фокусирал само на втората част от изречението ми, което беше просто за пример, но може би трябваше да дам примера със синия, а не с червения. Още веднъж само ако може да повторим, придружено и с картинка: Смяташ, че предимство има само ако синият продължи точно в посоката, за която табелата му показва, че пътят, влизащ в кръстовището от там е с предимство, т.е. че при наличието на тези знаци, ако синият автомобил продължи направо през кръстовището, то той няма предимство за преминаване през кръстовището? Ако не - моля да уточниш. Колкото до въпроса ми и липсата на стрелки - моля да ми покажеш кръстовище или пътна ситуация, при които има нарисувани такива виртуални стрелки, които предварително показват на водачите накъде точно ще отиде другият. Аз съм показал истинска, реална ситуация от живота - два автомобила стигат до кръстовище и трябва да разберат кой е с предимство. Няма кой да им рисува стрелки. Мога да посоча точното кръстовище с линк, ако случайно си го пропуснал в другата тема, като уточнявам още отсега, че всички знаци и табели са налични. Казвам го, за да не изглежда, че искам да заблудя някой, като му показвам линк, на който липсват знаците. Аз лично за първи път чувам да имаш предимство според това в коя посока напускаш кръстовището. Досега мен са ме учили, че предимството зависи само от това от коя посока идваш към кръстовището. (Като вземем предвид и знаците, разбира се.) С други думи - "предимството да преминеш през кръстовището" е за нещо, което ЩЕ се случи, защото ти ЩЕ преминеш през кръстовището, тепърва ти предстои. Не е за нещо, което е минало, т.е. вече си минал през кръстовището и понеже си минал в определена посока - затова да си имал предимство. Разбираш ли? Един вид няма как да знаеш какво трябва да се случи, което да зависи от нещо, което ще се случи по-късно във времето. Получава се нещо като "Ако сутринта вали - парадът ще се проведе следобяд. Ако следобяд вали - парадът ще се проведе сутринта". Няма как. Не мисля, че тази ситуация е кой знае колко специална и деликатна, че да я има или да я няма в листовките на дадена категория. Това е съвсем обикновена ситуация, чиято цел в листовките е да покаже и да научи водачите как се постъпва при наличие на път с предимство с изменение на направлението, т.е. не, че предимството е на праволинейния път, а че има дясно/лявостоящи на равнозначни пътища.
  21. 1 точка
    Значи, извинявай, ама това не е отговор. Това е категорично бягане от въпроса. Какво значи АКО. Ти като стигнеш кръстовището, откъде знаеш кой какви мисли са му в главата? Аз съм синия. Отде да знам червеният ще напуска ли и в каква посока? Негова си работа, *ред: аз съм му дясностоящ и си минавам през кръстовището, а накъде - не е негова работа да гадае, моя си е*, предимството е определено по независим от шофьорите начин със закон, за да няма сърдити. А вие искате кажете, че определянето на предимството зависи от самите шофьори, едва ли не. Чакаме ги да минат и двамата, за да видим кой накъде е и след това си "връщаме", за да прилагаме предимството според посоката? Ама предимството възниква и се прилага ПРЕДИ да навлезеш и преминеш през кръстовището и веднъж възникнало - то не е променлива. Ред2: Предимството е правото на един участник да премине преди друг през даден участък. В случая - стигат до кръстовището и никой не знае другия накъде ще ходи. Възниква ситуация за определяне на предимство. Поглеждат знаците - еднакви са им. Поглеждат табелата - единият вижда, че пътят отляво е с предимство, другият вижда, че пътят отдясно е с предимство. Забележи: не пътят надясно, а пътят отдясно, т. е. който влиза в кръстовището, а не който си отива от него. В такива случаи законът препраща към чл. 48 - водачът е длъжен д пропусне намиращият се или приближаващ отдясно по пътя с предимство. Значи този, който е отдясно - има предимство. То вече е възникнало и е определено. Дясностоящият тръгва и преминава през кръстовището. Никой не го интересува накъде, защо, как, колко.... Другият го изчаква да премине, защото така е казал законът. Едва след като този е завършил с преминаването през кръстовището, идва редът на другия, който е бил по път с предимство, но отляво на другия път с предимство. Сега вече и той може да премине. Това е принципът на преминаване. Едновременното преминаване е нарушение, защото предимството трябва да се спазва.
