Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.02.2020 in all areas

  1. 4 точки
    Точно!Аз също съм за приемане в еврозоната. Проблемите та Гърция не беше в еврото е в социалистическото правителство (управляваха повече от 20год.) което доведе да крах държавата им. Една бърза извадка : Георгиос Папандреу се оказа в позицията на онзи, който трябва да ликвидира част от наследството, оставено от баща му, създал тази изобилстваща с административни кадри и неефикасна държава, в която най-безсрамно се прибягва до политическия клиентелизъм, практикуван и от двете главни политически сили и свеждащ се до следното: Аз намирам работа на сина ти или на братовчед ти в администрацията или държавните предприятия, а ти в замяна гласуваш за мен. Гърците ако не бяха в еврозоната сега щяха да са втората Вевецуела на балканите.Егати късметлиите,че имаше кой да им помогне. Червените винаги са саботирали доброто и са гледали терора,иначе не могат да управляват. Сега очакваме червените да изтрият поста.
  2. 3 точки
    На въпроса с въпрос: а повече пари ли ще има в джоба ако си остане с 10-е лева? дали ще се казва евро или лев все тая. Считай го като една деноминация по курс 1,9585. Същите стонове и вопли имаше през 98 - 99-та година когато трябваше да се случи деноминацията на лева, ама ще си изгубим спестяванията, ама парите в банката ще намалеят наполовина, даже умни глави казваха че директно ще обеднеем защото сега имаме 1000 лв а утре 1 лев. Бабите се спукаха да си прибират паричките в буркани. Не мога да разбера тази любов към лева патриотизъм ли е, наивизъм ли е или просто слушане на телевизионни лекции от мастити "икономисти" като Дуранкиев и Гечев.
  3. 3 точки
    В Гърция големия проблем се състоеше в това че дълги години са лъгали ЕЦБ за всичко, растеж, БВП, приходи, разходи, надути бюджети и т.н. и т.н., абе византийски номера. Същите номерца са опитвали и донякъде сполучили италианците, португалците и в много по-малка степен испанците, южняшки темперамент какво да се прави. След тази криза са приети много строги правила за банковия и валутен надзор в ЕС, всичко се следи изкъсо, и то не от българи и гърци слава Богу! Сега ние, както и Стив Ханке ревем че трябвало да не излизаме от валутен борд защото видиш ли! той бил гаранция за финансова дисциплина. Ако имаме дупе естествения път е да излезем от валутен борд за да разберем колко струваме, не го правим обаче защото тези които трябва да го направят (политиците) сами знаят че не стават за нищо, особено червените, тъмно-червените и баце, винаги са готови да издухат всичко за популизъм и демагогия. Ако финансовите ни показатели са наистина такива каквито се обявяват при липса на валутен борд лева трябва да е поскъпнал поне с 3-4% което грубо е около 1,87 за евро. В Чехия и Полша се случва точно това но там доколкото знам няма останали празноглави комунисти да сеят популизъм редовно. Та за еврото, ми ние и без това сме го приели като официална валута само че заобиколно през валутен борд и фиксиран курс, защо да не следваме естествения ход на нещата а да продължаваме да губим от превалутиране? губим и като граждани и като бизнес и като елементарна търговия дори. От тази непрекъсната обмяна на валути печелят само банките.
  4. 2 точки
    Пак съм аз Люклер... колата е црв за основен ремонт история не известна Тук са снимани бутала от акорд 86 година 2000 кубика и црв 2000година акорд црв запушените маслени канали пак , зумнете снимката на макс
  5. 2 точки
    При сегашните условия, валутен борд и фиксиран курс всички ние носим в джобовете си евро, само че нарисувано и надписано по друг начин и го наричаме лев защото така е по закон. Друг щеше да е въпроса ако едно от тези две условия отсъстваше, тогава можеше да се говори за независим и истински лев. Просто този факт някои хора не могат да го разберат, други не искат да го разберат а трети не го приемат. За обикновения човек директната полза няма да е кой знае каква и освен големия проблем с табелките в магазините и закръглянето на цените в началото, друго не виждам какво ще се промени освен смяната на купюрите в джоба. Когато обаче 50% от търговския баланс е насочен към евро зоната и по презумпция се надяваш да постигнеш по-големи резултати в тази насока е добре да улесниш всички които участват в тази размяна на купюри, включително и теб с твоите 75лв. А за големите фирми и износители дали става въпрос за 75лв? и това са пари на вятъра при запазване на сегашния статут на лева.
