Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 20.01.2020 in all areas
-
2 точкиЗа Англия https://www.regit.cars/numberplates За Италия https://www.ilportaledellautomobilista.it/web/portale-automobilista/verifica-ultima-revisione
-
2 точкиНа 4 Април 19 г. колата е минала преглед в Италия на 163 498 км. Говоря за поста на Flameff. Тая кола е 100% еднаква с моята. Все едно моята е снимана.[emoji16]
-
2 точкиКраси, това написаното от теб казва всичко и е безсмислено темата да се превръща в спорове и лакърдии. Има си правилник, има си установени норми за посоки, ленти и най-вече, с какво управление на волан е прието да се кара в съответната държава. Това че за пореден път, държавата и администрацията и си затварят очите и допускат нарушение на законите, е друга работа. И да , всички които карат с десен волан тук, го правят не за това, че им е по-добре, или им е по-удобно, а защото се имат за големи тарикати и най-вече основно за пустата му икономия - ебати големите тарикати. Преди ми беше все тая, кой с какъв волан ще кара, но сега съм за пълната забрана за регистрация на коли с десен волан в България. Това е свързано с натрупалите се наблюдения, на злополуки, събития и ситуации през последните една две години, от водачи на автомобили именно с десен волан (другите малоумници, с левия волан не ги коментирам). Последния фрапиращ случай е преди един месец и половина, от Белоградчик, където един тарикат на негов десен завой (с джип с десен волан) щеше да се забие в насрещно движещата се пожарна със светлини и сирени . За късмет и благодарение на извънземната маневра на шофьора на пожарната ,се размина без инцидент иначе и джипа и пожарната щяха да са в дерето. Та това е другарчета - спрете да спорите и да се правите на тарикати, икономисвайки някоя и друга хилядарка.
-
2 точкиКарането на коли с десен волан, за мен си е престъпление... Това са коли за друга пътна система!!! Няма място за дискусии 🙄🤔 Вероятността да пострадат невинни хора е много голяма😤😡😡
-
1 точкаНезнам защо се разтегнаха толкова локуми и чудеса!? Нещата са толкова елементарни... В Англия са с ляво движение, затова МПС-тата им са с десен волан. Целта е единствено за безопасност на движението по пътищата и нищо друго! В Европа сме с дясно движение и МПС-тата са с ляв волан, поради същото - безопасност на движението по пътищата! Ето го разковничето : "Безопасност на движението по пътищата". Щом нещата са подредени по тоя начин, повярвайте, това не е случайно, не е "лудо хрумване на някой", не е нечия прищявка и съвсем не е маловажо! Според мен всички лакардии дотук бяха абсолютно безсмислени... @Krasi-mir Колега, би ли споделил: 1. Може ли да в UK да се регистрира лек автомобил с ляв волан. 2. Кой може да си регистрира такъв автомобил и при какви условия? 3. Ако аз отида с моята кола ( с ляв волан) в UK, колко време мога да я карам там с българската регистрация? А при какви условия? А колко ще ми бъде застраховката, сравнена със същата английска кола (с десен волан)?
-
1 точкаИнтересно днеска цял ден след като я запалих сутринта и припомпиx 10-15 пъти педала, спирах и тръгвах доста, няма проблем да се е оправила има ли такъв вариaнт ?
-
1 точка
-
1 точкаЕ нали точно АСЕА С З не бяха за препоръчване заради намаления TBN? И не е ли повече от съвпадение че изкараха тази категория точно след като новите турбо двигателчета започнаха да ядат масло като хали? Няма разход на масло=няма нужда от намалени SAPS. Има разход на масло=намален SAPS за да не губят пари от гаранционна замяна на ката..... Демек един проблем ("еко"малоумията на управляващите) води до втори (даунсайзинга) , той до трети (горенетона масло) и накрая плащайте за скъпо масло с малък ресурс! Всичко пак излиза на наш гръб!
-
1 точкаДаже и възможността, един човек да загине заради такава разпоредба--я прави антихуманна и грешна! Трябва пълна забрана за регистрация на такива автомобили.