  22. 1 точка
    Off Topic : Направо продавай колата, щом майсторът ти е казал.... 😉Минавай на VW! ☺️😁
  23. 1 точка
    Като смениш всички тампони отзад , тея няма да ти трябват и всичко си идва по местата. Ако не се слагат усилени пружини , пак ще има осезателен ефект. Или подлошчици.
  24. 1 точка
    Да се включа и аз. Пила не знам как се прави, ако изображението просто се инвертира, то това което е по-долу, е резултата 1) Автомобил – Honda Accord 1.6i бензин 1999 г.; 2) Масло – Yacco VX600 5W40; 3) Маслен филтър – Mahle или Knech (не помня); 4) Общ пробег на автомобила - 245705 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 880 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 0/100; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – Ноември 2019 - Февруари 2020; 9) Моточасове – не зная; 10) Изразходвано гориво - не зная; 11) Kтм =.......; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (15 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено 15) Други – предходни масла: същото, за горе-долу същите км и няколко месеца експлоатация (лято - есен), но чакаха старото масло (Lube GDI 5W30) да изстине преди да го източат, 100% градско, опитвам да избягвам светофарите, не я гася за кратки спирания до 10 - 15 мин. Капката съм я снимал с телефон, опитах да изкарам цветовете макс. близо до тези от листа, сравнявайки го с изображението на екрана edit: emod; добавена "пила".
  25. 1 точка
    Незнам защо се разтегнаха толкова локуми и чудеса!? Нещата са толкова елементарни... В Англия са с ляво движение, затова МПС-тата им са с десен волан. Целта е единствено за безопасност на движението по пътищата и нищо друго! В Европа сме с дясно движение и МПС-тата са с ляв волан, поради същото - безопасност на движението по пътищата! Ето го разковничето : "Безопасност на движението по пътищата". Щом нещата са подредени по тоя начин, повярвайте, това не е случайно, не е "лудо хрумване на някой", не е нечия прищявка и съвсем не е маловажо! Според мен всички лакардии дотук бяха абсолютно безсмислени... @Krasi-mir Колега, би ли споделил: 1. Може ли да в UK да се регистрира лек автомобил с ляв волан. 2. Кой може да си регистрира такъв автомобил и при какви условия? 3. Ако аз отида с моята кола ( с ляв волан) в UK, колко време мога да я карам там с българската регистрация? А при какви условия? А колко ще ми бъде застраховката, сравнена със същата английска кола (с десен волан)?
  26. 1 точка
    Хронологията до тук: Натрупаното количество сажди в маслото вече е по-осезаемо. Най-тежките замърсявания от предходната капка, тези който оформяха краевата зона на ядрото (пръстена), сега вече представляват доминиращото замърсяване на маслото (забележете цвета на краевата зона ядрото от 3577 км и цвета на капката от 8850 км - почти еднакви са). На практика ядро вече липсва, като цялото замърсяване е "разположено" в зоната на дифузия. Хубавото е, че е равномерно разпределено. Вече обаче се забелязват малки "жилки" от слепени/окрупнени сажди, но дори и те са равномерно разпределени в обема на маслото (вж. долната снимка; посочени с червените стрелки). Това говори за добрите качества на маслото . В края на капката все още се намира чисто масло. Забележете разликата с капката от 16 503 км от предходното масло (ръба на капките и зоната пред него): От снимките на просвет е видно "уплътняването" на саждите. Те потвърждават, 1) че количеството им в маслото все още не е много голямо, и 2) все още добрите диспергиращи свойства на маслото. Гледайки капките на 8850 км и тази от предходното масло на 16 503 км, изглежда, че маслото е на половината на ресурса му. Следва обаче да имаме предвид нелинейното стареене на маслото, т.е. в следващите няколко хиляди километра нещата могат да се развиват по-ускорено. Ще следя с голям интерес . Всякакви допълнителни размисли са добре дошли. Поздрави!