  6. 2 точки
    Тук съм абсолютно съгласен с теб колега не 100% а 200% и ето ТУК идва нашият момент да се намесим,да си изберем политици които ще бъдат политици а не бизнесмени.Ние трябва да гласуваме,ние.На бабичките над 70г.и циганите-лицата без средно образование да НЯМАТ ПРАВО да гласуват.
  7. 2 точки
    Стив Ханке това го беше казал преди повече от пет години ама някои сайтове така го качват все едно го е казал вчера (съвсем умишлено разбира се). От Европа на няколко пъти го обвиняват,че подклажда напрежение в отделните европейски държави.Значи териката добре говори НО говори на половина.Истината за борда която казва и не може да му се отрече е,че дава една стабилна валута и предвидима икономика тоест лягаш си с два лева и се събуждаш пак с два лева а не с 0.50 ст.Управляващите не могат да печатат пари и да ми обезценят двата лева.Това когато се каже на хора които са яли хурката на червената власт звучи все едно някой ще те води в Рая.До тук добре обаче тихичко си премълчава,че борда сам по себе си представлява една времена мярка до като се стабилизира дадена валута и след това се освобождава (тоест пада борда) за да може тази валута вече стабилизирана да може да се развива,да расте според това как ще се грижат гражданите за страната си.Валутата на една страна е огледало на икономиката и. Та Стив Ханке правилно помогна за борда но защо копелето се опитва да си прави експерименти с МОЯТА страна да се опитва да имаме борд до живот за да види как ще се отрази това във времето.Колкото повече страни има една валута в случая еврото толкова тази валута е по силна,това го знае копелдака много добре,но същото го знаят и в ЕЦБ,иначе нямаше да ни искат. Та по добре да го слушаме този какво говори но наполовина но да слушаме и Европа с другата половина.Американеца няма интерес от силно евро и ще ни убеждава не само нас но и която и друга страна да не приема еврото. А за Унгария,Полша и Чехия не са приели еврото защото имат повече от 3.5% дефицит и не могат и да искат да влезнат даже в чакалнята.
  8. 2 точки
    Ами например,към работодателя ще се изисква повече от към заплати и ще намалее робския,ниско платен труд в държавата ни! Аз това искам да стане! п.п...И защо заключихте другата тема?
  9. 2 точки
    Ще посоча няколко рационални причини ЗА еврото без да навлизам в макроикономически план, а само като реални ползи за хората: Край на неудобствата и комисионните при смяна на валута при пътуване в ЕС и превалутиране при плащания с евро. Липса на разходи за обръщане на левове в евро и обратно. Няма да има такси и курсови разлики при превалутиране с банкови карти при плащане в евро и у нас, и в цялата Еврозона. Сметнато е, че само от това ще се спестят на гражданите и фирмите стотици милиони годишно. Е да, някои ще загубят от това - банки, чейндж бюра и т.н. Дали те не стоят зад тази анти-евро истерия? По-лесно и изгодно пътуване в цялата Еврозона. Няма да има нужда да се купува евро и да се продава остатъкът на връщане; Удобство за туристите от Еврозоната да идват у нас. Отпада нуждата да купуват левове и да ги продават, като си тръгват от България. Това може да доведе до завишаване на идващите у нас европейски туристи; По-ниски такси при банкови преводи в цялата Еврозона. Българските банки имат едни от най-високите такси за преводи в целия Европейски съюз. По-ниска цена на кредитите. Пряка полза за гражданите и бизнеса ще са по-ниските лихвени проценти по кредитите. DTEC, ти гледам си в Германия. Там някакъв проблем ли имаш с еврото? Като си получиш заплатата, в левове ли я сменяш и какво правиш с тях? И защо ли цените на недвижимите имото в България се обявяват в евро и почти винаги се плащат така?
  10. 2 точки
    Аз съм ЗА еврото. Примерът с Гърция съвсем не е подходящ. Техните проблеми не произлязоха от еврото, а от огромната задлъжнялост на държавата към външни кредитори. Напротив, точно защото бяха в Еврозоната, ги спасиха от фалит. Не помните ли колко десетки милиарди наля Европа там? И защо не се прави сравнение с Естония, Словакия и Словения, които са приели еврото и се развиват прекрасно?! Нека някой да ми посочи една рационална причина да не приемем еврото. И едно уточнение - ние сега няма да влизаме в Еврозоната, а в механизъм ERM II. Там можем да сме неограничено време, докато решим (и ни разрешат) да влезем в Еврозоната. А Стив Ханке, като човек с поувяхнала слава, в момента си търси евтини поводи за самореклама и влизане в новините. А защо не и някакъв скрит лобизъм.