-
1 точкаYolo, Все ми е тая какво усещане имаш! А дали "Боко" , или ти си си направил безброй различни профили в този, или друг форум ми е през оная работа! Ако си нормален индивид, ще разбереш какво съм написал, ако си от "таркатите" е разбираемо - С ДВЕ ДУМИ СИ ПИКЛЬО С ЖЪЛТО ОКОЛО ЧОВКАТА - това е за пожарната където не си разбрал (и дано не разбираш). Горното се отнася и за други "рицари" от Форума, които са се взели много на сериозно, относно ЗДП и правилника му по прилагане,цитирайки и тълкувайки някакви закончета и алинеи, както им е удобно - и оповаваики се на някакви измислени, сайтове и други. П.п. Героя ще се познае, но дано поне сега, не се направи на терикат, защото още не знае защо са скъсани неговия приятел на изпита, на кръстовището при 3-та градска. Лека на всички.
-
1 точкаВ публикуваните от Lubrizol планове за промяна на ACEA European Oil Sequences се приплъзва много интересен факт: А появата на HTHS от 3,5mPa.s (валидна в наши дни за предпочитаните от мен АСЕА С3 масла) е още от 1985г в G-Standard (по-късно променен на ACEA), с което изискване е трябвало да се намали/преустанови разхода на масло при Volkswagen Beetle 1302. Това е поредното доказателство, че АСЕА С3 маслата не са насочени към понижен разход на гориво, за разлика от напр. АСЕА С2. И че АСЕА С3 маслата са насочени главно към engine protection and durability. И апела ми към всички с дизелови Хонди на незнайни километри - забравете написаното в таблицата от стр.1 на тази тема Honda Oil Application Chart - March 2019 и използвайте качествени АСЕА С3 масла.
-
1 точкаИ то само заради някой тарикат,който си е спестил няколко хилядарки.
-
1 точка
-
1 точкаАз ще ви кажа пак един случай с един топавец с десен волан с английски номер с един бус направо ми влезе в лентата въпреки че му мигах да не го прави, не го освирих да не се насмете още повече. Та аз съм категорично против десния волан по наще пътища колкото и да си мислите че не е проблем. Принципно аз не бих отишъл да карам в англия с нормален волан, затова си мисля че и тия с обратния волан нямат работа тук.
-
1 точкаТова горното над мен изобщо не е вярно. Преди две три години пътувах по работа от Плевен до Червен бряг по пътя настигнах колона,пред мен беше една Ксара с десен волан но български номер.Тръгнах да го изпреварвам и в момента на изравняване с него и той реши да изпреварва.Ако не бях захапал шанеца на насрещното и да набия спирачки щеше да ни убие (бяхме трима в купето), колегата с Ксарата изобщо не ни видя.Явно всичко на тези коли им е на обратно.По реакциите му после стигнах до извод,че и той много се уплаши. Да се кара кола с десен волан и да си свиркаш за сметка на здравето на някое семейство, така не.
-
1 точкаВанка! Честит рожден ден! Все така отзивчив и в помощ на хората, нуждаещи се от помощта ти! Жив и здрав!
-
1 точкаАз пък съм категорично против превозни средства, с десен волан да се движат по пътищата в България! Ако някой англичанин отива на екскурзия в Гърция, или Турция. Да! Но да е с разрешително да премине страната за определено кратко време и задължително да не кара през тъмната част от денонощитето! Опасността за ПТП е голяма и не трябва да се прави компромис с такива! Още, че и фаровете им светят наляво и заслепяват насрещно движещите се автомобили тук! Това съвсем не са маловажни неща и съм категорично против да се движат тук! А също и МПС-та с червени мигачи! За тях си има и закон! Но гледам тук-там "американки" се движат, и не мога да разбера в първия момент, стопове ли натискат, повреда в светлините ли имат и т.н. И как, и кой ги е регистрирал...?!
-
1 точка
-
1 точкаПротив. За градска среда или офроуд(макар CRV и офроуд в едно изречение не се връзват)е приемливо, но по-междуградски път е рисковано. А приемаме ,че возиш и семейството. Залепяш се зад бус, камион или автобус.Караш дълго време,нямаш видимост,изнервяш се и риска е налице. Освен основния риск в безопасността се замисли какъв филм ще е ако тръгнеш да я продаваш един ден. Евентуално може да мислиш за обръщане на волана(ако е възможно), но и това ми се струва като трилър с неочакван край.