  27. 0 точки
    Цецо не отговаря, явно не знае нищо по въпроса (не е срамно да научиш нещо ново) Емича си трае, с тия дясностоящи, ,при Краси всичко е на ляво, Оги не го е учил в автошколата, Митака е сърдит, онзи където живее при перфекционистите явно нямат кръгово движение D-TEC май се казваше, Павката е в шах, а пък dindin като не знае можеше едно благодаря да каже, че отклоних поне темата. С най приятелски чувства към всички цитирани от мен колеги..
  28. 0 точки
    Колега Rakeem, уважавам постовете ти, но няма смисъл да "палим фитилите" за глупости. АСЕА не е случайна организация! За това имат и толкова много спецификации, конкретни, за определени нужди! По принцип С-маслата са ориентирани към дизеловите двигатели с DPF. Но може да се ползват и при бензинови, при определени условия, разбира се. И бензинките, които обичат А5, могат да се карат с С1, но умерено и с честа смяна на 4 - 5 хил. км. И никой, никого не кара да ползва "С" вместо "А"! Аз, например, в момента съм с "С2". Просто за експеримент. И двигателят работи много приятно! Разбира се не го "пържа" и ще сменя маслото преди летните жеги! До сега по-тих и бърз двигател, при 3 - 4 хил. оборота, не съм имал с други масла....
  29. 0 точки
  30. 0 точки
    Съгласен съм също, че не много добре за километрите, но честно казано очаквах да е по-зле. Основно заради градското каране на къси разстояния в трафик, а и все пак е дизелак. Сменях верига преди да налея това масло и имахме уговорка да се измият капаците и картера. На това разчитам и че не е останал несливаем остатък. Преди това врътнах за няколко месеца 3500 км с Yacco Lube DE 0w30. Но преди това колата не е гледана особено. Факторите са внос от Италия и след това две години в една жена с кастрол 5w30 и смени на 15-20 хил. Не вярвам да го е сменяла по-често. Такива са ми впечатленията. Та мръсен двигател е фактор в случая, колкото и да са мити капаците и картера.
  31. 0 точки
    Извинявам се на уважаемата аудитория. Моля Ви не вземайте много насериозно предишния ми пост с прословутото магическо кръгово в Суиндън. Самата картинка не пресъздава, как точно е регулирано кръговото. По-скоро е шега, засягаща професионалните и непрофесионалните шофьори. Един вид английски хумор. От там и целият ми пост да се приема като английски хумор, моля. п.п. Сега сериозно. Във Англия (почти) няма нерегулирани неща на пътя. Всичко е под контрол. Прецизен, стриктен и (почти) спазван.
  32. 0 точки
  33. 0 точки
    Легнах муцка да умирам,ми то едно главоболие,една умора- ужас! Само думите на мъжа ми "" Хайде да отидем до МОЛ-а да ти купя нещо ме върнаха от оня свят...
  34. 0 точки
    На урок в пети клас учителят пита: - Деца, кое е това нещо, което възбужда най-много човека? От първия чин се обажда Иванчо: - Нищо не възбужда повече човека от голата жена! - Иванчо, веднага напусни часа и утре да дойдеш с баща си! На следващия ден учителят влиза отново в пети клас и гледа, Иванчо седи на последния чин, а от баща му ни следа. - Иванчо, ти защо не си на първия чин, бе? И къде е баща ти?! - Баща ми каза, че ако Вас не ви възбужда вида на гола жена, то тогава сте пед*раст и съм длъжен да стоя по-далече от Вас, Господине.
  35. 0 точки
    Еми ще чакам да се завърти на друга посока
  36. 0 точки
    Не знам кой е шефа на омбре но предполагам че не стои там.Но хората които работят в него явно лъжат яко.Ако ме чете нека разбере какви майстори е наел.Име трудно се гради във всеки бранш но изградено реноме бързо се губи.Ако чете да си прави изводите!!!Бранко ми смени всичките видове масла и съм спокоен за колата.Е едни пари отидоха на вятъра но това е действителността в България!!!