  11. 2 точки
    Тц, не са четки, т.е. не би трябвало да са при така описаните симптоми. Стърже бендикса. От студа греста се стяга и бендикса се връща със закъснение, а не на момента, в който пуснеш ключа. Получава се обратно въртене, т.е. двигателя се опитва да завърти стартера. Стърженето е по-скоро щракане на зъбите на бендикса и зъбния венец на маховика. Риска от износване, или чупене на зъби не е за пренебрегване. Не е голяма философия да се почисти и смаже наново. Не съм на 100% сигурен, но най-вероятно стартера е с редуктор. Ако да, желателно е да се почисти и смаже и редуктора. Правил съм го на CR-V 1.
  12. 2 точки
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 435 400 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 38 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.10.2019 - 15.02.2020; 9) Моточасове – около 105; 10) Изразходвано гориво - около 260 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (260 / 3.780) = 69; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.780 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; разход – няма за сега; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - основното време за работа на мотора е около 1 час и 10-ина минути на ден. Грубо – сутрин около 30-35 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. Градско липсва, но около 7-10 мин. от сутрешното пътуване минава във висене в задръстване на входа на София. Т.е. режимът е тежък. История на офисна хартия 0-4000 км: Без забележки и оплаквания към представянето на маслото и работата на мотора. Продължавам напред .
  13. 1 точка
    Подлъган от информацията в all4honda си поръчах OEM HONDA Filter Tool (oil filter wrench, universal) Това приспособление има 12 страни и е с вътрешен диаметър от 64mm и НЕ Е подходящо за масления филтър, който се монтира в 1.6i-DTEC. След отегчителна комуникация и приложени достатъчен снимков и измервателен документален материал успях да върна приспособлението и да си получа парите обратно. След известно търсене попаднах на инструментите за смяна на маслен филтър от KS Tools и по-точно на подходящия 150.9324: Както се вижда от снимките той е с 15 страни и размери 74/76mm. За развиване/завиване на масления филтър е необходимо и наличие на тресчотка 3/8" или вложка 3/8" (квадрат 10мм), с която аз вече разполагам, понеже е необходимост при смяна масло скоростна кутия 1.6i-DTEC (2013). Усилие на затягане: 30Nm П.П.: Да, зная че сигурно има десетки, стотици или хиляди други начини/приспособления (напр. тръбен ключ) за развиване на масления филтър и "завиване на ръка" сигурно е достатъчно. За съжаление аз не съм такъв тип характер и предпочитам да правя нещата по един друг (според мен по-правилен) начин.
  14. 1 точка
    Последно съм купувал иридиеви свещи NGK от Тех-ко за 90 лв. четирите в комплект. От тогава съм им навъртял около 75 000 км. и още си карам с тях. За сериозно обслужване и ремонти ходя при fenabg в Дупница. https://forums.hondabg.com/topic/53395-fenabg/?do=findComment&comment=1057548100 Дистрибутор е и на маслата Yacco. Само той ми върши работа както трябва! Ей го къде е по магистралата... За 45 минути съм при него с все трафика в София. Чета много добри отзиви и за Мотобокс в Овча Купел, но само при тях не съм ходил все още... Иначе от софийски сервизи и "майстори" до тук ми е дошло и повече - не!
  15. 1 точка
    Други сервизи има. Аз бих ти препоръчал някой препоръчан сервиз, който няма проблем да работи с части и масла, които ти си си закупил. Съответно си набави нещата от форума (само се поинтересувай за правилните такива) и отиди в сервиз. Юбико, доколкото знам, не работят с масла на клиента и са вдигнали цените последно време. Аз моята я водя често в Мотобокс в Овча Купел. Добър сервиз са, специализирани с Хонда и Мерцедес (съответно различни майстори за различните марки) но се чака повечко и цените за труд последната година не са съвсем дребни. ПС: свещи можеш за 25–30тина лв свещта да си намериш точно иридиеви със същия номер като от ръководството. Ако са с логото на Хонда, малко повече, но не и 60лв. Може да питаш в общите поръчки на Izanagi за Honda-брандирани, ако решиш. Минусът е, че, ако няма налични, ще чакаш поръчката.
