Jump to content

dimovdid

Фен
  • Мнения

    61
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-1 Poor

Относно dimovdid

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 1,6 2000
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Burgas
  1. Здравейте, Колеги! Благодаря на Маркони за интересната тема! Имам Акорд 1,6 2000год. От няколко години съм с газово Lovato Easy fast, без ОБД от този модел без датчика на рейката. Откакто ми го сложиха имам прословутия проблем с придърпването при рязко подаване на газ. Ако не греша беше в диапазона между 1700 до към 2500 об/мин. Особено много си личи при потегляне от място. Газаджията при който го слагах не можа да се справи с този проблем. Направих си устройство за връзка с лаптоп, инсталирах му най-новия софтуер, който намерих, правих разни опити ( това беше отдавна) и досега си я карам така. На бензин работи прекрасно и много се кефя когато ми свърши газта . Някакъв съвет? Благодаря предварително! Д
  2. Висок разход.

    Здравей,Колега! Мисля, че Ланди ренцо монтираха едни момчета на края на селото на Меден рудник вляво от главния път. При тях беше ли? Чувал съм добри думи.
  3. Jarcar, първите ми съмнения наистина паднаха върху вентилатора и по-точно незадействане на датчика. Описал си го много последователно и логично. Благодаря!
  4. Краси, това ми звучи доста логично. За нещо подобно си мислех и аз. И най-вече за стечението на обстоятелствата, макар че при подобни обстоятелства съм пътувал много пъти. Днес погледнах отново нивото. Почти не е мръднало откак доливах в София. Поздрави на всички! Д
  5. След доливане на антифриза в София минах повече от 1000 км без проблем. И с голяма скорост, и на място, и в задръствания. Не мога да си обясня каква е причината да изхвърли половин литър течност. Ако беше проблем с гарнитърата, той щеше да си остане, дори да се задълбочи. Може ли нещо да накара термостата да не отвори в този момент, а след това да работи нормално. Може би някакъв боклук, но ако има такъв той по-вероятно е да го остави частично отворен. За мен по-вероятно е да не работи добре датчика, поради натрупване на нагар по контактите, макар и това ми се струва малко вероятно, защото по схема има релета, които включват вентилаторите. Може-би по тях да има нагар. Това не съм го гледал. Ще ги отворя за оглед.
  6. Здравейте, Колеги! Преди няколко дни ми се случи нещо, което ме уплаши и много ме озадачи. Пътувах към София по магистралата със скорост около 130-140. При навлизане в Цариградско попаднох в леко задръстване. Случайно погледнах към арматурното табло. Стрелката на температурата беше преминала средата на скалата и видимо продължаваше да се покачва. ( Обикновено стои като закована на около 1/3 Никога досега не я бях виждал да отива по-нагоре) Веднага отбих встрани, спрях и като отворих капака какво да гледам- Разширителното казанче препълнено и даже течността излиза извън него. Двигателя осезаемо по-горещ от обикновено. Вярно, че и денят беше много горещ, точно по обед. Изчаках известно време малко да спадне температурата, Придвижих се още на 2 км и я оставих. На другия ден ( вече изстинала) нивото беше спаднало драстично. В разширителния съд нямаше нищо. Беше си го изсмукала. Долях около 500 г антифриз. Запалик я. Изчаках да загрее, Термостата отвори, горният маркуч към радиатора се затопли, след малко се включиха радиаторите. Температурата се закова както обикновено на 1/3. Карах я в София, върнах се в Бургас. Всичко е точно, но погледът ми постоянно е в таблото-да не би да я изпусна да прегрее. За себе си правя заключението, че термостатът е добре. Слава Богу и гарнитурата ми е добре. Но какъв е бил проблемът? Възможно ли е датчикът за включване на вентилаторите да не работи надеждно и да не ми е включил вентилаторите в онзи момент? Дълго се получи, но исках да го опиша по-подробно. Споделете мнение, Моля! Д
  7. Не, сива е. Наскоро ми отказа поредното двигателче за централното.
  8. И аз имах подобен проблем преди няколко години. Оправих го с ламаринена планка като колегата. И оттогава е добре. Подменял съм и 2 двигателчета за централното.
  9. Зареждане климатик Бургас

    Отивай при Деян Чиликов, както каза колегата.
  10. Придърпва на газ

    Колега, моят двигател е същия. И аз имам подобен проблем с газта. И досега не е разрешен, макар че мислех след смяна на кабелите, че се е оправил, но не би... Откъде си взе бобината? И как разбра, че е точно от нея? Къде прави диагностика? Да не ти казвам, че понякога се намират трудно части за това 1.6. Може да ми пишеш на лични. Благодаря! Д
  11. За и против кожения салон

    Благодаря за отговорите! В общи линии мненията са противоположни, както и очаквах. Продължавам да мисля...
  12. Здравейте, Колеги! Имам възможност да си подменя салона в колата с кожен и се чудя да го направя ли или не. Става дума за оригинален кожен салон с черна кожа. Дори не знам дали е естествена или имитация. Продавачът и той не може да ми отговори. Изчетох доста теми свързани с положителните и отрицателните страни. Най ме притеснява загряването на седалките през лятото. В Бургас не мога на този етап да видя на живо точно такъв кожен салон, точно за този модел. Ще съм благодарен ако някой, който има Акорд 98-02 г с черен кожен салон да сподели мнение. Д
  13. Газ и бензин от OMV. Доволен съм. Никога от Лукойл.
  14. Здравейте, Колеги! Днес си преглеждах маркучетата за вакуум на колата и ми се стори, че този дебелия, който излиза от колектора и отива към спирачния апарат поема въздух. Изкарах го от към колектора, за да му видя устройството. Представлява щуцер, който се вкарва в една пластмасова втулка с контрички(закрепена за колектора) и една капачка , която го фиксира след като се вкара. Всичко това е от пластмаса. Няма гумено уплътнение. Така ли трябва да е или при демонтажа съм загубил гумичката, ако е имало такава. За всеки случай намазах втулката леко със силикон отвътре и отвън, за да уплътни по-добре. Ако може някой да ми отговори ще съм благодарен. Не можах да намеря подробна схема никъде, за да видя устройството. Поздрави! Д Колата е Акорд, 2000г, 1.6
  15. Здравейте, Колеги!След дълго чудене си купих дискове и накладки на АТЕ .Понеже за първи път виждам нови дискове ми направи впечатление, че работната им повърхност не е огледално гладка, а е съвсем леко грапава със следи от струга. Така ли трябва да бъде?Благодаря!Д Купих ги от предствител в Бургас на Манимпекс. Мога ли да очаквам изненади. Кутиите им бяха отворени и залепени с тиксо. На дисковете по периферията има надписи АТЕ и номера. Made in Italy. А накладките са Испански Моля да ми отговорите, защото ако нещо не е наред да ги връщам с време.
×