  37. 0 точки
    Здравейте колеги!Вече мога да се похваля с газифицирано Cr-v.Първо искам да благодаря на Бранко за изключително професионалната и компетентна работа по Хондата.Препоръчвам на всички колеги които имат намерение да слагат газ да се обърнат към Бранко.Няма да съжаляват! Искам да споделя и още нещо.Бях преди време при сервиз омбре в София.Смениха ми маслото в скоростната кутия и задния диференциал.Да ама не!Оказа се че пробките са мухлясали от времето и няма следи от скорошна интервенция! Взеха ми едни пари и то доста без да са пипнали нищо.Сложили са свещи които изобщо на са за моя модел хонда! Не знам що за известен сервиз са но за мен са пълни мошеници!Кракът ми няма да стъпи повече там. Това исках да поделя.Като покарам малко на газ ще споделя и мнение за разхода въпреки че аз имам по-тежък крак.
  38. 0 точки
    Продавам Хонделата, CR-V, 2006, i-vtec, 150к.с. автомат, + АГУ и система за омасляване на клапани със сензор за ниво на маслото. Колата е в отлично състояние за годините си. Кара се всеки ден в София. Всички агрегати по колата работят безупречно. Върви еднакво добре на бензин и на газ. Последната е Romano с двоен клапан, има сервизна книжка и е вписана в талона на автомобила. Сега за джипката – поддържана е навреме само с оригинални части Honda и са правени проактивно профилактики на основни елементи. Някои от тях са: - Смяна на предни амортисьори, пълен комплект, нови. - Смяна на кормилна рейка, накрайници, маншони. - Смяна на изпускателен вал, нов оригинален за К20А. - Ревизия и смяна на сегменти на стартер. - Смяна на запалителни свещи и почистване на дроселова клапа. - Ревизия, смяна на сегменти и смяна на масло на хидравлична помпа. - Смяна на масло трансмисия и заден диференциал. - Смяна на предни и задни дискове и накладки. Всичко горе-описано е доказуемо с документи и фактури. Въпросните ремонти/профилактики са правени за последните 2г, сиреч 40к км макс. Следваща смяна на масло и филтри на двигател предстои след 7к км. Колата има нормалните за годините забележки, които са изцяло козметични. Има 2 детайла с олющен лак. Останалото са микродраскотини, които с добро полиране ще изчезнат. Има драскотини в багажното и пукнатина в долната част на задната броня, непосредствено до изхода на ауспуха, която е заведена като щета. Колата има ГО и Каско в Армеец на вноски. Следващият падеж предстои края на май, като това ще бъде последната вноска по Каското и може да се оправи щетата. Винетка до 02.2021. Колата се продава с 2 чифта гуми. Зимни (с които е в момента) UNIROYAL на 3 сезона с мн добър грайфер. Поне за този и още един сезон. Летни Michelin Latitude Tour с грайфер за още един сезон. Линк към работата на двигателя - https://youtu.be/7Kit2-hjJlc За повече инфо, звънете и не се срамете. Тел: 0898443776 Жоро При интерес мога да пратя повече снимки и видео материал на работата на двигателя.
  39. 0 точки
    Цитирам: "Отваряне на тема тук с заглавие: -Препоръчайте ми масло.. -Какво масло за моя двигател... -Да питам за едно масло.. ...и други подобни е ГРУБО НЕУВАЖЕНИЕ към труда на екипа, събрал и подредил тези материали. Това са препоръки за двигатели в прилично състояние и стоков вид! За спортно каране.дърпане,теглене,драг,рейсинг,minime,турбо и т.н. препоръчаните масла са съвсем други! За съвет се обърнете,към съответните капацитети в раздел Тунинг." Край на цитата Източник: КЛИК Последната тема за маслата - КЛИК Всякакви въпроси за избор на масло се постват в темата за маслата. Заключвам.