  16. 1 точка
    Смени датчика, остави тия селски истории!
  17. 1 точка
    Маслото за двигателя + филтър да кажем 70 -80лв. Маслото на автомата оригинално Хонда 3л по 40 лв литъра 120лв +65 лв филтъра. Филтрите въздушен и климатик по 20лв. Общо 300лв и 150 ти искат за труд. . . Ноооо 60 лв за свещ ето тук искат да избият рибата 25-30 лв е броя. Вземи маслата тук от форума от общите поръчки и ще съкратиш сметката още.
  18. 1 точка
    Считам, че е по-меродавно от напр. мнението на този: https://gospodari.com/mobile/какво-работи-депутатът-videom167849.html Но това няма никакво значение. Да се върнем към еврото. Знаете ли какво всъщност е ERM II? Наистина ли мислите, че евентуално ако някой ден България влезе в Еврозоната, то това би било с актуалния курс лев-евро? Ако не е с актуалния курс, то ще обеднее или забогатее българина?
  19. 1 точка
    Аз пък съм останал с впечатлението, че за компресорът е зле да не се включва дълго време. И за да не се занимавам повечето време стои на Auto. Зимата се включва рядко и върши добра работа за изсушаване на въздуха.
  20. 1 точка
    Чета Ви, и недоумявам защо си причинявате всичко това?
  21. 1 точка
    Колега не искам да те отчайвам но кат си купуваш това което трябва , е винаги еднакво.
  22. 1 точка
    А каква е цената? Трябва да е доста под пазарната. Веригата на този двигател не е ли евтинка. 7-800 лв голям праз. По-скоро да не е за сегменти и разпределителни валове или нещо дето се отваря мотора. ПП: Имам един колега сега продава Пасат на 330 хиляди. Казва никой не го иска, че бил на много километри, а е супер запазен. Искат да им върна километража и да си купят 9 годишна кола за 180 хил. Звучи доста по-реално. Много е важно какво е състоянието. Нищо, че е на много километри, особено за този двигател. Ако е карана извънгардско на бензин няма проблеми. На газ, НЕ.
  23. 1 точка
  24. 1 точка
    Мажа свредлото със специална грес и пускам въздух под налягане вътре в колектора.При нарязване на резбите, само въздух.Трябва да се ползват предпазни очила, че стружките фърчат като тапа от шампанско! И в Германия като бях ползвах въздух.Макар че колегите дупчеха без предпазни мерки и не е имало проблеми!
  25. 1 точка
    Даваш си домашен, служебен, какъвто адрес искаш не на пощата. Да, пощата имат услуга, срещу 12 лв да ти освободят пратката и си я вземаш от пощ. клон след това. Това включва и попълването на митническа, което си е супер оферта. Границите бяха нещо от рода - до 30 лв не минава митница. От 30 до 150 лв минава митница и плащаш само 20% ДДС. Над 150 лв плащаш ДДС и 4% мито за авточасти. Но ако е нещо дребно минава, даже и да е по-скъпо. Това е общо взето. Пратките идват за 10-15 календарни дни
  26. 1 точка
    Айде по същество...! Petro-Canada ss 5W20 ! Капков тест 2 1. Petro-Canada ss 5w20. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-173200км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1200км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 35-40км/ч. 7.Сезон на експлоатация 26.12.2019 до 12.02.2020г. 8.Мото часове около 60? 9.Изразходвано гориво 200л. пропан бутан и 40л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.45л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване,къси преходи,студени стартове и повече работа на бензин.Извънградско до 140-160км/ч. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,4 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 26ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено,несливаемо количество старо масло,при смяната.
  27. 0 точки
    Ако някой се колебае дали му се ходи на сбирка на Акордите - издавам тайна. Организаторите са подготвили подаръци за някои от присъстващите.
  28. 0 точки
    Една слънчева неделна утрин две жени отишли да поиграят голф. Още първата топка обаче литнала надалеч право към група мъже край съседната дупка. Топката ударила един от мъжете, той веднага спуснал ръце пред слабините си в очевидна агония и се строполил на земята. Жената изтичала при него и започнала да се извинява. После му обяснила, че е лекар. - Моля ви, позволете ми да ви помогна. Ще облекча болката ви, само ми позволете! - Няма нужда, ще се оправя! - отвърнал през стиснати зъби мъжът, легнал на тревата с ръце пред слабините. Но жената настояла и накрая той ѝ позволил да му помогне. Тя внимателно отстранила ръцете му от слабините, разкопчала панталоните, бръкнала вътре и започнала да го масажира. След няколко минути го попитала: - Е, как е сега? - Великолепно! - отвърнал мъжът. - Но палецът продължава да ме боли ужасно.
