Jump to content

honda-sivik

Фен
  • Мнения

    48
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно honda-sivik

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    honda FR-V 1.8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Карнобат

Последни посетители

3043 профилни разглеждания
  1. Франко - Aми ако реша да я продавам трябва да е в нашия район! Иначе как ще мине канали !
  2. Аз го смених двигателя, че и моя си гореше по 1л на 2000 км. но не съм го вписал в талона. Колата донор е Хонда сивик 1.8 а моята е фрв 1.8 Разликата е една цифра на двигателя. Имам двата талона на сивика, колата е бракувана . Та въпроса е дали ще успея да мина кат? Донора излезе читав не пипа масло вече 20 к км няма проблем.
  3. Поръчах го от Англия. Мога да съдействам, само да уточним за този ли става на въпрос.

    Screenshot_20230310_113429_Samsung Internet.jpg

  4. Здрасти, горе който е той е един. За него да в дясно е вътре в коша държи двигателя. От къде го поръчва?
  5. Здравейте имам проблем с тампона на двигателя вътре в коша . Смачкан е и ми тресе, някой сменял ли е колко струва тампона? Аз смених единия, който е под двигателя излезе ми 300 лева. Пригодихме от сивик 8 вътрешния но не можа да изкара и 5 хил км. Та ако някой е сменял или има за продаване да ми драсне.
  6. Здравейте, при мен беше така от релетата в модула. Сложих обикновени извадени извън модула и сега всичко е ок. Релетата струваха 20 лв със буксите заедно и малко парички на майстора за спойките. Трудното е самото вадене на модула. Както е писал колегата по горе зад бушоните се намира отнема около час вадене. Не ми работеше цялата лява линия.
  7. Здравейте, и при мен е така моята е фрв 1.8 бензин с газ на дълго няма проблем, стои си на 4 та чертичка, но вляза и в град и задръстване почва да вдига с 1 чертичка температурата. След около минута включва перките и сваля. Системата не е напомпана чува се едно фъштене в разширителя. Смених двигателя и пак е така загуба почти няма на антифриз, но разшерителя е празен. Какво да сменя освен водна помпа да пробвам или термостат не знам. Не е характерно да мърда стрелата на температурата според мен. Някой имал ли е такъв проблем ?
  8. Здравейте, малко прясна информация по темата с мигачите. Значи на мен ми се случи миналия месец спря ми лявата линия. Свалих си модула поръчах си 2 бр. обикновени релета със 5 пина модел 4120-1с-12v 40A . Също така им взех и готови букси да не се занимаван да ги запоявам. Цялата работа около 22.50 лв. със доставката и някой лев на майстора за запояване . Сега всичко е наред. Но играта със свалянето е ужасно бутлива. Много букси и нерви.
  9. Здравейте, при мен щяха да паднат гумите от скъсани тампони,и по точно тампоните на амуртесьорите, горе в ботуша. След смяната им колата стана стабилна и спря да хлора.. Смяната седна около 200 лв.
  10. Точно така е ,аз не обърнах внимание на звездичките ,който определят евро нормата и сега данъка ми е 90 лв.Мотора е 97 коня Хонда Хорнет 600кубика.Мотора ми е 2004г. и си има катализатор но, като няма определена категория по евро стандарта, си плащам все едно няма катализатор!
  11. http://bikerz.bg/viewtopic.php?f=17&t=14022
  12. Здравейте карам хорнет от 5 години.Мога да кажа смело ,че съм го убил от каране и няма никакви минуси.Минал съм около 40 хил км.Сменил съм два комплекта гуми накладки свещи и това е!С две ръце го препоръчвам!!!Моят бе внесен по поръчка от мен 2004 г. на 28 хил.км. дойде мотора при мен!Много удобен за градско каране и също така и за дълги пътувания .Аз правя преходи по 400 - 500 км за ден и няма проблем,верно ,че е гол но до 150 160 няма ядове!
  13. Здравейте колеги, някой сменал ли е въпросните амуртисьори на багажника??Нямам идея как да ги сваля , ако някой е сменял ,моля за помощ!!!!
  14. Маслото си е ATF Honda а за филтъра нямам идея,но ще попитам де!
×
×
  • Създай нов...