  40. 0 точки
  41. 0 точки
  42. 0 точки
    Здравейте отново. За да приключа , темата по казуса от Фиг.1 ще кажа няколко неща. 1. Целта ми, на писането по въпросния казус, е била само и единствено да се стигне до някакво тълкуване , какво е най-удачното да се предприеме, за да не се получават неприятни инциденти ,ако възникне подобна ситуация . 2. Много колеги споделят мнението , че такъв казус не може да има, да но в определен момент всеки може да попадне. 3. В сегашните "15 минутни курсове за любителски книжки", (при тях целта е всеки да плати една сума, да вземе една тапия и по-живо, по-здраво да се оправя както може) сигурно ги няма, но едно време при професионалните категории, беше пълно с такива подвеждащи ситуации и ни караха да тълкуваме по тях и ЗДП и ППЗДП. 4. Според някои колеги, ЗДП е по-висш нормативен акт от ППЗДП, но в случая ППЗДП именно разяснява и тълкува дадени неточности и пропуски в ЗДП - така че според мен е по важен. И не е вярно, че не е променян паралелно с промените в ЗДП - променян е тогава когато е преценено че има нужда, да се разяснят някои неяснотии по настъпили такива в променени членове. 5. В спора, се намесиха и институции като КАТ, разни Ентусиасти от школи, СБА, знайни и незнайни инструктори и така нататък, като всеки взимаше под внимание Избирателно и само това което го устройваше, преиначаваше думите на горе споменатите, само и само за да вземе "връх" в получилия се спор, без дори за миг да помисли и поразсъждава, какво казва и защо така се обосновават, другомислещите от него. - Буквоядството винаги ми е било далечно и неприятно и винаги съм го оприличавал на "Зубарството и зубарите" от едно време - те можеха да накълват всичко , но когато трябваше да го обяснят се проваляха. - Не случайно много пъти казах, вижте какъв е отговора на компетентния орган (в случая КАТ), но определени колеги се хващаха само и единствено на част от тяхното становище, цитирайки постоянно два члена и това им беше достатъчно, да смятат че са прави, въпреки че преиначаваха и написаното от КАТ, като казваха , че Синия е с предимство, което категорично не е така - те КАТ никога не са казвали такова нещо. 6. Към всички колеги които съм засегнал, или са се почуствали засегнати по някакъв начин, било то директно или индиректно, ( с някоя и друга закачка или реплика), моля да бъда разбран и извинен, но не съм го направил умишлено само и само да ги обидя. Има спор , има различни мнения ,има покачване на тон, има шегички, има реплики, има и по-остри реплики - но така е навсякъде където не се стига до консесус. Последно: По въпросния казус аз съм до тук, а кой разбрал - разбрал, кой се сърди - ако го влече да продължава да се сърди, кой е съгласен - добре, кой не е съгласен - за негова сметка си е , на аз съм съгласен с неговото мнение и позиция и повече няма да я коментирам. Карайте внимателно и предпазливо - в къщи ви чакат близки хора, които ви обичат. Поздрави.
  43. 0 точки
    На сватбата на габровец. След часове танци, младоженецът хванал микрофона: - Скъпи гости огладняхте ли? - Даааааа! - Ами защо не се прибирате да обядвате?
  44. 0 точки
    Това трябва да остане за поколенията.
  45. 0 точки
    да използвах текущата, която е в механизма ( бяла на цвят) и добавих такава за зъбни предавки https://vikiwat.com/smazka-za-mehanika-200g-bg.html https://ksp-electronics.com/bg/product/view/36314-tehnicheski-vaselin-
  46. 0 точки
    Благодаря колега! Ще обменяме опит [emoji846]! Sent from my iPhone using Tapatalk
  47. 0 точки
    Той закона си е от 2014г ама ние включително и аз ако можем да е..м Дявола и да се правим на луди. То и с коланите закона си беше от сума ти време ама ние пак се правихме на улави и щом не ни глобяват защо да го слагам,после олеле започнаха да глобяват наред и сега всички го слагат.Ама той Бойко ми е виновен защото видиш ли той е измислил коланите.
  48. 0 точки
    Е все пак тук е фенклуб, нормално е да има пристрастия. Нещата , които приказвате не ми се струват реалистични. Поддръжка на кола не значи само смяна на масло,филтри, тампони и накладки. Говорим като се скапе нещо да го оправиш, а не да караш със светещ чек, препрограмиран компютър или половината функции по колата да не ти работят, ма тя да си върви. Иначе не съм усетил да съм ощипан персонално по никакъв начин , пък и от манастира последно ме увериха, че може да ме щипкат, стига намеренията да са богоугодни или има поне една скромна вечеря преди това.
  49. 0 точки
    Уау... Не разбирам защо ги караме тия хонди тогава. Очевидно не са по евтини, не са по здрави ,не са по обезшумени и нямат достатъчно екстри и лукс. Па май не са и особено по икономични от един мерджан. Закривай да го е*а. Ние сме адски тъпи.
  50. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...