  29. 0 точки
    Там е работата, че не е ясен. И това е проблема. Адски много хора не го разбират - нито закона, нито правилата на Еврозоната. П.П.: След любезната молба на ръководните кадри в този форум, прекратявам писането в тази тема. Само Ви апелирам да се запознаете с текста в закона и правилата на Еврозоната. Всичката информация е налична на български език.
  30. 0 точки
    Значи, позамислих се и се усъмних какво говоря, и естествено - пробвах веднага варианта, описан от теб. Открих че съм в грешка и сега научих нещо ново, заради теб. Благодаря ти за което, @goodybg. Значи, подчертавам, че е при отчетена външна температура 10 градуса. Не знам дали има разлики в поведението при друга външна. Когато врътна на HI и тогава включа от вентилацията - компресорът не тръгва, както казваш. Ако при това положение опитам ръчно да го задействам с натискане на AC ON - тръгва. От тук ми е било объркването, защото никога не го ползвам на автоматично положение, а винаги го задействам или спирам ръчно, с изписано AC ON или AC OFF. При изписано AC ON и задаване на HI градуси - компресорът не спря. Ще пробвам още едни комбинации утре, че сега бях на светофар докато ръчках и нямах много време за играчка.
  31. 0 точки
    Здравейте, утре ще поръчвам за един колега, някой ако иска нещо да казва бързо
  32. 0 точки
    Много е спорно обаче кой ще участва в тоя диспут, нали се сещаш че ако се съберат само преподаватели от УНСС като горе споменатите и други популисти нещата ще отидат в коша, поне за мен. Сега на сцената излиза и друг корифей на политическата мисъл, еле пък тоя какви ще ги мъдри не.ам думи.
  33. 0 точки
    Да се чудиш просто кой е за съд.
  34. 0 точки
    Да, точно този метод използвам и аз - не го спирам никога. Назад в темата няколко пъти е коментиран този въпрос (а може и да е в другата, която е "важна"), но не ми се търси и по-лесно ми беше направо да ти напиша, че няма как.
  35. 0 точки
    Среднощ. Мъж и жена спят в леглото. Изведнъж се звъни. Жената: - Хийй съпруга ми! Мъжът скача и се мушва под леглото. След минута освестване се сеща, че си е вкъщи. Излиза, изтупва се, и казва: - Жена, с тези командировки нещо сме се изнервили.
  36. 0 точки
    Черен и бял влизат в закусвалня.Черният веднага използва разсейването на продавача и взима две банички и ги мушка в джоба си: - Гледай, колко съм добър, никой нищо не разбра. - Това е типично за вас - отговаря белия - сега ще ти покажа, как това може да се направи законно. Отива при продавача и му казва: - Дай ми баничка и ще ти покажа фокус. Заинтригуваният продавач му дава баничка, той я изяжда и иска още една, изяжда я. Продавача го пита: - Е какъв е фокусът, изяде баничките и...? - Погледни в джоба на черния...
  37. 0 точки
    Ами виждал съм трафик по европата, но съм си свикнал с нашенското реалити. За столицата е може би нормална ситуация, макар че като я навестявам август месец си е рахат. В делничен ден обаче е все едно да ида в някой мол по коледа. Очаквах разхода да е по-висок, но пък за преходите из нея моторът не е изстивал, а и не беше за климатик.
  38. 0 точки
    С комплекта, крушки, който съм постнал по-горе си има вградено реле, от което си излиза управляващ проводник, който се връзва за кабела на един от габаритите. Така като светнат късите /респективно и габаритите/ дневните изгасват. А основно съм ги захранил от бушонната кутия в купето. Има предпазител предназначен за дневни светлини, използвал съм тая верига. Назад във форума Маркони беше обяснил, че CRV 3 има на хардуерно изпълнение за дневни светлини фабрично. Може да се захранят и от кутията в двигателният отсега. Мисля предпазител 15, даже ако се използва тая верига се получава "екстрата" изпрати до вкъщи, тоест гасиш вадиш ключа, слизаш, а дневните светят още една минута. Успех!