-
0 точкиКолата изглежда наистина добре, според мен трябва да се види, наблъскана е с екстри. Също така, да се пита, дали има фактури от обслужване (ясно е, че сервизните книжки не се броят). А за километрите, ако мога да дам сравнение, моята беше направила 25 к за 8 години, като първия собственик е човек в 60те си години (имам оригинални талони, фактури т.н.). Аз и направих 28 к за година. Един човек преди година продаваше същата на 45 к км, купена на 15. Шанс. Изпадат и много добри екземпляри, макар и рядко. Дано тази да е такава. Успех и да споделиш после резултата от проверката.
-
0 точкиТемата беше за и против десния волан? Аз съм против, и това е официално в България се кара в дясната лента и шофьора седи на лявата седалка отпред. Както и езика официално е Български. Това че на някой му се кара по-тъча да кара ама на негова отговорност, не да ме убеждава колко е яко да си с обратен волан и че трябва да се регистрира в кат тая аномалия. Хем искаме да има правила и да се спазват ама някаси другите да ги спазават а ние да минеме тънко ама тънкото се къса и после ни управляват те такива където крадът и минават тънко. А и също не приемам моята Хонда да е направена в Англия с некачествени материали приемам го като неуважение.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиНе само от въздуха. Защото е пълно с ментета масла,горивата под всякъква критика супер некачественни,има случаи от едно зареждане и колата спира. Пътищата в моя град два свестни булеварда и то не целите ,а някой улици трябва да си подготвен за тежък офроуд.
-
0 точкиСрокът за преглед си има дата. То е като с личната карта, задграничния паспорт и шоф. книжка - закъснееш ли - глоба. Материалът е "копи-пейст" в още няколко издания. Сигурно трябва да се види нейде "обнародван".
-
0 точкиТова с електронния фиш за превишена скорост остава същото. Изпраща се на собственика на колата. Предишната ми кола беше на името на майка ми и тя беше получила веднъж така една глоба. Аз ѝ дадох парите и тя плати глобата, за да не се занимаваме с прехвърляне на мое име. Тогава обаче нямаше отнемане на контролни точки. Не видях да пише нищо за абсурдното правило за наказание на кола управлявана от провинен шофьор. Например ако си дам колата на познат, който не си е платил глобата в рамките на 2 седмици и този човек бъде спрян от полицай за проверка - тогава се свалят номерата на моята кола. В случая го отнасям аз, защото колата ми временно ще бъде без номера. Според мен най-опасни са нарушенията под въздействие на алкохол и наркотици, отнемането на предимство и не напоследно място демонстрирането на добри шофьорски умения. За първите две неща трябва да се отнема временно колата докато се плати глоба в размер на пазарната стойност на колата в момента на нарушението. Задължително трябва да се проверят доходите на въпросния човек, за да е сигурно, че със собствени средства той ще си плати глобата. Ако няма пари - тогава да отива в затвора и там да си изкара парите. В случай, че колата не е на провинилия се шофьор - директно да се вкарва в затвор и с обществено полезен труд в рамките на затвора да изработи пари колкото стойността на колата, която шофира. При отнемане на предимство (без значение дали е умишлено или не) - тогава нека има фиксирана глоба от поне 1000лв и да се отнема книжката за поне 2 години. За всякакви други опасни действия по пътищата (без затворени писти) като например дрифт, умишлено засичане, гонки и т.н. - нека отново се приложат предишните предложения за глоба в размер на стойността на колата или затвор. Това е едно от най-опасните неща и докато не стане беля - много хора не си дават сметка колко е опасно. Тук трябва да се наказват и собствениците на колите, които са ги предоставили на техните си деца, познати, роднини и т.н. Сигурно звуча като някой садист с тези крайни мерки, но не виждам друг начин да се превъзпитат някои наши сънародници. Много ми се иска някой депутат да прочете този мой коментар и някак си да внесе предложение в парламента поне за част от тези наказания
-
0 точкиСлухът се върти от седмица, но това че тоя Нис сан се кани да излезе от семейството си, не значи че "нашата" мома ще му "пристане".