  39. 0 точки
    Да добавя, че след 2 месеца каране съм доволен с тези гуми 195/65/15. Километражът греши с около 2 км/ч
  40. 0 точки
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=128&v=KflxyOOK-40&feature=emb_logo
  41. 0 точки
    Днес що-годе имах време да проверя какво е пристигнало. Ами, японците са ненормални - бяха сортирали всичко по компоненти според това за кой раздел от автомобила са, точно според моя светоглед [emoji2]... С изключение на бавната ни митница, всичко е ток и жица. И все пак, успях да се запозная с човек който може да "ускори" процеса, стига да не се наглее. Първата пратка я взех 9 работни след пристигане и подаване на документи, а втората за 2 [emoji16]... С пощите си е направо без пари да ти освободят пратка/пратки, иначе излиза 5-6 пъти отгоре. За спешни части не разчитайте за бързо освобождаване от митница и получаване (поне за София), освен ако не сте "голяма" фирма [emoji1783] Sent from my iPhone using Tapatalk
  42. 0 точки
    Е все пак тук е фенклуб, нормално е да има пристрастия. Нещата , които приказвате не ми се струват реалистични. Поддръжка на кола не значи само смяна на масло,филтри, тампони и накладки. Говорим като се скапе нещо да го оправиш, а не да караш със светещ чек, препрограмиран компютър или половината функции по колата да не ти работят, ма тя да си върви. Иначе не съм усетил да съм ощипан персонално по никакъв начин , пък и от манастира последно ме увериха, че може да ме щипкат, стига намеренията да са богоугодни или има поне една скромна вечеря преди това.
  43. 0 точки
    Уау... Не разбирам защо ги караме тия хонди тогава. Очевидно не са по евтини, не са по здрави ,не са по обезшумени и нямат достатъчно екстри и лукс. Па май не са и особено по икономични от един мерджан. Закривай да го е*а. Ние сме адски тъпи.
  44. 0 точки
    Върви си полицай и вижда малко момиченце да прави някаква фигурка в пясъчника. - Момиченце, какво правиш? - Полицай. - От какво? - От глина, пясък и лайна. Ченгето се разлютило: - Ей сега ще я разваля, а на родителите ти ще кажа да те накажат! След известно време ченгето пак минава оттам. - А сега какво правиш? - Пожарникар. - От какво? - От глина и пясък. Ченгето (видмимо радостно): - И защо без лайна? Момиченцето: - Е, ако добавя лайна, пак ще се получи полицай...
  45. 0 точки
    Сложно и пълно с казуси е движението на участващите в него. Има 1 лаф: "шофирането е проста работа, но не е за прости хора". Аз си имам 1 проста максима: "околните не трябва да имат нужда и време за реакция на твоите действия". Винаги помага срещу малоумници и е в помощ на останалите.
  46. 0 точки
    Проблема не е в правилата, а в първите 7 години! Може някой и да не е чел, и да не е разбрал, но бидейки внимателен и предпазлив в такива ситуации ще му помогне и на него и на отсрещния - колко често се случва?!? Бил съм на доста места извън БГ и тук не е най-зле, но много от правилата ни са калпаво дефинирани, а това е така защото хора 'фанати от горЪтЪ ги "рисуват" тия правила. Просто с всяко поколение ставаме все по-неразсъдни и свикнали друг да бере грижа за последствията създадени от нас. И нека не се засягат хора моля, винаги е имало и ще има иклзючения. Sent from my iPhone using Tapatalk
  47. 0 точки
    Цитирам: Дeпутaтитe нe приeхa прeдлoжeниeтo дa ce дoпуcкa зaвoй нa дяcнo при чeрвeн cвeтoфaр. „Зa” тoзи зaкoнoпрoeкт глacувaхa 16 нaрoдни прeдcтaвитeли, „прoтив” – 31, a 91 ce въздържaхa. Значи 91 не са схванали казуса, а може и да нямат книжки? Останалите 102-ма не са били на работа! Тоест, от 240, 193-ма не са ни били полезни. 🤐 Но комент.
  48. 0 точки
    Да в общи линии пише, че може да е от лошо качество на горивото, може количеството на горивото, да е било малко и да е замукала въздух. Може да и сложете едно бардалче, да я обезвъздушите, по описания начин в книжката и да направите процедурата със запалването и гасенето на автомобила три пъти на интервали от по 30 сек. Дано да се оправи, без посещение на оторизирания сервиз.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...