-
0 точкиАко имах машина на времето... хубава тема. През годините съм си мислил доста по въпросът и съм искал много неща да променя, някои сериозни, други може би смешни на пръв поглед, трети от чиста лигавщина. Но истински бих искал да се върна поне 2 - 3 години назад, да кажа на мой близък да спре цигарите и това да удължи живота му и да спести сегашните му мъки които изживява. Няма нищо по-лошо да гледаш свой близък как гасне пред очите ти и ти да не може да му помогнеш и то само главно заради тази отрова - цигарите. Уви, нямам машина на времето :(
-
0 точкиНека колегата да го вземе , по принцин не съм на зор И в случая мисля ,че размяната между вас ще е по убодна Ако той се откаже ще го взема
-
0 точки
-
0 точкиКолеги, парите са получени, поръчката е направена.
-
0 точкиКолега Angelov, благодаря за отговора,но никъде не съм казал,че колата ми е за ремонт-просто пуснах темата и виждам,че има колеги, които не доливат.Надявам се и аз да съм от тях,все пак каручката е на 128000 км.
-
0 точкиНапролет повече, нямах шанс да остана повече, но с удоволствие бих идвал редовно за по 1-2 часа. Доста по-различно протичат дискусиите, когато можеш нагледно да покажеш нещото или нещата... Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точки
-
0 точкиНачи една кола ако не е била ударена или на страшно много километри няма да е в бг.Няма как да я купи да сложи печалба и да я продава по евтино отколкото вървят в Италия или Германия.Здрава кола на малко километри в Бг не идва,щото няма продаване.Та ако е боядисвана само броня или калник си е направо нищо.Все пак са на 10-13 години тия коли.Няма как да няма поне лек удар с пребоядисан детаил или да са на 150 000 километра. Ако е италянка има начин да се провери,като от италянския талон се види рег.номера и се провери къде кога на колко киломерта е била в сервиз.Програмата я има фреее за Андроит
-
0 точкиОригиналноия е най- доброто за твоята кола но не мисля че цената в сайта е супер. Тук в Бг е 66лв за 5 л https://honda-solaray.bg/product/1514/antifriz-gotov-za-upotreba-vsesezonen-tip-2-pro-honda-5l.html
-
0 точки
-
0 точкиНе CARPERA спед като е запалил не е комутатора. Има вероятност да е главното реле, след като е запалил веднага на студен двигател.
-
0 точкиТъй като страничните огледала се прибират и отварят с бутон на таблото и е малко досадно, че не може да става от дистанционното, измислих следното: Бутонът за огледалата не е импулсен, а тип Latch, тоест си има положения прибрано или отворено. При паркиране на колата натискам бутона и огледалата се прибират. След това гася колата и отново натискам бутона, който застава в положение отворено, но тъй като колата не е на контакт, огледалата си стоят затворени. При следващо шофиране, отключвам, давам на контакт и Voila! - огледалата се отварят автоматично - кеф! Може някъде да е писано за това, но аз не съм го срещал. Дано да е от полза за всички колеги.
-
0 точкиОставам с усещането, че баш Бойко Борисов си е направил 10 различни профила в тоя форум и издава заповеди, кой с какъв волан кола трябва да кара. Още не се е родил индивида, който да ми каже от коя страна да е волана на колата ми. Някой спомена за икономия на няколко хилядарки... Все едно за джобни пари става дума. То само чорбаджии в тая държава! Колкото до шофьорите, който е калпав шофьор с десен волан, той е калпав и с ляв такъв, че дори и като пътник е калпав. А това с пожарния автомобил не го схванах. Да не е бил без волан този джип? За да обобщя мнението на баш Бойко Борисов от неговите 10 профила, АЗ СЪМ ПРОТИВ, ЗАЩОТО ТАКА КАЗАХ!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиТърси си гуми 225х45х17. Този размер е стандартен за 7-ма генерация. Виждал съм и 7-мици с гуми и джанти от 8-ма ген. (225х50х17) и не стоят зле, но 50-тката е доста по-рядък и скъп типоразмер. Разликата в 2-та диаметъра е 23мм и 50-тките се водят несъвместими заради показанията на скоростомера, а и повдигат колата с поне 1см.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00